Dba³o¶æ o lakier samochodu

Data: 2010-04-25 21:01:15
Autor: Budzik
Dba³o¶æ o lakier samochodu
U¿ytkownik Ewa nie@wysylac.pl ...

Pozwolê sobie otworzyæ taki w±tek.

Jak dbaæ o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
jak czêsto myæ? Czy korzystaæ z myjni, je¶li tak to z jakiej?

W szczególno¶ci interesuje mnie najlepszy sposób usuwania
z samochodu ptasich odchodów, których nie da siê unikn±æ.
Pojawiaj± siê one bardzo czêsto i trudno za ka¿dym razem
myæ ca³y samochód. Jak je usuwaæ?

osobiscie - nie wierze, ze nie jestes trollem.

Data: 2010-04-26 07:17:18
Autor: Ewa
Dba³o¶æ o lakier samochodu
[...]

Dlaczego? My¶la³am, ¿e mo¿e istnieje jaki¶ p³yn, którym zamiast
wod± nale¿y usuwaæ ptasie odchody z uwagi na ich szybkie
w¿eranie siê w lakier.

A Ty nie usuwasz tych kupek i je¼dzisz takim obes... samochodem
do najbli¿szego mycia ca³ego auta?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2010-04-26 06:01:15
Autor: Budzik
Dba³o¶æ o lakier samochodu
Osobnik posiadaj±cy mail nie@wysylac.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

dlatego, ze zadajesz pytania, jakbys wlasnie ca³y dorobek zycia zainwestowa³a w samochód.
Nie wiem, dlaczego akurat kupka ptasia mia³by jakos bardziej wzerac sie w auto, niz woda ze sola, kupa, w ktora wjedzie sie na drodze itp.

A Ty nie usuwasz tych kupek i je¼dzisz takim obes... samochodem
do najbli¿szego mycia ca³ego auta?

jakby obsra³y mi ptaki z Hitchcocka, pojecha³bym na myjkê od razu.
Jakby obsra³ jeden - w zaleznosci od miejsca, nie zrobi³bym nic, ewentualnie przetar³bym przy okazji wizyty na stacji, ewentualnie wzia³bym gabke z pian±, albo zwyk³a szmate.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2010-04-26 08:17:43
Autor: Arek M
Dba³o¶æ o lakier samochodu

Nie wiem, dlaczego akurat kupka ptasia mia³by jakos bardziej wzerac sie w auto, niz woda ze sola, kupa, w ktora wjedzie sie na drodze itp.

Zostaw to kiedys na miesi±c (ja mniej-wiecej tak czesto myje auto) to zobaczysz, co moze poczynic dla lakieru auta...

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-04-26 08:26:05
Autor: Arek M
Dba³o¶æ o lakier samochodu

Dlaczego? My¶la³am, ¿e mo¿e istnieje jaki¶ p³yn, którym zamiast
wod± nale¿y usuwaæ ptasie odchody z uwagi na ich szybkie
w¿eranie siê w lakier.

Ja - jesli g..no lezy na aucie juz dlugo i w ra¿±cym wzrok miejscu uzywam plynu do rozpuszczania robali z maski.

A jak jest tego duzo - jade na myjnie.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM