"Debata"

Data: 2015-05-22 12:32:14
Autor: szklanynocnik
"Debata"
 użytkownik Chiron napisał:
że Kaczyński dobrze zrobił, że uszanował wolę Żydów i nie robił ekshumacji

Najlepiej sięgnąć do źródeł, a na grupie było o tym wielokrotnie.

Żydzi są przeciwni odkopywaniu, ale jednocześnie bez jasnych dowodów
drą ryja, to polacy nas tłukli:) Kopniak w dupe dla Kaczki za miekkość
wobec rabeeee, albo sie zaczyna i doprowadza do końca, albo nie zaczyna sie tematu.

Byłem tam wtedy i przyznaję, uległem argumentacji rabina Schudricha odnośnie zaprzestania prac.

Szybko przekonałem się, że był to błąd.

Konsekwencje tego czynu ponosimy po dziś dzień - ograniczenie ekshumacji przy śledztwie w sprawie jedwabnieńskiego mordu postrzegane jest przez niektóre środowiska  jako żydowska próba zatarcia prawdy poprzez zasłanianie się wymogami natury religijnej."
http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/6578-ekshumacja-w-wsoszu.html

"Debata"