Dbają o swoje dupska

Data: 2018-02-09 23:02:08
Autor: Animka
Dbają o swoje dupska
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/tylko-w-se-gigantyczne-nagrody-dla-rzadu-pis_1039686.html

Szok! Aż 1,5 miliona złotych! - taką zawrotną sumę nagród w 2017 roku przyznała swoim ministrom premier Beata Szydło (55 l.) i jej następca Mateusz Morawiecki ( 50 l.)! Obydwoje również dostali sowite premie, ale najwięcej otrzymał ówczesny minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Błaszczak (49 l.) - gigantyczne 82,1 tys zł!

- W Polsce odbiera się rodzinom dzieci z powodu biedy, poziom życia rodaków jest coraz niższy, a rząd jak gdyby nigdy nic hojnie obdarowuje się nagrodami. Tusk działa w myśl zasady, że rząd PO-PSL sam się wyżywi - mówił nam w styczniu 2014 roku ówczesny szef klubu PiS Mariusz Błaszczak o sowitych nagrodach dla urzędników w rządzie PO-PSL. Nie przeszkodziło mu to, aby sam za 2017 rok wziął w sumie 82 tys. zł nagród!

Wysokość premii ministrów w rządzie Beaty Szydło podała Kancelaria Premiera w odpowiedzi na interpelację posła PO Krzysztofa Brejzy (35 l.). W sumie na nagrody poszło aż 1,5 mln zł, w tym premier Beata Szydło dostała 65,1 tys zł, a Mateusz Morawiecki 75,1 tys zł. - To ordynarny skok na kasę. Rząd PiS stworzył dla siebie ukryty system dodatkowych wynagrodzeń. Opinia publiczna miała się o nim nie dowiedzieć. W tym finansowym układzie jest premier i każdy minister - komentuje Krzysztof Brejza.

Eksperci nie pozostawiają suchej nitki na nagrodach dla rządu. - To wielka przesada, że ministrowie i premier Szydło dostali tak hojne nagrody. Człowiek, polityk, powinien wykonywać obowiązki w ramach swojej pensji, a nagroda powinna być uhonorowaniem czegoś nadzwyczajnego, ale nie powinna być aż tak ogromna, jak mamy do czynienia w tym przypadku - komentuje politolog, prof. Antoni Kamiński (76 l.).

Wysokość nagród wyglądała następująco:

- Gliński Piotr   72 100 zł

- Gowin Jarosław 65 100 zł

- Morawiecki Mateusz  75 100 zł

- Adamczyk Andrzej  70 100 zł

- Bańka Witold  72 100 zł

- Błaszczak Mariusz 82 100 zł

- Gróbarczyk Marek  65 100 zł

- Jurgiel Krzysztof  65 100 zł

- Kamiński Mariusz   65 100 zł

- Kempa Beata   65 100 zł

- Kowalczyk Henryk   65 100 zł

- Macierewicz Antoni   70 100 zł

- Radziwiłł Konstanty  65 100 zł

- Rafalska Elżbieta   70 100 zł

- Streżyńska Anna   72 100 zł

- Szyszko Jan  70 100 zł

- Tchórzewski Krzysztof   70 100 zł

- Waszczykowski Witold   72 100 zł

- Witek Elżbieta   65 100 zł

- Zalewska Anna   75 100 zł

- Ziobro Zbigniew  72 100 zł

Se.pl wiadomości polityka TYLKO W SE! Gigantyczne nagrody dla rządu PiS
TYLKO W SE! Gigantyczne nagrody dla rządu PiS
09.02.2018, godz. 09:51
Mateusz Morawiecki i rząd - exclusive
foto: Super Express

animka

Data: 2018-02-12 11:02:03
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-09 o 23:02, Animka pisze:
[...]

..

Przynajmniej coś robią dla Polski, a nie jak złodzieje z mafii PO/PSL tylko kradli i działali na szkodę Polski,
a w nagrodę za rozpieprzenie polskiej gospodarki, główny szkodnik her Tusk dostał od swojej przełożonej Merkel
posadkę w Brukseli, gdzie nadal szkaluje Polskę. Najgorsze jest to, że w Polsce ma nadal swoich zwolenników
wśród wyborców. Głupi ludzie.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-12 11:18:39
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 11:02, Marek pisze:
[...]

rozdawanie sobie nagród, to nie jest "coś robienie" Bo na razie, tak jak i poprzednia ekipa, nie zrobiła nic dobrego...Na razie robią zmiany dla zmian (poprzednia ekipa znowu miała politykę "cieplej wody w kranie") Nie wiadomo co gorsze...

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-02-12 11:47:56
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 11:18, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Pomroczność jasna daje o sobie znać? Napisałem, że robią coś dla Polski! W następnych wyborach Polacy im pokażą,
czy zasłużyli na rządzenie przez kolejne 4 lata. Jeśli tak, to będzie dla nich nagroda.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-13 08:04:47
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 11:47, Marek pisze:
[...]

Jaka pomroczność jasna. Oni robią dużo, ale dla siebie, a nie dla Polski. Mam nadzieję, że ludzie się opamietają ii nie wybiorą już ich... W sumie, to najlepiej, by już nie rządził nikt z POPiSoPSLD, bo oni więcej psują niz robią... Niestety nie widać nikogo na kogo można by oddac głos i liczyć na coś dobrego, ale to zupełnie inna kwestia.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-02-12 21:28:23
Autor: Animka
Dbają o swoje dupska
[...]

Nie wiadomo :-(

--
animka

Data: 2018-02-12 11:57:07
Autor: Jacek Maciejewski
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, Marek napisał(a):

Przynajmniej coś robią dla Polski,

Ciekawe co?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-12 14:27:22
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, Marek napisał(a):

Przynajmniej coś robią dla Polski,

Ciekawe co?

Jak przestaniesz oglądać tylko TVN, słuchać TOK FM i czytać Wyborczą lub Onet,
to na pewno się dowiesz, jak wiele pozytywnych zmian zaszło w Polsce.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-12 16:54:43
Autor: Jacek Maciejewski
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 14:27:22 +0100, Marek napisał(a):

[...]

Kupili cię za 500? Coś o łamaniu konstytucji przez prezia co na nią
przysięgał to słyszałeś, czy w twoich kręgach na takie duperele się nie
patrzy?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-12 21:03:17
Autor: A. Filip
o swoje dupska]
Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> pisze:
[...]
Kupili cię za 500? Coś o łamaniu konstytucji przez prezia co na nią
przysięgał to słyszałeś, czy w twoich kręgach na takie duperele się nie
patrzy?

