Debica Frigo 2 w niemieckich testach.

Data: 2010-10-02 08:40:14
Autor: kml
Debica Frigo 2 w niemieckich testach.

Użytkownik " 666" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i840cr$3ul$1inews.gazeta.pl...

PS. dla niezorientowanych: wg niemieckiej szkolnej skali ocen im niższa
liczba, tym lepsza ocena, najlepsze jest 1 najgorsze 5 czyli odwrotnie niż w
Polsce.

Mam od zeszłej zimy te opony i jestem bardzo zadowolony. Z ostatnią polską zimą poradziły sobie bez najmniejszego problemu łącznie z jazdą w górach samochodem bez żadnego systemu kontroli trakcji. Nie odczułem, żeby były niebezpiecznie śliskie na mokrym asfalcie. W tym roku dokupuje dwie kolejne na tył. Uważam, że stosunek ceny do tego co oferują w zimę jest bardzo dobry. Zapewne do kraju gdzie jest zawsze odśnieżone i droga jest czysta nie będzie to najlepszy wybór, ale patrząc na ostatnią zimę to na polskie warunki ciężko o coś lepszego w tej cenie.

kml

Debica Frigo 2 w niemieckich testach.