Dbanie o środowisko.

Data: 2015-07-10 00:25:16
Autor: Stachu Chebel
Dbanie o środowisko.
W dniu poniedziałek, 6 lipca 2015 14:18:46 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
Elektrownia jądrowa nie ingeruje w środowisko naturalne, nie wypala tlenu. Jedyne takie źródło energii. Jest jeszcze mowa o syntezie jądrowej. Są już samochody tylko na prąd i lepiej chyba by było żeby były tylko takie, zakładając używanie elektrowni atomowych ( rzecz jasna, ale nadmieniam).
 Odnośnie elektrowni atomowych mówi się o ryzyku wybuchu reaktora i skażenia środowiska, ale nie wiem od czego zależy zminimalizowanie tego ryzyka.
 A dalej jest dbanie o środowisko, jak kazał Jezus?

Pindolisz trzy po trzy. A było nie chodzić na wagary!!  Uczyć się Matmy i Fizy i nie pierdolić głupot po internetach....

WON Nieuku !!!

Data: 2015-07-10 00:48:15
Autor: Michał Szatański
Dbanie o środowisko.
W dniu piątek, 10 lipca 2015 09:25:17 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]
>  A dalej jest dbanie o środowisko, jak kazał Jezus?

 precz śmieciu

Dbanie o środowisko.