Jak rozumiem rządy PO (osiem lat) po rządach PiS (2 lata) miały głęboko
w dupie łamanie jakiejś innej konstytucji w Starych Kiejkutach za SLD?
[ *konstytucyjne* zakazy:  1) tortur 2) bezprawnego pozbawienia wolności]
Ważność tej Konstytucji nie została ustalona raz na zawsze gdy
Trybunał Konstytucyjny dał czas Sejmowi na dostosowania byle
konstytucyjki do Umowy Międzynarodowej? (Europejski Nakaz Aresztowania). Jak się WTEDY miało konstytucje głęboko w dupie  to teraz pierdolenie
jaka to niby ma być ważna brzmi bardzo mało przekonująco i BARDZO
koniunkturalne.

BTW Warto także nie zapominać że zakaz aborcji ufundował nam (także)
Trybunał Konstytucyjny [1].  Warto nie zapominać przed czym ta instytucja
nas obroniła bez udziału PiS.  "Czarne Marsze" broniły takiej instytucji?

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Aborcja_w_Polsce#Nowelizacja_ustawy_dopuszczaj%C4%85ca_przerywanie_ci%C4%85%C5%BCy_z_przyczyn_spo%C5%82ecznych_i_jej_uchylenie
Trybunał Konstytucyjny w pełnym dwunastoosobowym składzie - przy trzech
zdaniach odrębnych - w Orzeczeniu z dnia 27 maja 1997 r., sygn. akt K
26/96 (OTK 1997, nr 2, poz. 19) orzekł o niezgodności przepisu
wprowadzającego tę przesłankę z przepisami konstytucyjnymi utrzymanymi w
mocy przez tzw. Małą Konstytucję z 1992 przez to, że legalizuje
przerwanie ciąży bez [...]

--
A. Filip

Data: 2018-02-12 21:55:26
Autor: Jacek Maciejewski
Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją [Was: Dbają o swoje dupska]
Dnia Mon, 12 Feb 2018 21:03:17 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

Jak się WTEDY miało konstytucje głęboko w dupie  to teraz pierdolenie
jaka to niby ma być ważna brzmi bardzo mało przekonująco i BARDZO
koniunkturalne.

Co ma piernik do wiatraka? Czy z faktu że PO ma grzechy na sumieniu ma
wynikać że łamanie konstytucji przez Dudę czy Szydło jest mniej
nachalny? A poza tym, miałeś powiedzieć co dobrego PIS zrobił dla kraju.
Jakoś ciężko ci idzie. Ja mogę ci wyliczyć grzechy PIS-u bez trudu.
Chcesz?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-12 22:46:39
Autor: A. Filip
[...]

Widzisz: Dla mnie *PRAWO* które ma być respektowane tylko wtedy
jak jednej (politycznej) stronie akurat pasuje to "marne" prawo.
Przynajmniej wypadało lepiej udawać jak się samemu rządziło
by teraz być przyzwoicie wiarygodnym.

Chcesz wciskać że jest nieco+ gorzej niż było?
Twoja opinia całkiem znacząco uzasadniona.
Chcesz wciskać że było cacy a dopiero teraz jest fuj?
Z jakiej choinki się urwałeś?

Wzorcem jak się powinno szanować PRAWO ma być ulubieniec totalnej
opozycji Lecha Wałęsa pracodawca eksperta od falandyzacji? [1]?
PO sprzymierzeńcach szacunek ich do prawa rządów poznacie.
PiS jest zły (z punktu widzenia tworzenia szacunku dla państwa prawa).
Tylko ni złamanego wuja nie oznacza to że każdy inny musi być lepszy.

Gdy się tama wali w dzień jeden za zaniedbań lata się płaci.

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

--
A. Filip

Data: 2018-02-12 23:04:56
Autor: Kviat
W dniu 2018-02-12 o 22:46, A. Filip pisze:
[...]

Ale miało być lepiej.

Przynajmniej wypadało lepiej udawać jak się samemu rządziło
by teraz być przyzwoicie wiarygodnym.

Przecież stracili władzę. Przestali być wiarygodni i nikt tego nie kwestionuje.
Teraz to nie oni mają być wiarygodni, tylko obecnie rządzący.
Miało być lepiej.

Chcesz wciskać że jest nieco+ gorzej niż było?

Ja chciałbym usłyszeć, że jest lepiej, a nie "że skoro oni łamali prawo, to my też będziemy, tylko jeszcze bardziej".

Twoja opinia całkiem znacząco uzasadniona.
Chcesz wciskać że było cacy a dopiero teraz jest fuj?

Nie było cacy.
Ale to nie usprawiedliwia obecnego fuj.
Miało być lepiej.

Wzorcem jak się powinno szanować PRAWO ma być ulubieniec totalnej
opozycji Lecha Wałęsa pracodawca eksperta od falandyzacji? [1]?

Nie.
Wzorcem jak powinno się szanować prawo powinna być obecna ekipa rządząca.
Miało być lepiej.

PiS jest zły (z punktu widzenia tworzenia szacunku dla państwa prawa).
Tylko ni złamanego wuja nie oznacza to że każdy inny musi być lepszy.

Oraz ni złamanego wuja nie oznacza, że mają prawo do łamania prawa, bo poprzednicy łamali prawo.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-02-13 03:41:25
Autor: Animka
[...]

Ja znam PIS tylko z wizyt u Rydzyka i sypania mu pieniedzy (kler jest ogromny, a wybory się zbliżają), z chęci stawiania pomników na prawie każdej ulicy, katastrofy Smoleńskiej i odszkodowań, z rozbijania rządowych limuzyn, z dania i ciągłego wypominania 500+-jaką to się wielką łaskę zrobiło, dawania olbrzymich nagród dla swoich (a emeryci dalej zdychają), parady, karawany na Wawel do królów polskich.

Bardzo zaś szanuję ministra Zbigniewa Ziobro i jestem całym sercem przy tym człowieku i życzę panu ministrowi pomyslności, wytrwałości, dalszej sprawiedliwości.

--
animka

Data: 2018-02-13 09:24:35
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 13 Feb 2018 03:41:25 +0100, Animka napisał(a):

Bardzo zaś szanuję ministra Zbigniewa Ziobro i jestem całym sercem przy tym człowieku i życzę panu ministrowi pomyslności, wytrwałości, dalszej sprawiedliwości.

Cała Animka :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-13 14:17:51
Autor: Sonn
W dniu 2018-02-13 o 03:41, Animka pisze:
[...]

Żebyś ty kobieto wiedziała jaki to jest burak, nieuk i zakłamany populista, to byś tak nie mówiła.

--
Sonn

Data: 2018-02-13 14:19:49
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Uświadomienie jej w tym zakresie przekracza znacznie twe skromne możliwości?

Nie potrafisz przekonać innych (sądu) to na prawnika się nie nadajesz.

--
A. Filip

Data: 2018-02-13 17:30:38
Autor: Sonn
W dniu 2018-02-13 o 14:19, A. Filip pisze:
[...]

Ktoś cię pytał zasr..ny niedowartościowany zmieniaczu tematów wątków, robiący burdel w usenecie i odrabiający w ten sposób swoje kompleksy?

