De mortui nihil nisi bene

Data: 2013-10-28 11:43:59
Autor: abc
De mortui nihil nisi bene
Dlatego pozostawmy w spokoju duszę Tadeusza Mazowieckiego, która już
przecież stanęła przed trybunałem Chrystusa i została sprawiedliwie
osądzona.

Wypada natomiast przypomnieć co nieco o jego żyjącym nadal synu.

Jego syn, Wojciech, od 1989 pracował w żydowskiej gazecie dla Polaków -
"Gazecie Wyborczej" - gdzie był sekretarzem redakcji i kierownikiem działu
gospodarczego.

Później zasiadał w kierownictwie Agory (spółki wydającej dziennik).

Od 2002 do 2007 kierował działem krajowym w "Przekroju". Został też szefem
działu programowego Superstacji oraz prowadzącym audycję W samo południe.

No cóż, niedaleko pada jabłko od jabłoni...

De mortui nihil nisi bene