Debil roku

Data: 2010-08-27 11:00:15
Autor: krzysiek82
Debil roku
glang pisze:
http://kontakt24.tvn.pl/temat,zawracal-na-autostradzie-doszlo-do-tragedii,15323.html

zaczyna się od niewinnego łamania zasad potem coraz poważniej poważniej i trup. Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-27 11:09:16
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-27 11:00, krzysiek82 pisze:
Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.
Jak się nie podoba to wyp...
--
Naród

Data: 2010-08-27 11:18:18
Autor: krzysiek82
Debil roku
Maciek pisze:
Jak się nie podoba to wyp...

odezwał się typowy kretyn :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-27 17:25:41
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-27 11:18, krzysiek82 pisze:
Jak się nie podoba to wyp...
odezwał się typowy kretyn :)
Widzę, że ten kretyn z tira i ty to jeden naród, ale mnie już w to nie
mieszaj :->

Maciek

Data: 2010-08-30 09:48:40
Autor: krzysiek82
Debil roku
Maciek pisze:
Widzę, że ten kretyn z tira i ty to jeden naród, ale mnie już w to nie
mieszaj :->

nie obrażaj mnie ja nie jestem polakiem.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 12:33:46
Autor: Robson
Debil roku

nie obrażaj mnie ja nie jestem polakiem.

A co ty jestes?

Data: 2010-08-30 12:34:34
Autor: kml
Debil roku

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:i5g1ea$8qm$2news.onet.pl...

nie obrażaj mnie ja nie jestem polakiem.

A co ty jestes?

Tutejszy, nu stąt :)

kml

Data: 2010-08-30 14:31:40
Autor: Robson
Debil roku
Tutejszy, nu stąt :)

A ja myslalem, ze zza Buga... albo Odry.

Data: 2010-08-30 12:43:24
Autor: krzysiek82
Debil roku
Robson pisze:
A co ty jestes?

Jestem człowiekiem z zasadami i nawet jak czasami są dla mnie mało wygodne to się ich trzymam. Bo człowiek bez zasad jest zerem.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 14:30:54
Autor: Robson
Debil roku
W dniu 2010-08-30 12:43, krzysiek82 pisze:
Robson pisze:
A co ty jestes?

Jestem człowiekiem z zasadami i nawet jak czasami są dla mnie mało
wygodne to się ich trzymam. Bo człowiek bez zasad jest zerem.

OK, ale jakiej nacji jetses? Kosmopolita?

Data: 2010-08-30 14:44:39
Autor: krzysiek82
Debil roku
Robson pisze:
OK, ale jakiej nacji jetses? Kosmopolita?

zamiast wypisywać głupoty poczytaj sobie co twoi wspaniali rodacy wyprawiają na drogach

http://www.sfora.pl/Rzez-na-polskich-drogach-Najgorszy-weekend-w-roku-a23668

trup się sieje gęsto, tylko szkoda, że czasami giną normalni ludzie przez takich debili.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 15:41:57
Autor: Robson
Debil roku
W dniu 2010-08-30 14:44, krzysiek82 pisze:
Robson pisze:
OK, ale jakiej nacji jetses? Kosmopolita?

zamiast wypisywać głupoty poczytaj sobie co twoi wspaniali rodacy
wyprawiają na drogach

Que? Pytanie o narodowsc to glupota? Wstydzisz sie czegos?

Data: 2010-08-30 15:58:44
Autor: krzysiek82
Debil roku
Robson pisze:
Que? Pytanie o narodowsc to glupota? Wstydzisz sie czegos?

tak obywatelstwa polskiego się wstydzę, gdziekolwiek muszę pokazać dowód   lub inny dokument po prostu skręca mnie, że wstydu.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 16:07:06
Autor: Przemysław Bernat
Debil roku
Dnia Mon, 30 Aug 2010 15:58:44 +0200, krzysiek82 napisał(a):

tak obywatelstwa polskiego się wstydzę, gdziekolwiek muszę pokazać dowód   lub inny dokument po prostu skręca mnie, że wstydu.