--
Sonn

Data: 2018-02-13 08:05:14
Autor: Marek
[...]

A te grzechy to czyje?

1) Afera taśmowa
2) Afera hazardowa
3) Afera wyciągowa
4) Afera stadionowa
5) Afera autostradowa
6) Afera stoczniowa
7) Afera AmberGold
8) Afera Elewaru
9) Afera z informatyzacją MSW
10) Afera z budową gazo portu w Świnoujściu/dostawami gazu z Kataru
11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" lokalizacji, a zarząd specjalnych spółek bierze kasę)
12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach podatkowych
13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł)
14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u mężczyzn
15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów)
16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł)
17) Podniesienie VAT-u na wszystko
18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców
19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów podatkowych
20) Podniesienie akcyzy na paliwo
21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)
22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego
23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej
24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie dochodu!)
25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego
26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego
27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego
28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO
29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej
30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń
31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066)
32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod obywatelskimi inicjatywami referendalno-ustawodawczymi
33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 - 2013
34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych
35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka lat na wizytę u lekarza specjalisty)
36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie)
37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego
38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej
39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych takich jak Azoty Tarnów);
40) Ograniczenie potencjału militarnego
41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej
42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej kasy dla kolesi z Platformy "Obywatelskiej"
     i PSL).
43) Podłuchy 80 dziennikarzy
44) Zwolnienie około 600 osób z TVP po wygranych wyborach przez PO

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-13 08:18:45
Autor: P.B.
Dnia Tue, 13 Feb 2018 08:05:14 +0100, Marek napisał(a):

[...]

Bardzo ładnie odrobiłeś pracę domową. A teraz opowiedz własnymi słowami co
dobrego PIS zrobił dla kraju.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2018-02-13 08:58:04
Autor: A. Filip
"P.B." <pbernat@wp.pl> pisze:
[...]

słowami co dobrego PIS zrobił dla kraju.

Dał wyborcom do wyboru alternatywę wobec PO?

Jak alternatywa dobra nie była to opierdalaj idiotów którzy wprowadzili
do prawa próg wyborczy 5% i aż tak bardzo ograniczyli wyborcom dostępny wybór.

--
A. Filip

Data: 2018-02-13 14:19:54
Autor: Sonn
W dniu 2018-02-13 o 08:05, Marek pisze:
[...]

No to teraz ładnie napisz jakie konkretnie przestępstwa popełniono przy tych "aferach" i komu postawiono za nie zarzuty. Bo jak na razie pier... jak stonka po azotoksie

--
Sonn

Data: 2018-02-13 14:26:16
Autor: A. Filip
[...]

<ironia> Ależ nadprezes Kaczyński i PiS właśnie dlatego muszą pozmieniać
prawo, sądy i sędziów by takie afery nie pozostawały już bezkarne! </ironia>

--
A. Filip

Data: 2018-02-13 08:00:58
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
[...]

Kupili cię za 500?

Nie mam jeszcze dzieci, więc nie biorę 500+ :P

Coś o łamaniu konstytucji przez prezia co na nią
przysięgał to słyszałeś, czy w twoich kręgach na takie duperele się nie
patrzy?

Konstytucję to tuż przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi złamała mafia PO razem
z BUL-em ingerując w Trybunał Konstytucyjny, wielokrotnie było to wałkowane i nadal
są tacy, do których umysłu to nie dotarło.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-13 08:08:09
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 08:00, Marek pisze:
[...]

A możesz zrozumieć, że jak ktoś nie pochwala tego co robi PiS, to wcale nie jest wyborcą PO, czy to dla Ciebie zbyt skomplikowane?

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2018-02-13 14:44:14
Autor: Wojciech Bancer
Dbają o swoje dupska
On 2018-02-13, Marek <trele@fele.pl> wrote:

[...]

[...]

Czyli jak Ty mi walniesz z liścia, to będę mógł Ci wpierdolić po wielokroć,
kiedy mi przyjdzie na to ochota i na legalu? Bo mniej więcej taki jest sens Twojej wypowiedzi.

"A bo to on zaczął" to z mody wychodzi w okolicach 7-roku życia dziecka.
Jak widać niektórzy są wiecznymi dziećmi.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2018-02-13 17:05:30
Autor: Shrek
Dbają o swoje dupska
W dniu 13.02.2018 o 08:00, Marek pisze:

Konstytucję to tuż przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi złamała mafia PO razem
z BUL-em ingerując w Trybunał Konstytucyjny, wielokrotnie było to wałkowane i nadal
są tacy, do których umysłu to nie dotarło.

No dowalili manianę. Powinno sięnaprawić zgodnie z prawem i ewentualnie pociągnąć winnych do odpowiedzialności. Koniec.

Shrek

Data: 2018-02-12 22:41:24
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Mon, 12 Feb 2018 14:27:22 +0100, w <p5s4nq$rff$1@node2.news.atman.pl>, Marek
<trele@fele.pl> napisał(-a):

> Ciekawe co?

Jak przestaniesz oglądać tylko TVN, słuchać TOK FM i czytać Wyborczą lub Onet,
to na pewno się dowiesz, jak wiele pozytywnych zmian zaszło w Polsce.

To może nas oświecisz?
Zacznij od hmmm np. Zalewskiej i jej totalnego spierd**** edukacji tzn.
sukcesów w reformowaniu.
Sukcesy na polu polityki zagranicznej i oraz w MSW też fajnie byłoby pokazać,
bo nagrody dostali sowite :)

Data: 2018-02-12 23:11:21
Autor: Kubuś Puchatek
Dbają o swoje dupska
W dniu 12.02.2018 o 22:41 rg <nie_ma_emaila@onet.pl> pisze:

Mon, 12 Feb 2018 14:27:22 +0100, w <p5s4nq$rff$1@node2.news.atman.pl>,

Sukcesy na polu polityki zagranicznej i oraz w MSW też fajnie byłoby  pokazać,
bo nagrody dostali sowite :)

Odkryli San Escobar. Może nie jest to odkrycie na miarę Kolumba, ale  zawsze coś.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2018-02-13 08:22:40
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
<trele@fele.pl> napisał(-a):

[...]

Wprowadzenie starego systemu 8-klasowego chwali sobie wiele komitetów rodzicielskich
i nauczycieli, poza prezesem ZNP Sławomirem Broniarzem (wiadomo, totalna opozycja),
więc nie pierdol, że ta reforma jest zła, bo to przez gimnazja drastycznie obniżył się
poziom nauczania.

Sukcesy na polu polityki zagranicznej i oraz w MSW też fajnie byłoby pokazać,
bo nagrody dostali sowite :)

Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy, a nie niemieckie, jak za mafii PO.
A Światowe Dni Młodzieży, szczyt NATO, wizyta Trumpa to czyj sukces?
Słabą masz pamięć.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-13 09:00:06
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dbają o swoje dupska
<trele@fele.pl> napisał(-a):

[...]

