Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)

Data: 2011-11-17 10:58:08
Autor: Maciek
Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)

eee tam RWD/FWD ... nie kupił Frigo ;-)

Data: 2011-11-17 12:28:23
Autor: Przemysław Czaja
Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)

Użytkownik "Maciek"

eee tam RWD/FWD ... nie kupił Frigo ;-)

Właśnie o takiej sytuacji pisałm w wątku "jakie opony-klasa średnia"
Na co mi w tej sytuacji opona która jest rewelacyjna na mokrym? Na mokrym to na KAŻDEJ oponie mozna spokojnie pojechać, FRIGO przydaje się właśnie w takiej krytycznej sytuacji a jak widzicie na filmiku w MOIM mieście, Frigo sprawdza się doskonale.

Data: 2011-11-17 13:55:40
Autor: J.F
Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale widzisz - roznica jest taka ze jak cie jesienne opony zawioda jak na filmie, to pojedziesz taksowka albo wcale.
A innym razem bedzie padal deszcz, bedziesz spokojnie jechal 80, i sie okaze ze zimowki faktycznie kiepsko trzymaja na mokrym :-)

J.

Data: 2011-11-17 15:41:12
Autor: Maciek
Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)
A innym razem bedzie padal deszcz, bedziesz spokojnie jechal 80, i sie okaze ze zimowki faktycznie kiepsko trzymaja na mokrym :-)

Nie, w takim przypadku jak będzie padał deszcz to też pojedziesz taryfą ;-)

Data: 2011-11-21 17:51:02
Autor: J.F
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
A innym razem bedzie padal deszcz, bedziesz spokojnie jechal 80, i sie okaze ze zimowki faktycznie kiepsko trzymaja na mokrym :-)

Nie, w takim przypadku jak będzie padał deszcz to też pojedziesz taryfą ;-)

Nie pojedziesz taryfa, bo tym razem dasz rade wyjechac z parkingu.
I nawet rozbity na zakrecie samochod niewiele cie nauczy, dopiero za ktoryms razem skojarzysz ze na deszczu bezpieczniej taxi :-)

J.

Data: 2011-11-17 13:41:00
Autor: J.F
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ja2lse$ndv$1@inews.gazeta.pl...
eee tam RWD/FWD ... nie kupił Frigo ;-)

A zebys wiedzial.
Na Frigo nie mialby klopotow.

J.

Data: 2011-11-17 15:42:09
Autor: Maciek
Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)
A zebys wiedzial.
Na Frigo nie mialby klopotow.

Nie mam najmniejszego cienia wątpliwości :-) Frigo mam, używam, chwalę sobie!

Dawno nie było flejma o wyższości RWD/FWD :)