No to wypierdalaj.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-30 16:16:26
Autor: krzysiek82
Debil roku
Przemysław Bernat pisze:
No to wypierdalaj.

no widzisz, jesteś typowym przedstawicielem tego narodu, wstyd. Należy działać na rzeczy poprawy wizerunku polaków za granicą, zmieniając otaczającą rzeczywistość zaczynając od siebie. Niestety Ty i podobni do Ciebie tego nie zrozumieją. Nie musisz okazywać swojego prostactwa w ten sposób. Możesz po prostu zamilknąć i nic nie pisać.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 16:27:05
Autor: Przemysław Bernat
Debil roku
Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:16:26 +0200, krzysiek82 napisał(a):

Przemysław Bernat pisze:
[...]

To Ty się zamknij. Jeżeli wstydzisz się, że jesteś Polakiem, że Twoja matka
i ojciec są Polakami, to wyjedź do kraju, w którym nie będziesz otoczony
przez taką bandę idiotów jak tutaj. Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,
to z czasem dostaniesz obywatelstwo i będziesz mógł wyrzucić polski
paszport do kibla. Na razie poza obsrywaniem rodaków, nie widzę byś zrobił cokolwiek, na rzecz
poprawy wizerunku Polaków na świecie. Kaleczysz język, piszesz z błędami,
obrażasz Polaków, nazywając ich "polaczkami". Zasrany patriota za pięć
groszy. Ale i tak uważasz siebie za członka 5% elity, która nie przynosi
Polsce wstydu. ROTFL  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-30 16:36:29
Autor: krzysiek82
Debil roku
Przemysław Bernat pisze:
To Ty się zamknij.

skończ :)

Jeżeli wstydzisz się, że jesteś Polakiem, że Twoja matka
i ojciec są Polakami, to wyjedź do kraju, w którym nie będziesz otoczony
przez taką bandę idiotów jak tutaj.

to za łatwe, ja zawsze wybieram trudniejszą drogę (podobno domena ludzi ambitnych)

Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,

Już się namieszkałem i sam nie wiem po co wróciłem. Ale to nie jest grupa na takie dyskusje.

Na razie poza obsrywaniem rodaków, nie widzę byś zrobił cokolwiek, na rzecz
poprawy wizerunku Polaków na świecie.

Ciężko coś zobaczyć na podstawie naszych dyskusji, prędzej mogę napisać, czego nie zrobiłem, żeby tego wizerunku nie pogorszyć jeszcze bardziej.

  Kaleczysz język, piszesz z błędami,

a nie trafiło Ci się czasem strzelić jakiejś literówki?

obrażasz Polaków, nazywając ich "polaczkami".

tak mi się spodobało.

Zasrany patriota za pięć
groszy.

Nie jestem patriotą chociaż sądzę, że więcej cech prawdziwego patrioty można przypisać do mnie niż do niektórych dumnych pseudo patriotów którzy manifestują to wywieszając flagę przed swoim domem lub ba balkonie.

  Ale i tak uważasz siebie za członka 5% elity, która nie przynosi
Polsce wstydu. ROTFL

Nie uważam się za elitę, uważam się za osobę która może spojrzeć w lustro i powiedzieć do siebie, nie zrobiłem dzisiaj nic co byłoby sprzeczne z ogólnie przyjętymi kanonami zachowań. To mi wystarczy, żeby chodzić z głową podniesioną do góry i patrzeć na otoczenie z lekką nutą zniesmaczenia.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 16:56:02
Autor: Jurand
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7bc1ff$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak na razie to wybierasz na pewno dziwną drogę.

Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,

Już się namieszkałem i sam nie wiem po co wróciłem. Ale to nie jest grupa na takie dyskusje.

Trzeba było nie wracać, nie musiałbyś narzekać.

[...]

No naprawdę, dzielny jesteś, musiałeś bardzo się kontrolować zapewne...

[...]

No to jeszcze duuużo przed Tobą, jeśli chodzi o rozwój osobisty.

Jurand.

Data: 2010-08-31 09:32:48
Autor: krzysiek82
Debil roku
Jurand pisze:
Jak na razie to wybierasz na pewno dziwną drogę.

To co lepiej nic nie robić dostosować się do otoczenia wywalać śmieci do lasu, rzucać petami przez okno, jeździć na czerwonym, stawać na miejscu dla inwalidów. To jest dobre?

Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,

kraj jak kraj, ale ludzie w tym kraju totalnie nie mają szacunku do tych którzy walczyli w jego obronie. Swoim postępowaniem zaprzeczają idei patriotyzmu.

No to jeszcze duuużo przed Tobą, jeśli chodzi o rozwój osobisty.

Takie życie człowiek uczy się cały czas :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 09:52:26
Autor: Jurand
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7cb02f$0$22807$65785112news.neostrada.pl...
Jurand pisze:
[...]

No oczywiście - też tak można. Tylko nie rozumiem, dlaczego uważasz, że wszystko powyższe, co napisałeś, jest w Polsce ogólnie przyjętą społeczną normą, nie spotykającą się w ogóle z jakimś piętnowaniem. Masz jakichś kolegów, którzy raz na tydzień sobie wywalają śmieci do lasu, a dwa razy w tygodniu śmigają na czerwonym przez ruchliwe skrzyżowanie?
Ba - to co powiedzieć o Włochach, którzy czerwone traktują jako sugestię, a nie nakaz? Że to musi być dopiero banda debili i matołów...

Pomieszkasz w tym pięknym kraju marzeń,

kraj jak kraj, ale ludzie w tym kraju totalnie nie mają szacunku do tych którzy walczyli w jego obronie. Swoim postępowaniem zaprzeczają idei patriotyzmu.

No jak na razie to Ty zaprzeczasz jakimkolwiek ideom ;)

Jurand.

Data: 2010-08-31 09:56:48
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 09:52, Jurand pisze:
Masz jakichś kolegów, którzy raz na tydzień sobie wywalają śmieci do lasu, a
dwa razy w tygodniu śmigają na czerwonym przez ruchliwe skrzyżowanie?

przejedz się do dowolnego lasu przy trasie, lub w inne miejsca. Miło potem iść z dzieckiem do lasu? Jak wszędzie walają się worki ze śmieciami? Ten co to wyrzucał pewnie uważał się za patriotę bo on ma flagę i ją wywiesza. Ale co z tego jak na co dzień przeczy tej idei.

Ba - to co powiedzieć o Włochach, którzy czerwone traktują jako
sugestię, a nie nakaz? Że to musi być dopiero banda debili i matołów...

zgadza się byłem potwierdzam, już więcej nie mam zamiaru się tam wybierać. Zachowanie na drodze dosyć irytujące, zwłaszcza skuterów :)

No jak na razie to Ty zaprzeczasz jakimkolwiek ideom ;)

Dla mnie czarne jest czarne a białe jest białe. Ścierwo zawsze będzie ścierwem i nie mam zamiaru zmienić swojego podejścia, bo otaczająca rzeczywistość wcale do tego nie nakłania.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 10:13:00
Autor: Jurand
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7cb5d0$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale czy to oznacza, że w żadnym kraju za naszą granicą nikt nigdzie nie wywala śmieci? Rozumiem, że np. taki Londyn czy Paryż to jest oaza czystości? ;)

[...]

Widać sztywniak z Ciebie ;)

Jurand.

Data: 2010-08-31 10:22:33
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:13, Jurand pisze:
Ale czy to oznacza, że w żadnym kraju za naszą granicą nikt nigdzie nie
wywala śmieci? Rozumiem, że np. taki Londyn czy Paryż to jest oaza
czystości? ;)

ale czy musimy brać zły przykład i czy to, że gdzieś ktoś robi tak samo nas usprawiedliwia? To przecież zły tok rozumowania.

Widać sztywniak z Ciebie ;)

To prawda, bo tam gdzie chodzi o bezpieczeństwo nie toleruje łamania zasad ruchu drogowego.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 10:33:08
Autor: Jurand
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7cbbd9$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kto Ci każe z takich osób brać przykład?
Poza tym to Ty wyjechałeś z teorią, że "To co lepiej nic nie robić dostosować się do otoczenia wywalać śmieci do
lasu, rzucać petami przez okno, jeździć na czerwonym,"
Jeśli Twoje otoczenie tak się zachowuje i wymaga od Ciebie dostosowania się do tego - współczuję.
Jakoś dziwnym trafem praktycznie nikt z mojego otoczenia tak nie robi.