Niezależnie od sensu/braku sensu wprowadzenia tego systemu, sposób wprowadzenia woła o pomstę do nieba. Mam kontakt z rodzicami obecnych 7 klasistów, na prawdę, nie chciałbyś słyszeć, co maja do powiedzenia a'propos tej zmiany.

[...]

Pierdu pierdu. Jak nie ma się co powiedzieć na strzelane gafy i zachowywanie sie jak słoń s składzie porcelany, to się mówi, że sie dba o interesy tylko, że wszystko się traci... Ot logika... Wiesz na czym polega dbanie o interesy? O załatwianiu ich skutecznym, niezależnie, czy wchodząc w koalicję z Niemcami, czy Słowakami, czy Węgrami. Jest coś do załatwienia, montuje się koalicje. Wymachiwanie szabelką i obrazanie się na wszystkich to najgłupsze co można robić...

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-02-13 09:21:40
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
[...]

No i widzisz do czego prowadzi łykanie propagandy?
Od czasów wprowadzenia gimnazjów Polska systematycznie jest coraz wyżej w
rankingu PISA (doczytaj sobie).
Za to "chwali sobie wiele" to typowa mowa-prawa -- akurat większość nie chwali,
ponieważ generalnie wprowadziła bałagan (który dopiero będzie narastał).

Poczytaj o 7-klasistach (i nie z goebbelsowskiej TV).

> bo nagrody dostali sowite :)

Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy, a nie niemieckie, jak za mafii PO.
A Światowe Dni Młodzieży, szczyt NATO, wizyta Trumpa to czyj sukces?
Słabą masz pamięć.

Jaki to sukces, coś z niego wynikło konkretnego?

Data: 2018-02-13 09:25:10
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Tue, 13 Feb 2018 08:22:40 +0100, w <p5u3od$ap2$1@node1.news.atman.pl>, Marek
<trele@fele.pl> napisał(-a):

Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy, a nie niemieckie, jak za mafii PO.

A zapomniałem -- straciliśmy stanowisko wice w PE :).
Ale dopisze się jakąś propagandę dla ciemnego luda typu "wrogie Polsce siły
atakuję polski rząd" i będzie dobrze.

Data: 2018-02-13 10:01:02
Autor: A. Filip
Wszyscy dbają o SWOJE dupska [Ćwiczenia z porównywania wersji wczoraj/opozycja i dziś/rząd]
<trele@fele.pl> napisał(-a):

[...]

Być może Czarnecki dokonał wykroczenia "niestarannego doboru słów"
ale sens jego wypowiedzi był właściwy (jak dla mnie).

A stanowiska w UE to trzeba zajmować "jak Tusk Donald"!
Brać kasę i tkwić dekoracyjnie jak kurek na dachu! :-)
Jak wybierali Tuska (szczególnie wbrew rządowi PiS) to szła gadka jakież
to niezwykle ważne stanowisko.  Jak szło rozpatrywanie czy Prezydent
Europy Tusk (jakoś) odpowiada za Brexit to mieliśmy euro-prezydencinę
"ja przecież nic nie mogę" Tuska. Ile władzy tyle odpowiedzialności.
[ Dość inna wersja: Jakie pobory (całkowite) taka odpowiedzialność ]

Skoro PiS zagarnia sobie nadzwyczaj dużo władzy to *sam* bierze na
siebie nadzwyczaj dużo odpowiedzialności (politycznej ale i prawnej/karnej).

--
A. Filip

Data: 2018-02-13 11:19:22
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Tue, 13 Feb 2018 08:22:40 +0100, Marek napisał(a):

A Światowe Dni Młodzieży, szczyt NATO, wizyta Trumpa to czyj sukces?

Papież Franciszek na koniec mszy zamykającej Światowe Dni Młodzieży 2013
ogłosił, że kolejne Światowe Dni Młodzieży odbędą się w 2016 w Krakowie. Również przyznanie Polsce organizacji szczytu NATO nastąpiło za rządów PO.
PiS może zaprosić najwyżej Orbana, albo dziwaka z sianem na i w głowie, bo
nikt przyzwoity nie zadaje się z królami paździerza.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-02-13 19:29:49
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Tue, 13 Feb 2018 11:19:22 +0100, w <1hoyd803lu0fl.d2ajvhefqiio.dlg@40tude.net>,
Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał(-a):

[...]

No proszę, kolejne 2 "sukcesy" Pis odpadają.

Data: 2018-02-13 14:23:12
Autor: Sonn
Dbają o swoje dupska
[...]

Wyobraź sobie, że moja zona akurat jest nauczycielką w szkole podstawowej i na temat tej pseudoreformy nie potrafi z siebie wydusić nawet jednego dobrego słowa. podobnie jak wszyscy inni nauczyciele jakich ona zna, a zna ich całkiem sporo. Dodam ze nie jest w ZNP.

No i co wynikło z tych "sukcesów"?

--
Sonn

Data: 2018-02-13 17:36:41
Autor: Kviat
Dbają o swoje dupska
[...]

O jakie zadbał?
Wymień jakieś interesy o które zadbał.

a nie niemieckie, jak za mafii PO.

Pomijając absurd tego stwierdzenia, to przecież PO przegrało wybory.
Za coś dostali po dupie.
Miałeś wymieniać sukcesy pisu, a nie porażki po.

A Światowe Dni Młodzieży,

To nie jest sukces dla kraju.
To może być ewentualnie jakiś sukces dla kościoła i jego funkcjonariuszy. Ale nie dla kraju.
No może jeszcze dla TV Trwam, bo TVPis udostępnił im sygnał.

szczyt NATO,

Gdyby nie pis, to by się nie odbył?
No to faktycznie sukces. gdyby nie pis nie byłoby szczytu i NATO by się rozpadło.

wizyta Trumpa to czyj sukces?

Może Trumpa?
Doznał zaszczytu spotkania z pisowskim rządem. To jego osobisty sukces.
No przecież Polska wstała z kolan. To jakże to? Wstała z kolan, więc to chyba Trump powinien być szczęśliwy, że pozwolono mu przyjechać do Polski? Czy nie?
Chyba nie chcesz powiedzieć, że to pisowski rząd błagał Trupma o przyjazd? Bo to postawiłoby pod znakiem zapytania, czy faktycznie wstali z kolan, skoro to dla nich taki sukces, że Trump łaskawie zgodził się przyjechać.

Słabą masz pamięć.

Słabe przykłady podałeś.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-02-13 21:46:26
Autor: japanizer
Dbają o swoje dupska
On Wednesday, February 14, 2018 at 1:36:42 AM UTC+9, Kviat wrote:

O jakie zadbał?
Wymień jakieś interesy o które zadbał.

