Dbanie o środowisko.

Data: 2015-07-06 17:45:54
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 14:18, Michał Szatański pisze:
  Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne, nie wypala tlenu. Jedyne takie źródło energii.

wypala tobie mozg, czyli tlenu tobie brakuje:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-06 10:13:06
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 17:46:17 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-07-06 o 14:18, Michał Szatański pisze:
>   Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne, nie wypala tlenu. Jedyne takie źródło energii.

wypala tobie mozg, czyli tlenu tobie brakuje:)
  nie spamuj

Data: 2015-07-06 19:44:56
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 19:13, Michał Szatański pisze:
[...]

dbaj o netykiete szatanik:)

Data: 2015-07-06 13:13:18
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 19:44:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

>   nie spamuj

dbaj o netykiete szatanik:)

 ty dbaj raczej

Data: 2015-07-06 22:15:51
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:13, Michał Szatański pisze:
  ty dbaj raczej

te szatanik, twoja pycha i arogancja jest widoczna, dlatego nie szanujesz innych, a rowniez nie szanujesz netykiety wcianajac sie w tekst w srodku:)

Data: 2015-07-06 13:22:13
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:16:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te szatanik, twoja pycha i arogancja jest widoczna, dlatego nie szanujesz innych, a rowniez nie szanujesz netykiety wcianajac sie w tekst w srodku:)

 skończ bredzić i się odczep, po raz n

Data: 2015-07-06 22:24:53
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:22, Michał Szatański pisze:
po raz n

te szatanik netykieta to rowniez "tnij cytaty":)

Data: 2015-07-06 13:26:58
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:24:54 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-07-06 o 22:22, Michał Szatański pisze:
> po raz n

te szatanik netykieta to rowniez "tnij cytaty":)

 netykieta debilu to pisanie na temat, ale to mózgu trzeba użyć

Data: 2015-07-06 22:31:14
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-06 o 22:26, Michał Szatański pisze:
te szatanik netykieta to rowniez "tnij cytaty":)
  netykieta debilu to pisanie na temat, ale to mózgu trzeba użyć

no widzisz szatanik, teraz 'dyskutujesz' ad personam, a nie ad meritum jak zaleca netykieta:)

Data: 2015-07-08 18:55:35
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 22:31:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
>   netykieta debilu to pisanie na temat, ale to mózgu trzeba użyć

no widzisz szatanik, teraz 'dyskutujesz' ad personam, a nie ad meritum jak zaleca netykieta:)

 nie jestem szatanik i tłumaczę ci od 1 posta twojego co to spam r2d2

Data: 2015-07-09 06:36:06
Autor: u2
Dbanie o środowisko.
W dniu 2015-07-09 o 03:55, Michał Szatański pisze:
nie jestem szatanik

nie mow szatanik, to ty zwykla dupa jestes ?:)

Data: 2015-07-09 20:44:58
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu czwartek, 9 lipca 2015 06:36:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2015-07-09 o 03:55, Michał Szatański pisze:
> nie jestem szatanik

nie mow szatanik, to ty zwykla dupa jestes ?:)

 dupa to ty masz na imię, źle się podpisujesz