Day after day...

Data: 2014-06-01 14:07:56
Autor: jerzu
Day after day...
Ta sama kobitka, zatrzymana dzień po dniu - jednego dnia 2,6 promila,
dzień później 2,7 promila.

http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/kierowcy-zatrzymali-pijana-za-kolkiem-na-drugi-dzien-samo-wideo

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-01 07:16:53
Autor: Pszemol
Day after day...
"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message news:8q5mo9pqn892t6fuaaphoq4o44so37f0ot4ax.com...
Ta sama kobitka, zatrzymana dzień po dniu - jednego dnia 2,6 promila,
dzień później 2,7 promila.

http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/kierowcy-zatrzymali-pijana-za-kolkiem-na-drugi-dzien-samo-wideo

Smutne.

Data: 2014-06-01 15:46:22
Autor: Jacek Maciejewski
Day after day...
Dnia Sun, 1 Jun 2014 07:16:53 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Jak takie coś się czyta to się zaczyna tęsknić do przepisu mówiącego o
konfiskacie narzędzia przestępstwa :)

--
Jacek

Data: 2014-06-01 16:07:48
Autor: masti
Day after day...

ale po co pustą flaszkę konfiskować?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-01 18:18:20
Autor: John Kołalsky
Day after day...

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl>

[...]

O ile dobrze rozumiem twoje przesłanie nie chcesz konfiskować narzędzia (mózg) tylko mienie

Data: 2014-06-01 19:16:25
Autor: Jacek Maciejewski
Day after day...
Dnia Sun, 1 Jun 2014 18:18:20 +0200, John Kołalsky napisał(a):

[...]

Macie z mastim dosyć osobliwe rozumienie pojęcia "narzędzie". Aczkolwiek
IMO flaszkę też można by zarekwirować, może się okazać niedopita :)
--
Jacek

Data: 2014-06-01 17:51:06
Autor: masti
Day after day...

UĹźytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl>

[...]

(mĂłzg) tylko mienie

Macie z mastim dosyć osobliwe rozumienie pojęcia "narzędzie". Aczkolwiek
IMO flaszkę też można by zarekwirować, może się okazać niedopita :)

a co według Ciebie było narzędziem alkoholizowania się?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-01 20:11:43
Autor: Jacek Maciejewski
Day after day...

Maciejewski napisał:

[...]

Ja nie mówię o narzędziach do alkoholizowania się. Póki co jest legalne. Ja
mówię o narzędziu do jazdy po pijaku :) Nie zaprzeczysz że bez samochodu
jakoś trudno jechać drogą? --
Jacek

Data: 2014-06-01 20:07:07
Autor: masti
Day after day...

Maciejewski napisał:

[...]

a co biedny samochód winien? powinni jej mózg zaaresztować :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-02 09:46:16
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...

Maciejewski napisał:

[...]

  Ale alkoholizowanie się nie jest zabronione.
  Alkohol nie jest więc narzędziem przestępstwa.
  Jest jedynie "narzędziem wprowadzenia w stan umożliwiający pierwszeństwo"
  :>
  Przestępstwo następuje w momencie usiłowania kierowania pojazdem w tym
stanie, narzędziem jest więc pojazd.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-02 10:59:23
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Day after day...
Powitanko,

  Przestępstwo następuje w momencie usiłowania kierowania pojazdem w tym
stanie,

W momencie usilowania to chyba nie bardzo. Ja bym sobie bardzo zyczyl, zeby na usilowaniu (bezskutecznym) sie skonczylo.

narzędziem jest więc pojazd.

