De bul chce słałszowania wyborów?

Data: 2015-04-28 15:09:53
Autor: Joschi
De bul chce słałszowania wyborów?
Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że hasło prezydenta Bronisława Komorowskiego "Rozstrzygnijmy wybory w pierwszej turze", może być skierowane do komisji wyborczych, a nie do wyborców. O przyjrzenie się hasłu prezes PiS zaapelował do szefa PKW. Jarosław Kaczyński zwrócił się także z pro¶b± o akredytowanie na wybory prezydenckie zagranicznych obserwatorów.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-niech-szef-PKW-zwroci-uwage-na-haslo-Komorowskiego,wid,17492682,wiadomosc.html?ticaid=114c4f&_ticrsn=3

Data: 2015-04-28 15:04:26
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 15:09:55 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Ma wygrać i wygra. Gdyby wygrał kto¶ spoza układu, Kukiz na przykład. To go zabij±. Znaczy się popełni samobójstwo. Przedawkuje zioło albo inny biały proszek. Zrobi± mu ładny pogrzeb na Pow±zkach..

Data: 2015-04-29 00:06:50
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:41e7f7b8-14e2-47a0-a359-c51e4c8ac719googlegroups.com...
[...]

Kukiz to oszyłom od żydowskich JOWów, nie pomniejszy jak Korwin... Żaden to byłby ratunek dla Polski...

Data: 2015-04-28 15:13:46
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 29 kwietnia 2015 00:06:52 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Kukiz to oszyłom od żydowskich JOWów, nie pomniejszy jak Korwin... Żaden to byłby ratunek dla
Jakiej Polski, jaki ratunek? Co¶ takiego jak Polska nie istnieje. Jakie¶ historyczne naleciało¶ci każ± jeszcze traktować ten kawałek ziemi na planecie za państwo.

Data: 2015-04-28 15:50:15
Autor: Budzik
De bul chce słałszowania wyborów?
Użytkownik Joschi joschi@gmail.com ...

[...]
ROTFL
Bawi mnie to w jaki sposób PiS odceca od siebie kazdego jednego potencjalnego wyborce ktory nie jest moherowym betonem.
Juz im troche skoczyło to znów puscili Antoniego do boju, teraz znowu o fałszowaniu. Az sie nie chce wierzyc, ze oni chc± wygrać jakiekolwiek wybory.
Może JK nie chce zeby Duda został prezydentem?

Data: 2015-04-28 16:12:38
Autor: MarkWoydak
De bul chce słałszowania wyborów?

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:mho0r0$tg6$1speranza.aioe.org...
Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że hasło prezydenta Bronisława Komorowskiego "Rozstrzygnijmy wybory w pierwszej turze", może być skierowane do komisji wyborczych, a nie do wyborców.

Jasne. W komisjach wyborczych s± sami członkowie PO. Znów "oni" i "spisek".

MW

Data: 2015-04-28 16:43:57
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mho57n$cq1$7news.albasani.net...

[...]

Jest WSI i UBecja...

Data: 2015-04-28 15:50:15
Autor: Budzik
[...]

Moja kolezanka ktora była w komisji, nieĽle się z tego usmieje...

Data: 2015-04-28 16:37:48
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 15:09:

[...]

Prezes swe słowa to do kogo kieruje? Niech powiadami policję, prokuraturę i s±dy. I to szybko bo jeszcze nie wiedz± jak odczytać jego każdorazowe po każdych wyborach słowa o "fałszowaniu".

De bul chce słałszowania wyborów?