Debil.

Data: 2015-12-19 14:01:23
Autor: stevep
Debil.
# Dyplomacja - poziom PiS. Szef MSZ o czołowym polityku Europy; "słabo  wykształcony lewak"
- Schulz to na pewno skrajny lewak, który uważa, że wszystko, co odstaje  od lewackiej normy, jest zagrożeniem dla Europy - mówi w wywiadzie dla  "Super Expressu" szef MSZ Witold Waszczykowski.
Ze strony:
http://skroc.pl/70776
Debilizm w PiS-ie to norma.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-19 05:11:38
Autor: brat_olin
Debil.
stevep wrote:

# Dyplomacja - poziom PiS. Szef MSZ o czołowym polityku Europy; "słabo  wykształcony lewak"

Ano! Skonczenie szkoly sredniej to duzo, p. Stefanie?
I prosze po sobie nie s±dzic.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-12-19 14:24:22
Autor: A. Filip
Stevep: Debil.
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:
stevep wrote:

# Dyplomacja - poziom PiS. Szef MSZ o czoĹ‚owym polityku Europy; "sĹ‚abo  wyksztaĹ‚cony lewak"

Ano! Skonczenie szkoly sredniej to duzo, p. Stefanie?
I prosze po sobie nie sÄ…dzic.

Do słabo wykształcony pasowałaby TYLKO podstawówka?
Szkoła średnia to już "średnio wykształcony"! :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Martin_Schulz

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
NiemiĹ‚a ksiÄ™dzu ofiara, chodĹş cielÄ™ do domu.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-12-20 03:46:43
Autor: stevep
Debil.
W dniu .12.2015 o 14:11 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

stevep wrote:

[...]

Hmmm, ja studia skończyłem, a ty? Ale skończenie studiów nie oznacza  inteligencji, spotkałem taki eksponat pszennoburaczany, który stwierdził,  że czytanie to strata czasu bo można zrobić co¶ pożyteczniejszego,  oczywi¶cie był po studiach. Założe się, że będziesz musiał się posiłkować  Google bo nie wiesz, kto napisał "Strasznego dziadunia".
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-20 02:06:31
Autor: brat_olin
Debil.
stevep wrote:
olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

Założe się, że będziesz musiał się posiłkować  Google bo nie wiesz, kto napisał "Strasznego dziadunia".

Nie wiem - dzieje zycia Bydloszewskiego mnie nie interesuja.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-12-20 13:52:53
Autor: stevep
Debil.
W dniu .12.2015 o 11:06 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> pisze:

stevep wrote:
[...]

I pewnie wiesz o czym tam pisze.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-19 14:20:18
Autor: A. Filip
Stevep: Debil
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
# Dyplomacja - poziom PiS. Szef MSZ o czołowym polityku Europy; "słabo
wykształcony lewak"
- Schulz to na pewno skrajny lewak, ktĂłry uwaĹĽa, ĹĽe wszystko, co
odstaje od lewackiej normy, jest zagroĹĽeniem dla Europy - mĂłwi w
wywiadzie dla "Super Expressu" szef MSZ Witold Waszczykowski.
Ze strony:
http://skroc.pl/70776
Debilizm w PiS-ie to norma.

Jak wywiad był dla Super Express to cytuj "pierwsze źródło":
http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/waszczykowski-schulz-jest-skrajnym-slabo-wyksztaconym-lewakiem_752154.html
| Waszczykowski: Schulz jest skrajnym, słabo wykształconym lewakiem
| 19.12.2015, godz. 02:00 / aktualizacja 18.12.2015, godz. 19:52

Twoja norma to zabawa w (medialny) głuchy telefon oraz mówienie że deszcz
pada jak na ciebie plujÄ…?  Sam robisz z siebie debila bo gdybyĹ› staranniej
dobrał inwektywy to bym się do opierdolu dołączył bo IMHO szef MSZ nie powinien
sprawiać wrażenia że taki dobór słów to u niego nic (bardzo) wyjątkowego.
A jak "przegiąłeś pałę" to opierdalam ciebie anie jego.

„Nie będzie Schulz pluć nam w twarz
Ni dzieci nam germanić” ;-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Świeca, która rzuca światło, nie może tego uczynić inaczej, jak przez zużywanie

Data: 2015-12-19 05:32:43
Autor: bronek.tallar
Stevep: Debil
użytkownik A. Filip napisał:

"Nie będzie Schulz pluć nam w twarz
Ni dzieci nam germanić" ;-)

Tak jest!!!

https://youtu.be/CX5VyB4TTS8?t=4m55s

Data: 2015-12-19 12:33:01
Autor: Marek
Stevep: Debil
W dniu sobota, 19 grudnia 2015 14:32:44 UTC+1 użytkownik bronek...@gmail.com napisał:
użytkownik A. Filip napisał:
 > "Nie będzie Schulz pluć nam w twarz
> Ni dzieci nam germanić" ;-)

"GEJMANIĆ".

Data: 2015-12-20 03:41:04
Autor: stevep
Stevep: Debil
W dniu .12.2015 o 14:20 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

> [...]

pada jak na ciebie plujÄ…?  Sam robisz z siebie debila bo gdybyĹ›  staranniej
dobraĹ‚ inwektywy to bym siÄ™ do opierdolu doĹ‚Ä…czyĹ‚ bo IMHO szef MSZ nie  powinien

Na drzewo małpo nieczłekokształtna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-19 20:26:15
Autor: silvio balconetti
Debil.
Am 19.12.2015 um 14:01 schrieb stevep:
[...]

Nie boj nic. Odwolaja go w nocy. Okaze sie jeszcze ze byl amerykanskim szpiegiem.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-12-20 03:48:09
Autor: stevep
Debil.
W dniu .12.2015 o 20:26 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

Waszczykowski też musi być pszennoburaczany s±dz±c po głupocie..
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-20 11:27:07
Autor: Chiron
Debil.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci
[...]

==========
the bill? Aleososierozchozi?

==========
stevep

==========
To miło, ze go używasz. No ale czy w każdym po¶cie musisz wszystkich o tym
informować, the bill'u?

--

Chiron

Data: 2015-12-20 13:54:30
Autor: stevep
Debil.
W dniu .12.2015 o 11:27 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Jeste¶ takim idiot±, że choćby 5x czę¶ciej to i tak nim pozostaniesz.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-20 13:59:25
Autor: u2
Debil.
W dniu 2015-12-20 o 13:54, steviepiepszykoski pisze:
Jestem takim idiot±, że choćby 5x czę¶ciej to i tak nim pozostanę.

taaa cyrkus, wiemy o tej twojej przypadlosci piepszenia:))))
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-21 00:24:17
Autor: stevep
Debil.
W dniu .12.2015 o 13:59 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2015-12-20 o 13:54, steviepiepszykoski pisze:
Jestem takim idiot±, że choćby 5x czę¶ciej to i tak nim pozostanę.

taaa cyrkus, wiemy o tej twojej przypadlosci piepszenia:))))

Spadaj kretynie.
--
stevep
-- -- -