Dbanie o więźniów

Data: 2011-10-20 21:34:11
Autor: Animka
Dbanie o więźniów
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/polacy-zaplaca-wiezniom-za-zbyt-male-cele,1,4885479,wiadomosc.html

Uprzywilejowani jednak są.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-21 03:41:25
Autor: Ikselka
Dbanie o więźniów
Dnia Thu, 20 Oct 2011 21:34:11 +0200, Animka napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/polacy-zaplaca-wiezniom-za-zbyt-male-cele,1,4885479,wiadomosc.html

Uprzywilejowani jednak są.

Hotelu*****, fryzjera i manicure co tydzień na koszt państwa dla każdego
więźnia!
:-///

--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-21 10:54:25
Autor: Jacek
Dbanie o więźniów
http://tvp.info/informacje/biznes/afera-pierogowa-z-hazardem-w-tle/5492075

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111019/SZCZECIN/774888007

Nasze prawo jest dalekie od doskonałości i jak widać na powyższych przykładach wcale nie trudno jest trafić za kratki, więc może niech tam będą te 3 mkw na więźnia. Cele stojące już przerabialiśmy np. w Auschwitz.
Jacek
PS
masz 100% legalnego oprogramowania, mp3 i filmów w komputerze?

Data: 2011-10-21 14:03:09
Autor: Ikselka
Dbanie o więźniów
Dnia Fri, 21 Oct 2011 10:54:25 +0200, Jacek napisał(a):

[...]

Mp3 ani filmów nie mam. Jeśli coś mam, to ulubione płyty. Wszelkie
ściągnięte (z Chomika) rzeczy usunęłam, zgodnie z wymaganiami portalu,
także nie rozpowszechniam.
Programy mam trial, legal oraz free. Tylko takich używam.

Data: 2011-10-21 14:58:00
Autor: Jacek
Dbanie o więźniów
Gratuluję.
Należysz do tej lepszej połowy społeczeństwa, która nie ma "piratów".
Równocześnie przyznajesz, że ściągałaś z Chomika, a tutaj, jakby dobrze poszukać i wszystkich użytkowników takich portali, jak Chomik wziąć pod lupę przepisów, to mogłoby się okazać, że w naszych więzieniach mamy nie 3 mkw/więźnia, tylko 3 więźniów/1 mkw ;-)
Jacek

Data: 2011-10-21 20:59:06
Autor: grzeda
Dbanie o więźniów
W dniu 2011-10-21 14:58, Jacek pisze:
Gratuluję.
Należysz do tej lepszej połowy społeczeństwa,

Polowy powiadasz?;) Spoleczenstwa moze tak, ale czy uzytkownikow komputerow to juz bym nie byl taki pewien;)

[...]

Jest jeszcze art.310. par.2. wg ktorego moze 1% spoleczenstwa nie popelnil przestepstwa ;)

pozdr
PG

Data: 2011-10-22 00:28:05
Autor: Ikselka
Dbanie o więźniów
Dnia Fri, 21 Oct 2011 14:58:00 +0200, Jacek napisał(a):

Gratuluję.
Należysz do tej lepszej połowy społeczeństwa, która nie ma "piratów".
Równocześnie przyznajesz, że ściągałaś z Chomika,

Owszem, parę filmów - jednak zawsze usuwałam je z komputera zgodnie z
regulaminem. Obecnie już wcale nie korzystam z Chomika. Ani nigdy nie
korzystalam z żadnego programu opartego na protokole per to per. Kiedy chcę
posłuchac muzyki, której nie mam w oryginale, odtwarzam sobie na bieżąco z
Youtube to, co lubię. Mnie to wystarczy. Lubię klasyczną muzykę - tę
ulubioną mam na płytach. Na filmy chodzę do kina - i tak nie mam czasu
oglądac filmów w domu, nawet nie mam czasu obejrzeć tego, co bidnie
prezentują jedyne dwa programy TV (1 i 2), które mam w tv.

[...]

Od samego początku idea "chomikowania" i udostępniania innym plików w
"Chomiku" budziła moje zastrzeżenia. Założyłam tam konto, ściągnęłam kilka
filmów, poniewaz myślałam, iż osoby, które je udostępniają, mają jakieś
bliżej nieokreslone prawa do udostępniania. Kiedy zobaczyłam, że tam się po
prostu powszechnie UDOSTĘPNIA tysiącom osób pliki niekoniecznie własne, a
już zwłaszcza kiedy zobaczyłam tam najnowsze hity kinowe - natychmiast
zaprzestałam korzystania.

Owszem, konto tam nadal posiadam. Może będę chciała komuś udostępnić jakiś
plik, własny.