Data: 2013-05-22 23:10:36 | |
Autor: Eres | |
Ddługie/krótkie korby - konsekwencje zdrowotne | |
W dniu 22.05.2013 21:35, PeJot pisze:
Czołem.Ja bym nie zmieniał długości korb. Z tego co piszesz to chyba ma za dużą ramę, i nie ten rower. Wiem że kobitki miejsko wolą na siedząco jeździć, a geometria MTB /bo chyba o takiej maszynie mowa/, raczej nie sprzyja siedzeniu. Może najpierw ustaw jej siodło /zmniejsz wysokość, przesuń do przodu, opuść nos siodła/, podnieś mostek i kierownice. Jak na moje oko to dłuższa korba, dłuższa dźwignia, mniej siły, mniejsze obciążenie. Tak myślę ja. -- SiTeK - Kross Hexagon v6 2010 *-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -* Życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę musisz się poruszać naprzód ///Albert Einstein/// |
|
Data: 2013-05-23 06:40:16 | |
Autor: PeJot | |
Ddługie/krótkie korby - konsekwencje zdrowotne | |
W dniu 2013-05-22 23:10, Eres pisze:
Jak na moje oko to dłuższa korba, dłuższa dźwignia, mniej siły, mniejsze Patrząc po zużyciu wolnobiegu użyszkowniczka lubuje się w przełożeniach soft, najmniejsza 14 wygląda na nie używaną. Stąd pomysł o korbach max 42 zęby zamiast 46. I do tego w korbach min 22 zamiast 30, co z max 28 zębów wolnobiegu wygląda ciekawiej. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-05-24 00:28:25 | |
Autor: Eres | |
Ddługie/krótkie korby - konsekwencje zdrowotne | |
W dniu 23.05.2013 06:40, PeJot pisze:
W dniu 2013-05-22 23:10, Eres pisze:Obciążenie w znaczeniu stawów. -- SiTeK - Kross Hexagon v6 2010 *-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -* Życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę musisz się poruszać naprzód ///Albert Einstein/// |
|