Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

Data: 2012-01-27 10:38:04
Autor: DoQ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Data: 2012-01-27 10:59:46
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 10:38 AM, DoQ wrote:
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

Chyba nie było.

Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech ktoś jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 11:08:00
Autor: wchpikus
W dniu 1/27/2012 10:59 AM, AZ pisze:
[...]

A jakis inny link, u mnie nei dziala..

Data: 2012-01-27 11:09:07
Autor: Robert_J
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
No i niech ktoś jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjności systemu. MZ system jest dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie wszystkich, w tym ludzi, którzy ewidentnie się do tego nie nadają. System jest nastawiony na trzepanie kasy i przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy. Osobiście uważam, że jeśli ktoś 10 razy oblewa egzamin praktyczny to po prostu nie nadaje się na kierowcę i tyle w temacie. A u nas? Zdają po 20 razy i nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie się potencjalnym zagrożeniem na drodze...

Data: 2012-01-27 11:19:49
Autor: AZ
On 01/27/2012 11:09 AM, Robert_J wrote:
[...]

Ano właśnie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla wszystkich żeby tych niezdolnych elminować. Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo jeździć po drogach? Później taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na trasę ekspresową/autostradę pod prąd i giną niewinni ludzie.

Ostatnimi czasy już tyle było takich przypadków, że jadąc szybko ekspresówką czy autostradą boje się, że nie trafie na takiego pojeba.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 11:32:09
Autor: Robert_J
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Ano właśnie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla wszystkich żeby tych niezdolnych elminować.

Dokładnie.

Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo jeździć po drogach?

Ja tego też nie rozumiem. Nie każdy nadaje się na pilota, nie każdy na neurochirurga, to dlaczego każdy ma nadawać się na kierowcę??

Później taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na trasę ekspresową/autostradę pod prąd i giną niewinni ludzie.

W zeszłym roku na własne oczy widziałem takie coś. Mistrzowstwo świata normalnie, aż dziw że nikomu nic się nie stało (chyba). Kretyn wyjechał na "10-tce" ze stacji benzynowej koło Kobylanki przez wjazd, pod prąd, na jezdnię w kierunku od Szczecina. Ja go mijałem jak na wjeździe stał i szykował się do wyjazdu, migałem ch...i  światłami, a za chwilę w lusterku widziałem jak wyjechał i poczesał pod prąd. Wracając za kilka godzin nie widziałem niczego co by wskazywało na wypadek, więc może nic się nie stało...

Data: 2012-01-30 10:00:31
Autor: Sebastian Kaliszewski
AZ wrote:
[...]

Ale tego, żeby wyraźny znak postawili nie chcesz... Jakie to logiczne.

\SK

Data: 2012-01-27 19:03:01
Autor: megrims
W dniu 2012-01-27 11:09, Robert_J pisze:
[...]

Gdzieś za granicą jest taki patent, że jak ktoś jest młodym kierowcą,
to dostaje specjalnie oznakowaną furę, która nie może przekroczyć
jakiejś-tam małej prędkości. Może u nas powinni wprowadzić takie coś,
i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i miną ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

Data: 2012-01-27 19:22:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Hello megrims,

Friday, January 27, 2012, 7:03:01 PM, you wrote:

[...]

i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i miną ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 19:27:50
Autor: AZ
On 01/27/2012 07:22 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i miną ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
normalnym przebiegiem?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 19:30:53
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
normalnym przebiegiem?

100 tys. km w Polonezie to jednak nie byle co. ;)

Data: 2012-01-27 21:20:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Hello AZ,

Friday, January 27, 2012, 7:27:50 PM, you wrote:

[...]

Tak, że powyżej piszesz o 4 latach _i_ 20 kkm. Nie każdy jeździ mało.

Poza tym - z obserwacji moich wielu _dorosłych_ znajomych, pierwsza
naprawdę poważna sytuacja trafia się kierowcy po przejechaniu jakiś
30-50kkm. Szczególnie jeśli do tej pory nie zaliczył nawet obcierki.
Młodsi zaliczają pierwsze mocne zdarzenie wcześniej.

Uprzedzając: u mnie też się sprawdziło :( A jak mnie uprzedzali, że
mnie to niedlugo czeka, to nie wierzyłem - poczucie własnego
miszczostwa (nie poprawiać!) jest przerażające (z perspektywy lat).

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 19:30:07
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin megrims
[...]

