Dawno nic tu nie było o zamachu Smoleńskim

Data: 2012-02-09 00:02:00
Autor: MH
Dawno nic tu nie było o zamachu Smoleńskim
Precyzyjna i fachowa ocena symulacji przeprowadzonych przez "profesorów" B&N.

http://wyborcza.pl/1,75515,11099343,Cieli_juz_krzaki__Uderzyli_w_brzoze.html

Kim jest Pan Paweł Artymowicz, możecie sobie wygooglać.

MH

Data: 2012-02-08 22:18:10
Autor: HaMMeR
On 9 Lut, 01:02, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jak bym chcial czytac produkty zydowskiego lobby, to sam siegnalbym po
GWybroczna,
wiec nie wciskaj tu scierwenko wydzielin z tej medialnej szczalni na
sile!!
W Wybroczna swietnie wyciera sie buty, jak sie wdepnie przypadkiem w
kalec...sorry,
w goowno.., lub innego goownianego swirrusa .., to tak na
marginesie...

Data: 2012-02-09 07:42:32
Autor: Bully300
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 9 Lut, 01:02, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Precyzyjna i fachowa ocena symulacji przeprowadzonych przez "profesor=F3w=
" B&N.

> http://wyborcza.pl/1,75515,11099343,Cieli_juz_krzaki__Uderzyli_w_brzo...
>
> Kim jest Pan Pawe=B3 Artymowicz, mo=BFecie sobie wygoogla=E6.
>
> MH
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

[...]

Nie wiem koleś gdzie ty łazisz, że ciągle wdeptujesz w gówno.Pewnie po
śmietnikach zbierasz aluminium! Podziel się swoim doświadczeniem z
zastosowaniem GWyborczej na właściwym forum np. pl.soc.menele. To forum
odpowiednie dla takich durni jak ty.

rAzor

Data: 2012-02-09 14:08:47
Autor: MH
[...]

Merytoryka wypowiedzi godna elektoratu picu. Forma też..  Tak dalej trzymaj
młotek!!

MH

Data: 2012-02-09 07:39:40
Autor: Bully300
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

To co w końcu z tą brzozą,rosła tam czy nie? rAzor

--

Dawno nic tu nie było o zamachu Smoleńskim