DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej

Data: 2018-11-04 22:26:53
Autor: Lewis
DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej
Cześć.
Mam piec Dietricha ze sterownikiem Diematic3 oraz termostatem pokojowym Salus.
Termostat pogodowy podpięty pod wejście tel.

Steruje palnikiem jak należy ale pompa obiegowa pracuje cały czas. Nawet jak w pokoju jest temp znacznie wyższa niż zadana a temp kotła dawno spadła poniżej minimalnej, zadanej w sterowniku pieca.

Instrukcje od sterownika pieca przeczytałem 2 razy ale nie mogę się doszukać czy da się uzależnić pracę pompy CO od temp kotła, temp zewnętrznej czy jakkolwiek aby nie chodziła bezsensownie gdy piec nie grzeje. Miał ktoś podobny problem z tym sterownikiem?

Lewis

Data: 2018-11-05 05:44:08
Autor: Kris
W dniu niedziela, 4 listopada 2018 22:26:56 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:
[...]

Wrzuć to na pl.misc.budowanie tam więcej osób w temacie rozeznanych bywa

Data: 2018-11-05 17:41:15
Autor: Lewis
W dniu 2018-11-05 o 14:44, Kris pisze:

Wrzuć to na pl.misc.budowanie tam więcej osób w temacie rozeznanych bywa

Dziękuje

Lewis

DeDietrich Diematic3 praca pompy obiegowej