Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

Data: 2009-07-03 22:41:38
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-03, Aicha <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:

[...]

Czy to prawda, że dla konta osobistego darmowe są tylko wyciągi
emailowe, a za papierowe bank pobiera opłatę? Już prawie się
zdecydowałam, a tu taka niespodzianka...

A co na to TOIP?
Swoją drogą, w czym problem? Ja sobie wyciągi drukuję...

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 00:53:46
Autor: Aicha
Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

> Czy to prawda, że dla konta osobistego darmowe są tylko
> wyciągi emailowe, a za papierowe bank pobiera opłatę?
> Już prawie się zdecydowałam, a tu taka niespodzianka...
A co na to TOIP?

TOIP przeglądąłam, pytam użytkowników wyższej kultury, żeby się
upewnić.

Swoją drogą, w czym problem? Ja sobie wyciągi drukuję...

No właśnie w tym, że nie mogę sobie _zawsze_ wydrukować (szczególnie
na komputerze). W Lukasie papier jest gratis.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 01:28:10
Autor: Animka
Aicha pisze:
[...]

10 zł. kosztuje ryza papieru w supermarkecie, a starczy Ci, że hoho :-)

--
animka

Data: 2009-07-04 06:10:29
Autor: Aicha
Użytkownik "Animka" napisał:

> [...]
> (szczególnie na komputerze). W Lukasie papier jest gratis.
10 zł. kosztuje ryza papieru w supermarkecie, a starczy Ci, że

I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę?
Oczekuję odpowiedzi na proste pytanie, nie roztrząsania zawartości
mojego komputera i portfela.

--
animka

Data: 2009-07-03 23:48:01
Autor: BK
On 4 Lip, 06:10, "Aicha" <blueberry37.nagma...@to.ja> wrote:
Użytkownik "Animka" napisał:

> [...]

I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę?
Oczekuję odpowiedzi na proste pytanie, nie roztrząsania zawartości

Papier jest platny jesli masz bankowosc internetowa. Bezplatnie
dostaniesz jesli zrezygnujesz z bankowosci internetowej.

Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

Data: 2009-07-04 10:36:26
Autor: Aicha
Użytkownik "BK" napisał:

Papier jest platny jesli masz bankowosc internetowa. Bezplatnie
dostaniesz jesli zrezygnujesz z bankowosci internetowej.

Dzięki za wyczerpujące info :)

Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

Mam brzydkie skojarzenia-podejrzenia ;>

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 14:23:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

"Aicha" h2n4kg$j79$1@atlantis.news.neostrada.pl

Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

Mam brzydkie skojarzenia-podejrzenia ;>

Rozwieję je -- bank ma jakieś dokumenty, nie jest tak źle. ;)

Data: 2009-07-04 18:20:31
Autor: Aicha
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

> Mam brzydkie skojarzenia-podejrzenia ;>
Rozwieję je -- bank ma jakieś dokumenty, nie jest tak źle. ;)

No niekoniecznie o dokumenty mi chodziło ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 11:53:39
Autor: Animka
BK pisze:

Papier jest platny jesli masz bankowosc internetowa. Bezplatnie
dostaniesz jesli zrezygnujesz z bankowosci internetowej.

Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

Źle cytujesz.

Nie drukujesz w oddziale banku tylko na swojej drukarce w domu.
Moja bankowość internetowa w IBG Banku nic nie kosztuje.

--
animka

Data: 2009-07-04 07:31:01
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 04 Jul 2009 06:10:29 +0200, Aicha napisał(a):

10 zł. kosztuje ryza papieru w supermarkecie, a starczy Ci, że hoho

I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę? Oczekuję odpowiedzi na
proste pytanie, nie roztrząsania zawartości mojego komputera i portfela.

Tak, jest płatny.
BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-07-04 07:35:59
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

[...]

No dobra. Ja może zle się wyraziłem. Ja wyciągi drukuję jedynie na potrzeby
księgowości. Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować, zorganizować jakieś
miejsce na to, a wyszukiwanie informacji w tym to katorga.

Czy nie wystarczy zwykły PDF?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 10:39:34
Autor: Mithos
Wojciech Bancer pisze:
Czy nie wystarczy zwykły PDF?

