"Debatę Sikorski-Komorowski przegrał Lech Kaczyński".

Data: 2010-03-21 22:11:39
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
"Debatę Sikorski-Komorowski przegrał Lech Kaczyński".
Jedni politycy PO wskazują na Komorowskiego, drudzy na Sikorskiego. Opozycja narzeka na sztuczność i nudę. Politolodzy podkreślają, że z debaty prawyborczej zwycięsko wyszła Platforma, bo zepchnęła na bok wszystkie pozostałe polityczne wydarzenia. A głównym przegranym jest... Lech Kaczyński.
Sikorski i Komorowski zgodnie zadowoleni.

http://wiadomosci.onet.pl/2144540,11,debate_sikorski-komorowski_przegral_lech_kaczynski,item.html

--
Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-21 22:26:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 22:11, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
  A głównym przegranym jest... Lech
Kaczyński.

To się dopiero okaże po wyborach.. Bo ja po wycofaniu się p. Tuska  nie widzę godnego przeciwnika dla pana l. Kaczyńskiego.

Data: 2010-03-22 00:24:26
Autor: awe
"Debatę Sikorski-Komorowski przegrał Lech Kaczyński".
Ja ja i szwarceneger
awe

Data: 2010-03-22 06:37:24
Autor: awe
"Debatę Sikorski-Komorowski przegrał Lech Kaczyński".

Użytkownik "Waliza Bolek" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:ho6cf5$qdn$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho69h9$adk$1news.onet.pl...
Ja ja i szwarceneger
awe

Lecz sie rzydowski wariacie
Tfu!
-- -
ja zdrowy, za to wy cierpicie na zwapnienie moSgu
awe

Data: 2010-03-22 09:21:05
Autor: konserwator

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:ho622e$omh$1news.onet.pl...
[...]

Sikorski i Komoruski sa zgodni:
glownym programem PO jest Lech Kaczynski... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-22 15:49:29
Autor: cirrus
Użytkownik "konserwator" <konserwator@wp.pll.lot> napisał w wiadomości news:ho799d$17ep$1adenine.netfront.net...
[...]

A głownym kretynem PiS konserwator.

--
stevep

Data: 2010-03-22 10:52:04
Autor: sofu
[...]

Ja nie jestem opozycja i tez wskazuje na sztucznosc i nude. Sluchanie tych
ugrzecznionych wyrezyserowanych bredni to strata czasu.
Ale co maga miec do powiedzenia miernoty?

sofu

Data: 2010-03-22 03:23:36
Autor: zbig
On 22 Mar, 10:52, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Ja nie jestem opozycja i tez wskazuje na sztucznosc i nude. Sluchanie tych
ugrzecznionych wyrezyserowanych bredni to strata czasu.
Ale co maga miec do powiedzenia miernoty?
 Mocno powiedziane. Do określenia kogoś mianem miernoty uprawnione są
osoby o jakims niekwestionowanym dorobku. Masz czym się pochwalić.? Bo
ja moge wymienic  szereg zasług obecnych kandydatów.

Data: 2010-03-22 06:32:01
Autor: Mariusz Merta
[...]

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

czy sikorski jak był w rządzie kaczorów to zaliczasz in plus czy in
minus w
dorobku w/ kandydatów...
a swoją drogą, całkiem niedawno szef msz olał całkiem istotne
spotkania szefów msz
czy to też zaliczasz in plus czy in minus
a uwikłanie komorowskiego w inwigilacje i współdziałanie z wsi to na
plus czy na minus ?

no i ten wersal, te uśmiechy...a palikota z niesiołem zatrudnić to
niełaska :-)))))

Mariusz Merta

Data: 2010-03-22 07:35:18
Autor: zbig
On 22 Mar, 14:32, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

czy sikorski jak był w rządzie kaczorów to zaliczasz in plus czy in
minus w
dorobku w/ kandydatów...
To oczywiście minus, za który najprawdopobniej zapłaci brakiem
nominacji

a swoją drogą, całkiem niedawno szef msz olał całkiem istotne
spotkania szefów msz
czy to też zaliczasz in plus czy in minus

Nie sądzę, że było to ważne spotkanie skoro podobnie do sikorskiego
olało je również 20 innych ministrów SZ z krajów Unii, a więc ani plus
ani minus

a uwikłanie komorowskiego w inwigilacje i współdziałanie z wsi to na
plus czy na minus ?
 Na pewno nie minus . Trudno, żeby zwierzchnik nie współpracował z
podległymi sobie służbami. Jak to sobie wyobrażasz? A co do meritum to
nie bądźmy naiwni. Wywiad i kontrwywiad stosują brudne sztuczki i ktoś
kto stoi na czele ministerstwa obrony nie może być niewinną dziewicą,
więc raczej plus.

Odnoszę wrażenie, że nie bardzo macie do czego się przyczepić, bo ten
kaliber zarzutów to po prostu beka.
A zasługi całkiem udatnie przypomniały felietony przed debatą. Samej
debaty nie oglądałem zbyt uważnie, raczej było nudno. Najbardziej
przypadła mi do gustu p. Mucha.
Nie rozumiem też o co chodzi z tymi uśmiechami. To jak ma być? ponuro
z wykrzywionymi ustami jak Kaczyńscy? Takie zachowanie to elementarz w
polityce. Palikot i Niesiołowski też są potrzebni, we właściwym czasie
i miejscu. Kto tego nie rozumienie niech raczej zajmie się
prowadzaniem kur szczać.

