Debata chrześcijaństwo a islam.

Data: 2016-11-05 12:21:34
Autor: Michał Szatański
Debata chrześcijaństwo a islam.
 http://dorzeczy.pl/wideo/id,13344/Chrzescijanstwo-aislam-Pawel-Lisicki-i-Magdalena-Ogorek.html

  A propos prozelityzmu to myślę, że chodzi o Papieżowi o prozelityzm isalmski.
  Myślę, że Jezus umarł na krzyżu (przyczyną była, z tego co wiem, korona cierniowa, jeden z cierni uszkodził mózg), chociaż część dalsza o złożeniu go w grobowcu jest dla mnie zastanawiająca.
  Całego na razie nie obejrzałem.

Data: 2016-11-05 04:28:42
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 5 listopada 2016 12:21:35 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:
[...]

To teraz przedstaw dokumenty z obdukcji lekarskiej, co do swego "z tego co wiem" o przyczynach śmierci. Powodzenia.

Data: 2016-11-05 19:12:13
Autor: Michał Szatański
W dniu 05.11.2016 o 12:28, Marek Cz. pisze:
[...]

  Lekarza przy tym nie było, to było podczas programu w TV Trwam, o siostrze zakonnej, która chciała cierpieć tak jak Jezus.

Data: 2016-11-06 01:55:46
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 5 listopada 2016 19:12:15 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

> [...]

  Lekarza przy tym nie było, to było podczas programu w TV Trwam, o siostrze zakonnej, która chciała cierpieć tak jak Jezus.

Oczywiście z "tego co wiesz"?

Data: 2016-11-06 13:53:02
Autor: Michał Szatański
W dniu 06.11.2016 o 10:55, Marek Cz. pisze:
[...]

  właśnie, a pytasz o coś konkretnie?

Data: 2016-11-06 07:07:24
Autor: Marek Cz.
W dniu niedziela, 6 listopada 2016 13:53:03 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:
W dniu 06.11.2016 o 10:55, Marek Cz. pisze:
> W dniu sobota, 5 listopada 2016 19:12:15 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

  właśnie, a pytasz o coś konkretnie?

A jakie dowody masz na swoje "to co wiesz". :-)

Data: 2016-11-08 10:56:36
Autor: Marek Cz.
W dniu wtorek, 8 listopada 2016 17:34:31 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

> A jakie dowody masz na swoje "to co wiesz". :-)

  A co to sąd?

Dla Ciebie może wystarczyć wiedza o Ostatecznym. :-)

Data: 2016-11-08 20:37:05
Autor: Michał Szatański
W dniu 08.11.2016 o 19:56, Marek Cz. pisze:
[...]

  to zdanie ma mało sensu, nie mówiąc o gramatyce; byłeś ostatnio u lekarza?

Data: 2016-11-09 02:37:51
Autor: Marek Cz.
W dniu wtorek, 8 listopada 2016 20:37:06 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

  to zdanie ma mało sensu, nie mówiąc o gramatyce; byłeś ostatnio u lekarza?

To też nie ma. Nie zaczyna się tak jak powinno. I co ma lekarz do gramatyki?

Data: 2016-11-09 13:16:36
Autor: Michał Szatański
W dniu 09.11.2016 o 11:37, Marek Cz. pisze:
[...]

  Ma do myślenia, a w poście małe/duże litery nie są takie ważne.

Data: 2016-11-09 05:48:52
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 9 listopada 2016 13:16:37 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

> To też nie ma. Nie zaczyna się tak jak powinno. I co ma lekarz do gramatyki?

  Ma do myślenia, a w poście małe/duże litery nie są takie ważne.

A co jest ważne? To może wytłumacz sens tych zdań:
http://dorzeczy.pl/wideo/id,13344/Chrzescijanstwo-aislam-Pawel-Lisicki-i-Magdalena-Ogorek.html
 A propos prozelityzmu to myślę, że chodzi o Papieżowi o prozelityzm isalmski.

Zamiast lekarza ja Ci proponuję lekturę słownika.

No i wytłumacz logicznie swe słowa

http://dorzeczy.pl/wideo/id,13344/Chrzescijanstwo-aislam-Pawel-Lisicki-i-Magdalena-Ogorek.html
Myślę, że Jezus umarł na krzyżu (przyczyną była, z tego co wiem, korona cierniowa, jeden z cierni uszkodził mózg),

Jezus umarł na krzyżu. Powodem wg Ciebie była korona cierniowa, bo jeden cierń przebił mózg. Skąd u Ciebie ta wiedza dokładna o wydarzeniu które zostało opisane w wiek, albo II po tym jak się wydarzyło? Skorzystaj więc z pomocy lekarza-patologa i udowodnij, że Twe słowa mają coś wspólnego z logiką.

Data: 2016-11-09 16:56:19
Autor: Michał Szatański
W dniu 09.11.2016 o 14:48, Marek Cz. pisze:
[...]

  Nie bardzo mogę Ci powiedzieć więcej poza to co już powiedziałem. Jest w tym bardzo duża zbieżność, co świadczy o tym, że to nie przypadek.