Ja świadomie rezygnowałem z papierowych wyciągów jak była taka możliwość. Kiedyś miałem ambitną misję zbierania tego ale jak mi się uzbierały dwa pudełka po butach to odpuściłem, bo i ta ciężko tam coś wtedy było odszukać. Aktualnie 5 letnią historię z Multibanku mam w 5 różnych PDF (z podziałem na rok).

--
Mithos

Data: 2009-07-05 23:53:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

"Mithos" h2n4gp$l27$1@news.onet.pl

[...]

Marudzenie. Przeglądam wyciągi sprzed ponad 15 lat. PKO bp dawała (słała
pocztą do domu) wyciąg po każdej operacji. Konta prowadzono za free. :)

Data: 2009-07-06 19:01:31
Autor: witrak()
On 2009-07-05 23:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Marudzenie. Przeglądam wyciągi sprzed ponad 15 lat. PKO bp dawała (słała
pocztą do domu) wyciąg po każdej operacji. Konta prowadzono za free. :)

I w dodatku wyciąg przychodził nie później niż 3-4 dni po operacji, a zawierał też od razu wyliczone oprocentowanie wkładu do najbliższego dnia kapitalizacji :-)
"Pomagałem" im wtedy uczyć sprzedawców realizacji czeków bezgotówkowych...
A jak tylko przeszli na przetwarzanie komputerowe, to od razu czas wzrósł do kilkunastu dni. I od wtedy cały czas utrzymują trend, jeśli idzie o jakość usług ;-)

witrak()

Data: 2009-07-07 13:01:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

"witrak()" h2tb7t$mmk$1@nemesis.news.neostrada.pl

I w dodatku wyciąg przychodził nie później niż 3-4 dni po operacji, a zawierał też od razu wyliczone oprocentowanie wkładu do najbliższego dnia kapitalizacji :-)

Moje nie zawierały.

[...]

Dla mnie PKO bp zmieniła się na lepszą, ale i na droższą.

Data: 2009-07-04 10:50:51
Autor: Aicha
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować,

Dla mnie włożenie kilku kartek w odpowiednie koszulki raz na miesiąc
nie jest wielkim problemem. Do ewentualnego wyszukiwania służy mi plik
csv, a do kk mam własnoręcznie zrobiony xls z transakcjami we
wszystkich kolorach tęczy, coby mi sie przychód, cashback i rozchód
oraz bieżący miesiąc z poprzednim nie myliły. Tak, to moja pierwsza kk
;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 08:58:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, Aicha <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:

[...]

[...]

U mnie wyciąg z jednej karty i 5 stron potrafił zajmować...
Kart 5, kont w szczytowym okresie też 5 i składaj co miesiąc
te papiery...

[...]

No to ale po co Ci wyciągi? Lubisz dostawać kartki z logo banku,
czy co? :) Wyciągi elektroniczne mają tą cechę że łatwo się je
przechowuje i łatwo odszukuje.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 11:17:22
Autor: Aicha
[...]

Jestem seryjną monogamistką - decyzja o otwarciu drugiego konta
jednocześnie będzie wielkim przełomem w moim życiu ;)

No to ale po co Ci wyciągi? Lubisz dostawać kartki z logo
banku, czy co? :)

Czasem trzeba się wymiarowi sprawiedliwości okazać dowodami na
nierzetelność dłużnika na przykład.

Wyciągi elektroniczne mają tą cechę że łatwo się je
przechowuje i łatwo odszukuje.

Dla mnie pamięciożerność ma większe znaczenie niż ubytek miejsca w
postaci 3-letniej historii o grubości centymetra :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 10:29:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, Aicha <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:

[...]

Czasem trzeba się wymiarowi sprawiedliwości okazać dowodami na
nierzetelność dłużnika na przykład.

Wydruk takiego PDF jest jak najbardziej ważny.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 12:30:48
Autor: Aicha
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

Wydruk takiego PDF jest jak najbardziej ważny.

Ech...

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 12:37:54
Autor: MK
On 2009-07-04, Aicha <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:

[...]

Czasem trzeba się wymiarowi sprawiedliwości okazać dowodami na
nierzetelność dłużnika na przykład.

Wydruk takiego PDF jest jak najbardziej ważny.

