Dębica czy Kleber?

Data: 2009-11-30 22:56:24
Autor: Adam Szewczak
Dębica czy Kleber?

Użytkownik "DUZY" <spam@maly.pl> napisał w wiadomości news:hf05a6$a5h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,

dylemat, które z tanich opon ebica czy kleber
195/65/R15

pozdrawiam

    W tej kategorii cenowej to ja oczywiscie odbiegne od reszty.

Bo ja bym typowal
Viking Snowtech (nie wiem jak teraz ale byly robione w fabryce Michelin we Francji)
Sava Eskimo 3 (zbiera bdb opinie)
Avon IceTouring (egzotyka made in UK, te akurat mamy w sluzbowych, jedne sa juz 3 sezon ale jest cieplo i sucho to trudno cos powiedziec, poprzednio bylo git)
Marangoni tez zostaje jeszcze.

PZDr
Adam

Data: 2009-12-01 08:58:39
Autor: J.F.
Dębica czy Kleber?
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf1f20$a1d$1news.onet.pl...
Bo ja bym typowal
Sava Eskimo 3 (zbiera bdb opinie)

Juz nie. Adac w tym roku jej nie poleca.

Co prawda jak sie przyjrzec wynikom i porownac np do Klebera HP2, to sava na sniegu lepsza, na lodzie lepsza i cichsza.
Ale cos sp* i na suchym oraz mokrym wyraznie odstaje od sredniej.

No chyba ze tak naprawde to wcale nie jest wyraznie, co od pewnego czasu podejrzewam.

J.

Dębica czy Kleber?