Dayotna jezdz ktos?

Data: 2010-09-27 18:15:12
Autor: Qlfon
Dayotna jezdz ktos?
Powita膰,
W zwi膮zku z tym 偶e moje stare Gearne nie lubi艂y si臋 z wod膮 a i spacer w nich dalszy ni偶 na parking wi膮za艂 si臋 z obra偶eniami st贸p zdecydowa艂em sobie zakupi膰 butki Daytona. Wypad艂o na Spirit XCR. No i dzi艣 przysz艂y. W sklepie mierzy艂em 44 ale by艂o sporo luzu i podczas chodzenia czu艂em jak mi si臋 stopa rusza w bucie. Zam贸wi艂em 43 tak jak nosze buty cywilne i gdy lewy jest perfekt to prawy jest ciut ciasnawy wszerz i w podbiciu. Wiem, 偶e to normalne w cywilkach ale nie mam poj臋cia jak bardzo tego typu turystyczne buty s膮 si臋 w stanie rozchodzi膰. St膮d pytanie do posiadaczy innych but贸w Daytony: czy i po jakim czasie buty si臋 Wam rozbi艂y/rozchodzi艂y? Poprzednie Gearne z tych raczej bardziej sportowych nie wykaza艂y w tym zakresie ch臋ci do wsp贸艂pracy.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2010-09-27 19:07:26
Autor: Czes艂aw
Dayotna jezdz ktos?
W dniu 2010-09-27 18:15, Qlfon pisze:
[...]

Kurduple maja przejebane!

Data: 2010-09-27 19:25:06
Autor: Mystik
Dayotna jezdz ktos?
Cze艣膰

[...]

IMHO te buty si臋 specjalnie nie rozchodz膮. G艂贸wnie z tego powodu, 偶e sk贸ra to mo偶e i na wierzchu jest, ale w 艣rodku taki but zawiera kilka warstw i to bynajmniej nie rozci膮gliwych.
Oczywi艣cie jaki艣 ruch powierzchni jest mo偶liwy, ale bez przesady.
No i na membran臋, to takie rozci膮ganie chyba nie dzia艂a za dobrze.
Generalnie, kiepska sprawa. Bo nawet jak si臋 rozci膮gn膮膰, to mog膮 nagle zacz膮膰 przecieka膰.

pozdr.
Mystik

Dayotna jezdz ktos?