Bez przesady, narzedziem jest kluczyk. Silnik nie ma wyboru, dostaje iskre, to jedzie. Kola tez, mimo protestow, jada tam, gdzie nimi kreca;-)
Tak serio, to bylaby to kara niesprawiedliwa, jeden nawalony jedzie samochodem za 1kzl, inny za 1Mzl. Wolalbym, zeby obaj spotkali sie w celi i w zaden sposob nie mogli jezdzic jakimkolwiek samochodem przez pare lat.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-02 21:40:53
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...
On Mon, 2 Jun 2014, Pawel "O'Pajak" wrote:

Powitanko,

  Przestępstwo następuje w momencie usiłowania kierowania pojazdem w tym
stanie,

W momencie usilowania to chyba nie bardzo.

  Ależ tak - bo usiłowanie dla większości przestępstw jest samo zaliczane
do przestępstw :) (podobnie jak pomocnictwo).

Ja bym sobie bardzo zyczyl, zeby na usilowaniu (bezskutecznym) sie skonczylo.

  Zgoda. Ale mowa była o zaistnieniu przestępstwa :|

narzędziem jest więc pojazd.

Bez przesady, narzedziem jest kluczyk. Silnik nie ma wyboru, dostaje iskre, to jedzie. Kola tez, mimo protestow, jada tam, gdzie nimi kreca;-)

  Art.47 KC się kłania :D

Tak serio, to bylaby to kara niesprawiedliwa,

  Moment, moment.
  Odniosłem się do samego "narzędzia przestępstwa", nie do pomysłu karania
zabieraniem owego narzędzia!
  Krytyka tezy pierwszej nie stanowi krytyki tezy drugiej ani przeciwnie ;)

jeden nawalony jedzie samochodem za 1kzl, inny za 1Mzl. Wolalbym, zeby obaj spotkali sie w celi

  Bo to jest ten sam problem, co z punktami.
  Pomysły pt. "wg wysokości pensji" (albo "wartość samochodu") są głupie,
doskonale widać, co potrafi "działać".
  Wielokroć pisałem - IMO bzdurne są wysokie dolne progi wszelkich kar.
  Potrzeba innej skali kar.
  Właśnie kar niematerialnych, od zatrzymania PJ na *jeden* dzień.
  No, może opłata skarbowa do tego (za obsługę biurokracji) mogłaby
być, ale z umiarem (20 zł?), tak aby nie stanowiła "celu budżetowego"
sama w sobie.
(żeby była jasność, w odróżnieniu od ostrego progu jego całkowitego
zabrania, które tak naprawdę nie kwalifikuje się na karę: toć
przecież konieczność odświeżania wszelakich uprawnień jest czymś
NORMALNYM!)

i w  zaden sposob nie mogli jezdzic
jakimkolwiek samochodem przez pare lat.

  Jakoś tak.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-02 22:30:29
Autor: John Kołalsky
Day after day...

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

[...]

Do czego ?

 Właśnie kar niematerialnych, od zatrzymania PJ na *jeden* dzień.

By jakiś niedzielny kierowca co tydzień mógł jechać do kościoła nabombiony ? To jest tak samo względne jak według pensji czy wartości samochodu tylko odniesienie inne.

 No, może opłata skarbowa do tego (za obsługę biurokracji) mogłaby
być, ale z umiarem (20 zł?), tak aby nie stanowiła "celu budżetowego"
sama w sobie.

Ja tam nie widzę celu budżetowego. Jeśli już to jest to zwykłe podporządkowywanie a przede wszystkim cel biznesowy ludzi, którzy zajmują się zawodowo nakładaniem kar. Nawet jeśli nie dostaną do ręki części kary to co miesiąc wynagrodzenie. Strażnik, policjant, sędzia. Bez różnicy.

Data: 2014-06-02 22:59:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...
On Mon, 2 Jun 2014, John Kołalsky wrote:

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

 Potrzeba innej skali kar.

Do czego ?

  Do wszystkiego.

 Właśnie kar niematerialnych, od zatrzymania PJ na *jeden* dzień.

By jakiś niedzielny kierowca co tydzień mógł jechać do kościoła nabombiony ?

  Kto powiedział, że za "nabombienie" ma być jeden dzień?

