Debil!

Data: 2018-10-09 17:49:41
Autor: boukun
Debil!
https://wiadomosci.wp.pl/tarczynski-ostrzega-rosje-zdziwi-sie-jak-goliat-podczas-walki-z-dawidem-6304129525675649a

ANAKONDA
1h temu

To będzie strzał !! Tarczyński pomacha szablą Putinowi i ten ze strachu odda wrak, poda się do dymisji i przyzna do zamachu. Jezu, kto to coś, zwane posłem Tarczyńskim, jeszcze w ogóle słucha i poświęca mu uwagę? Jemu jak nikomu innemu przyda się egzorcysta.

latoid.
1h temu

No są różni posłowie . Mądrzy , mniej mądrzy , głupi , całkiem głupi i jest Tarczyński ! Dzięki ci o opatrzności że nigdy nie głosowałem i nie będę na jego partię !

KRÓTKO
1h temu

Tą amebę musi chyba dziadek ""kumbatant"" z za grobu straszyć że takie głupoty wygaduje. Jak niedźwiedź ryknie to twoje futro po dziadku struchleje !

Data: 2018-10-09 19:27:53
Autor: Pajdak
Debil!
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
https://wiadomosci.wp.pl/tarczynski-ostrzega-rosje-zdziwi-sie-jak-goliat-podczas-walki-z-dawidem-6304129525675649a

Z tego co pamietam to Dawid spuścił manto Goliatowi. Nie POmogły liściki
J.Kaczyńskiego wciskane prez USA Obamie, nie POmogły umizgi do Trampa.
Dominik wierzy, że POmoże mu UE, którą PiS ciagle opluwa? "Prawda jest coraz
bliżej"? To kit wyborczy dla odymionych kościelnym kadzidłem PiS-owców
radiomaryjnych.

--
Pajdak

Debil!