Co to znaczy? Nawet banki nie akceptuja takich wydrukow, a co dopiero mowic o innych. Jak bedziesz chcial np. dostac w Mille karte na podstawie wyciagow i nie bedziesz mial ich na oryginalnym papierze to bedziesz musial sie zalogowac na komputerze pacownika banku do swojego banku i przy nim wydrukowac historie/wyciag. Wyobrazasz sobie cos takiego dla jakiegos UPC albo Sygmy, ktorej nie wystarczaja nawet 'normalne' potwierdzenia na papierze firmowym?

MK

Data: 2009-07-04 10:55:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

No i? Według prawa dokument jest ważny. W sądzie takoż.

Wyobrazasz sobie cos takiego dla jakiegos UPC albo Sygmy, ktorej nie wystarczaja nawet 'normalne' potwierdzenia na papierze firmowym?

Tak. Nawet kurcze skarbówka nie ma problemów (dziwni są, nie?),
a parę kontroli już miałem. To że niektórym się biurokracja na mózg
rzuciła niewiele znaczy. Oczywiście zawsze się znajdą jakieś firemki z przerostem biurokracji, ale należy to tępić, a nie akceptować.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 13:15:29
Autor: MK
On 2009-07-04, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Nom, jak masz zamiar do sadu isc to moze wystarczy. BTW jakie to prawo tak twardo mowi, ze wydruk jest musi byc uznany?

[...]

Skarbowka do nawet przyjmuje deklaracje elektronicznie, wiec w zasadzie slowo 'nawet' nie jest tu na miejscu. Dodatkowo ma narzedzia do weryfikacji. Te drukowane wyciagi sa tak zabezpieczone jak banknotu w PRLu, dlatego taki dokument nie jest wiarygodnym zrodlem.

MK

Data: 2009-07-04 12:43:29
Autor: Animka
MK pisze:
[...]

To dziwne. Na wydruku czegokolwiek z PDF-a ING Banku jest na dole informacja, że to ma być traktowane jak oryginał, w/g prawa przecież.

--
animka

Data: 2009-07-04 13:09:38
Autor: MK
"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:h2n1vu$gk9$1node1.news.atman.pl...

To dziwne. Na wydruku czegokolwiek z PDF-a ING Banku jest na dole informacja, że to ma być traktowane jak oryginał, w/g prawa przecież.

Czy aby na pewno tak jest napisane? Wydaje mi sie, ze to tylko interpretacja tego co jest tak napisane ;). Banki powoluja sie na Art. 7 Prawa bankowego, tylko co tam jest napisane... ;)

Art. 7. (83) 1. Oświadczenia woli związane z dokonywaniem czynności bankowych mogą być składane w postaci elektronicznej.
2. Dokumenty związane z czynnościami bankowymi mogą być sporządzane na elektronicznych nośnikach informacji, jeżeli dokumenty te będą w sposób należyty utworzone, utrwalone, przekazane, przechowywane i zabezpieczone. Usługi związane z zabezpieczeniem tych dokumentów mogą być wykonywane przez banki, spółki tworzone przez banki z innymi podmiotami, a także przedsiębiorstwa pomocniczych usług bankowych.
3. Jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, uznaje się, że czynność dokonana w formie, o której mowa w ust. 1, spełnia wymagania formy pisemnej także wtedy, gdy forma została zastrzeżona pod rygorem nieważności.
4. Rada Ministrów określi, w drodze rozporządzenia, po zasięgnięciu opinii Prezesa Narodowego Banku Polskiego, sposób tworzenia, utrwalania, przekazywania, przechowywania i zabezpieczania, w tym przy zastosowaniu podpisu elektronicznego, dokumentów, o których mowa w ust. 2, tak aby zapewnić bezpieczeństwo obrotu oraz ochronę interesów banków i ich klientów.

Czy aby na pewno dotyczy to wydrukow? Masz na nich podpis cyfrowy, informacje o tym, ze nie zostal zmodyfikowany, itp?

MK

Data: 2009-07-04 11:50:39
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Czy aby na pewno dotyczy to wydrukow? Masz na nich podpis cyfrowy, informacje o tym, ze nie zostal zmodyfikowany, itp?

No super. A dokument wydrukowany w oddziale, z przybitą pieczątką
(koszt 15 zł) i nieczytelną parafką jest super wiarygodny i nie da się czegoś takiego podrobić :D

Get real.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 16:33:35
Autor: MK
"Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> wrote in message news:slrnh4uggq.tue.proteuspl-test.org...

No super. A dokument wydrukowany w oddziale, z przybitą pieczątką
(koszt 15 zł) i nieczytelną parafką jest super wiarygodny i nie da
się czegoś takiego podrobić :D

Get real.