  Przecież tragedią dzisiejszego systemu karania jest fakt, że za 0,8
należy ukarać bardzo ostrą karą, a JEDNOCZEŚNIE nie ma jak ukarać
za 3 promile. Nie ma jak, bo kara musiałaby być ostrzejsza niż
za morderstwo.

To jest tak samo względne jak według pensji czy wartości samochodu tylko odniesienie inne.

  No właśnie nie - "odnisienie do pensji" preferuje kombinatorów.
  Takich co to mają zero dochodu a samochód żony.

  Za to wymiernej kary, w miarę płynnie stopniowanej "od zera"
(powiedzmy z rozdzielczoscią jednego dnia), w dolnej części przez
zatrzymanie PJ, od środkowej wzwyż również przez areszt (nie
wykluczający pierwszej części kary!) wszyscy "normalni" by się
wystrzegali.
  A nienormalni przy tej skali znajdowaliby przysługujące im
miejsce tam gdzie i dziś ("większej kary nie ma").

[...]

  Piszę o rozwiązaniu którego NIE MA.
  Zatrzymywaniu PJ, stosownie do skali, od jednego dnia wzwyż.
  Zatrzymywanie przy przekroczeniu 24 punktów i to "ostatecznie"
jest zwyczajnie głupie.
  Kontrargumentem *bywa*, że to pociąga za sobą koszty administracyjne.
  Pociąga, więc te koszty delikwent powinien pokryć.
  Ale nie w roli kary.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-02 23:53:57
Autor: John Kołalsky
Day after day...

[...]

Bo chyba nie za przekroczenie prędkości o 10km/h

Jeśli może być tak, że jednemu ludzikowi samochód jest potrzebny (np dojazd ze wsi do pracy w odległym mieście) a drugiemu nie (bo w mieście mieszka i pracuje i metrem jeździ) to w jakim sensie taka kara miałaby być lepsza od krytykowanych przez Ciebie od dochodu czy nie wiem już co tam.

[...]

Bo ta kara to ma być za skrajne łamanie prawa a nie każde przekroczenie prędkości. Można oczywiście wyliczyć każde przewinienie, ale tego się nie robi poza drogą jakoś więc i tu nie widzę rozsądnego powodu.

[...]

A mówimy o jakich strasznych wykroczeniach ?

[...]

Czemu ? Jest w porządku. Skrajne łamanie prawa. Tylko jak się daje tyle punktów za byle wykroczenie to szybko może braknąć.

 Kontrargumentem *bywa*, że to pociąga za sobą koszty administracyjne.
 Pociąga, więc te koszty delikwent powinien pokryć.
 Ale nie w roli kary.

Koszty administracyjne to ma dzisiejszy obwiniony w sprawie o niewskazanie komu powierzył itp itd i tak pozostanie bo obiboków żyjących z tego jest zbyt wielu.

Data: 2014-06-05 21:11:41
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...
[...]

  Prawie do wszystkiego.
  Wszędzie tam, gdzie kara wygląda tak: "mandat, mandat, mandat,
mandat, miesiąc aresztu", uważam konstrukcję karania za nieporozumienie.

 Właśnie kar niematerialnych, od zatrzymania PJ na *jeden* dzień.

By jakiś niedzielny kierowca co tydzień mógł jechać do kościoła nabombiony ? To jest tak samo względne jak według pensji

  Nie jest, bo prawo zna pojęcie "recedywa".

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-02 12:21:36
Autor: J.F.
Day after day...
Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w wiadomości
On Sun, 1 Jun 2014, masti wrote:
[...]

Hm, a jesli ktos najpierw ruszyl, i w czasie prowadzenia sobie popija ?
Wtedy nalezy mu zabrac te butelke/puszke ?

J.

