Debata

Data: 2011-03-21 14:55:39
Autor: Marek
Debata
On Mar 21, 9:47 pm, fantazja kovalsky <fantazj...@gmail.com> wrote:
Nie jestem jakims mega zwolennikiem Balcerowicza ale.
To jest cos niebywalego, jakim burakiem jest Rostowski; co sie dzialo
podczas tej debaty to leb urywa. Tak na prawde jedynym argumentem tego
cwiercinteligenta jest to, ze jest glosniejszy od Balcerowicza i ze
jest kompletnym burakiem zakrzykujacym i nie dopuszczajacym do glosu
rozmowcy. Co do merytoryki to ja sie zastanawiam czy aby on na pewno
jest ekonomista bo wydaje sie, ze na ekonomii to on sie zna mniej
wiecej jak Kielich na obronie narodowe.
Ocena debany z łonetu

        prof. Leszek Balcerowicz        57%

        prof. Jacek Rostowski           33%

A ja myslalem, ze  0,7 i 0,3 %...

...wiec nie docenilem  naszych idoli  ekonomicznych...

Data: 2011-03-22 00:34:28
Autor: Hans Kloss
Debata
On 21 Mar, 22:55, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

>         prof. Leszek Balcerowicz        57%

>         prof. Jacek Rostowski           33%

A ja myslalem, ze  0,7 i 0,3 %...

..wiec nie docenilem  naszych idoli  ekonomicznych...

"Debata" w wykonaniu dwóch  ekonomicznych Dyzmów- zaiste widok musiał
być  zapierający dech w piersiach.
J-23

Debata