De bul trafiony i zatopiony!

Data: 2015-05-08 15:21:18
Autor: Joschi
De bul trafiony i zatopiony!
35 proc. głosów dla Bronisława Komorowskiego, 27 proc. dla Andrzeja Dudy i aż 15 proc. dla Pawła Kukiza - to wyniki ostatniego przed niedzielnymi wyborami sondażu prezydenckiego przeprowadzonego przez TNS Polska dla Wiadomości TVP.

Data: 2015-05-08 19:10:05
Autor: Mark Woydak
De bul trafiony i zatopiony!

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:miid8c$bbm$1speranza.aioe.org...
[...]

CO miałeś z matematyki? Od keidy to 27>35?

MW

Data: 2015-05-08 22:59:46
Autor: Joschi
De bul trafiony i zatopiony!
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:miiqnc$u16$15news.albasani.net...

[...]

Nie wycinaj, to nie będziesz głupi... W drugiej turze złodziej de bul polegnie, uzyskując zaledwie 41%...

Data: 2015-05-08 14:08:39
Autor: kogutek444
De bul trafiony i zatopiony!
W dniu piątek, 8 maja 2015 22:59:47 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> CO miałeś z matematyki? Od keidy to 27>35?
>
> MW

Nie wycinaj, to nie będziesz głupi... W drugiej turze złodziej de bul polegnie, uzyskując zaledwie 41%...

Wygra pod warunkiem że od teraz przez trzy miesiące nic nie napiszesz na grupach. A jak przyrzekniesz że przez pół roku nic nie napiszesz to wygra pani Ogórek.

Data: 2015-05-08 23:14:01
Autor: Joschi
De bul trafiony i zatopiony!
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8b5bae67-2a8c-4ef7-8ff6-cdf0e8bc763egooglegroups.com...
> [...]

Wygra pod warunkiem że od teraz przez trzy miesiące nic nie napiszesz na grupach. A jak przyrzekniesz że przez pół roku nic nie napiszesz to wygra pani Ogórek.

Coś jest na rzeczy... De bul jest przegrany, tak jak w 2007 roku był PiS przegrany, po mojej zmasowanej antykampanii na grupach... Nawet moja teściowa go nie może już oglądać w telewizorni i jak go widzi to go przeklina...

A Ogórek drugiej szansy już mieć nie będzie...

De bul trafiony i zatopiony!