Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż

Data: 2010-09-21 09:00:00
Autor: Miglanc
Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż

Użytkownik "boukun" <mkarawan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i797vg$kgd$1inews.gazeta.pl...
Dwa tygodnie temu wrócił z wakacji w Niemczech, smutny i zrezygnowany. Zamknął
się w swoim pokoju i przez cały dzień płakał. Powiedział mi, że gdyby to od
niego zależało to na stałe został by w Niemczech, bo nienawidzi tej biednej
szarej Polski zasypanej krzyżami z Żydem Jezusem. Złożył dwa palce w krzyż i
splunął na nie i wtedy obaj zaczęliśmy się śmiać w głos.

boukun

Jak dwa oskórkowane debile! Hiiihiiihahahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-21 11:04:39
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to nie debilizm

> [...]
> splunął na nie i wtedy obaj zaczęliśmy się śmiać w głos.
>
> boukun

Jak dwa oskórkowane debile! Hiiihiiihahahahaaa!

Ojciec jest bez wątpienia obłąkany.
Biedny Dawidek.

--

Dawidek nie chce wracać do Polski i pluje na krzyż