No, nie bądź taki ostry! MSZ zadbał na przykład o to, że w polskich ambasadach na całym świecie największą informacją na tablicy przy wejściu dla "klientów" jest to, kiedy odbywają się msze w kościele (to nie żarty)!

Można pójść i się pomodlić, bo burdel jest taki, że nie sposób nic innego załatwić.

Ambasady mają też się zająć projekcją filmu science-fiction "Smoleńsk".

Data: 2018-02-19 20:01:07
Autor: Budzik
Dbają o swoje dupska
Użytkownik Marek trele@fele.pl ...

[...]

Pare dobrych rzeczy zrobili bez dwóch zdań.
Poprzednicy pewnie tez.
Poprzednicy zrobili tez pewnie pare złych.
Czy jestes w stanie wymienic złe rzeczy ktore robi ten rzad?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2018-02-19 21:24:29
Autor: Jacek Maciejewski
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 19 Feb 2018 20:01:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Czy jestes w stanie wymienic złe rzeczy ktore robi ten rzad?

Ja - natychmiast. Chcesz?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-02-20 06:26:02
Autor: Kris
Dbają o swoje dupska
W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 21:24:31 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Dnia Mon, 19 Feb 2018 20:01:07 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Czy jestes w stanie wymienic złe rzeczy ktore robi ten rzad?

Ja - natychmiast. Chcesz?

Dawaj- w końcu to grupa dyskusyjna.

Data: 2018-02-20 11:00:53
Autor: Budzik
Dbają o swoje dupska
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Czy jestes w stanie wymienic złe rzeczy ktore robi ten rzad?

Ja - natychmiast. Chcesz?

Nie, pytałem Marka, bo widze w nim syndromy zakochania a one odbieraja jasnosc widzenia, obiektywizm i jestem ciekawy jak daleko to zaszło.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2018-02-12 14:21:18
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, Marek napisał(a):

coś robią dla Polski

Dlaczego krewnych i znajomych kuwetowych prezesa nazywasz Polską?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

Data: 2018-02-12 14:43:38
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 14:21, Olin pisze:
Dnia Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, Marek napisał(a):

coś robią dla Polski

Dlaczego krewnych i znajomych kuwetowych prezesa nazywasz Polską?

Ja, moja żona, moi krewni i znajomi nie jesteśmy ani krewnymi ani
znajomymi prezeza, tylko zwykłymi obywatelami (nie należymy do "elyt"
III RP) i jesteśmy zadowoleni z obecnego rządu (głównie chodzi o rynek
pracy), czego oczywiście nie mogą powiedzieć ci obywatele, którym
obecny rząd zabrał przywileje (byłym UB/SB-kom) i ukrócił złodziejskie
przekręty.
   Jeśli w czasie obecnych rządów narzekasz, to znaczy, że albo jesteś
nieudolny/leniwy albo rząd sprawił, że straciłeś przywileje lub
nie możesz więcej kraść.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-12 14:49:30
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 14:43:38 +0100, Marek napisał(a):

Ja, moja żona, moi krewni i znajomi nie jesteśmy ani krewnymi ani
znajomymi prezeza, tylko zwykłymi obywatelami (nie należymy do "elyt"
III RP) i jesteśmy zadowoleni z obecnego rządu

Nie mam wątpliwości, że ormowcy dobrej zmiany są zadowoleni z obecnego
rządu. Przy innym za trollowanie płacono by im mniej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-02-12 21:10:08
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 14:49, Olin pisze:

[...]

Ormowcy byli zadowoleni z poprzednich rządów, na aktualne narzekają.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 08:28:58
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 21:10, RadoslawF pisze:
[...]

Oni kwiczą :-)

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-13 11:09:17
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 21:10:08 +0100, RadoslawF napisał(a):

Ormowcy byli zadowoleni z poprzednich rządów, na aktualne narzekają.

Za to ich duchowi spadkobiercy mają zgoła odmienne poglądy.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

Data: 2018-02-13 11:13:58
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 11:09, Olin pisze:

Ormowcy byli zadowoleni z poprzednich rządów, na aktualne narzekają.

Za to ich duchowi spadkobiercy mają zgoła odmienne poglądy.

Ich duchowi spadkobiercy mają takie same poglądy i takie same
metody. Obrzucać gównem cały czas a coś na pewno się przyklei.
To dosyć dokładnie opisuje twoje działanie na grupach.
Jesteś oryginałem czy tylko spadkobiercą duchowym?

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 11:24:07
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Tue, 13 Feb 2018 11:13:58 +0100, RadoslawF napisał(a):

Ich duchowi spadkobiercy mają takie same poglądy i takie same
metody. Obrzucać gównem cały czas a coś na pewno się przyklei.

Doprawdy trudno o lepszy opis działalności dobrej zmiany.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Data: 2018-02-13 14:43:44
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 11:24, Olin pisze:

Ich duchowi spadkobiercy mają takie same poglądy i takie same
metody. Obrzucać gównem cały czas a coś na pewno się przyklei.

Doprawdy trudno o lepszy opis działalności dobrej zmiany.

Dla idiotów którzy nie zrozumieli że to opis tych co na "dobrą zmianę"
narzekają oraz dla tych którzy ze służbowego obowiązku odwracają
kota ogonem. Ty służbowo czy z głupoty?

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 11:27:56
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Tue, 13 Feb 2018 14:43:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

 Ty służbowo czy z głupoty?

Człowiek inteligentny, oczytany i błyskotliwie ironiczny - a każdego dnia
niestrudzenie dowodzisz, że takim właśnie jesteś - bez trudu domyśli się,
że jedno i drugie. Kiedyś szedłem na pasku Hupki i Czai, a teraz z
przyjemnością wysługuję się kapitałowi spod znaku Sorosa. Słowem, od lat
wyrastam z pnia narodowej zdrady, którego graficzną prezentację można było
w latach 80. podziwiać, na przykład, w WKU.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

Data: 2018-02-14 16:02:10
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 11:27, Olin pisze:

[...]

I w dodatku idiota.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 16:12:11
Autor: A. Filip
Dbają o swoje dupska
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
[...]

Ale przynajmniej śmiesznawy.

Jeśli nie może być lepie to niech choć będzie śmieszniej! ;-)

Wolę ludzi silących się na ironię od tych co za łatwo sięgają do wyzwisk.
Do rzucania wulgaryzmami przeważnie wystarcza śladowa inteligencja.

--
A. Filip

Data: 2018-02-14 19:06:25
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 16:12, A. Filip pisze:

[...]

Biorąc pod uwagę to co tu forsujesz oraz jak to robisz nie dziwie się.
Nieraz ktoś dosadnie napisał za kogo cię uważa.
I miał rację.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-15 11:51:42
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Wed, 14 Feb 2018 16:02:10 +0100, RadoslawF napisał(a):

I w dodatku idiota.

