Dawno zagadek nie by³o

Data: 2010-08-16 00:48:18
Autor: Leszczur
Dawno zagadek nie by³o
On 16 Sie, 02:28, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
W ostatnim dziesiêcioleciu w All Defensive 1st-Team pojawi³ siê jeden
gracz Wizards. Je¿eli kto¶ pamiêta, kto to by³, to jest _naprawdê_ dobry.

Gadanie. Ja pamiêtam, a znajdziesz na grupie kilku ziutków (z Tob± na
czele), którzy bêd± uparcie twierdziæ, ¿e dobry nie jestem :-)
I Wizards wówczas mieli niez³y sklad. Powalczyli w sezonie i playoffs
pomimo Kwame w sk³adzie i bójek miêdzy Haywoodem a Thomasem.

Zgadki bonusowe: kto by³ ostatnim graczem Atlanty, który dosta³ siê do
AD1T?

Zapewne Mutombo.

A Portland?

Kiedy¶ by³ Buck Williams. Potem nie pamiêtam, ¿eby ktokolwiek dosta³
siê do ADT.

Ilu graczy LAL mianowano do AD1T w ci±gu ostatniego æwieræwiecza?

Chodzi o ilo¶æ nazwisk, czy nominacji? Ja pamiêtam tylko Kobe i nie
mam pojêcia ile razy - stawiam na 7-8.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. A ile razy w ostatnim æwieræwieczu (od sezonu 85-86) Spurs nie
mieli nikogo w ADT1 lub 2?

Data: 2010-08-16 12:04:57
Autor: Tomasz Radko
Dawno zagadek nie by³o
W dniu 2010-08-16 09:48, Leszczur pisze:

Zgadki bonusowe: kto by³ ostatnim graczem Atlanty, który dosta³ siê do
AD1T?

Zapewne Mutombo.

A nie licz±c Mutombo?

A Portland?

Kiedy¶ by³ Buck Williams. Potem nie pamiêtam, ¿eby ktokolwiek dosta³
siê do ADT.

I s³usznie.

Ilu graczy LAL mianowano do AD1T w ci±gu ostatniego æwieræwiecza?

Chodzi o ilo¶æ nazwisk, czy nominacji? Ja pamiêtam tylko Kobe i nie
mam pojêcia ile razy - stawiam na 7-8.

Nazwisk, nazwisk. Ile razy Bryant by³ nominowany jest nieciekawe.

P.S. A ile razy w ostatnim æwieræwieczu (od sezonu 85-86) Spurs nie
mieli nikogo w ADT1 lub 2?

Od przyj¶cia DRoba to pewnie raz, w sezonie, w którym za³apali siê na
Duncana. A wcze¶niej - pewnie ani razu, Alvin Robertson?

Data: 2010-08-16 03:29:01
Autor: Leszczur
Dawno zagadek nie by³o
On 16 Sie, 12:04, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> Zapewne Mutombo.

A nie licz±c Mutombo?

Sprawdzi³em, ale raczej bym sobie nie przypomnia³.

> Chodzi o ilo¶æ nazwisk, czy nominacji? Ja pamiêtam tylko Kobe i nie
> mam pojêcia ile razy - stawiam na 7-8.

Nazwisk, nazwisk. Ile razy Bryant by³ nominowany jest nieciekawe.

Szak chyba nie by³ ani razu. Kareem by³ ju¿ za stary. Magic w ogóle
by³ dennym obroñc±. Worthy by³ OK, ale nie wiem czy na poziomie 1st
team.
Zaryzykujê, ¿e tylko Bryant.

> [...]

Od przyj¶cia DRoba to pewnie raz, w sezonie, w którym za³apali siê na
Duncana. A wcze¶niej - pewnie ani razu, Alvin Robertson?

Yup. Tylko raz gdy "wylosowali" Tima. Wcze¶niej rz±dzi³ Alvin (i
wiewórki).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-16 12:54:27
Autor: Tomasz Radko
Dawno zagadek nie by³o
W dniu 2010-08-16 12:29, Leszczur pisze:

[...]

I Cooper. W odró¿nieniu od Bryanta zas³ugiwa³. Nawet raz DPY dosta³.

pzdr

TRad

Dawno zagadek nie by³o