Widać sztywniak z Ciebie ;)

To prawda, bo tam gdzie chodzi o bezpieczeństwo nie toleruje łamania zasad ruchu drogowego.

Jeździsz przepisowo? ;))

Jurand.

Data: 2010-08-31 11:14:18
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:33, Jurand pisze:
Jeśli Twoje otoczenie tak się zachowuje i wymaga od Ciebie dostosowania
się do tego - współczuję.

to nie tylko moje otoczenie, sporo podróżuje i widzę jak sprawa wygląda, nie są to więc okolice mojego podwórka.

Jakoś dziwnym trafem praktycznie nikt z mojego otoczenia tak nie robi.

to pogratulować.

Jeździsz przepisowo? ;))

Tak wiem ciężko w to uwierzyć ale tak jest. Da się i jest to nawet przyjemne i tylko czasami irytujące. Zawsze jestem na czas, nie ma stresu o mandat no i oszczędności w paliwie są :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 09:59:00
Autor: Artur\(m\)
Debil roku

Jurand pisze:
[...]

....wymień tak paru prawdziwych patriotów i ich zasługi.
Bo do tej pory opowiadasz "Mity i legendy o królu Arturrze"
cecha dominująca dla grupy manipulowanych.

Data: 2010-08-30 19:24:56
Autor: Przemysław Bernat
Debil roku
Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:36:29 +0200, krzysiek82 napisał(a):

to za łatwe, ja zawsze wybieram trudniejszą drogę (podobno domena ludzi ambitnych)

Grunt to wysoka samoocena LOL

obrażasz Polaków, nazywając ich "polaczkami".

tak mi się spodobało.

No to dowiedz się, że spodobało Ci się obrażanie własnych rodaków. Czy Twoi
rodzice też są polaczkami? A żona jest polaczką?

[...]

Jesteś zwykłym, zadufanym w sobie dupkiem. Jednym z tych, którzy dzielą
kierowców na trzy grupy: morderców, którzy jadą szybciej, kapeluszy, którzy
jadą wolniej i mistrzów kierownicy, czyli siebie.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-30 20:56:26
Autor: kml
Debil roku

Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xa4bc31k7qw6$.1eobs46lrbicb.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 30 Aug 2010 16:36:29 +0200, krzysiek82 napisał(a):

A żona jest polaczką?

Polówką :))))

kml

Data: 2010-08-31 09:29:50
Autor: krzysiek82
Debil roku
Przemysław Bernat pisze:
Jesteś zwykłym, zadufanym w sobie dupkiem.

twoi rodzice wstydzą się teraz za Ciebie, nie przynoś im wstydu.

Jednym z tych, którzy dzielą
kierowców na trzy grupy: morderców, którzy jadą szybciej, kapeluszy, którzy
jadą wolniej i mistrzów kierownicy, czyli siebie.

wcale nie uważam się za mistrza kierownicy wymyślasz bo Ci nerwy puszczają, nie umiesz użyć żadnych logicznych argumentów wypisujesz więc   brednie. Proponuje krople walerianowe na uspokojenie i kolejny wieczór przed telewizorem.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 09:54:42
Autor: Artur\(m\)
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7bc1ff$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
Przemysław Bernat pisze:
To Ty się zamknij.

skończ :)

[...]

W Twoim przypadku to raczej mit.

Data: 2010-08-31 09:53:02
Autor: Artur\(m\)
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7bb921$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
Robson pisze:
Que? Pytanie o narodowsc to glupota? Wstydzisz sie czegos?

tak obywatelstwa polskiego się wstydzę, gdziekolwiek muszę pokazać dowód lub inny dokument po prostu skręca mnie, że wstydu.

Nad podziw prosto można "pozbyć" się obywatelstwa polskiego
Co Cię powstrzymuje???

Data: 2010-08-27 11:39:48
Autor: Agent
Debil roku

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości news:4c7780c3$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-27 11:00, krzysiek82 pisze:
Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po
to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.
Jak się nie podoba to wyp...

No to ja Ci życzę takiego TIRa na drodze.