Moje pierwsze auto osiągało 225 km/h i jako świeży kierowca jeździłem generalnie szybciej niż teraz. Wspominałem o wadzie wzroku, o której wtedy nie wiedziałem? I co? I nic. :)

Data: 2012-01-28 07:06:50
Autor: megrims
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 20:30, to pisze:
begin megrims

[...]

Moje pierwsze auta to były maluchy, ale potem przyszedł czas na coś,
co jechało powyżej 200. I zgadzam się z tobą całkowicie. Jest jeszcze
coś takiego. Zupełnie świeży kierowca po przejechaniu 6000 km jest
w stanie opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak
wyobraĹşni jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.
Co do wady wzroku: ja mam niezmiennie -0.5

Data: 2012-01-28 18:24:53
Autor: to
[...]
opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak wyobraźni
jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.

Z czasem zacząłem jeździć wolniej, po tym jak dwa razy "mało brakowało" pomimo braku mojej formalnej winy (w tym raz zwiedziłem autem pole uprawne).

Co do wady wzroku: ja
mam niezmiennie -0.5

Ja -1,5 i bez problemu dało się z tym jeździć bez okularów. Wbrew temu co się niektórym wydaje, posiadanie takiej wady wcale nie jest oczywiste, bo to się pojawia stopniowo, sądziłem, że mam coś w stylu -0,5. To mnie zresztą przekonało, że badania kierowców są przereklamowane, organizm się potrafi w bardzo dużym stopniu adaptować do różnych niedomagań i to, że ktoś źle przejdzie jeden z testów, które akurat się na tym badaniu wykonuje, nie musi wcale oznaczać, że jest złym kierowcą, bo może kompensować ten problem w inny sposób.

Data: 2012-01-28 20:40:18
Autor: megrims
W dniu 2012-01-28 19:24, to pisze:
[...]

Przewidywania co może się wydarzyć na drodze uczymy się z wiekiem.
A i tak życie może zaskoczyć.

Data: 2012-01-29 20:41:13
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Powitanko,

 Zupełnie świeĹźy kierowca po przejechaniu 6000 km jest
w stanie opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak
wyobraĹşni jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.

No nie do konca, ja po kupieniu pierwszego samochodu bylem tak przerazony mnogoscia rzeczy, na ktore musze zwracac uwage i tak przesadnie uwazny, jakbym byl kontrolerem ruchu lotniczego na Heathrow. Teraz jazda jest dla mnie na tyle codziennoscia, ze popadam w rutyne. Nauczylem sie eliminowac z postrzegania wiele rzeczy mniej istotnych (np. wiekszosc nieistotnych znakow drogowych), ale czy jezdze teraz bezpieczniej niz te 20 lat temu? Hmm, no niby dzwona nie spowodowalem, ale tezy o wyzszosci doswiadczonego kierowcy nad zoltodziobem bym nie poparl.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)

Data: 2012-01-30 10:27:41
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
to wrote:
begin megrims

[...]

Po prostu nie miałeś pecha. AFAIR poważne wypadki statystycznie zdarzają się do 1.5mln kilometrów. Nawet jak ktoś podniesie sobie tę szansę 10x to i tak średni przypadek 150tyś przejedzie zanim go coś spotka. Na takim dystansie większość ludzi mądrzeje.

Ja teĹź, gdy miałem mały przebieg robiłem parę rzeczy dziwnych i dziś bym czegoś takiego absolutnie nie zrobił. Zwykle udawało mi się nie pakować w groĹşne sytuacje -- moĹźe przez to, Ĺźe wcześniej sporo jeĹşdziłem jako pasaĹźer doświadczonego kierowcy, ktĂłry sensownie komentował zaistniałe sytuacje (typu: "tam się coś dzieje, zwalniamy teraz a nie pakujemy się", albo "leje deszcz, zimno, tramwaj podjeĹźdĹźa do przystanku -- zaraz ktoś moĹźe wybiec choć ma czerwone", itd.). Ale powaĹźnego dzwona i tak nie uniknąłem -- choć przy mojej bardzo małej prędkości i absolutnym pierwszeństwie (zielone) więc wina jednoznacznie tego drugiego (potwierdzone wyrokiem sądu na nim za spowodowanie wypadku) --   być moĹźe (bardzo być moĹźe) dziś bym uniknął spotkania. Bardzo być moĹźe bo dwu gości na dwu rĂłwnoległych do mojego pasach, ktĂłrzy w dodatku mieli lepszą widoczność w kierunku nadlatującego barana i tak wjechało tylko baran się za nimi zmieścił -- ale być moĹźe część jadących w II rzędzie jednak zauwaĹźyła (przez co, zresztą, powstała "uliczka" pomiędzy samochodami, "uliczka" kończąca się akurat na mnie). Zresztą to Ĺźe dziś miałbym jakąś nieprzyzerową szansę uniknąć (a wtedy nie miałem) wynika z doświadczenia, ktĂłre w ten sposĂłb uzyskałem.

