Daybreakers - nie nie nie.

Data: 2010-01-11 12:24:59
Autor: Street Fighter
Daybreakers - nie nie nie.
Użytkownik neuro napisał:
Witam,

Przestrzegam wszystkich potencjalnie napalonych na w/w tytuł. Również
tych, którzy sądza (jak ja), że mocna obsada (Neill, Hawke, Dafoe)
gwarantuje jakiś poziom. Nie gwarantuje.
Ja wiem, że po filmach typu Underworld nie należy się spodziewać
realizmu ani mocniejszych związków z rzeczywistością. Ale na boga!
Takie nagromadzenie bzdur i nielogizmów to kpina z intelektu
absolwenta zawodówki.
Żeby nie było - ostrzegałem :>

a porownujac do Surogatów to jak film wypada? :)

subiektywnie :)

Bo jak gorzej - to nie ide :)

Data: 2010-01-12 00:25:00
Autor: neuro
Daybreakers - nie nie nie.
On Jan 11, 12:24 pm, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl>
wrote:

a porownujac do Surogatów to jak film wypada? :)

subiektywnie :)

Bo jak gorzej - to nie ide :)

   IMO zdecydowanie gorzej.

pozdr,