Debaty PiS

Data: 2011-09-01 19:43:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Debaty PiS
Przed chwil± usłyszałem i¶cie "salomonowe" wyj¶cie z problemu debat.
Jarosław Kaczyński będzie sam ze sob± debatował i jeden z nich będzie zwycięzc± - Jarosław Kaczyński lub prezes PiS.
Geniusz prezesa powalił mnie na kolana i chyba się z nich nie podniosę.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ

Data: 2011-09-01 19:55:50
Autor: jadrys
Debaty PiS
Przed chwilą usłyszałem iście "salomonowe" wyjście z problemu debat.
Jarosław Kaczyński będzie sam ze sobą debatował i jeden z nich będzie zwycięzcą - Jarosław Kaczyński lub prezes PiS.
Geniusz prezesa powalił mnie na kolana i chyba się z nich nie podniosę.

Taka debata, z choćby JKM równała by się dla p. Prezesa samobójstwu. Czym ten facecik tak was fascynuje że nie możecie o nim przestać paplać? Kaczyński powiedział! Kaczyński milczał itd... Przecież to jest chore.

Data: 2011-09-01 20:06:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Debaty PiS

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3ogtu$ei$1news.onet.pl...
[...]

To jest taka sama zasada, jak drzewiej chodziło się do cyrku by obejrzeć kobietę z brodą i później dzielić się wrażeniami.
Obecnie mamy inne obiekty i inne środki przekazu.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-01 20:22:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Debaty PiS

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3oi04$434$1news.onet.pl...

[...]

Widok prezesa PiS-u debatującego z Jarosławem Kaczyńskim jest lepszy od widoku kobiety z brodą. A ile będzie komentarzy związanych z celnymi ripostami jednego lub drugiego uczestnika tak pasjonującej, mam nadzieję, debaty.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź

Data: 2011-09-01 20:37:19
Autor: jadrys
Debaty PiS

[...]

Czym wy siÄ™ ekscytujecie? Nie wiecie ĹĽe niedawno TS wydaĹ‚ werdykt, w ktĂłrym stwierdza ĹĽe polityk ner musi mĂłwić prawdy i wolno mu obiecywać do woli bez ĹĽadnej kary.  WiÄ™c jaki widzisz sens w oglÄ…daniu/sĹ‚uchaniu tego steku kĹ‚amstw?

Data: 2011-09-02 01:35:25
Autor: stevep
Debaty PiS
Dnia 01-09-2011 o 19:43:00 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Najlepiej niech Jarosław odniesie zwycięstwo w debacie nad Kaczyńskim.

--
stevep

Data: 2011-09-02 12:25:51
Autor: Kaczysta
Debaty PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e5fc424$0$3509$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A oczym tu debatować z PO, skoro efekty ich rz±dów widać gołym okiem. Jak w PRL: wielki szyld REMONT.
AZ

Data: 2011-09-02 12:50:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Debaty PiS

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e60af31$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co¶ taki niecierpliwy. Remont się skończy i je¶li został Ľle przeprowadzony to wtedy wylejesz żółć.
Przeprowadzanie remontu zawsze jest zwi±zane z utrudnieniami.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ

Data: 2011-09-02 04:03:16
Autor: Leszczur
Debaty PiS
On 2 Wrz, 12:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4e60af31$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

to wtedy wylejesz żółć.
Przeprowadzanie remontu zawsze jest zwi±zane z utrudnieniami.

Ale malkontenci tak już maj±;
Nic nie robisz to narzekaj± na brak zmian, bierno¶ć, lenistwo.
Robisz co¶ to narzekaj± na utrudnienia, niewygody, bałagan,
niewystarczaj±c± kontrolę itp
Skończysz co¶ robić - to narzekaj± bo oni by chcieli inaczej, bo było
za drogo, bo kolor nie taki....
Słowem cokolwiek by się nie działo - oni będ± narzekać. Jaki z tego
wniosek? Zlać ich ciepłym moczem i robić swoje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-02 15:00:36
Autor: stevep
Debaty PiS
Dnia 02-09-2011 o 12:50:58 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Raczej przegrana jego ulubieńców w dwójnasób zwiększy frustracje.

--
stevep

Data: 2011-09-02 22:59:28
Autor: Kaczysta
Debaty PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e60b513$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak jak w PRL - widać już gołym okiem, że ten remont skrywa wielk± fuszerkę, identycznie, jak wszystkie remonty w PRL.
AZ

Data: 2011-09-03 10:37:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Debaty PiS

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e6143b2$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To już wiem wszystko. Gdyby ten remont był udziałem Kaczyńskiego, to byłoby wszystko doskonałe.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ

Data: 2011-09-03 13:28:03
Autor: Kaczysta
Debaty PiS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e61e74b$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A Ty jak wszyscy idioci: "to wina PiS-u, to wina PiS-u..."
Ocenie podlegaja czteroletnie, niepodzielne rz±dy cudotwórców z PO. Wynik tych działań jest fatalny: gdzie nie popatrzeć, burdel, rozpierdol, nędza, kręcenie lodów na boku, zagadkowe samobójstwa, dołowanie o¶wiaty, koszmar w służbie zdrowia, spierdolono nawet budowę stadionów - ¶więtych obiektów premiera do haratania w gałę. To wszystko jest dziełem obecnego rz±du, a nie Kaczyńskiego.
AZ

Data: 2011-09-03 14:00:27
Autor: u2
Debaty PiS
W dniu 2011-09-03 13:28, Kaczysta pisze:
[...]

Bo glowny szpec od haratania w gale juz stary i lysy oprocz tego, ze
niekompetentny. Moim zdaniem w razie czego razwietka chetnie sie go
pozbedzie.

Poza tym jak ogladasz kabaret Roberta Górskiego, który jest niezwykle
wiarygodny odno¶nie harpania w gale Pana Premiera, to Pan Premier traci
nerwy i zamyka sie w sobie. Pewnei dlatego, ze nie moze juz sie spotkac
z Kaczka i zarzucic mu nielegalne posiadanie pistoleciku i straszenie go
w windzie :)

Data: 2011-09-03 17:21:56
Autor: stevep
Debaty PiS
Dnia 03-09-2011 o 14:00:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Proszę, razwietka na ¶niadanie, obiad i kolacje.

--
stevep

Data: 2011-09-03 15:12:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Debaty PiS

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e620f47$0$2492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No przecież tak napisałem. Gdyby to wszystko było udziałem Kaczyńskiego - byłoby wspaniałym jego sukcesem.
--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-09-03 17:21:05
Autor: stevep
Debaty PiS
Dnia 03-09-2011 o 13:28:03 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Ocenie tez podlega czteroletnia dzialalno¶ć PiS-u w opozycji, wszystko  wskazuje na to, że czerwona kartka ich nie ominie.

--
stevep

Data: 2011-09-02 14:58:58
Autor: stevep
Debaty PiS
Dnia 02-09-2011 o 12:25:51 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Opinia godna kretyna, może nie warto toczyć rywalizacji sportowej bo i tak  można z góry orzec kto wygra.

--
stevep

Debaty PiS