Dbanie o środowisko.

Data: 2015-07-06 05:18:45
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
 Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne, nie wypala tlenu. Jedyne takie źródło energii. Jest jeszcze mowa o syntezie jądrowej. Są już samochody tylko na prąd i lepiej chyba by było żeby były tylko takie, zakładając używanie elektrowni atomowych ( rzecz jasna, ale nadmieniam).
 Odnośnie elektrowni atomowych mówi się o ryzyku wybuchu reaktora i skażenia środowiska, ale nie wiem od czego zależy zminimalizowanie tego ryzyka.
 A dalej jest dbanie o środowisko, jak kazał Jezus?

Data: 2015-07-06 09:39:31
Autor: szklanynocnik
Dbanie o środowisko.
użytkownik Michał Szatański napisał:
Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne

A jednak:)

Są już samochody tylko na prąd i lepiej chyba by było żeby były tylko takie,

Chodzi o sumaryczny koszt bąbelku na który składa się:
- samochód
- bateria
- ładowarka
- pierdoły około przeglądowe Na rachunku za prund też masz tylko SAM prund czy może abonamenty
takie siakie i owakie?

Data: 2015-07-06 10:14:25
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 18:39:31 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Michał Szatański napisał:
> Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne

A jednak:)

 ? Używasz uranu, co najwyżej pytanie do czego on się przydaje w przyrodzie.

 Nie zrozumiałeś tematu.

Data: 2015-07-06 19:16:43
Autor: Marek Czaplicki
Dbanie o środowisko.

szklan...@gmail.com napisał:
użytkownik Michał Szatański napisał:
> Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne

A jednak:)

 ? UĹźywasz uranu, co najwyĹźej pytanie do czego on się przydaje w
 przyrodzie.

Być może efekty jego rozpadu, jako promieniotwórczość naturalna, stoi za generowaniem mutacji żywych organizmów?

Data: 2015-07-06 19:24:01
Autor: Lord Donald
Dbanie o środowisko.

szklan...@gmail.com napisał:
[...]

generowaniem mutacji Ĺźywych organizmĂłw?

Promieniowanie z rozpadu jest zabĂłjcze  dla organizmĂłw Ĺźywych, co do raka, mutacji i innych teorii to tylko hipotezy, nawet nie potwierdzają tego statystyki, to tylko teorie siane przez przeciwnikĂłw tego rozwiązania i korporacje utrzymujące się z obrotem paliwami.

Data: 2015-07-13 07:39:27
Autor: Wiesiaczek
Dbanie o środowisko.
W dniu 06.07.2015 o 18:39, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

- samochĂłd
- bateria
- ładowarka
- pierdoły około przeglądowe

Na rachunku za prund teĹź masz tylko SAM prund czy moĹźe abonamenty
takie siakie i owakie?

Wymiana baterii co kilka lat i chuj strzela całą ekologię:)

--
Wiesiaczek (dziś z Paryża - Francja)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-07-06 17:45:54
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 14:18, Michał Szatański pisze:
  Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne, nie wypala tlenu. Jedyne takie źródło energii.

wypala tobie mozg, czyli tlenu tobie brakuje:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 10:13:06
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 17:46:17 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-07-06 o 14:18, Michał Szatański pisze:
>   Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne, nie wypala tlenu. Jedyne takie źródło energii.

wypala tobie mozg, czyli tlenu tobie brakuje:)
  nie spamuj

Data: 2015-07-06 19:44:56
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 19:13, Michał Szatański pisze:
[...]

dbaj o netykiete szatanik:)

Data: 2015-07-06 13:13:18
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 19:44:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

>   nie spamuj

dbaj o netykiete szatanik:)

 ty dbaj raczej

Data: 2015-07-06 22:15:51
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:13, Michał Szatański pisze:
  ty dbaj raczej

te szatanik, twoja pycha i arogancja jest widoczna, dlatego nie szanujesz innych, a rowniez nie szanujesz netykiety wcianajac sie w tekst w srodku:)