Data: 2014-06-01 20:25:58
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Day after day...
Powitanko,

Jak takie coś się czyta to się zaczyna tęsknić do przepisu mówiącego o
konfiskacie narzędzia przestępstwa:)

Hmm, a nie aresztowanie przestepcy przez Policje to nie jest przestepstwo? Jedzie nawalona baba, jak rozumiem zatrzymala ja policja i co, zyczyli "szerokosci"? Za drugim razem ja w koncu aresztowali, czy tez puscili wolno?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-01 22:00:03
Autor: Jacek Maciejewski
Day after day...
Dnia Sun, 01 Jun 2014 20:25:58 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

[...]

A co można dziś takiemu zrobić? Skierować sprawę do sądu. Odebrać prawko.
Pijacy ani jednym ani drugim się nie przejmują. A jak bryczki nie będzie to
i nie pojedzie. Nooo, niech np. zabierają bryczkę na rok. Na płatny
policyjny parking :)
--
Jacek

Data: 2014-06-01 22:25:48
Autor: hisjusz
Day after day...
[...]

Gorzej jak to samochód męża którego sterroryzowała, nie będzie miał chłop jak do pracy dojechać i tylko pewnie to blokuje władze przed konfiskatą pojazdów pijakom.

Data: 2014-06-02 03:01:37
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Day after day...

Powitanko,

A jak bryczki nie będzie to
i nie pojedzie.

To pojedzie inna. Siedzac w areszcie tez pojedzie... do sadu, a stamtad do wiezienia.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-02 09:52:46
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...
On Sun, 1 Jun 2014, Pawel "O'Pajak" wrote:

Hmm, a nie aresztowanie przestepcy przez Policje to nie jest przestepstwo?

  Nie.
  Przeciwnie, do aresztowania muszą zaistnieć "czynniki uzasadniające",
w rodzaju groźby mataczenia. Ktoś przyłapany z >0,25% jest prawnie
uziemiony, w zasadzie pozostaje mu poczekać na wyrok i wolne miejsce
w więzieniu, nie ma powodu do aresztu.

Jedzie nawalona baba, jak rozumiem zatrzymala ja policja i co, zyczyli "szerokosci"?

  Pewnie kazali sprowadzić kogoś trzeźwego z aktualnym PJ, który będzie
prowadził pojazd.

Za drugim razem ja w koncu aresztowali, czy tez puscili wolno?

  Hm... policja to ją chyba może tylko zatrzymać :)
  A czy sąd postanowił o areszcie to nie wiem.
  Ale w tym przypadku byłaby podstawa ("groźba ponowienia").

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-02 11:07:39
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Day after day...
Powitanko,

[...]

A wysokie prawdopodobienstwo popelnienia ponownie przestepstwa taka przeslanka nie jest? Jak nakryja kogos na wlamaniu, napadzie, falszerstwie, to tez puszczaja wolno i kaza tylko czekac na list?
Nie wiedzialem, ze tak jest i przyznam, ze mnie to przeraza.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-02 12:12:38
Autor: J.F.
Day after day...
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lmhesu$76h$1@news.task.gda.pl...
[...]

Chyba jest. Ale jakie jest pr-stwo ze ktos na drugi dzien napadnie, albo bedzie pijany jechal ?

falszerstwie, to tez puszczaja wolno i kaza tylko czekac na list?
Nie wiedzialem, ze tak jest i przyznam, ze mnie to przeraza.

Bywa. Przeslanka jest tez wysoka grozaca kara i ryzyko ucieczki i takich od napadania raczej zatrzymuja. A potem siedza pare lat bez wyroku - co tez jest ciekawe w panstwie prawa.
Ale za zwykly wypadek na trzezwo tez grozi wysoka kara.

Pani mnie troche dziwi, bo z tego co sie slyszy to policja raczej zatrzymuje takie osoby do wytrzezwienia, potem oficjalnie stawia zarzuty, i dopiero wypuszcza.
Po wypuszczeniu poszla sie upic ?

J.