Data: 2010-08-27 17:24:55
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-27 11:39, Agent pisze:
Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po
to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.
Jak się nie podoba to wyp...
No to ja Ci życzę takiego TIRa na drodze.
Czyli jak się jakiś kretyn trafi na drodze, to też uważasz, że cały
naród jest coś nieteges i nie należy go trawić? :->
Maciek

Data: 2010-08-30 09:53:50
Autor: krzysiek82
Debil roku
Maciek pisze:
Czyli jak się jakiś kretyn trafi na drodze, to też uważasz, że cały
naród jest coś nieteges i nie należy go trawić? :->

ten kretyn to tylko przykład, ale jest tego sporo więcej. Całość składa się na jeden wielki syf.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 10:06:54
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-30 09:53, krzysiek82 pisze:
Czyli jak się jakiś kretyn trafi na drodze, to też uważasz, że cały
naród jest coś nieteges i nie należy go trawić? :->
ten kretyn to tylko przykład, ale jest tego sporo więcej. Całość składa się na jeden wielki syf.
Rozwiązaniem twojego problemu jest poznanie definicji określenia
"odpowiedzialność zbiorowa". A teraz wyp... doczytać co to takiego :->
Maciek

Data: 2010-08-31 10:13:08
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:06, Maciek pisze:
 A teraz wyp... doczytać co to takiego :->

Ładnie tak używać wulgaryzmów? To oznaka ludzi słabych i znerwicowanych.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-03 18:16:40
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil roku
krzysiek82 wrote:
W dniu 2010-08-31 10:06, Maciek pisze:
 A teraz wyp... doczytać co to takiego :->

Ładnie tak używać wulgaryzmów? To oznaka ludzi słabych i znerwicowanych.

Ładnie to tak pisać "Polak" celowo z małej litery?
Ładnie to obrażać wszystkich równo (odpowiedzialność zbiorowa)?

To oznaka ludzi słabych i znerwicowanych. Albo zwykłych dzieciaków. "Dzieciak" to stan umysłu, nieżależny od wieku -- dorośnij

\SK

Data: 2010-08-27 19:12:46
Autor: Artur Maśląg
Debil roku
glang pisze:
[...]

Jak zwykle kretyńska wypowiedź - nic nie wiemy na temat szczegółów
wypadku, ale już wiadomo, że to wina "durnego narodu".

BTW - jesteś wręcz doskonałym okazem tego gatunku. Sam tego nie
widzisz, ale tak niestety jest...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-30 09:56:57
Autor: krzysiek82
Debil roku
Artur Maśląg pisze:
Jak zwykle kretyńska wypowiedź - nic nie wiemy na temat szczegółów
wypadku, ale już wiadomo, że to wina "durnego narodu".

a kogo wróżki :)? W polsce na drogach codziennie ginie masa ludzi ale oczywiście to nie ich wina to wina ponadziemskiej mocy tak? Głupi ludzie      zawsze zwalają wszystko na wszystkich a nie potrafią postrzegać błędów w swoich zachowaniu. Dla takiego pirata drogowego droga jest zła, ale ona sam nie widzi nic złego w swoich zachowaniu. O czym to świadczy?

--
krzysiek82

Data: 2010-09-03 18:23:10
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil roku
krzysiek82 wrote:
Artur Maśląg pisze:
[...]

A o czym świadczy twoje bezsensowne ugólnianie i ogólne obrażanie?

Zaprezentowany tok rozumowania jak i poziom wypowiedzi wskazuje jednoznacznie, że jesteś co najmniej nie lepszy od tych których obrażasz...

\SK

Data: 2010-08-27 19:39:57
Autor: to
Debil roku
begin krzysiek82
zaczyna się od niewinnego łamania zasad potem coraz poważniej poważniej
i trup.

To tak jakby napisać, ze zaczyna się od rzucenia papierka na chodnik, a kończy na zadźganiu sąsiada. Brak związku.

Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po
to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.

Znowu Ci gorzej?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 06:56:17
Autor: Budzik
Debil roku
Osobnik posiadający mail other@cars.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

glang pisze:
[...]

ty jestes z tych, co uwazaja, ze nie wolno klnac, bo jest na przepis, a jak ludzie beda klnac to beda sie tez zabijac?
Reasumujac - tylko czarne i biale?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2010-08-28 10:40:19
Autor: P_ablo
Debil roku
Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c777ea7$0$21000$65785112news.neostrada.pl...

zaczyna się od niewinnego łamania zasad potem coraz poważniej poważniej i trup. Dlatego nie trawię tego narodu bo jego motto brzmi "zasady są po to żeby je łamać" Dla debili którzy tak twierdzą efekt w linku powyżej.

