Debica zyje

Data: 2011-06-08 21:35:59
Autor: Titus Atomicus
Debica zyje
Witam,
Jakby ktos potrzebowal:
<http://allegro.pl/extra-stomil-debica-zebra-wexim-28-najtaniej-i16390474
86.html>
<http://allegro.pl/detka-debica-26-z-zaworkiem-rowerowym-dv-i1657288518.h
tml>

Czy to jakas wspolczesna produckja czy stare zapasy?
A jesli stare, to kiedy zostala wstrzymana produkcja opon rowerowych?

TA

Data: 2011-06-08 13:20:55
Autor: md
Debica zyje

http://www.wexim.pl/index.php?page=1

Data: 2011-06-08 23:08:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
Debica zyje

Uzytkownik "md" <dembek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d3542085-6681-4c6d-b236-dcea8d34a9aae14g2000yqa.googlegroups.com...
On 8 Cze, 21:35, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Czy to jakas wspolczesna produckja czy stare zapasy?

http://www.wexim.pl/index.php?page=1

Straszna bida to traci ;/ CST jest duzo wiecej wzorów w ofercie a ceny pewnie beda podobne.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-08 23:31:51
Autor: ToMasz
Debica zyje
[...]

tyle ze to STOMIL a nie Dębica. W dębicy jest Romer i ma sie dobrze

Czy to jakas wspolczesna produckja czy stare zapasy?
współczesne. Designed in poland made in thailand czy cos takeigo.
A jesli stare, to kiedy zostala wstrzymana produkcja opon rowerowych?
Daaawno temu. potem jeszcze sprzedawali zapasy, ale tak wiecej niz 10
lat temu przestali w Polsce robić gumy
Nawiasem mówiąc bieżnik GT600 z naklejką stomil jest całkiem fajny.
ciężko sie go tylko zakłada.

ToMasz

PS. w normalnym sklepie taka gt600 kosztuje 20zł bez łaski. Allegro jak
paśnik. miejsce spotkań jeleni.

Data: 2011-06-09 08:04:59
Autor: PeJot
Debica zyje
W dniu 2011-06-08 23:31, ToMasz pisze:

Nawiasem mówiąc bieżnik GT600 z naklejką stomil jest całkiem fajny.
ciężko sie go tylko zakłada.

Bo te opony *zawsze* miały zaniżoną średnicę montażową. Do końca produkcji nie poprawiono formy. Na niektóre felgi nie dało się ich założyć.

PS. w normalnym sklepie taka gt600 kosztuje 20zł bez łaski.

Gdzie ? Może bym kupił dla dzieciaków, choć 1.9" to dla nich trochę za dużo.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-06-09 12:50:36
Autor: Titus Atomicus
Debica zyje
In article <isopo8$272$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> Czy to jakas wspolczesna produckja czy stare zapasy?
współczesne. Designed in poland made in thailand czy cos takeigo.

Juz znalazlem. Na stronie weximu pisza:
"Nasze produkty sa pozyskiwane od firm z Unii Europejskiej, stosujacych nowoczesne technologie produkcyjne, oraz z Indii - czolowego swiatowego producenta, wysokiej jakosci ogumienia rowerowego."

TA

Data: 2011-06-09 13:45:09
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Debica zyje
Dnia 09-06-2011 o 12:50:36 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>  napisał(a):

"Nasze produkty sa pozyskiwane od firm z Unii Europejskiej, stosujacych
nowoczesne technologie produkcyjne, oraz z Indii - czolowego swiatowego
producenta, wysokiej jakosci ogumienia rowerowego."

widzialem "nowe" Zebry ktore byly juz popekane.

a pozostale opony wygladają łudząco podobnie do czeskiej Rubeny
--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-06-09 13:54:23
Autor: margol
Debica zyje
W dniu 2011-06-08 21:35, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Podejrzewam, że mają prawa do marki "Stomil", a produkcja, tak jak piszą - Indie.

mg

Data: 2011-06-09 14:07:52
Autor: Titus Atomicus
Debica zyje
In article <isqc9c$67l$1@news.task.gda.pl>, margol <gosoft@wp.pl> wrote:

> [...]
> A jesli stare, to kiedy zostala wstrzymana produkcja opon rowerowych?

Podejrzewam, że mają prawa do marki "Stomil",

E, to nie ma co podejrzewac.
Sami sie przyznaja na stronie.
:-)
'Firma Wexim ma prawo do poslugiwania sie znakiem "Stomil" na podstawie umowy licencyjnej udzielonej przez PPH INTER-STOMIL Sp. z o.o. Lodz.'

a produkcja, tak jak piszą - Indie.
Indie (czolowy producent w branzy oponiarskiej) oraz 'inne kraje Unii Europejskiej'.

TA

Data: 2011-06-09 15:06:51
Autor: Coaster
Debica zyje
wrote:

[...]

a produkcja, tak jak piszą
- Indie.
Indie (czolowy producent w branzy oponiarskiej) oraz 'inne kraje Unii
Europejskiej'.

Autor tekstu sie pomylil - mial napisac: "oraz 'inne kraje Unii Indo-Europejskiej'" ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Debica zyje