Data: 2014-06-01 21:05:16
Autor: ToMasz
Day after day...
W dniu 01.06.2014 14:16, Pszemol pisze:
[...]

smutne jest to, że nie można "ludzi" skazać na prace przymusowe. śmieci jest dużo w parku/lesie... a jak nóżki i rączki bolą, to niech niewidomym książki czytają

ToMasz

Data: 2014-06-01 22:24:05
Autor: hisjusz
Day after day...

[...]

Dokładnie! Tylko bym nie zrobił przymusowe tylko marchewka i kij. Pracujesz dostajesz mydło i jedzenie. Nie pracujesz dostajesz taką pasze żeby tylko przeżyć, żadnych siłowni i innych dupereli. Dlaczego nie ma pracy a jest kuźnia patologi za kratami?

Data: 2014-06-02 15:11:27
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-01 14:16, Pszemol pisze:
[...]

Tragiczne... Na polskich drogach na skutek złego prawa drogowego i różnych zaniechań władz, ginie kilka tysięcy ludzi rocznie, kilkadziesiąt zostaje rannych.. W promilach można liczyć ofiary spowodowane przez pijanych kierowców, ale co to przeszkadza niektórym ogłupionym przez propagandę wręcz linczować bogu ducha winnych ludzi - kierowców ze słabością do kieliszka... Wręcz jestem zaszokowany jak (podobno) dorosłymi ludzkimi można manipulować. Pokazać że czarne to wcale nie czarne ale białe, a oni nie dość że uwierzą, to jeszcze gotowi bronić takich idiotycznych tez..

Data: 2014-06-02 15:24:17
Autor: Grejon
Day after day...
W dniu 2014-06-02 15:11, Trybun pisze:
[...]

2 promile to nie jest słabość do kieliszka - to zwykłe pijaństwo.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-02 19:50:10
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-02 15:24, Grejon pisze:

[...]

I jej osobista sprawa.

Data: 2014-06-02 19:53:28
Autor: Grejon
Day after day...
W dniu 2014-06-02 19:50, Trybun pisze:

I jej osobista sprawa.

Właśnie - więc niech swoje osobiste sprawy zostawi w domu.

--
Grzegorz Jońca
Green Trafic 140 dCi

Data: 2014-06-02 20:03:02
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-02 19:53, Grejon pisze:
W dniu 2014-06-02 19:50, Trybun pisze:

I jej osobista sprawa.

Właśnie - więc niech swoje osobiste sprawy zostawi w domu.

Nie Tobie o tym decydować. Pomyśl jakby tobie ktoś zabraniał wsiadać do auta bo jako zmotoryzowany stanowisz autentycznie poważne zagrożenie dla zdrowia i życia innych, znacznie poważniejsze niż ta ochlapuska?  Co byś powiedział? Że nie mają prawa Ci zabraniać? Przecież wy abstynenci za kierownicą wiedziecie prym w powodowaniu wypadków w Polsce. Elimiuujecie ich tylu że dopiero spora wojna byłaby wam w stanie dorównać ew tym procederze.

Data: 2014-06-02 21:20:35
Autor: jerzu
Day after day...
On Mon, 02 Jun 2014 20:03:02 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Nie Tobie o tym decydować.

Jak wytrzeźwiejesz, to możemy porozmawiać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-03 13:20:12
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-02 21:20, jerzu pisze:
On Mon, 02 Jun 2014 20:03:02 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Nie Tobie o tym decydować.
Jak wytrzeźwiejesz, to możemy porozmawiać.

Twój protekcjonalny ton jest zupełnie nie na miejscu.

Data: 2014-06-02 19:59:38
Autor: jerzu
Day after day...
On Mon, 02 Jun 2014 19:50:10 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

I jej osobista sprawa.

Dopóki nie wyjeżdża na publiczne drogi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-02 19:01:35
Autor: jerzu
Day after day...
On Mon, 02 Jun 2014 15:11:27 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

kierowców ze słabością do kieliszka

I po jednym kieliszku jeździ się od prawa do lewa? Ta Pani nie wypiła
jednego kieliszka, raczej była spora seria takowych. A dzień później
poprawiła. Uważasz to za "lincz"? --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-02 19:50:46
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-02 19:01, jerzu pisze:
[...]

