Dębica Navigator 2

Data: 2009-02-25 12:47:05
Autor: Fishman
Dębica Navigator 2
Czy opony Navigator 2 będą dobrym wyborem jako całoroczne?
Kierowca - spokojna kobieta
Samochód - Peugeot 206
Jazda w mieście (dużym).

Dobrym jak dobrym, z pewnością jednym z najlepszych jeżeli chodzi o stosunek cena/możliwości. Kupiłem sobie takie do Matiza przed sezonem zimowym - na suchym są OK, na mokrym też gdzieś w okolicach średniej krajowej. Jeżeli chodzi o śnieg którego w tym roku sporo, to nie miałem problemów ani z wjechaniem, ani z wyjechaniem skądkolwiek - mogłyby tylko lepiej "trzymać bokami" na śliskim.

Fishman

--

Dębica Navigator 2