Ddemokracja zwyciężyła, ale zwyciężyła źle

Data: 2013-07-04 21:05:55
Autor: Tuskobus
Ddemokracja zwyciężyła, ale zwyciężyła źle
W dniu 2013-07-04 20:53, abc pisze:
Kiedy zatem inspirowane przez Paryż jaśminowe rewolucje doprowadziły
tyranów
do upadku, Bractwo Muzułmańskie przechwyciło władzę, wprowadzając w życie
wszystkie swoje ideały.

Znaczy się, demokracja wprawdzie zwyciężyła, ale zwyciężyła źle.

Znaczy jaka demokracja? Inspirowana Francuska, islamska radykalna, czy krwawa obalająca rządy? Żebyś ty chłopie wiedział, jak tą demokrację definiować i kiedy jest ona dobra, a kiedy zła..., według czyjego projektu i wymysłu...

Data: 2013-07-04 21:08:14
Autor: u2
W dniu 2013-07-04 21:05, Tuskobus pisze:

[...]

niewazne kto jak glosuje, wazne abyscie wy sqrwiele wygrywali...-;)

--
Ja mu na to, że w Niemczech też rządzą Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbają o swój naród, dają wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim krzyżem jeszcze
mu bokiem wyjdzie. Już ja go tak wyszkolę, że nie zhańbi się

boukun

Data: 2013-07-04 21:13:37
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-04 21:08, u2 pisze:
[...]

Bo głosować trzeba nogami, jak Egipcjanie to zrobili pokazowo...., a nie bawić się w kreślenie ustawek POPiSowskich.... Tak będziecie wiecznie zniewoleni....

Data: 2013-07-04 21:18:29
Autor: u2
W dniu 2013-07-04 21:13, Tuskobus pisze:

Bo głosować trzeba nogami, jak Egipcjanie to zrobili pokazowo...., a nie
bawić się w kreślenie ustawek POPiSowskich.... Tak będziecie wiecznie
zniewoleni....

no to wspolczuje wam szkopy ...-;)