Data: 2015-07-06 13:22:13
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:16:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te szatanik, twoja pycha i arogancja jest widoczna, dlatego nie szanujesz innych, a rowniez nie szanujesz netykiety wcianajac sie w tekst w srodku:)

 skończ bredzić i się odczep, po raz n

Data: 2015-07-06 22:24:53
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:22, Michał Szatański pisze:
po raz n

te szatanik netykieta to rowniez "tnij cytaty":)

Data: 2015-07-06 13:26:58
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:24:54 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-07-06 o 22:22, Michał Szatański pisze:
> po raz n

te szatanik netykieta to rowniez "tnij cytaty":)

 netykieta debilu to pisanie na temat, ale to mózgu trzeba użyć

Data: 2015-07-06 22:31:14
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:26, Michał Szatański pisze:
te szatanik netykieta to rowniez "tnij cytaty":)
  netykieta debilu to pisanie na temat, ale to mózgu trzeba użyć

no widzisz szatanik, teraz 'dyskutujesz' ad personam, a nie ad meritum jak zaleca netykieta:)

Data: 2015-07-08 18:55:35
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:31:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
>   netykieta debilu to pisanie na temat, ale to mózgu trzeba użyć

no widzisz szatanik, teraz 'dyskutujesz' ad personam, a nie ad meritum jak zaleca netykieta:)

 nie jestem szatanik i tłumaczę ci od 1 posta twojego co to spam r2d2

Data: 2015-07-09 06:36:06
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-09 o 03:55, Michał Szatański pisze:
nie jestem szatanik

nie mow szatanik, to ty zwykla dupa jestes ?:)

Data: 2015-07-09 20:44:58
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu czwartek, 9 lipca 2015 06:36:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-07-09 o 03:55, Michał Szatański pisze:
> nie jestem szatanik

nie mow szatanik, to ty zwykla dupa jestes ?:)

 dupa to ty masz na imię, źle się podpisujesz

Data: 2015-07-06 20:14:48
Autor: ruski szpieg
Dbanie o środowisko.
W dniu 06.07.2015 o 14:18, Michał Szatański pisze:
  Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne,
Żeby wydobyć, wydzielić i wzbogacić uran, żeby mieć z niego paliwo jądrowe potrzebny jest cały potężny przemysł, który raczej do czystych należał nie będzie. Z promieniotwórczymi odpadami tego przemysłu oraz ze zużytym paliwem też trzeba coś zrobić...

Każda elektrownia ingeruje w środowisko zmieniając klimat na terenie wielu kilometrów kwadratowych bo produkuje potężne ilości ciepła odpadowego.

Data: 2015-07-06 13:14:21
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 20:14:51 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
> [...]

Każda elektrownia ingeruje w środowisko zmieniając klimat na terenie wielu kilometrów kwadratowych bo produkuje potężne ilości ciepła odpadowego.

 Można to izolować.

Data: 2015-07-06 20:19:02
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 20:14, ruski szpieg pisze:
Każda elektrownia ingeruje w środowisko zmieniając klimat na terenie
wielu kilometrów kwadratowych bo produkuje potężne ilości ciepła
odpadowego.

jednak najbardziej szkodliwa jest elektrownia jadrowa ze wzgledu na radioaktywne odpady:)

Data: 2015-07-06 13:08:03
Autor: szklanynocnik
Dbanie o środowisko.
użytkownik u2 napisał:

jednak najbardziej szkodliwa jest elektrownia jadrowa ze wzgledu na radioaktywne odpady:)

Odpady niemiec przywiezie do gojcowa, do jakiej nieczynnej kopalni beczki postawi i po problemie:)
Abo spierdoli sie ze statku płynącego do chin w okolicach somalii i niech siem miejscowe martwio, a że ryby im wyzdychajo
i zaczno piracić, to juz problem tych co haracze za porwane statki muszo płacić.