Czy to twoje 82 to jest rok urodzenia?  Nie popelniles literowki i czy aby nie mialo byc 02  ? Sadzac po twoim toku rozumowania tak wlasnie moze byc...

--
Picasso

Data: 2010-08-28 14:08:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Debil roku
P_ablo pisze:
[...]

Może to nie rocznik a IQ? ;-)

Seco

Data: 2010-08-30 09:52:41
Autor: krzysiek82
Debil roku
P_ablo pisze:
Czy to twoje 82 to jest rok urodzenia?  Nie popelniles literowki i czy aby nie mialo byc 02  ? Sadzac po twoim toku rozumowania tak wlasnie moze byc...

żaden polaczek nie jest w stanie mnie obrazić więc możesz sobie oszczędzić durnych wywodów. Stoję i o obserwuję absurdy w tym kraju i po wypowiedziach niektórych z Was po prostu opadają ręce. Czy wy żyjecie w innym świecie? A może warto się obudzić?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 10:03:46
Autor: Artur\(m\)
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7b6354$0$27045$65785112news.neostrada.pl...
P_ablo pisze:
Czy to twoje 82 to jest rok urodzenia?  Nie popelniles literowki i czy aby nie mialo byc 02  ? Sadzac po twoim toku rozumowania tak wlasnie moze byc...

żaden polaczek nie jest w stanie mnie obrazić więc możesz sobie

"Nigogo" nie można obaźić. Masz rację.

Artur(m)

Data: 2010-08-30 10:09:53
Autor: krzysiek82
Debil roku
Artur(m) pisze:
"Nigogo" nie można obaźić. Masz rację.

Ja nie chce nikogo obrażać, a moje słowa krytyki kieruje zwłaszcza do tych którzy przynoszą wstyd temu narodowi (według moich obserwacji to jakieś 95% społeczeństwa niestety)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 10:48:45
Autor: Artur\(m\)
Debil roku

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomości news:4c7b675c$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
Artur(m) pisze:
"Nigogo" nie można obaźić. Masz rację.

Ja nie chce nikogo obrażać, a moje słowa krytyki kieruje zwłaszcza do tych którzy przynoszą wstyd temu narodowi (według moich obserwacji to jakieś 95% społeczeństwa niestety)

Ja "o   t y m  narodzie" mówię "ja jestem tym Narodem", to "mój Naród"

Artur(m)

Data: 2010-08-30 11:10:54
Autor: krzysiek82
Debil roku
Artur(m) pisze:
Ja "o   t y m  narodzie" mówię "ja jestem tym Narodem", to "mój Naród"

Ale nie identyfikujesz się chyba, z tą złą częścią społeczeństwa?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 23:00:40
Autor: P_ablo
Debil roku
[...]

Starasz sie na kims zrobic wrazenie tymi tekstami z pseudo inteligenckich warsiawkowych srodowisk?

Sieg Heil !

--
Picasso

Data: 2010-08-31 08:16:57
Autor: kml
Debil roku

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:4c7c1bfc$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego do k.n. za każdy ramem kiedy pojawia się ktoś "objawiony" jest do tego mieszana Warszawa?! Znakomita większość osób, które ma rejestracje z tego miasta i nawet tam mieszka nie ma z Warszawiakami za dużo wspólnego zeby nie powiedzieć nic.

kml

Data: 2010-08-31 10:10:38
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-30 23:00, P_ablo pisze:
Starasz sie na kims zrobic wrazenie tymi tekstami z pseudo inteligenckich warsiawkowych srodowisk?
A co masz k* do Warszawy? Jeden debil mi tu wyjeżdża z narodem inny z
Warszawą - ludzie! Weźcie rozpęd, pierd* baranka w ścianę, to może z tą
resztką mózgu wypadnie tendencja do uogólniania.