A kto mowi, ze nie da? Jesli da to oznacza, ze wydrukowany PDF jest berdziej wiarygodny?

MK

Data: 2009-07-04 14:45:02
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

[...]

Ma taką samą wiarygodność po prostu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 16:53:06
Autor: MK
"Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> wrote in message news:slrnh4uqnp.61b.proteuspl-test.org...

Ma taką samą wiarygodność po prostu.

Czyli zdobycie papieru firmowego jest tak samo latwe jak modyfikacja wydruku?

MK

Data: 2009-07-04 15:16:11
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, MK <macka@interia.pl> wrote:
"Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> wrote in message news:slrnh4uqnp.61b.proteuspl-test.org...

Ma taką samą wiarygodność po prostu.

Czyli zdobycie papieru firmowego jest tak samo latwe jak modyfikacja wydruku?

Nie wiem co to jest ten 'papier firmowy', ale w Multibanku to były zwykłe kartki A4 na których miałem wydrukowaną listę operacji. Pod tym się następnie podpisała babka.

Nie wiem co jest niezwykłego w tym papierze, ani jak to rozpoznać,
ale widocznie bankowcy mają jakieś szkolenia w tym zakresie. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 19:42:42
Autor: Animka
MK pisze:
"Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> wrote in message news:slrnh4uqnp.61b.proteuspl-test.org...
Ma taką samą wiarygodność po prostu.

Czyli zdobycie papieru firmowego jest tak samo latwe jak modyfikacja wydruku?

A po co Ci papier firmowy? Kupujesz ryzę papieru i na kartce drukujesz. Na wydrukowanym przelewie będziesz miał już stosowne napisy banku. Zresztą najpierw obejrzyj sobie pobrany przelew. Nie musisz go przecież drukować tylko możesz umieścić gdzieś na dysku. Masz bankowość internetową?

--
animka

Data: 2009-07-04 19:37:47
Autor: Animka
MK pisze:
[...]

Jak wydrukujesz wyciąg czy przelew to kogo to obchodzi jakim programem był wydrukowany? Na przelewie nie pisze jakim programem drukowałeś. Na ogół banki udostępniają dokumenty w PDF-ie i taki programik powinieneś mieć zainstalowany w komputerze. Ja mam PDF Foxit Reader.

--
animka

Data: 2009-07-04 15:24:16
Autor: Animka
MK pisze:
[...]

Zupełnie o czym innym piszesz. Chodziło o wydruki przelewów, wyciągi bankowe...

--
animka

Data: 2009-07-04 16:32:26
Autor: MK
"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:h2nbfj$hv8$1node1.news.atman.pl...

Zupełnie o czym innym piszesz. Chodziło o wydruki przelewów, wyciągi
bankowe...

No to na co sie tam powoluja?
Ja na wyciagu z Multi mam

"Niniejszy dokument sporządzono na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. Nr 140 z 1997 roku, poz.939 z późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."

Toyota Bank - wyciag do KK - w ogole brak zapisu o pieczatce
Diners Club - wyciag do karty - w ogole brak zapisu o pieczatce
FortisBank - wyciag do KK - w ogole brak zapisu o pieczatce
FortisBank - wyciag do konta - w ogole brak zapisu o pieczatce

Zeby wydruk PDF byl wiarygodny powinien zawierac co najmniej fingerprint.

MK

Data: 2009-07-04 19:34:53
Autor: Animka
MK pisze:

[...]

Nie chce mi się szukać teraz wydrukowanego wyciągu czy przelewu z ING Banku i przepisywać to co jest na dole napisane.
Wszędzie honorują-jak oryginał.

--
animka

Data: 2009-07-04 14:01:50
Autor: Mithos
MK pisze:
[...]

A ja w Millennium przyniosłem wydrukowane i jakoś kartę dostałem (z 2-3 miesiące temu miało to miejsce).

--
Mithos

Data: 2009-07-04 19:24:08
Autor: Marcin
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
Witam

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h2ngc2$bos$1news.onet.pl...
MK pisze:

A ja w Millennium przyniosłem wydrukowane i jakoś kartę dostałem (z 2-3 miesiące temu miało to miejsce).