\SK

Data: 2012-01-27 15:05:36
Autor: Marek Dyjor
AZ wrote:
[...]

znaczy wierzysz że jak wprowadzą super restrykcyjnt system to nie bedzie wypadków powodowanych przez debili?

tak to tylko jak wygra wybory kononowicz i wszytskei drogi zablkuje sie betonowymi płytami a samochody zdelegalizuje.

Data: 2012-01-27 15:13:18
Autor: AZ
On 01/27/2012 03:05 PM, Marek Dyjor wrote:

znaczy wierzysz że jak wprowadzą super restrykcyjnt system to nie bedzie
wypadków powodowanych przez debili?

Testy psychofizyczne napewno by odsiały część niebezpiecznych dla innych idiotów. Może ktoś się oburzać, że nazywam ich idiotami ale jak nazwać kogoś kto wjeżdża pod prąd na ekspresówce? Jeżeli nie jest w stanie ogarnąć tego to na drogi się nie nadaje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 15:35:47
Autor: Marek Dyjor
AZ wrote:
[...]

to jakim cudem zawodowi keirowcy robią podobne durnoty?

Data: 2012-01-27 15:42:15
Autor: AZ
On 01/27/2012 03:35 PM, Marek Dyjor wrote:

[...]

Cytuje 'napewno by odsialy czesc niebezpiecznych [...]'. Napisalem gdzies, ze by wyelminowaly?

Słyszałeś o TIR-ze zapierdalającym 90 km/h pod prąd na autostradzie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 18:01:05
Autor: Marcin N
W dniu 2012-01-27 15:42, AZ pisze:
[...]

Niestety słyszałem i widziałem. Był taki film - tutaj także popularny.

Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię jeździć na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne dziecko? A u nas? - Uczysz syna i traktują cię za to jak przestępcę.

Pozwólcie rodzicom doszkolić dzieci a wszystkim to wyjdzie na zdrowie. Oczywiście oprócz skorumpowanemu systemowi egzaminowania.

Data: 2012-01-30 09:42:01
Autor: Sebastian Kaliszewski
Marcin N wrote:
[...]

Statystyki wcale nie wskazują USA jako kraj najbezpieczniejszy drogowo. A mają bardzo niskie ograniczenia (88km/h na prostej jak drut szosie, przekroczysz o 15km/h a niewiadomo skąd wyskakuje szeryf). Na najbardziej wypasionych, po 4-6 pasów w jedną stronę autostradach jest 111 albo 122km/h.

A u nas? - Uczysz syna i traktują cię za to jak przestępcę.

A masz właściwie wyposażony samochód.

Pozwólcie rodzicom doszkolić dzieci a wszystkim to wyjdzie na zdrowie.

Nie wierzę.

Oczywiście oprócz skorumpowanemu systemowi egzaminowania.

A guzik. Sporej części rodzice nie nauczą bo:
a) nie mają czasu
b) sami nie jeżdżą
c) lepiej żeby nie uczyli

\Seb

Data: 2012-02-06 16:38:56
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 27 Jan 2012 18:01:05 +0100, Marcin N napisał(a):
[...]

Tu nie chodzi nawet o rodziców i dzieci, a o ilość godzin nauki
i regularność. Co nauczy 30, czy choćby 60 godzin jazdy, z częstotliwością
2 razy w tygodniu? W dodatku to schodzi jeszcze na przypomnienie sobie jak
to się wrzuca bieg, parę parkowań, dojazd do jakiegoś specyficznego
skrzyżowania... i g* taki kursant pamięta.

