Debetówka BGŻ płatność za A2

Data: 2013-09-28 09:10:32
Autor: neoniusz
Debetówka BGŻ płatność za A2
W dniu 27.09.2013 17:26, spider pisze:
Witam, zauważyłem że płacąc za państwowy odcinek autostrady A2 (odcinek
Stryków - Konin) kartą debetową MasterCard BGŻ nie trzeba wpisywać ani
PIN ani podpisywać świstka (dajesz kartę i masz ją za chwilę z powrotem
z paragonem). Karta oczywiście bez PayPass. Na odcinkach kulczykowskich
normalnie podaję PIN. Co to za autoryzacja, a właściwie jej brak? ;)

Na A4 (krakow-katowice) jest tak od dawna i to wszystkimi kartami.

Data: 2013-10-02 11:47:19
Autor: Chris94
Debetówka BGŻ płatność za A2
Dnia Sat, 28 Sep 2013 09:10:32 +0200, neoniusz napisa³(a):

W dniu 27.09.2013 17:26, spider pisze:
Witam, zauwa¿y³em ¿e p³ac±c za pañstwowy odcinek autostrady A2 (odcinek
Stryków - Konin) kart± debetow± MasterCard BG¯ nie trzeba wpisywaæ ani
PIN ani podpisywaæ ¶wistka (dajesz kartê i masz j± za chwilê z powrotem
z paragonem). Karta oczywi¶cie bez PayPass. Na odcinkach kulczykowskich
normalnie podajê PIN. Co to za autoryzacja, a w³a¶ciwie jej brak? ;)

Na A4 (krakow-katowice) jest tak od dawna i to wszystkimi kartami.

Ale Pani w Okienku trzeba daæ do kartê rêki i ona wewn±trz budki z ni±
co¶ manipuluje. Poniewa¿ mo¿e to budziæ uzasadnione obawy odno¶nie
bezpieczeñstwa karty, wiêc dlatego na A4 przesta³em p³aciæ kart±.
Natomiast w Chorwacji sam wk³adam na bramce kartê do automatycznego
czytnika i karta wyje¿d¿a mi z powrotem w czasie chyba mniejszym od
sekundy!
Za pierwszym razem by³em przekonany, ¿e mi odrzuci³o transakcjê, ale po
nastêpnej sekundzie wysun±³ siê kwitek potwierdzaj±cy p³atno¶æ.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-10-02 04:56:29
Autor: luc
Debetówka BG¯ p³atno¶æ za A2
W dniu ¶roda, 2 pa¼dziernika 2013 11:47:19 UTC+2 u¿ytkownik Chris94 napisa³:

> [...]

Za pierwszym razem by³em przekonany, ¿e mi odrzuci³o transakcjê, ale po

nastêpnej sekundzie wysun±³ siê kwitek potwierdzaj±cy p³atno¶æ.

Dlatego na A1 podajê KK Polbanku. Transakcja online i za chwilê sms z potwierdzeniem jest. A w razie czego reklamacja wyci±gu i chargeback...

pzdrwm
luc

Debetówka BGŻ płatność za A2