Moze wydrukowales na lepszej drukarce i wygladalo jakby bylo
na 'papierze formowym' drukowane w banku:)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-07-04 21:19:57
Autor: Mithos
Marcin pisze:
Moze wydrukowales na lepszej drukarce i wygladalo jakby bylo
na 'papierze formowym' drukowane w banku:)

Laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne wielkości dużego ksero (w pracy takie coś mam).

--
Mithos

Data: 2009-07-06 17:06:53
Autor: MarekZ
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnh4u6ei.lj1.proteuspl-test.org...

U mnie wyciąg z jednej karty i 5 stron potrafił zajmować...

Szacun! :-)

Data: 2009-07-04 11:59:01
Autor: Animka
On 2009-07-04, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

[...]

[...]

Tak, banki zapisują w PDF-ie.

Wystarczy Foxit PDF Reader. Super programik.

--
animka

Data: 2009-07-04 09:35:02
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.07.04.07.31.01rudak.org...
[...]

ja kupiłem używaną hp 4050N z 5 lat temu i do dziś nie żałuję
w moim trybie użytkowania toner starczy na 20 lat

Data: 2009-07-04 10:39:50
Autor: Aicha
Użytkownik "Olgierd" napisał:

> Oczekuję odpowiedzi na proste pytanie, nie roztrząsania
> zawartości mojego komputera i portfela.
Tak, jest płatny.

Dzięki.

BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć
drukarki. Ja ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego
żałuję.

:) Mnie się udało nawet dziecko przekonać, że nie jest to artykuł
pierwszej potrzeby ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 10:44:56
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:h2n4r7$jk0$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

żałuję.

:) Mnie się udało nawet dziecko przekonać, że nie jest to artykuł

dla niego dobra grafa to podstawa ;)

Data: 2009-07-04 11:56:51
Autor: Animka
Olgierd pisze:

Tak, jest płatny.
BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

Ja kupiłam 15 lat temu Lexmark i nie żałuję....no, może tylko tego, że dzisiejsze drukarki dużo szybciej drukują.
Póki co narazie nie zamierzam drukarki wymieniać.

--
animka

Data: 2009-07-04 14:31:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

"Olgierd" pan.2009.07.04.07.31.01@rudak.org

Tak, jest płatny.
BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

Ja mam dwie drukarki i dwa skanery. Jeden skaner i drukarkę atramentową oddałem,
a laserowa zaśmieca mi szafkę. Skaner też zajmuje deficytowe miejsce. :)

Ci, którym oddałem atramentówkę uznali mnie za głupca, bo to trochę trudna
w obsłudze drukarka. (jedna z tych wcześniejszych, solidniejszych HP, z dużymi
zbiornikami atramentu; pojemniki ładowało się z buteleczki poprzez specjalny
aplikator) Ale w minionych latach nie podobało się ,,ludziom'', iż tak dużo
drukuję na tej drukarce, a drukowałem rzeczywiście masowo, choć nie dla siebie. :)

Masowe drukowanie stało się jedną z przyczyn zesłania mnie na wygnanie. :)
(a drukowałem niemal wyłącznie tym ,,ludziom'', którym się to masowe
drukowanie tak mocno nie spodobało; drukowałem niemal wszystko na zlecenie
tychże ludzi -- na dwie ryzy wydrukowanego dwustronnie papieru, drukowałem
sobie może jedną stronę)

Data: 2009-07-04 17:18:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Najtańsza drukarka kosztuje 100zł.
:>

zyga

Data: 2009-07-04 18:10:22
Autor: Aicha
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał:

Najtańsza drukarka kosztuje 100zł.
:>

Ha, osobno drukarkę, osobno skaner i osobno ksero? I osobny pokój na
to wszystko? To już wolę przebiedować bez czegokolwiek i kombajna
sobie zafundować za pierwszą wypłatę w przyszłej nowej pracy :P

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 19:45:37
Autor: Animka
Aicha pisze:
[...]

Jak Ci potrzebny skaner to też mozesz sobie kupić. Do obejrzenia i wydrukowania przelewu skaner nie jest potrzebny.
Masz bankowość internetową, czy nie? Możesz ze strony internetowej banku wejść na swoje konto?

--
animka

Data: 2009-07-04 19:46:06
Autor: Aicha
Użytkownik "Animka" napisał:

> [...]
Jak Ci potrzebny skaner to też mozesz sobie kupić. Do obejrzenia i
wydrukowania przelewu skaner nie jest potrzebny.

