Dba³o¶æ o lakier samochodu

Data: 2010-04-26 01:53:48
Autor: maciej debski
Dba³o¶æ o lakier samochodu
On Apr 25, 7:36 pm, "Ewa" <n...@wysylac.pl> wrote:

Jak dbaæ o lakier nowego samochodu, przede wszystkim
jak czêsto myæ? Czy korzystaæ z myjni, je¶li tak to z jakiej?

W szczególno¶ci interesuje mnie najlepszy sposób usuwania
z samochodu ptasich odchodów, których nie da siê unikn±æ.
Pojawiaj± siê one bardzo czêsto i trudno za ka¿dym razem
myæ ca³y samochód. Jak je usuwaæ?

po pierwsze, pytasz o rzeczy oczywiste, wiec nie dziw sie wesolosci
ktora wywolalas:
samochod myj z taka czestotliwoscia jak masz ochote. bedzie to
zalezalo od twojego osobistego wyczycia/potrzeb,
warunkow pogodowych, tego gdzie mieszkasz i koloru samochodu.
niektorzy ludzie myja samochody raz w roku dla innych samochod pokryty
kurzem to obciach.
a wiec od co pare dni, do co pare tygodni.

myjnie: sa rozne szkoly, wg mnie, jesli mieszkasz w wiekszym miescie
poszukaj w okolicy myjni tzw. recznej, gdzie ktos ci umyje samochod
dokladnie a co jakis czas rowniez odkurzy wnetrze. jezeli nie bedziesz
zadowolona po pierwszej wizycie - jedz w inne miejsce, i tak do
skutku.

ptasie odchody - kup na stacji benzynowej/supermakecie pianke do
usuwania ptasich odchodow i trzymaj w samochodzie razem z recznikiem
papierowym - stosuj zgodnie z instrukcja, im szybciej tym lepiej ale
bez wpadania w panike.

mac

Dba³o¶æ o lakier samochodu