Debata kandydatów

Data: 2010-06-10 09:22:03
Autor: Pikolo
Debata kandydatów

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4c1082ab$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Mam nadzieję, że już nikt nie ma wątpliwości co do misyjnosci naszej TV 1 i 2 i 3.
Wybory za pasem, pierwsza debata z prawie wszystkimi a w misyjnej TV króciutkie wzmianki.

Sprzedać ja temu, kto da więcej ( z wyłączeniem archiwum).

Przestan belkotac...

Data: 2010-06-10 09:48:09
Autor: Bombelek
Debata kandydatów

Użytkownik "Pikolo" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huq3qr$nsd$1inews.gazeta.pl...

[...]

Skąd tacy jak ty PSYCHOPACI sie biorą? Nie masz nic do powiedzenia więc się przymknij.

--

Bąbel-ek

Debata kandydatów