Moja lepsza połowa zdać egzamin w końcu zdała, ale nadal nie umiała się
poruszać po drogach. Dopiero jak dzień w dzień jeździła do pracy (a ja
siedziałem obok) zaczęła się tak naprawdę uczyć.
Powinno być tak, żeby jazda bez prawka była dozwolona - pod warunkiem że
obok siedzi osoba z odpowiednim doświadczeniem, plus odpowiednie surowe
kary gdy coś się przydarzy...
Dzieciaki mieszkające po wsiach zdają bez problemu za pierwszym razem -
bo taki to od ziemi nie odrośnie a już pojeździ trochę traktorem, tu się
przejedzie motocyklem, pojeździ po zagrodzie samochodem ojca... Gdy
przychodzi czas na egzamin to ma obycie z samochodem i prędzej obleje teorię
a nie praktykę. W rodzinie mam przypadek chłopaczka, który od zawsze chciał
jeździć TIRem tak jak ojciec i gdy już tylko sięgał do pedałów to ćwiczył
sobie manewry - skutek taki, że w wieku 13-14 lat przy różnych rampach i
ciasnych przejazdach wywijał ciągnikiem siodłowym z naczepą aż osoby
postronne myślały że są w jakiejś ukrytej kamerze :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-01-27 18:35:40
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfucoa$sc6$1news.task.gda.pl...
AZ wrote:
[...]

Proste - oni również nigdy nie powinni prawka dostać.

Data: 2012-01-27 18:56:29
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-01-27 10:59, AZ pisze:
[...]

System szkolenia kierowcow nie ma nic do tego, czy ktos jest kretynem czy nie. Poza tym narkotesty powinny byc przed takim egzaminem. Wykazalo cokolwiek - zolte papiery i brak mozliwosci posiadania PJ.
Bo na trzezwo on tego raczej nie zrobil...

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-01-27 19:02:25
Autor: AZ
On 01/27/2012 06:56 PM, venioo@interia.pl wrote:

[...]

Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadają.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 19:34:16
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadają.

Każdy większy wariat przejdzie taki test albo zapłaci żeby przejść. A większość trafień byłaby pewnie przypadkowa.

Data: 2012-01-27 22:56:28
Autor: venioo@interia.pl
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 20:34, to pisze:
begin AZ

Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadają.

Każdy większy wariat przejdzie taki test albo zapłaci żeby przejść. A
większość trafień byłaby pewnie przypadkowa.

Znając nasze realia to byłby tak ułożony, żeby znowu $$$ wyciągać tylko.
Tylko testy krwi i moczu - to nie kłamie (pomijając łapówki, bo tego żaden test nie ogarnie).

Data: 2012-01-27 11:30:17
Autor: Jacek
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
System szkolenia i egzaminowania mamy debilny, to fakt.
Zamiast uczyć jeździć uczy głównie parkować.
A swoją drogą przy tego typu wjazdach pod prąd w Austrii i Niemczech są ustawione wielkie tablice w kształcie dłoni z napisem "FALSCH !".
Nie sposób takiej tablicy nie zauważyć.
U nas, jak widać nie tyle o bezpieczeństwo chodzi, a o to, żeby jak najwięcej kasy ściągnąć od kierowców.
Jacek

Data: 2012-01-27 11:48:38
Autor: LEPEK
W dniu 2012-01-27 11:30, Jacek pisze:

A swoją drogą przy tego typu wjazdach pod prąd w Austrii i Niemczech są
ustawione wielkie tablice w kształcie dłoni z napisem "FALSCH !"

No właśnie - a tu nawet nie jestem pewien, czy stoi znak. To znaczy chyba stoi - za tym reklamowym badziewiem. A to powinno walić po oczach!
Zaraz ktoś z dwuliterowców napisze, że skoro nie widział, to nie zasługuje na PJ. Ale drogi to są budowane do używania przez kierowców, a nie po to, aby jakieś szarady rozwiązywać co skrzyżowanie! Z resztą kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem... Nikt nie jest nieomylny, a pomyłka tego gościa powiązana chyba z jakimś wkurwieniem (sądząc po sposobie jazdy) i beznadziejnym oznakowaniem okazała się fatalna w skutkach :/

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-01-27 12:12:42
Autor: AZ
On 01/27/2012 11:48 AM, LEPEK wrote:

[...]

Kurwa człowieku Ty widzisz co Ty wypisujesz? Kto normalny wjedzie na
ekspresówkę/autostrądę pod prąd? Przecież to znaku nie trzeba, żeby się zorientować, że źle jedziemy. Jeszcze jakieś jednokierunkowe jestem w stanie przeboleć ale ekspresówkę gdzie widzisz zapierdalające samochody dwoma pasami i drugą jezdnię z jadącymi w przeciwnym kierunku? Przecież to pantofelek by się zorientował a jeżeli człowiek posiadający PJ tego nie ogarnia to znaczy, że jest niebezpieczny na drodze dla innych...

