Debata chrześcijaństwo a islam.

Data: 2016-11-05 04:38:40
Autor: franciszek.wenerski1
Debata chrześcijaństwo a islam.
użytkownik Michał Szatański napisał:

  Myślę, że Jezus umarł na krzyżu (przyczyną była, z tego co wiem, korona cierniowa, jeden z cierni uszkodził mózg)

Czyli człowiek bez wody któremu cierń mózgu nie uszkodzi,
wytrzyma tydzień? A może dwa tygodnie?

Data: 2016-11-05 04:44:10
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 5 listopada 2016 12:38:41 UTC+1 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
> [...]

Czyli człowiek bez wody któremu cierń mózgu nie uszkodzi,

O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Data: 2016-11-05 04:50:35
Autor: franciszek.wenerski1
użytkownik Marek Cz. napisał:

O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Czepliku, dlaczego podważasz wydarzenia sprzed 2000 lat,
a nie negujesz tych sprzed 7500lat?
https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adcy_Egiptu

Hę?

Data: 2016-11-05 04:55:59
Autor: Marek Cz.
W dniu sobota, 5 listopada 2016 12:50:35 UTC+1 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
> [...]
 > O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Czepliku, dlaczego podważasz wydarzenia sprzed 2000 lat,

Żadnych wydarzeń nie podważam. Z tego co wiem, dwa tysiące lat temu stosowano karę śmierci przez przybicie do krzyża. Skazaniec umierał w męczarniach. Tak uczyniono z tymi, którzy przyłączyli się do powstania Spartakusa, na przykład. A teraz zagadka. Czy jak dasz link z wydarzeniami sprzed milionów lat to jakoś je połączysz z cierniem w mózgu?

Data: 2016-11-05 05:01:17
Autor: Marek Cz.
> [...]
 > O następny znafca. Zda się ze na National Geographic była bezpośrednia transmisja.

Czepliku, dlaczego podważasz wydarzenia sprzed 2000 lat,

Żadnych wydarzeń nie podważam. Z tego co wiem, dwa tysiące lat temu stosowano karę śmierci przez przybicie do krzyża. Skazaniec umierał w męczarniach. A teraz, zagadka. Przedstawić Ci link z e stroną na wikipedii o zagładzie dinozaurów, abyś ją jakoś połączył z przyczyną śmierci kogoś sprzed dwóch tysięcy lat, kiedy nowoczesna medycyna nie istniała? Bo tak należy rozumieć Twoje skakanie po tematach.

Data: 2016-11-09 05:54:10
Autor: Ola
W dniu sobota, 5 listopada 2016 13:38:41 UTC+2 użytkownik franciszek....@gmail.com napisał:
> [...]

Czyli człowiek bez wody któremu cierń mózgu nie uszkodzi,

Jezus był na krzyżu około 6 godzin. Sąd był koło 10 rano, a zdjęcie z krzyża przed zachodem słońca, aby go pochować.

Były dwa rodzaje ukrzyżowania w prawie rzymskim - z podawaniem wody i bez wody. To z wodą było okrutniejsze bo człowiek mógł cierpieć kilka tygodni. Bez wody tracił przytomność po kilku godzinach, niekoniecznie umierał.

Debata chrześcijaństwo a islam.