Maciek

Data: 2010-08-31 10:15:55
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:10, Maciek pisze:
A co masz k* do Warszawy?

a to że kierowcy z tablicami zaczynającymi się na W to zwykle handlowcy mobilni którzy ciągną na pałę i niczym się nie przejmują, co oczywiście, nie zmienia faktu, że wszyscy w warszawie są tacy sami.

Jeden debil mi tu wyjeżdża z narodem i z  Warszawą - ludzie!

rozmawiasz mnie maciusiu, jesteś taki prosty :)

Weźcie rozpęd, pierd* baranka w ścianę, to może z tą
resztką mózgu wypadnie tendencja do uogólniania.

i znowu popis prostactwa i braku kultury :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 10:30:57
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:15, krzysiek82 pisze:
i znowu popis prostactwa i braku kultury :)
A ty buraku, rozciągający odpowiedzialność za występki paru podobnych
tobie debili na resztę świata, to niby jesteś jakimś wyznacznikiem bycia
kulturalnym?? Osobiście wolę usłyszeć parę bluzgów niż pseudo kulturalne
słodkie pierdzenie takich hipokrytów jak ty. Więc wyp* faszystowska
świnio! :->

Maciek

Data: 2010-08-31 11:19:30
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:30, Maciek pisze:
[...]

ale nam się miło przedstawiłeś, a teraz proponuje szykować się do rozpoczęcia roku szkolnego bo już czas. Masz już kredki, mazaki i inne przybory szkolne?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 11:27:58
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-31 11:19, krzysiek82 pisze:
ale nam się miło przedstawiłeś, a teraz proponuje szykować się do rozpoczęcia roku szkolnego bo już czas. Masz już kredki, mazaki i inne przybory szkolne?
To była tylko bardzo prosta i zupełnie absurdalna analogia faszysto :->
Miałem nadzieję, że nawet do takiego durnia dotrze, a ty mi tu zaczynasz
o kredkach pierd*. Następnym razem pomyśl 2 razy zanim "przedstawisz"
się jak to byłeś łaskaw zrobić na początku tego wątku.

Maciek

Data: 2010-08-31 11:34:37
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 11:27, Maciek pisze:
To była tylko bardzo prosta i zupełnie absurdalna analogia faszysto :->

rozbawia mnie twój tok rozumowania a dokładniej jego brak.

Miałem nadzieję, że nawet do takiego durnia dotrze, a ty mi tu zaczynasz
o kredkach pierd*.

a co masz do kredek? Nigdy nie używałeś? Zbyt ambitne i przerasta twoje możliwości? To przykre :(

Następnym razem pomyśl 2 razy zanim "przedstawisz"
się jak to byłeś łaskaw zrobić na początku tego wątku.

żaden prostak nie będzie mi dyktował tego co będę robił, pozdrawiam i proszę Cię zamilknij bo robisz z siebie idiotę.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-31 11:59:51
Autor: Maciek
Debil roku
W dniu 2010-08-31 11:34, krzysiek82 pisze:
Następnym razem pomyśl 2 razy zanim "przedstawisz"
się jak to byłeś łaskaw zrobić na początku tego wątku.
żaden prostak nie będzie mi dyktował tego co będę robił,
Ale ty, prostak, już możesz innym coś dyktować? :->

pozdrawiam i proszę Cię zamilknij bo robisz z siebie idiotę.
W twoich ustach brzmi to po prostu groteskowo :-D

Maciek

Data: 2010-08-31 15:59:14
Autor: Przemysław Bernat
Debil roku
Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:59:51 +0200, Maciek napisał(a):

pozdrawiam i proszę Cię zamilknij bo robisz z siebie idiotę.
W twoich ustach brzmi to po prostu groteskowo :-D

Daj mu spokój. To nie jest Polak, to Chińczyk. Nie rozumie prostego słowa
"spierdalaj". Słyszy to codziennie, i zamiast zwyczajnie sobie pójść, to on
robi nam psychoanalizę i dochodzi do jedynie słusznego wniosku, że jest w
5% elity, która nie przynosi wstydu narodowi polskiemu. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-31 23:54:12
Autor: P_ablo
Debil roku
Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:2i87jz2vhnx3$.2ustslhzwbzi.dlg40tude.net...