No ale teraz nawet na kubku z kawą piszą "uwaga gorące".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 12:17:49
Autor: LEPEK
W dniu 2012-01-27 12:12, AZ pisze:
[...]

....a nie pisałem? ;>

Pozdr,

Data: 2012-01-27 12:19:58
Autor: yabba
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jfu0ra$mcg$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niestety ludzie popełniają błędy. Może facet był zdenerwowany, przygnębiony itp. Może myślał, że jest cały czas na drodze dojazdowej do trasy szybkiego ruchu.
Też mam obawy czy oznakowanie jest poprawne. W tym przypadku więcej by pomogły dwa dodatkowe znaki na wjeździe niż fotoradar, który tylko teoretycznie służy bezpieczeństwu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-27 16:30:58
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
Kurwa człowieku Ty widzisz co Ty wypisujesz? Kto normalny wjedzie na
ekspresówkę/autostrądę pod prąd?

Jak widać wyjeżdżają i to nie tylko u nas. Można oczywiście powiedzieć, że to nienormalni, ale jaka to pociecha dla kobiety z Pandy? A wystarczyło postawić znak zakaz wjazdu...

Data: 2012-01-27 17:58:56
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 17:30, to pisze:
Jak widać wyjeżdżają i to nie tylko u nas. Można oczywiście powiedzieć,
że to nienormalni, ale jaka to pociecha dla kobiety z Pandy? A
wystarczyło postawić znak zakaz wjazdu...

Które i tak zignoruje.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 18:23:34
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin DoQ
Jak widać wyjeżdżają i to nie tylko u nas. Można oczywiście powiedzieć,
Ĺźe to nienormalni, ale jaka to pociecha dla kobiety z Pandy? A
wystarczyło postawić znak zakaz wjazdu...

KtĂłre i tak zignoruje.

DuĹźo mniejsze ryzyko. Ten znak zna nawet dziecko.

Data: 2012-01-27 19:24:55
Autor: Axel

"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:jful6a$rdu$2mx1.internetia.pl...

wystarczyło postawić znak zakaz wjazdu...

Które i tak zignoruje.

Ale jak zignoruje co drugi, to i tak zysk bedzie wystarczajacy. Nawet, jesli znak zadziala na co 10-tego wyjezdzajacego...

--
Axel

Data: 2012-01-27 19:33:06
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-27 19:24, Axel pisze:

[...]

To może inaczej - ile zignorowało do tej pory stojący zakaz?

Data: 2012-01-27 20:21:17
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 27 Jan 2012 19:33:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

Ale jak zignoruje co drugi, to i tak zysk bedzie wystarczajacy. Nawet,
jesli znak zadziala na co 10-tego wyjezdzajacego...

To może inaczej - ile zignorowało do tej pory stojący zakaz?

Problemem jest to, że nasze drogi sa tak obesrane znakami, że kolejny nie
robi większej różnicy. Gdyby znaki były rzadkie, to pojawienie się znaku
przykuwałoby uwagę. --
     ___________ (R)

Data: 2012-02-06 16:42:07
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Fri, 27 Jan 2012 20:21:17 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Dokładnie - bardzo ładnie widać to było na dosyć głośnym filmiku gdzie
kierowca śmignął obok znaku "STOP" przez ruchliwą drogę z pierwszeństwem
przejazdu. A to, że przez kilkanaście metrów wcześniej znaków było z 10, w
tym jeden "droga z pierwszeństwem przejazdu" postawiony z powodu jakiegoś
gównianego dojazdu to już w ogóle nie było istotne...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-01-30 09:44:25
Autor: Sebastian Kaliszewski
DoQ wrote:
[...]

Jak będzie świeć i migać to może nie. Wskaż na tym filmiku jakiekolwiek oznakowanie.

\SK

Data: 2012-01-30 11:36:54
Autor: DoQ
W dniu 30-01-2012 09:44, Sebastian Kaliszewski pisze:
Które i tak zignoruje.
Jak będzie świeć i migać to może nie. Wskaż na tym filmiku jakiekolwiek
oznakowanie.

Wskaż że go tam w ogóle nie ma.

--
Paweł

Data: 2012-01-30 19:37:54
Autor: Adam Płaszczyca
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Dnia Mon, 30 Jan 2012 11:36:54 +0100, DoQ napisał(a):

Wskaż że go tam w ogóle nie ma.