Są tylko dwa powody do zmartwień: albo jesteś zdrów, albo chory.
Jeśli jesteś zdrów - nie ma o co się martwić.
Jeśli chorujesz - są dwa powody do zmartwień.
Albo wyzdrowiejesz, albo umrzesz.
Jeśli wyzdrowiejesz - nie ma o co się martwić.
Jeśli umrzesz - są dwa powody do zmartwień.
Albo trafisz do nieba, albo do piekła.
Jeśli do nieba - nie masz się o co martwić.
Jeśli do piekła, będziesz tak zajęty witaniem się z kumplami,
że nie będziesz miał czasu się martwić.

Data: 2015-07-06 22:12:53
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:08, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Jeśli umrzesz - są dwa powody do zmartwień.

no co ty smierc to wyzwolenie, ale kazdy sie jej boi:)

Data: 2015-07-06 13:15:33
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 20:19:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> odpadowego.

jednak najbardziej szkodliwa jest elektrownia jadrowa ze wzgledu na radioaktywne odpady:)

 lepiej się udusić

Data: 2015-07-06 22:17:09
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:15, Michał Szatański pisze:
jednak najbardziej szkodliwa jest elektrownia jadrowa ze wzgledu na
radioaktywne odpady:)
  lepiej się udusić

bzdura, sa nowowczesne technologie uzyskiwania energii z wegla, ale ty pyszalku forujesz swoje jadra:)

Data: 2015-07-06 13:23:41
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:17:09 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
>   lepiej się udusić

bzdura, sa nowowczesne technologie uzyskiwania energii z wegla, ale ty pyszalku forujesz swoje jadra:)

 chyba zajrzałeś sobie do dupy, żeś je znalazł

Data: 2015-07-06 22:25:58
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:23, Michał Szatański pisze:
  chyba zajrzałeś sobie do dupy, żeś je znalazł

o-ho i wulgaryzmy uzywa szatanik, widac dupa, nie dyskutant:)

Data: 2015-07-07 06:58:29
Autor: Chiron
Dbanie o środowisko.

Użytkownik "ruski szpieg" <ruski.szpieg@yandex.ru> napisał w wiadomości news:mnegin$7cf$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie wolno tego porównywać. Choćby wszystko inne było ok- na plus na rzecz atomówek (tak nie jest, ale gdyby)- zawsze pozostanie całkiem nierozwiązalny problem odpadów a także "uśmieracnia" zuzytego reaktora. To są kwestie nierozwiązane- groźne dla naszych dzieci. Nie groźne- zabójcze wręcz.

--

Chiron

Data: 2015-07-08 18:59:20
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu wtorek, 7 lipca 2015 06:58:20 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Nie wolno tego porównywać. Choćby wszystko inne było ok- na plus na rzecz atomówek (tak nie jest, ale gdyby)- zawsze pozostanie całkiem nierozwiązalny problem odpadów a także "uśmieracnia" zuzytego reaktora. To są kwestie nierozwiązane- groźne dla naszych dzieci. Nie groźne- zabójcze wręcz.

 czemu się jeszcze nie powiesiłeś? to też śmierć przez uduszenie

--

Chiron

Data: 2015-07-09 20:47:25
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu czwartek, 9 lipca 2015 06:35:02 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

>  czemu się jeszcze nie powiesiłeś? to też śmierć przez uduszenie
A ty?

 Ja nie jestem przeciw elektrowniom atomowym, które nie psują powietrza, a ty tak.

 --

 Chiron

Data: 2015-07-10 06:14:45
Autor: Chiron
Dbanie o środowisko.

Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:d92b60b0-507c-42ab-891d-fc1f014011fdgooglegroups.com...
>  czemu się jeszcze nie powiesiłeś? to też śmierć przez uduszenie
A ty?