Data: 2010-03-22 12:52:42
Autor: Mariusz Merta
> [...]

polityce. Palikot i Niesiołowski też są potrzebni, we właściwym czasie
i miejscu. Kto tego nie rozumienie niech raczej zajmie się

miaa byc mnilosc jak mmmmmm...duza mnilosc jak cholera...
a z ta potrzeba palkotow i niesiolow...
Zbyszek, czy naprawde anty kaczyzm ci sie na mozg rzucil zdrowo ?
pis to nie jest moja bajka ale czy ktos z pisu machala wibratorem czy
swinskim ryjem ?
dziwie ci sie, ze w ogole myslales serio, ze sikorski ma jakiekowiek
szanse na
start w wyborach...
komorowski bedzie nominowany i tyle...
pytanie nastepne czy wygra z kaczorem ?
moze tak moze nie...
zmobilizowany zostanie elektorat zas palikoty i niesioly dadza taki
pokaz
ze glowa mala...
a z tymi usmiechami nic nie rozumiesz...przeczytaj sam co napisales a
propos miny kaczorow...
ty dobrze rozumiesz tylko filozofia pt kali uwazac ze wszystko co z po
to byc mnostwo dobre a wszystko co z pis
to byc mnostwo bardzo zle...
a tak gwoli przypomnienia, czy nadal uwazasz, ze niemcy robia dobrze ?
czy ich propozycja dla Grecji nie daje podstaw do podobnych propozycji
wobec Polski
w przyszlosci ?
zastanwo sie dobrze...
bo widze, ze juz ci troche lyso ale to jeszcze nie koniec, gwoli
scislosci,  na kaczorach tez sie zawiodlem
ale jak mam wybierac to wole ich jak te sprzedajna bande tuska...
no iczy miro juz wrocil do dzikiego kraju ?
moze jego wystawic na kandydata na prezia...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-22 14:29:26
Autor: zbig

Mariusz Merta napisał(a):

[...]

Miłość miłością ale gdy jest to konieczne, to trzeba pałką przyłożyć.
Takie jest zadanie pałkarzy. Rozsądny przywódca nigdy nie wystąpi w
roli pałkarza, tak jak to  robili i robią nadał Kaczyńscy. Pałkarz tez
może solidnie oberwać i Kaczyńscy zbierają żniwo swojej politycznej
głupoty.

dziwie ci sie, ze w ogole myslales serio, ze sikorski ma jakiekowiek
szanse na
start w wyborach...
komorowski bedzie nominowany i tyle...
Nie ma się czemu dziwić . Wiele faktów  wskazywało a to,że Tusk woli
Sikorskiego. Gdyby było inaczej, nominowalby Komorowskiego i tyle.
Tego zdania było też  kilku komentatorów, raczej nie sympatyzujących z
PO. Teraz sprawa wgląda dośc klarownie. Sikorski wybrał zły sposób na
swoją promocję i raczej nie wykorzysta szansy, którą otworzył przed
nim Tusk

pytanie nastepne czy wygra z kaczorem ?
moze tak moze nie...
Sikorski wygrałby z Kaczyńskim zdecydowanie, Komorowski może nie
[przyciągnąć części elektoratu niezdecydowanego ze względu na pewne
podobieństwa do Kaczyńskiego jeśli chodzi o filozofię sprawowania
urzdu prezydenckiego

zmobilizowany zostanie elektorat zas palikoty i niesioly dadza taki
pokaz
ze glowa mala...
W jakieś szczególne zdolności do moblizacji elektoratu nie wierzę.
Jeśli będzie ładna pogoda , to Polacy pójdą na spacery a nie do urn.
Taki to narodek. A co do pałkarzy, to kampania to jest ich czas, nie
sądzę jednakże, że Kurski czy Brudziński w zdolności do pałkarstwa
wymienionym wcześniej ustępują
[...]
Ok, poddaje się, nie rozumiem.

[...]

Nie wiem dlaczego piszesz "nadal", bo nie przypominam sobie , zebym w
tej kwestii się wypowiadał. Ale jak pytasz - odpowiem. Aniela
postępuje rozsądnie. Rozmawiałem jakis rok temu z pewnym grekiem. Na
swoich rodakach nie zostawiał suchej nitki przeciwstawiając im
pracowitych i rozsądnych Polaków. Nie ma szans, abyśmy się znaleźli w
sytuacji grecji, chyba ,ze do władzy doszłaby lewica, do której
zalicza sie też PiS

[...]

Wcale nie jest mi łyso, A co ty z tym Mirem wyjeżdzasz. A Ty  wracasz
do kraju? Dlaczego Ciebie tu nie ma? Uszanuj wybór innych. Miro był,
złożył zeznania i wyjechał. nic tu po nim.

Data: 2010-03-22 14:01:13
Autor: sofu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Mysle ze mam choc do zadnej partii nigdy nie nalezałem. A okresleniem
miernoty uzywam widzac ich w dzialaniu na codzien i to o czym mówili.

sofu

"Debatę Sikorski-Komorowski przegrał Lech Kaczyński".