Zaraz po tym, jak Ty wykażesz, że u mnie w pokoju nie ma róowego
hipopotama. --
     ___________ (R)

Data: 2012-01-31 11:08:23
Autor: DoQ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Wskaż że go tam w ogóle nie ma.
Zaraz po tym, jak Ty wykażesz, że u mnie w pokoju nie ma róowego
hipopotama.

Znając Ciebie to masz pewnie parkę.

--
Paweł

Data: 2012-01-31 11:05:25
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin DoQ
Zaraz po tym, jak Ty wykaĹźesz, Ĺźe u mnie w pokoju nie ma rĂłowego
hipopotama.

Znając Ciebie to masz pewnie parkę.

I niebieskiego krogulca.

Data: 2012-02-07 19:51:42
Autor: Shrek
On 2012-01-30 09:44, Sebastian Kaliszewski wrote:

Jak będzie świeć i migać to może nie. Wskaż na tym filmiku jakiekolwiek
oznakowanie.

Za tablicą reklamową. Ktoś w komentarzach potwierdził, że to zakaz wjazdu.

Shrek.

Data: 2012-01-27 12:24:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Hello LEPEK,

Friday, January 27, 2012, 11:48:38 AM, you wrote:

[...]

Ty sobie chyba jakieś jaja z nas robisz.

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 12:33:28
Autor: LEPEK
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

Ty sobie chyba jakieś jaja z nas robisz.

Nie. Wcale, a wcale.
A mógłbyś rozwinąć swoją - jakże enigmatyczną - wypowiedź: z czym konkretnie się nie zgadzasz?

Pozdr,

Data: 2012-01-27 12:46:26
Autor: Robert_J
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
z czym konkretnie się nie zgadzasz?

Nie wiem z czym nie zgadza się Roman, ale powiem Ci z czym ja :-). Otóż uważam Twój tekst że nikt nie jest nieomylny za nadużycie. Owszem, można być omylnym np. parkując auto i obcierając jego bok. Albo nawet zmieniając pas ruchu, jak zajedzie się komuś drogę, bo nie do końca dobrze oceni sytację albo wręcz nie zauważy kogoś w martwej strefie. To jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ale bez przesady, wjeżdżanie na dwupasmową ekspresówkę pod prąd uważasz za omyłkę?? Zwłaszcza że pewnie tamtędy wjechał. Jak ktoś nie potrafi ocenić sytuacji 20-30 metrów przed sobą to lepiej niech nie wsiada za kierownicę. Człowieku, to tak jakbyś o chirurgu, który uśmierca co piątego pacjenta na stole powiedział że nie jest nieomylny :-). Sorry, ale widać nie nadaje się na lekarza...

Data: 2012-01-27 12:56:51
Autor: LEPEK
W dniu 2012-01-27 12:46, Robert_J pisze:
[...]

Na filmie widać, że wjeżdża z innej strony.

Jak ktoś nie potrafi ocenić sytuacji 20-30 metrów przed
sobą to lepiej niech nie wsiada za kierownicę.

Pomyłka większa, mniejsza... Gdzie jest ta granica, powyżej której trzeba oddać PJ?

Tak ja Jacek napisał. W Austrii z 10-15 lat temu po nasileniu się podobnych pomyłek tego typu stawiają na takich wyjazdach oczojebne tablice. Starają się unikać takich sytuacji. A tu? Oczywiście - kierownik Cytryny popełnił straszny błąd, ale oznakowanie prawie "nie próbowało" go od tego błędu odwieźć. Wina jest bezsporna, ale prewencji zabrakło...

Pozdr,

Data: 2012-01-27 13:09:09
Autor: AZ
On 01/27/2012 12:56 PM, LEPEK wrote:

Pomyłka większa, mniejsza... Gdzie jest ta granica, powyżej której
trzeba oddać PJ?

Tam gdzie jest zagrożone życie innych. Nie powiesz, że jazda pod prąd na drodze szybkiego ruchu tam gdzie ludzie się tego nie spodziewają to nie jest wielki problem?

[...]

Tak? I te tablicę są tam przy wyjeździe z MOP-ów nawet? Bo w innych krajach je widziałem tylko przy wjazdach/zjadach z autostrady. Jakie oznakowanie? To on nie widział zapierdalających samochodów po dwóch pasach w przeciwnym kierunku niż chce wjechać?

Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba zawsze komunikować?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 13:42:28
Autor: LEPEK
W dniu 2012-01-27 13:09, AZ pisze:

Tak? I te tablicę są tam przy wyjeździe z MOP-ów nawet?

Tak.

Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba
zawsze komunikować?

Jeśli ma to zapobiec tragedii (a nie tylko idiotycznym procesom o odszkodowania), to ja jestem obiema rękami ZA.

Pozdr,

Data: 2012-01-27 15:16:01
Autor: Ukaniu

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:jfu63j$ei0$1inews.gazeta.pl...
Jeśli ma to zapobiec tragedii (a nie tylko idiotycznym procesom o odszkodowania), to ja jestem obiema rękami ZA.

Przy sraczach w szaletach miejskich też powinno pisać, że spadajace g. stwarza możliwość chlapnięcia? Może temu panu chlapnęło i czuł że go coś tam swędzi stąd była ta cała irracjonalna jazda?

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-01-27 15:21:15
Autor: AZ
Debil za kó³kiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 03:16 PM, Ukaniu wrote:

Przy sraczach w szaletach miejskich teÂż powinno pisaĂŚ, Âże spadajace g.
stwarza mo¿liwoœÌ chlapniêcia? Mo¿e temu panu chlapnê³o i czu³ ¿e go coœ tam
swĂŞdzi stÂąd byÂła ta caÂła irracjonalna jazda?

Lepiej tego zobrazować się nie da. Rośnie świat idiotów których jak nie powiesz to sam mózgiem nie ruszą.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 15:22:42
Autor: kamil
On 27/01/2012 14:21, AZ wrote:
On 01/27/2012 03:16 PM, Ukaniu wrote:

Przy sraczach w szaletach miejskich teÂż powinno pisaĂŚ, Âże spadajace g.
stwarza mo¿liwoœÌ chlapniêcia? Mo¿e temu panu chlapnê³o i czu³ ¿e go
coÂś tam
swĂŞdzi stÂąd byÂła ta caÂła irracjonalna jazda?

Lepiej tego zobrazować się nie da. Rośnie świat idiotów których jak nie
powiesz to sam mózgiem nie ruszą.

Mówisz, że coś się zmieniło w ostatnich kilku tysiącleciach w tej kwestii?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-27 17:36:35
Autor: AZ
On 01/27/2012 04:22 PM, kamil wrote:

Mówisz, że coś się zmieniło w ostatnich kilku tysiącleciach w tej kwestii?

Mam wrażenie, że ostatnimi czasy się to nasiliło.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 16:37:58
Autor: kamil
On 27/01/2012 16:36, AZ wrote:
On 01/27/2012 04:22 PM, kamil wrote:

Mówisz, że coś się zmieniło w ostatnich kilku tysiącleciach w tej
kwestii?

Mam wrażenie, że ostatnimi czasy się to nasiliło.

To zupełnie, jak nasi ojcowie, ojcowie ich ojców, ojcowie ojców ich ojców i tak panie od pokoleń "za moich czasów to było...".

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-01-27 18:13:45
Autor: Marcin N
W dniu 2012-01-27 15:21, AZ pisze:

Lepiej tego zobrazować się nie da. Rośnie świat idiotów których jak nie
powiesz to sam mózgiem nie ruszą.

To obrazuje tylko jedno: że przeszedłeś na "pełen etat" do drużyny poprzedniego pokolenia, które - jak zawsze - jest krytyczne w stosunku do następnego. Tylko, ze jedni mówią "za moich czasów", inni wyzywają od idiotów, a jeszcze inni - po prostu zdają sobie sprawę, że takie jest życie i starają powstrzymać się od emocjonalnych komentarzy.

Data: 2012-01-27 18:22:54
Autor: AZ
On 01/27/2012 06:13 PM, Marcin N wrote:

To obrazuje tylko jedno: że przeszedłeś na "pełen etat" do drużyny
poprzedniego pokolenia, ktĂłre - jak zawsze - jest krytyczne w stosunku
do następnego. Tylko, ze jedni mówią "za moich czasów", inni wyzywają od
idiotów, a jeszcze inni - po prostu zdają sobie sprawę, że takie jest
życie i starają powstrzymać się od emocjonalnych komentarzy.