Ja nie jestem przeciw elektrowniom atomowym, które nie psują powietrza, a ty tak.
można mieć  małą wiedzę- jak ty na temat atomówek. To nic. Nic- jeśli ma się w sobie pokorę i świadomość swojej niewiedzy. Jak zaczynasz swoją niewiedzę traktować jako wszechwiedzę-  i obrażać tych, którzy się z toba nie zgadzają- to już jest problem- jak teraz. Głupoty, które tu tworzysz- świadczą_o_tobie. Podawanie argumentu, że rozwój elektrowni konwencjonalnych zagraża nam uduszeniem jest- przy obecnych technologiach- dowodem na twoją niewiedzę i nieznajomość tematu. Choć rozumiem- samą troskę o to, żeby emisja do atmosfery szkodliwych produktów spalania kopalin była ograniczana. Podkreślę- wymuszając tu odpowiednie technologie- można doprowadzić do niemal czystego spalania.

A w wypadku elektrowni jądrowych: nawet jeśli by ktoś beztrosko założył, że samo istnienie elektrowni na danym terenie jest bezpieczne (tak nie jest- błąd człowieka, siły natury etc już nie raz o tym przekonywały)- to i tak pozostają problemy- nie do przeskoczenia nieraz:

1. po wyeksploatowaniu reaktora (30 a nawet 50 lat) trzeba go "uśmiercić". Koszty rozbiórki i zabezpieczenia terenu są porównywalne z kosztami budowy.

2. NAJWAŻNIEJSZE- nie można zutylizować odpadów. Nie ma z nimi co zrobić. Robi się w ten sposób, że rozdrabnia na malutkie kawałeczki i te zalewa szkłem. Takie śmieci promieniotwórcze (także te z demontażu starego reaktora)zalane szkłem...wsadza się do wyrobisk kopalnianych (a niektórych państwach afrykańskich jest za to kara śmierci). Możliwość kradzieży, rozniesienia przez zwierzęta, zniszczenia przez tąpnięcia ziemi i dostania się do wód gruntowych- ogromne.

Czy masz pojęcie, jakie skutki dla całej ludzkości miał (ma) Czarnobyl? A Fukuszima? O tym przez jakiś czas informowały np państwowe francuskie serwery- a teraz chyba już żadna państwoa agenda o tym nie informuje. Uważasz, że wszystko jest ok?

--

 Chiron

Data: 2015-07-10 00:24:17
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu piątek, 10 lipca 2015 06:14:45 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> [...]

Czy masz pojęcie, jakie skutki dla całej ludzkości miał (ma) Czarnobyl? A Fukuszima? O tym przez jakiś czas informowały np państwowe francuskie serwery- a teraz chyba już żadna państwoa agenda o tym nie informuje. Uważasz, że wszystko jest ok?

 mógłbym nazwać to co napisałeś bredniami, jeśli chodzi o elektrownie konwencjonalne, bo jest to gołosłowne; skoro pisałeś o obrażaniu to może napiszę, że tak się rozmawia z debilem

 jeśli chodzi o atomową elektrownię to poza tym, żę nie zachodzi tam spalanie, to ma ona tą zaletę, że działając nie ingeruje w środowisko naturalne, jak np. elektrownie wiatrowe, wodne, słoneczne, chociaż może w pewnych przypadkach można dopuścić ingerencję, w celu lokalnego poprawienia dostępności środowiska

 co do elektrowni węglowych, czy innych, opierających się na spalaniu, o których to niby wiesz nie wiadomo co, to opieram się na podstawie ich działania, czyli spalaniu tlenu; jeśli one dostarczają energii bez zużywania tlenu, w myśl niewiadomych mi nowoczesnych technologii to bardzo byłoby dobrze, ale ja nie słyszałem takich rewelacji

Data: 2015-07-10 17:56:24
Autor: Chiron
Dbanie o środowisko.

Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:824920b0-ed8a-4610-ab61-9326734cf902googlegroups.com...
> [...]

 co do elektrowni węglowych, czy innych, opierających się na spalaniu, o których to niby wiesz nie wiadomo co, to opieram się na podstawie ich działania, czyli spalaniu tlenu; jeśli one dostarczają energii bez zużywania tlenu, w myśl niewiadomych mi nowoczesnych technologii to bardzo byłoby dobrze, ale ja nie słyszałem takich rewelacji
========================

Szkoda, że tu już w większości zostały tylko resztki...cień dawnych dyskutantów. No cóż- nie musiałem z toba dyskutować, przepraszam

--

Chiron

Data: 2015-07-12 13:31:39
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.

 proszę,  http://journals.bg.agh.edu.pl/GORNICTWO/2009-02/GG_2009_2_12.pdf

--

Chiron

Data: 2015-07-14 22:57:47
Autor: Chiron
Dbanie o środowisko.

Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:78858cbd-0ed8-4f74-9bf6-4d6d7fa0590cgooglegroups.com...

Szkoda, że tu już w większości zostały tylko resztki...cień dawnych
dyskutantów. No cóż- nie musiałem z toba dyskutować, przepraszam

 proszę,  http://journals.bg.agh.edu.pl/GORNICTWO/2009-02/GG_2009_2_12.pdf

=========================

Szkoda tylko, że nie zadajesz sobie nawet trudu żeby zrozumieć, co_napisałem_o_atomówkach.

I nie ma tak, że konwencjonalne spalają tlen- który juz od tej pory nie pojawi się w atmosferze: odda go roślinność po przetworzeniu CO2.

Mutacji, nowotworów i czego tam jeszcze- po NIEUNIKNIONYM kontakcie z materiałami promieniotwórczymi z reaktora- nie zregeneruje nic. Sami się tym gównem ugotujemy w ciągu kilkudziesięciu lat- najdalej stu. I myślisz, że one takie ekologiczne za swojego życia? A jak uważasz, co się dzieje wokół, jak wylewają wciąż gorącą wodę do otoczenia (w Polsce chcą do morza)? No ale fakt- to mały pryszcz w porównaniu z promieniotwórczym Cezem czy Plutonem.

--

Chiron

Data: 2015-07-14 17:51:41
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu wtorek, 14 lipca 2015 22:57:59 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

I nie ma tak, że konwencjonalne spalają tlen- który juz od tej pory nie pojawi się w atmosferze: odda go roślinność po przetworzeniu CO2.

 A w nocy roślina zużywa tlen.

[...]

 Gadasz jak małe dziecko do Ojca.

--

Chiron

Data: 2015-07-09 12:28:40
Autor: Marek
Dbanie o środowisko.
Ciekawy jestem, a tego nie wiem, czy te odpady maja w sobie wiecej promieniotwórczych związków niz ruda uranowa, którą użyto do produkcji paliwa ?

Data: 2015-07-09 22:20:08
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-09 o 21:28, Marek pisze:
Ciekawy jestem, a tego nie wiem, czy te odpady maja w sobie wiecej promieniotwórczych związków niz ruda uranowa, którą użyto do produkcji paliwa ?

skoro nie wiesz to po co sugerujesz odpowiedz ?

Data: 2015-07-09 20:45:44
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu czwartek, 9 lipca 2015 22:20:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

skoro nie wiesz to po co sugerujesz odpowiedz ?
  odejmowania go w szkole nauczyli

Data: 2015-07-10 03:24:42
Autor: Marek
Dbanie o środowisko.
> [...]

skoro nie wiesz to po co sugerujesz odpowiedz ?

Zauwazylem, ze tu sie sami fachowcy wypowiadaja, to pomyslalem, ze moze czegos sie naucze...

Data: 2015-07-10 00:25:16
Autor: Stachu Chebel
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 14:18:46 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
[...]

Pindolisz trzy po trzy. A było nie chodzić na wagary!!  Uczyć się Matmy i Fizy i nie pierdolić głupot po internetach....

WON Nieuku !!!

Data: 2015-07-10 00:48:15
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu piątek, 10 lipca 2015 09:25:17 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
>  A dalej jest dbanie o środowisko, jak kazał Jezus?

 precz śmieciu

Dbanie o środowisko.