W poprzednim poście nie dodałem, że jesteś również mistrzem ciętej riposty,
przeto nie pozostaje nic innego, jak wyrazić wdzięczność za przypomnienie.

Data: 2018-02-13 08:27:48
Autor: Marek
Dbają o swoje dupska
[...]

To twój stary pewnie był w UB/SB, katował wrogów PRL, a teraz PIS mu zabrał
sowitą emeryturę i kwiczysz. I dobrze, tak ma być :-)

--
Pzdr.
Marek

Data: 2018-02-13 11:21:27
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Tue, 13 Feb 2018 08:27:48 +0100, Marek napisał(a):

To twój stary pewnie był w UB/SB, katował wrogów PRL, a teraz PIS mu zabrał
sowitą emeryturę i kwiczysz.

Niepotrzebnie przenosisz na innych własne traumy rodzinne. Nie każdy miał
nieszczęśliwe dzieciństwo.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2018-02-12 22:43:39
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Mon, 12 Feb 2018 14:43:38 +0100, w <p5s5mn$sg9$1@node2.news.atman.pl>, Marek
<trele@fele.pl> napisał(-a):

czego oczywiście nie mogą powiedzieć ci obywatele, którym
obecny rząd zabrał przywileje (byłym UB/SB-kom)

O przepraszam -- żonie Kiszczaka nie zabrał. Ciekawe czemu :)

i ukrócił złodziejskie
przekręty.

Ile dawki propagandy TVPis łykasz dziennie, że takie pierdoły powtarzasz jak
papuga?

Data: 2018-02-13 00:21:19
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 22:43, rg pisze:

[...]

Spytaj się w miejscu gdzie sam łykasz propagandę ile jest aktualnie
prywatyzowanych w stolicy kamienic a ile było kilka lat temu.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 08:10:22
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 00:21, RadoslawF pisze:
[...]

Prywatyzowanych, czy nie, jakby Kwachu, a potem kolejni prezydenci nie vetowali ustaw reprywatyzacyjnych, nie byłoby takiego burdelu w wa-wie i innych miastach...

--
http://kaczu.ppa.pl

Data: 2018-02-13 11:17:12
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 08:10, Tomasz Kaczanowski pisze:

[...]

Ty tak nie pisz bo zaraz jakiś dyżurny ormowiec obwieści że Kwachu
to tez opcja pisowska.  :-)
A na poważnie, skoro korzystali to nie było na rączkę uporządkowanie
tego problemu, podobnie jak wielu innych.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 09:22:53
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Tue, 13 Feb 2018 00:21:19 +0100, w <p5t7hh$rog$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> papuga?

Spytaj się w miejscu gdzie sam łykasz propagandę ile jest aktualnie
prywatyzowanych w stolicy kamienic a ile było kilka lat temu.

Prywatyzowanych czy oddawanych prawowitym właścicielom?

Data: 2018-02-13 11:18:42
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 09:22, rg pisze:

[...]

Oddawanych ludziom podającym się za spadkobierców dawnych właścicieli.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 19:31:25
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Tue, 13 Feb 2018 11:18:42 +0100, w <p5ue25$uas$3@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> Prywatyzowanych czy oddawanych prawowitym właścicielom?

Oddawanych ludziom podającym się za spadkobierców dawnych właścicieli.

Procentowo wychodzi, że najwięcej niesłusznych zwrotów było za śp. L.
Kaczyńskiego.

Data: 2018-02-14 00:09:10
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-13 o 19:31, rg pisze:

[...]

No zobacz a ja żyłem w świadomości że on był prezydentem a nie premierem.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-13 21:49:23
Autor: japanizer
Dbają o swoje dupska
On Wednesday, February 14, 2018 at 8:09:16 AM UTC+9, RadoslawF wrote:

> Kaczyńskiego.

No zobacz a ja żyłem w świadomości że on był prezydentem a nie premierem.

Był swego czasu prezydentem Warszawy. W okresie, gdy był prezydentem Warszawy, wydano największą liczbę niesłusznych decyzji o zwrocie majątków, jak wykazała niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat ucichł, i zajęli się Żydami.

Data: 2018-02-14 10:42:06
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 06:49, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Gdzieś to można potwierdzić?

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 02:38:14
Autor: japanizer
Dbają o swoje dupska
On Wednesday, February 14, 2018 at 6:42:12 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

Gdzieś to można potwierdzić?

Oczywiście nie w TVPiS:

http://www.rp.pl/Reprywatyzacja-w-Warszawie/171039773-Ratusz-Decyzja-ws-ul-Nabielaka-9-podjeta-za-rzadow-PiS.html

  Ratusz przypomniał, że to Mirosław Kochalski zatrudnił byłego zastępcę
  dyrektora w Biurze Gospodarowania Nieruchomości Jakuba R., który jest
  podejrzany ws. reprywatyzacji i obecnie przebywa w areszcie. Kochalski 12
  lipca 2006 roku osobiście podpisał pierwszą umowę o pracę Jakuba R.

  Stołeczni urzędnicy przypomnieli, "że podczas prezydentury Lecha Kaczyńskiego
  w Warszawie (kadencja 18.11.2002 r. - 22.12.2005 r.) zreprywatyzowano ponad
  200 nieruchomości, w tym również z lokatorami". Jak zaznaczono, "około 200
  kolejnych nieruchomości zostało zwróconych podczas rządów komisarzy z PiS". Do
  oświadczenia ratusz dołączył listę 226 adresów decyzji reprywatyzacyjnych z
  okresu, kiedy prezydentem Warszawy był Lech Kaczyński, z czego jak zaznaczają
  "część z nich była osobiście podpisana przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego". Czy generalnie pisiory coś nie prują szat o to, że państwowy majątek liczony w miliardach został przekazany Watykanowi w aferalnych okolicznościach:

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/nieruchomosci/reprywatyzacja-bez-kosztow-da-sie/n6q08

  Na przykład Kościół katolicki dzięki powołaniu Komisji Majątkowej miał
  ułatwioną drogę do odzyskania nieruchomości od Skarbu Państwa. Przez ponad 20
  lat działalności przekazała ona stronie kościelnej ponad 65,5 tys. ha oraz
  143,5 mln złotych. Wartość zwróconego majątku sięgała nawet 5 mld złotych.
  Epopeja komisji zakończyła się jednak wielkim skandalem. Na jaw wyszedł między
  innymi brak weryfikacji wycen gruntów zaniżanych przez rzeczoznawców Kościoła.
  Kilku osobom postawiono zarzuty.

Data: 2018-02-14 13:00:35
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 11:38, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba niesłusznych decyzji".
Do tego dochodzi brak reakcji prokuratury na bezsensowne decyzje sądów.
I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.
Na pewno dostałem dodatkowy argument dlaczego potrzebne są zmiany
w sądach i prokuraturach.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 04:14:47
Autor: japanizer
Dbają o swoje dupska
On Wednesday, February 14, 2018 at 9:00:42 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]

Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba niesłusznych decyzji".

