Death camps were NAZI GERMANY- chlopakow-w-busie-zlapala-niemiecka-policja-i-kazala-opuscic-miastth

Data: 2017-02-03 05:17:41
Autor: maciek zawieja
Death camps were NAZI GERMANY- chlopakow-w-busie-zlapala-niemiecka-policja-i-kazala-opuscic-miastth
Data: 2017-02-03 14:29:55
Autor: A. Filip
Death camps were NAZI GERMANY- chlopakow-w-busie-zlapala-niemiecka-policja-i-kazala-opuscic-miastth
maciek zawieja <maciekzawieja6@gmail.com> pisze:
http://www.wykop.pl/link/3585087/chlopakow-w-busie-zlapala-niemiecka-policja-i-kazala-opuscic-miasto/

Niemiecka skrupulatność w profilaktyce zapobiegania mowy nienawiści
wobec Niemców? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Death camps were NAZI GERMANY- chlopakow-w-busie-zlapala-niemiecka-policja-i-kazala-opuscic-miastth