Data: 2016-11-09 08:04:30
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 9 listopada 2016 16:56:21 UTC+1 użytkownik Michał Szatański napisał:

  Nie bardzo mogę Ci powiedzieć więcej poza to co już powiedziałem. Jest w tym bardzo duża zbieżność, co świadczy o tym, że to nie przypadek.

Chodzi tylko o to, że mówisz "z tego co wiem". A ja się pytam. Skąd wiesz? Czy to takie trudne podać źródła swej wiedzy?

Data: 2016-11-09 19:50:45
Autor: Michał Szatański
W dniu 09.11.2016 o 17:04, Marek Cz. pisze:
[...]

  "Zaaprawdę trudne to i sprawiedliwe, słusznee i zbaawieenneeee, abyśmy zawsze i wszędzie godnie głosili to oreędzie".

Data: 2016-11-09 20:36:54
Autor: Michał Szatański
[...]

  Źródło jest takie, że jako Michał-Baranek czyli chyba Chrystus zostałem zabity przez uszkodzenie mózgu (półkuli) i później jak oglądałem ten program, o którym pisałem, to Jezus dostał w to samo miejsce cierniem.

Data: 2016-11-10 10:06:26
Autor: Tomasz Chmielewski
Szatański napisał:

[...]

No, to pojechałeś.

Za nazwanie się Jezusem według Biblii pójdziesz do piekła.

Teraz możesz grzeszyć ile wlezie, bo nie robi to już dla ciebie żadnej różnicy - piekło czeka.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-06 04:04:51
Autor: Michał Szatański
Szatański napisał:
[...]

Z tego co wiem to jest dowód na to, że Jezus był kobietą!

  Aaa, miał jak ty? Źle się podpisujesz.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-06 04:54:35
Autor: Michał Szatański
Szatański napisał:
[...]

Jeszczem nie umarł, wszako piszę.

  No byle nie bzdury.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-06 05:27:49
Autor: Michał Szatański
Szatański napisał:
[...]

Masz monopol na pisanie bzdur?

  To się nazywa głupie pytanie, pytanie z zawartym twierdzeniem.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-06 09:26:55
Autor: Budzik
Debata chrześcijaństwo a islam.
Użytkownik Tomasz Chmielewski tch@nospam.example.com ...

 No byle nie bzdury.

Masz monopol na pisanie bzdur?

:)

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2016-11-05 04:38:40
Autor: franciszek.wenerski1
Debata chrześcijaństwo a islam.
użytkownik Michał Szatański napisał:

  Myślę, że Jezus umarł na krzyżu (przyczyną była, z tego co wiem, korona cierniowa, jeden z cierni uszkodził mózg)

Czyli człowiek bez wody któremu cierń mózgu nie uszkodzi,
wytrzyma tydzień? A może dwa tygodnie?

Data: 2016-11-05 04:44:10
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 5 listopada 2016 12:38:41 UTC+1 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
> [...]

Czyli człowiek bez wody któremu cierń mózgu nie uszkodzi,

O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Data: 2016-11-05 04:50:35
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik Marek Cz. napisał:

O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Czepliku, dlaczego podważasz wydarzenia sprzed 2000 lat,
a nie negujesz tych sprzed 7500lat?
https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adcy_Egiptu

Hę?

Data: 2016-11-05 04:55:59
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 5 listopada 2016 12:50:35 UTC+1 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
> [...]
 > O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Czepliku, dlaczego podważasz wydarzenia sprzed 2000 lat,

Żadnych wydarzeń nie podważam. Z tego co wiem, dwa tysiące lat temu stosowano karę śmierci przez przybicie do krzyża. Skazaniec umierał w męczarniach. Tak uczyniono z tymi, którzy przyłączyli się do powstania Spartakusa, na przykład. A teraz zagadka. Czy jak dasz link z wydarzeniami sprzed milionów lat to jakoś je połączysz z cierniem w mózgu?

Data: 2016-11-05 05:01:17
Autor: Marek Cz.
> [...]
 > O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Czepliku, dlaczego podważasz wydarzenia sprzed 2000 lat,

Żadnych wydarzeń nie podważam. Z tego co wiem, dwa tysiące lat temu stosowano karę śmierci przez przybicie do krzyża. Skazaniec umierał w męczarniach. A teraz, zagadka. Przedstawić Ci link z e stroną na wikipedii o zagładzie dinozaurów, abyś ją jakoś połączył z przyczyną śmierci kogoś sprzed dwóch tysięcy lat, kiedy nowoczesna medycyna nie istniała? Bo tak należy rozumieć Twoje skakanie po tematach.

Data: 2016-11-09 05:54:10
Autor: Ola
W dniu sobota, 5 listopada 2016 13:38:41 UTC+2 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
> [...]

Czyli człowiek bez wody któremu cierń mózgu nie uszkodzi,

Jezus był na krzyżu około 6 godzin. Sąd był koło 10 rano, a zdjęcie z krzyża przed zachodem słońca, aby go pochować.

Były dwa rodzaje ukrzyżowania w prawie rzymskim - z podawaniem wody i bez wody. To z wodą było okrutniejsze bo człowiek mógł cierpieć kilka tygodni. Bez wody tracił przytomność po kilku godzinach, niekoniecznie umierał.

Debata chrześcijaństwo a islam.