No chyba że ty jesteś z tych co twierdzą, że wszystkie decyzje reprywatyzacyjne są błędne, i to, co komunistyczne państwo zabrało ludziom - to ich strata, a słuszny zysk państwa. Ale wtedy to ciężko dyskutować.

Do tego dochodzi brak reakcji prokuratury na bezsensowne decyzje sądów.
I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.

Serio coś wyłudziła? Pisiory u władzy już ponad dwa lata, prokuratura przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

A podpis Kaczyńskiego widnieje na wielu niesłusznych zwrotach, więc jednak wbrew temu co usiłujesz udowodnić - splamił się.

Data: 2018-02-14 13:39:41
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 13:14, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

Błędne jest oddawanie oszustom a nie spadkobiercom.

[...]

Tak, wyłudziła nieruchomość.
http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/reprywatyzacja-w-warszawie-waltz-zwraca-pieniadze-za-noakowskiego-16,artykuly,421240,1.html

A podpis Kaczyńskiego widnieje na wielu niesłusznych zwrotach, więc jednak wbrew temu co usiłujesz udowodnić - splamił się.

Skoro sąd uznał że się należy zwrot prezydent miasta podpisywał
dokumenty. Za to brał pensję. Ale nie wyłudził kamienicy jak HGW.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 17:00:10
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Wed, 14 Feb 2018 13:39:41 +0100, w <p61amj$lss$1@node2.news.atman.pl>,
> [...]

> Serio coś wyłudziła? Pisiory u władzy już ponad dwa lata, prokuratura przejęta, sądy przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

Hanna ma na imię Andrzej czy Dominika?

Data: 2018-02-14 17:26:48
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 17:00, rg pisze:

[...]

Jeszcze tego nie doczytałeś?

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 18:08:43
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Wed, 14 Feb 2018 17:26:48 +0100, w <p61o0c$2m7$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

Jeszcze tego nie doczytałeś?

Doczytałem. Dlatego pytam.

Data: 2018-02-14 19:04:37
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 18:08, rg pisze:

[...]

Czyli nie doczytałeś.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 19:36:08
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Wed, 14 Feb 2018 19:04:37 +0100, w <p61tnq$87l$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

Czyli nie doczytałeś.

Oświeć mnie.

Data: 2018-02-15 02:57:21
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 19:36, rg pisze:

[...]

Zapal światło i skieruj je na siebie.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-15 17:33:07
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Thu, 15 Feb 2018 02:57:21 +0100, w <p62pe1$26m$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

Zapal światło i skieruj je na siebie.

Czyli nie masz nic do powiedzenia i pomysły jak wybrnąć z głupoty się
skończyły. Typowe :)

Data: 2018-02-15 18:47:43
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-15 o 17:33, rg pisze:

[...]

Myślał by ktoś że ty masz?

Pozdrawiam

Data: 2018-02-16 11:19:27
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Thu, 15 Feb 2018 18:47:43 +0100, w <p64h43$li5$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> skończyły. Typowe :)

Myślał by ktoś że ty masz?

No to mów którą i gdzie wyłudziła, bo na razie wychodzisz na kłamczuszka.

Data: 2018-02-16 19:05:15
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-16 o 11:19, rg pisze:

[...]

Napisał bym na kogo ty wychodzisz ale znowu będą marudzić że
używam wyzwisk. Ciekawy jestem czy sam się domyślisz?

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 15:06:16
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Wed, 14 Feb 2018 13:00:35 +0100, RadoslawF napisał(a):

Na pewno dostałem dodatkowy argument dlaczego potrzebne są zmiany
w sądach i prokuraturach.

Pewnie, że są potrzebne, bo wczoraj sąd - po raz kolejny - bezczelnie
orzekł, że policyjne zatrzymania Obywateli RP były bezpodstawne, no i
wichrzyciele bezkarnie podnoszą róże na Władzę Ludową:
http://wyborcza.pl/7,75398,23020573,sad-znow-orzekl-ze-policyjne-zatrzymania-obywateli-rp-byly.html

"We wtorek sąd rozpatrywał zażalenia na zatrzymanie na ulicy Smolnej w
Warszawie przez policję 11 listopada ubiegłego roku Obywateli RP: Konrada
Korzeniowskiego, Józefa Kulpy i Bogusława Zalewskiego. Ten ostatni stał się
ikoną bezkompromisowej walki z defilującymi w Warszawie narodowcami, bo ma
82 lata. Obywatele RP chcieli zaprotestować przeciwko organizowanemu przez
nacjonalistów Marszowi Niepodległości. Przed godz. 15 - jeszcze zanim
rozpoczął się marsz narodowców i z daleka od jego trasy - otoczyli ich
policjanci. 45 osób doprowadzili do komendy w związku z rzekomym
,,zakłócaniem zgromadzenia cyklicznego", mimo że nie przebywali na trasie
Marszu Niepodległości. W komendzie przetrzymywano ich przez kilka godzin.

Zażalenia na te zatrzymania złożyło 38 Obywateli RP. Policja od początku
dowodzi, że nie doszło do zatrzymań, dokonywano tylko legitymowania. Sądy
są przeciwnego zdania. W ustnych uzasadnieniach podkreślają, że
przetrzymywanie kogoś przez kilka godzin w radiowozach i komendach to nie
doprowadzenie czy legitymowanie, ale właśnie zatrzymanie.

Pod koniec stycznia podobnie w sprawach zatrzymań z 11 listopada orzekł
sędzia Jakub Kamiński, rozpatrując zażalenia Agnieszki Dzikowskiej i
Leokadii Jung. - Trudno uznać, że skarżące popełniły jakiekolwiek
wykroczenie, w tym mające polegać na przeszkadzaniu lub usiłowaniu
przeszkadzania w przebiegu niezakazanego zgromadzenia w postaci Marszu
Niepodległości, skoro uczestnicy tego pochodu nie zdążyli dotrzeć do
miejsca, w którym znajdowała się skarżąca - stwierdził sędzia.

Sędzia Kamiński przypominał także, że zatrzymania prewencyjne są bezprawne.
Takie zatrzymania powszechnie stosowała milicja przed 1989 r., chcąc
utrudnić działania opozycji. Zapobieżenie sytuacji konfliktowej - jak
uzasadnia swoje działania policja - nie czyni zatrzymania zasadnym. "

Data: 2018-02-14 16:02:50
Autor: RadoslawF
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 15:06, Olin pisze:

[...]