Tia, ja o niebie, Ty o chlebie...

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:12:42
Autor: Animka
Aicha pisze:
Użytkownik "Animka" napisał:

[...]

Aha, Ty chcesz wszystko w jednym. Ja mam oddzielnie skaner  i drukarkę. Skaner "robi" też za ksero bo po prostu każdy skaner to robi.
Jakbym miała teraz kupić drukarkę, to kupiłabym tą trzecią, bo mała. Ma też skaner.
http://www.skapiec.pl/site/cat/6/filtr/_120_0_0_0_0_0_0_0_0_0

--
animka

Data: 2009-07-04 20:16:22
Autor: Aicha
Użytkownik "Animka" napisał:

> Tia, ja o niebie, Ty o chlebie...
Aha, Ty chcesz wszystko w jednym.

Tak, darmowy e-bank, wyciągi, debetówkę, wszystkie bankomaty i
placówki fizycznie dostępne. Ok, wiem, tak to tylko w Erze ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 19:26:29
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-04, Aicha <blueberry37.nagmailu@to.ja> wrote:
Użytkownik "Animka" napisał:

> Tia, ja o niebie, Ty o chlebie...
Aha, Ty chcesz wszystko w jednym.

Tak, darmowy e-bank, wyciągi, debetówkę, wszystkie bankomaty i
placówki fizycznie dostępne. Ok, wiem, tak to tylko w Erze ;)

Właśnie. e-bank. Jak e-bank, to e-wyciąg. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-04 22:05:39
Autor: Aicha
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

> Tak, darmowy e-bank, wyciągi, debetówkę, wszystkie bankomaty
> i placówki fizycznie dostępne. Ok, wiem, tak to tylko w Erze ;)
Właśnie. e-bank. Jak e-bank, to e-wyciąg. :)

Dobra. Idę po białą flagę. Dzięki wszystkim za pomoc w podjęciu
decyzji :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-04 20:40:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Tak? Od kiedy to sam skaner zrobi kopię?
Może faks masz na myśli?

zyga

Data: 2009-07-04 21:23:19
Autor: Animka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Aha, Ty chcesz wszystko w jednym. Ja mam oddzielnie skaner  i drukarkę. Skaner "robi" też za ksero bo po prostu każdy skaner to robi.

Tak? Od kiedy to sam skaner zrobi kopię?
Może faks masz na myśli?

Skaner robi kopie albo skanuje i wrzuca na drukarkę, drukarka drukuje.

--
animka

Data: 2009-07-04 20:37:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

PO co skaner?
Najtańsze urządzenie wielofunkcyjne kosztuje 170zł.

zyga

Data: 2009-07-04 21:08:17
Autor: Aicha
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" napisał:

PO co skaner?

PO to, że jak na razie mam same fotki analogowe.

Najtańsze urządzenie wielofunkcyjne kosztuje 170zł.

Ale co Ty mi próbujesz udowodnić?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-07-07 13:03:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

"Aicha" h2oa3q$8nv$1@nemesis.news.neostrada.pl

PO co skaner?

PO to, że jak na razie mam same fotki analogowe.

Najtańsze urządzenie wielofunkcyjne kosztuje 170zł.

Ale co Ty mi próbujesz udowodnić?

To, że można kupić goliznę -- gołe ndłosz.
(wszystko w jednym)

Data: 2009-07-04 14:21:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)

"Animka" h2lqe0$b1j$1@node1.news.atman.pl

: 10 zł. kosztuje ryza papieru w supermarkecie, a starczy Ci, że hoho :-)

Tyle to ja zapłacę za 2 ryzy. :) A raczej zapłaciłbym -- po co kupować,
skoro można drukować na odzyskach? :) Canon zwracał szmal za zakupione
produkty pod warunkiem przysłania mu tego i owego. :) Wydrukowałem na
papierze odzyskanym, prawie czystym. :) Tylko trochę pomiętolonym... :)

Boże!! Ja mam tej makulatury całe kilogramy!
Kiedyś w bankach dawali gładkie, błyszczące kartki papieru
z reklamówkami usług bankowych. Zwykle ten papier nie był
zadrukowany w 100%, więc można było z niego drukować okładki
do płyt lub inne ciekawostki. Atrament przez długi czas mógł
rozmazać się, ale przy odrobinie dobrej woli było OK. :)

Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)