Dębica czy Kleber?

Data: 2009-11-30 11:06:18
Autor: Yogi\(n\)
Dębica czy Kleber?
Użytkownik "DUZY" <spam@maly.pl> napisał w wiadomości news:hf05a6$a5h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

dylemat, które z tanich opon ebica czy kleber
195/65/R15

Miałem dawno temu klebery zimowe, bezpośrednio po dębicach wielosezonowych. Dębice były trwalsze, klebery lepiej się trzymały drogi, z odprowadzaniem wody, mimo rowków miały problem, a przejechaly jakies 15-20 tys i nadawały się do wymiany - innymi słowy, masz dokładnie to, za co płacisz ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2009-11-30 11:11:27
Autor: DUZY
Dębica czy Kleber?

[...]

masz rację, ale musze kupic 3 komplety opon (12 sztuk) więc licze złotówki :)

Dębica czy Kleber?