O i dyżurny ormowiec już tu jest.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-14 17:01:52
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Wed, 14 Feb 2018 15:06:16 +0100, w <bb9tec50ywz9.kg54x2kwkw8w$.dlg@40tude.net>,
> [...]

orzekł, że policyjne zatrzymania Obywateli RP były bezpodstawne, no i
wichrzyciele bezkarnie podnoszą róże na Władzę Ludową:

To już chyba n-te takie samo orzeczenie.
Niewątpliwie trzeba zreformować sądy, bo kto to widział by bolszewickiej władzy
nie słuchały. Przecież trójkowy niedoszły prokurator Z. oraz student po
zaocznych J. wyraźnie powiedzieli jak ma być.

Data: 2018-02-17 20:09:00
Autor: PlaMa
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-14 o 13:00, RadoslawF pisze:

Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba niesłusznych decyzji".

Masz inne dane?

I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.

O! Rozwiń.

Data: 2018-02-13 03:49:29
Autor: Animka
Dbają o swoje dupska
<trele@fele.pl> napisał(-a):

czego oczywiście nie mogą powiedzieć ci obywatele, którym
obecny rząd zabrał przywileje (byłym UB/SB-kom)

O przepraszam -- żonie Kiszczaka nie zabrał. Ciekawe czemu :)

Jakąś mam słabość do pani Kiszczak. Ona jest taka naturalna i rozbrajająca. W nagrodę za zaniesienie teczek Wałęsy powinna zostać jeszcze odznaczona, bo to był bohaterski czyn.

Dziwne, że nikt nie siedzi za wysadzenie wieżowca (bodajże w Gdańsku), gdzie ktoś trzymał też teczki Wałęsy, czyli te wyniesione do ukrycia.

--
animka

Data: 2018-02-12 22:44:56
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Mon, 12 Feb 2018 14:43:38 +0100, w <p5s5mn$sg9$1@node2.news.atman.pl>, Marek
<trele@fele.pl> napisał(-a):

 i ukrócił złodziejskie
przekręty.

Tak mi się przypomniało -- a swojego Koguta już wsadzili? :)

Data: 2018-02-13 03:52:24
Autor: Animka
Dbają o swoje dupska
<trele@fele.pl> napisał(-a):

 i ukrócił złodziejskie
przekręty.

Tak mi się przypomniało -- a swojego Koguta już wsadzili? :)

Czy ten kogut to był jakiś rozpłodnik?
Może i był. Ja tam nie wiem.

--
animka

Data: 2018-02-13 11:01:40
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Mon, 12 Feb 2018 22:44:56 +0100, rg napisał(a):

 i ukrócił złodziejskie
przekręty.

Tak mi się przypomniało -- a swojego Koguta już wsadzili? :)

Na razie nie zdążyli, ale mamy kolejny biznes, który nie wyszedł:

"Fundacja Tomasza Sakiewicza, redaktora naczelnego ,,Gazety Polskiej",
wycofała z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska wniosek o dofinansowanie
propagandowego portalu o Puszczy Białowieskiej. Europejski Urząd ds.
Zwalczania Nadużyć Finansowych, który po publikacjach OKO.press zaczął
dochodzenie ws. nieprawidłowości w konkursie NFOŚ, nadal je prowadzi

Jak ustaliło OKO.press, założona przez Tomasza Sakiewicza Fundacja
Niezależne Media 20 grudnia 2017 złożyła do NFOŚiGW wniosek o rozwiązanie
umowy dotyczącej projektu puszcza.tv. W ramach projektu fundacja miała
zbudować propagandowy portal o Puszczy Białowieskiej.

Strategicznym celem miało być stworzenie organizacji ekologicznej, opartej
na członkach Klubów Gazety Polskiej i Rodziny Radia Maryja, która byłaby
przeciwwagą dla ,,lewicowych" ekologów.

Jaki był powód rozwiązania umowy? ,,Wstrzymanie płatności i brak możliwości
realizacji projektu" - tłumaczy Sławomir Kmiecik, rzecznik NFOŚiGW.

Wstrzymanie pieniędzy na projekt puszcza.tv nastąpiło w wyniku kontroli,
którą wszczął w NFOŚ Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych
(OLAF). Jak informuje biuro prasowe resortu środowiska, po wszczęciu
kontroli ,,Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oraz Ministerstwo Środowiska
zaleciły wstrzymanie płatności (w tym zaliczkowych) i certyfikacji do
Komisji Europejskiej wydatków z tego projektu".

całość:
https://oko.press/sukces-oko-press-6-milionow-zlotych-trafi-pseudo-ekologicznej-fundacji-tomasza-sakiewicza-projekt-puszcza-tv-wycofany/

Data: 2018-02-12 15:06:52
Autor: Wojtek
Dbają o swoje dupska
W dniu 2018-02-12 o 11:02, Marek pisze:

Przynajmniej coś robią dla Polski, a nie jak złodzieje z mafii PO/PSL tylko kradli i działali na szkodę Polski,

A nie mogą "robić czegoś dla Polski" i nie doić budżetu z byle powodu?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-02-12 21:20:28
Autor: Animka
Dbają o swoje dupska
[...]

To wszystko jest takie popieprzone, ze sama już nie wiem co jest przwdą a co fałszem.

--
animka

Data: 2018-02-12 22:35:01
Autor: rg
Dbają o swoje dupska
Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, w <p5ron8$giv$1@node2.news.atman.pl>, Marek
<trele@fele.pl> napisał(-a):

[...]

Chyba za dużo propagandy ostatnio przyswoiłeś.

Data: 2018-02-12 15:54:00
Autor: A. Filip
Dbają o swoje dupska [kolejny popis rządowej nagrodowej pazerności]
Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> pisze:
[...]

Za PO PRAWO było w tym zakresie lepsze?
TAK => Jakie PRAWO sami wprowadzili że zgarnąć te nagrody?
NIE => Jakie PRAWO złamali?

Było *wiele* okazji się przyzwyczaić do
"Miało być lepiej a wyszło jak zwykle".

--
A. Filip

Data: 2018-02-15 12:07:04
Autor: Olin
Dbają o swoje dupska
Dnia Fri, 9 Feb 2018 23:02:08 +0100, Animka napisał(a):

Szok! Aż 1,5 miliona złotych! - taką zawrotną sumę nagród w 2017 roku przyznała swoim ministrom premier Beata Szydło (55 l.) i jej następca Mateusz Morawiecki ( 50 l.)!

To nie jest ostatnie słowo dojnej zmiany:
"Ministrowie oraz sekretarze i podsekretarze stanu otrzymali w ubiegłym
roku łącznie 5 mln zł premii - wynika z odpowiedzi na interpelacje posła PO
Krzysztofa Brejzy. Nagrody dla pracowników tylko 14 resortów wyniosły w
sumie ponad 76 mln zł. A to i tak dane niepełne, bo z ujawnieniem kwot
zwlekają MON i resort Zbigniewa Ziobry."

całość:
http://wyborcza.pl/7,75398,23026744,nagrody-dla-ministrow-pis-to-nie-wszystko-kolejne-miliony-otrzymali.html

--
uzdrawiam