De gustibus - nie głupia

Data: 2015-01-20 06:36:22
Autor: Stachu Chebel
De gustibus - nie głupia
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 14:12:18 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
Już cztery lata temu miała gadane i to jakie

https://www.youtube.com/watch?v=NL86aPOPDHU

No i proszę bardzo!!  Parę dni temu dokonałem audytu (za darmola) naszych dotychczasowych "prezydętfuuuw". Powyższy link utwierdza mnie w przekonaniu, że Pani Ogórek jest zdecydowanie najlepszą osobą na Najwyższe stanowisko. I nie stwierdzam tego ino z czysto "samczego" punktu widzenia. Chociaż bez 2-ch zdań Pani Magdalena jest b. atrakcyjną Kobietą.

Nie to jest jednak najważniejsze, chociaż w polityce też jest przydatne. Porównajcie jej kompetencje/wykształcenie z poprzednikami..

1) LW - technik elektryk
2) AK - też słabe wykształcenie + słaba głowa + chorowity na jakieś tam filipińskie cośtamcośtam
3) LK - szkoda gadać...  naj.. z najgorszych..
4) BK - pisać nie nauczyli...

Nie należę już niestety do pokolenia zwanego "młodym", nie ulegam oszołomstwu w stylu JKM. Pindolenie o SLD, że to komuchy wrzucam do kosza. A co się tyczy Najwyższego Stanowiska Państwowego, to jako godnego uwagi konkurenta Pani Magdaleny widziałbym...  Tak, tak, osobę pochodzenia żydowskiego. Polak !!  Bardzo rozsądny, i szkoda że nie ma go w gronie kandydatów na to stanowisko. Marek Borowski.

Data: 2015-01-20 16:22:48
Autor: El Comandante
De gustibus - nie głupia
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

To i tak będzie miała za konkurentów samych Żydów, nie potrzebny  do tego
nieszczęśliwego grona Berman....

De gustibus - nie głupia