Bzdura zaczerpnięta głupawych komedyjek made in  Hollywood z tym jeżdżeniem wężykiem przez kierowców po kieliszku.
Choćby i beczkę wypiła ale nikomu nie zrobiła żadnej krzywdy, a więc uczciwie przyznaj że nie ma powodów aby jej osobę w jakikolwiek sposób poddawać szykanom,.

Data: 2014-06-02 19:59:14
Autor: jerzu
Day after day...
On Mon, 02 Jun 2014 19:50:46 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Bzdura zaczerpnięta głupawych komedyjek made in  Hollywood z tym jeżdżeniem wężykiem przez kierowców po kieliszku.

Oglądałeś film z pierwszego postu?

Choćby i beczkę wypiła ale nikomu nie zrobiła żadnej krzywdy, a więc uczciwie przyznaj że nie ma powodów aby jej osobę w jakikolwiek sposób poddawać szykanom,.

Nie zrobiła, bo przy pierwszej nadarzającej się okazji nie pozwolono
jej jechać dalej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-03 13:20:20
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-02 19:59, jerzu pisze:
On Mon, 02 Jun 2014 19:50:46 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Bzdura zaczerpnięta głupawych komedyjek made in  Hollywood z tym
jeżdżeniem wężykiem przez kierowców po kieliszku.
Oglądałeś film z pierwszego postu?

Widziałem wystarczająco wielu naprawdę pijanych kierowców w akcji, żeby mieć w tym temacie wyrobione zdanie.

[...]

Twoja pewność że tak się właśnie stanie oceniam na kilka promili.

Data: 2014-06-05 08:12:33
Autor: jerzu
Day after day...
On Tue, 03 Jun 2014 13:20:20 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Widziałem wystarczająco wielu naprawdę pijanych kierowców w akcji, żeby mieć w tym temacie wyrobione zdanie.

Aha, czyli filmu nie widziałeś. --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-08 08:57:51
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-05 08:12, jerzu pisze:
On Tue, 03 Jun 2014 13:20:20 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Widziałem wystarczająco wielu naprawdę pijanych kierowców w akcji, żeby
mieć w tym temacie wyrobione zdanie.
Aha, czyli filmu nie widziałeś.

Nie. Jedyne czemu tak naprawdę daję wiarę to jest to co widzę bądź słyszę osobiście.

Data: 2014-06-08 11:46:21
Autor: jerzu
Day after day...
On Sun, 08 Jun 2014 08:57:51 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Nie.

Tak myślałem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-02 20:11:56
Autor: Cavallino
Day after day...

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:538cb961$0$2154$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie zdzierżę bzdur tego komucha i obrońcy ochlejów, więc PLONK.

Data: 2014-06-03 20:20:58
Autor: J.F.
Day after day...
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości
[...]

Akurat te pania kierowcy zatrzymali ... widac niepewnosc jazdy dala
sie zauwazyc.

Choćby i beczkę wypiła ale nikomu nie zrobiła żadnej krzywdy, a więc
uczciwie przyznaj że nie ma powodów aby jej osobę w jakikolwiek
sposób poddawać szykanom,.

W linku byl film jak ona jechala. Nie obejrzales.
Tak na oko tylko kwestia czasu az cos zlego sie wydarzy.

A wracajac do statystyki - owszem, pijani kierowcy powoduja tylko pare
% wypadkow, wiec jak juz tuskorzad wszystkich zwalczy, to nadal pare
tysiecy osob bedzie na drogach co roku ginelo.
Z drugiej ... czy pare % jezdzi na bani ? Bo jesli nie, to taki pijany
ma znacznie wieksza wypadkowosc ...

