Dba³o¶æ o lakier samochodu

Data: 2010-04-25 21:12:50
Autor: Wampir Energetyczny
Dba³o¶æ o lakier samochodu
W dniu 25-04-2010 20:36, Ewa pisze:
Witam!

Pozwolê sobie otworzyæ taki w±tek.

Jak dbaæ o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
jak czêsto myæ? Czy korzystaæ z myjni, je¶li tak to z jakiej?

W szczególno¶ci interesuje mnie najlepszy sposób usuwania
z samochodu ptasich odchodów, których nie da siê unikn±æ.
Pojawiaj± siê one bardzo czêsto i trudno za ka¿dym razem
myæ ca³y samochód. Jak je usuwaæ?

Pozdrawiam
Ewa

czy samochod jest dla ciebie dorobkiem zycia? ;]

Data: 2010-04-25 21:17:16
Autor: Pere³ka
Dba³o¶æ o lakier samochodu

czy samochod jest dla ciebie dorobkiem zycia? ;]

Kumpel z roboty tez sie tak na¶miewa³ z tych co dbali o swoje nowe samochody, do czasu jak jemu kto¶ lekko pukn±³ na parkingu w 10cio letnie punto.
O ma³o sie nie osra³ z powodu ma³ego wgniecenia blachy i kilku rys na lakierze.
Powiedz gdzie parkujesz a ja podjadê tam i zobaczymy czy bêdziesz mia³ w dupie to co zastaniesz na swoim samochodzie rano.

Dba³o¶æ o lakier samochodu