Daj mu spokój. To nie jest Polak, to Chińczyk.

On mi podpada pod motylinskiego...

--
Picasso

Data: 2010-09-01 00:15:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Debil roku
W dniu 2010-08-31 23:54, P_ablo pisze:
Użytkownik "Przemysław Bernat"<pbernat@wp.pl>  napisał w wiadomości

Daj mu spokój. To nie jest Polak, to Chińczyk.

On mi podpada pod motylinskiego...

Motyliński może i miał na pmsie dziwne jazdy, ale imho był/jest inteligentniejszy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-01 09:48:21
Autor: krzysiek82
Debil roku
Motyliński może i miał na pmsie dziwne jazdy, ale imho był/jest
inteligentniejszy.

to przykre, że tutaj jest tylu debili, całe szczęście są wyjątki i właśnie dzięki nim jest jeszcze sens tu siedzieć.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-02 18:27:34
Autor: Grejon
Debil roku
W dniu 2010-08-31 10:15, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-08-31 10:10, Maciek pisze:
A co masz k* do Warszawy?

a to że kierowcy z tablicami zaczynającymi się na W to zwykle handlowcy

Mówi ci coś pojęcie leasing? Zresztą tablice W nie muszą oznaczać samej Warszawy.

Data: 2010-09-03 18:20:17
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil roku
krzysiek82 wrote:
i znowu popis prostactwa i braku kultury :)

A bo to obrażanie wszystkich (w tym zapewne 99% rozmówców) to popis erudycji i wyższej kultury. ROTFL!

Otrzymałeś odpowiedzi stosowane do poziomu twoich wypowiedzi. :)

\SK

Data: 2010-08-31 16:07:14
Autor: Przemysław Bernat
Debil roku
Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:52:41 +0200, krzysiek82 napisał(a):

[...]

Tu masz teksty prawdziwego polaczka. Zawistnego i mściwego, który kombinuje
jak zniszczyć lekarza weterynarii, który robi konkurencję jego żonie:

"Jest sobie mała miejscowość, oraz dwie lecznice, jednak zajmuje się
leczeniem a druga zajmuje się tylko sprzedawaniem leków (a nie powinna
bo to są zwykle leki do użycia przez lekarza weterynarii). Była już
przeprowadzana kontrola ale nic nie wykryli, podejrzewam posmarowaną
łapę. Dzisiaj do mojej żony dzwoni facet który kupił w lecznicy lek dla
psa, jak się okazał, że zastosowany doprowadził do pogorszenia stanu
zdrowia zwierzęcia. Pyta co zrobić czy psa zabić łopatą czy ona
przyjedzie go uśpić? Zalewa mnie po prostu krew jak widzę, co ten facet
robi, sprzedaje leki na lewo i prawo bez zastanowienia nad
konsekwencjami. Liczy się dla niego tylko zysk. Nie wiem kogo mam
powiadomić, czy może lepiej zrobić jakąś prowokację nagrać wszystko
ukrytą kamerą i udostępnić do mediów (jakiś program interwencyjny albo
coś w tym stylu) Co proponujecie? Facet jest lekarzem i to nawet podobno
dobrym więc ma świadomość jaką krzywdę może wyrządzić zwierzęciu robi to
z premedytacją bo nie chce mu się pojechać i sprawdzić co się danemu
zwierzakowi dzieje i czy taki czy inny lek jest potrzebny."

Cały wątek do pośmiania się: http://tiny.pl/h7b2t

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-08-31 16:23:51
Autor: krzysiek82
Debil roku
W dniu 2010-08-31 16:07, Przemysław Bernat pisze:
Tu masz teksty prawdziwego polaczka. Zawistnego i mściwego, który kombinuje
jak zniszczyć lekarza weterynarii, który robi konkurencję jego żonie:

Czy tu człowieku umiesz czytać ze zrozumieniem? czy zaliczasz się do tego grona 95% polaków którzy mają z tym problemy?

--
krzysiek82

Data: 2010-08-28 18:02:39
Autor: AW
Debil roku
W dniu 2010-08-27 11:00, krzysiek82 pisze:

Dlatego nie trawię tego narodu bo

Którego narodu?

--
AW