Z trzeciej ... cos ze dwie probki statystyczne mielismy, ale jesli
drogowka wystawia cos 1.4mln mandatow rocznie, to zakladam ze mocno
pijanego przy tym nie przepusci (chyba ze za oplata).
A ze wykrywa ok 90 tys pijanych kierowcow samochodow rocznie, to znow
wracamy do ~5% ...

J.

Data: 2014-06-04 13:06:43
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-03 20:20, J.F. pisze:
[...]

Powinna tych ORMOwców z zamiłowania podać do sądu za napaść. i molestowanie...

[...]

Wiesz że gdy się patrzy na jakieś uznane dzieło malarskie to każdy je inaczej interpretuje. Katolik widzi diabła, abstynent pusty kieliszek itd.. Chcę przez to tylko powiedzieć że wy abstynenci widzicie zło w tej babce po kieliszku a zupełnie nie patrzycie na kierowców trzeźwych jak świnie którzy oddają w Polsce corocznie do ziemi kilka tysięcy swoich ofiar.
W podsumowaniu - nie zaczynajmy ograniczać minimalizowania zagrożeń w wyniku których ginie bardzo dużo ludzi, od polowania na czarownice. A już zbrodnią wręcz że ktoś kreuje rzeczywistość w ten sposób że te polowania przesłaniają wszystko inne co złego dzieje się na drogach. .

Data: 2014-06-05 08:11:59
Autor: jerzu
Day after day...
On Wed, 04 Jun 2014 13:06:43 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Powinna tych ORMOwców z zamiłowania podać do sądu za napaść. i molestowanie...

I usiłowanie gwałtu. Co jeszcze wymyślisz?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-06-05 21:29:50
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...
On Thu, 5 Jun 2014, jerzu wrote:

On Wed, 04 Jun 2014 13:06:43 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Powinna tych ORMOwców z zamiłowania podać do sądu za napaść.
i molestowanie...

I usiłowanie gwałtu. Co jeszcze wymyślisz?

  W sumie, to akurat się nie przyglądałem dyskusji, i dziwi mnie, że
został zupełnie pominięty efekt uboczny namawiania do stosowania
"zatrzymania obywatelskiego".

  Przekraczający prędkość o 10 km/h też łamie prawo.
  KWwSoW:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,239,70234,20140430,art-45-47-zatrzymanie.html
+++
Art. 45.
[...]
§ 2. Art. 243 Kodeksu postępowania karnego stosuje się odpowiednio.
-- -
(link do pozostałych kodeksów jest na stronie z linka)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-08 08:57:21
Autor: Trybun
Day after day...

[...]

Jeżeli uważasz że owo prawo opiera się na sprawiedliwości to proszę baw się w "dobrego" obywatela szykanuj ludzi którzy nie zrobili nikomu nic złego. Ale nie próbuj wykazywać publicznie że jakąś dobrą robotę wykonujesz.

Data: 2014-06-09 16:52:58
Autor: Gotfryd Smolik news
Day after day...
On Sun, 8 Jun 2014, Trybun wrote:

[...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

[...]

  Jak to niektórzy mawiają, ironia komuś po głowie przeszła.

Ale nie próbuj wykazywać publicznie że jakąś dobrą robotę wykonujesz.

  Umiejętność czytania trudna jest, wiem, ale spróbuj jeszcze raz.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-06-08 09:00:10
Autor: Trybun
Day after day...
W dniu 2014-06-05 08:11, jerzu pisze:
On Wed, 04 Jun 2014 13:06:43 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Powinna tych ORMOwców z zamiłowania podać do sądu za napaść. i
molestowanie...
I usiłowanie gwałtu. Co jeszcze wymyślisz?

Nic na tym nie traci. A dla tych miłośników donosicielstwa może dodatkowy  wyrok, zadośćuczyniający za szkody moralne będzie jeszcze lepszą nauczką że nie warto być swiętym bardziej od Papieża..

Day after day...