Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.

Data: 2009-06-28 14:27:31
Autor: Peet
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/archiwum/index.html
Nawet najtańsza oferta była droższa niż dzwonienie z samolotu. :)

Data: 2009-06-28 18:09:31
Autor: Big Jack
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
W wiadomości
*Peet* napisał(-a):

Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/archiwum/index.html
Nawet najtańsza oferta była droższa niż dzwonienie z samolotu. :)

E tam. Jak miałem pierwszą komórke w Erze, to połaczenie w gozinach szczytu poza Ere było za ponad 2zł/min

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-06-28 18:18:56
Autor: A
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
Ja kupiłem swojego Tak Taka we wrześniu 1998 i wtedy minuta poza sieć w szczycie kosztowała 3,66zł brutto!!!
To były czasy......

Data: 2009-06-28 18:53:20
Autor: Peet
On 2009-06-28 18:18, A wrote:
Ja kupiłem swojego Tak Taka we wrześniu 1998 i wtedy minuta poza sieć w
szczycie kosztowała 3,66zł brutto!!!
To były czasy......

Panowie, tam są stawki od 19 do 49 zł na minutę, więc 3,66 zł to chyba raczej pikuś, prawda?
http://img151.imagevenue.com/img.php?loc=loc811&image=47310_2009-06-28_014547_122_811lo.jpg

Data: 2009-06-28 21:02:24
Autor: Big Jack
*Peet* napisał(-a):

On 2009-06-28 18:18, A wrote:
[...]

hehe, rzeczywiście :D Oczywisty błąd w walucie (zł - gr)

Data: 2009-06-30 22:28:15
Autor: adresss
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
On Sun, 28 Jun 2009 18:18:56 +0200, "A" <bdfaypxma@jadamspam.pl>
wrote:

Ja kupiłem swojego Tak Taka we wrześniu 1998 i wtedy minuta poza sieć w szczycie kosztowała 3,66zł brutto!!!
To były czasy......

ja do tej pory mam numer w Plus abonament Bonus za 10 zl (do DARMOWEGO
przekierowania na inna komorke w Plus) - cena za ew. wykonana 1 min.
polaczenia to ok. 2 zl/brutto.

ale na dniach chyba przeniose ten numer do PlayFresh.

no chyba, ze ktos chce odkupic (cesja) z zachowaniem abo (darmowe
przeniesienie rozmowy na Plus)?

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-29 12:18:08
Autor: Wycior
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
Tak Tak 3,66 brutto

Oj oj, to faktycznie stawki kosmiczne... Za mojej pierwszej komórki 1,80 za minutę w sieci. Plus, abo

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-06-30 16:36:31
Autor: Tomaszek
Peet pisze:
Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/archiwum/index.html
Nawet najtańsza oferta była droższa niż dzwonienie z samolotu. :)

To ja zaczynałem niżej: abonament w Plusie -Nokia 3210 ( plus echo ) za 45zł co miesiąc 15 wliczonych minut - minuta 1.45zł. Zasięg był wspaniały, zero zerwanych połączeń itd.Potem Simplus w tej samej Nokii - 2.90zł w szczycie ( szczyt o 7 do 19-tej ) Potem POP, taryfa za minutę 1.70zł bez względu na porę dnia;)

Jakość połączeń z tamtych czasów nie do przecenienia. Teraz pomarzyć można....
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Dawno, dawno temu... to dopiero były stawki w play na kartę.