Następne pokolenie po mnie jeździ po drogach w fotelikach albo brzuchu matki. Słaby z Ciebie psycholog.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 19:29:20
Autor: Axel

"Ukaniu" <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> wrote in message news:4f22b1a3$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

Jeśli ma to zapobiec tragedii (a nie tylko idiotycznym procesom o odszkodowania), to ja jestem obiema rękami ZA.

Przy sraczach w szaletach miejskich też powinno pisać, że spadajace g. stwarza możliwość chlapnięcia?

A chlapniecie gownem jest smiertelnie niebezpieczne?

Może temu panu chlapnęło i czuł że go coś tam swędzi stąd była ta cała irracjonalna jazda?

I co z tego? A moze jakby zobaczyl zakaz wjazdu, to by sie mimo wszystko zatrzymal i zawrocil przzed wyjazdem?

--
Axel

Data: 2012-01-27 22:56:54
Autor: jerzu
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On Fri, 27 Jan 2012 19:29:20 +0100, "Axel" <axel@op.niespamuj.pl>
wrote:

I co z tego? A moze jakby zobaczyl zakaz wjazdu, to by sie mimo wszystko zatrzymal i zawrocil przzed wyjazdem?

IMHO nie. Zobacz jak wyjeżdża na 94kę. Nawet się nie zatrzymał, mało
brakowało, a by się wcześnie wpierdzielił pod ciężarówkę. Albo był
naspidowany, albo nawalony. Albo wcześniej pokłócił się z żoną,
dziewczyną czy szefem. Chuj go znajet.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-27 23:10:46
Autor: Axel

"jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote in message news:t976i7dpm2gogp5ghili4e1eu1g0rlr4nd4ax.com...

[...]

Byc moze nie. Ale moze akurat by sie ocknal. W kazdym razie IMHO lepiej, zeby takie oznakowania byly, jasne i wyrazne. I wcale nie uwazam, ze w jakikolwiek sposob jest to usprawiedliwienie dla kierowcy Citroena. On na tej stacji tez sie dziwnie zachowywal...

--
Axel

Data: 2012-01-27 15:20:12
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba
zawsze komunikować?

Ale co by szkodziło, żeby tuż przed tą drogą postawić znak "zakaz wjazdu"? Gdzie indziej nasrają 50 znaków na kilometr, gdzie akurat są niepotrzebne, a tu jednego istotnego pożałowali.

Data: 2012-01-27 17:21:21
Autor: Michal Jankowski
to <to_usenet@interia.pl> writes:

Ale co by szkodziło, żeby tuż przed tą drogą postawić znak "zakaz wjazdu"? Gdzie indziej nasrają 50 znaków na kilometr, gdzie akurat są niepotrzebne, a tu jednego istotnego pożałowali.

http://www.cga.ct.gov/2008/images/2008-R-0491-1.gif

  MJ

Data: 2012-01-27 17:40:38
Autor: Artur Maśląg
[...]

Może bez przykładów z USA - nawet gdyby teoretycznie były sensowne :)

Data: 2012-01-27 19:05:09
Autor: LEPEK
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Data: 2012-01-27 19:25:18
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-27 19:05, LEPEK pisze:
W dniu 2012-01-27 17:40, Artur Maśląg pisze:

Może bez przykładów z USA - nawet gdyby teoretycznie były sensowne :)

http://www.pch.public.lu/infrastructure/mesures_protection/contre_sens/gallerie_images/DSC02718.JPG

http://static1.kleinezeitung.at/system/galleries_520x335/upload/2/3/4/2383516/geisterfahrer-autobahn-fuchs.jpg

http://www.tradebit.de/usr/stock-photos/pub/9002/82386.jpg

http://bilder.augsburger-allgemeine.de/img/18255526-1326225297000/topTeaser_crop_Geisterfahrer.jpg

Czy to aby nie wszystko z Austrii?

http://www.cbrd.co.uk/international/newzealand/img/20.jpg

http://www.hobbiesplus.com.au/signspotters/wrongwaygoback0197.JPG

Australia i Nowa Zelandia.

BTW - ja nie neguję sensu istnienia takich znaków  w ogóle, ale bez
przesady. Idąc tokiem Twojego rozumowania powinno się wszędzie takie
oznakowanie stawiać, ponieważ ludzie mogą się "pomylić". To jest
błędna ścieżka rozumowania, ponieważ prowadzi do usprawiedliwienia
itd. różnych zachowań z racji "braku" dodatkowego
oznakowania/zabezpieczenia, które i tak by w sumie nic nie zmieniło.
Rozumiem stawianie czegoś takiego tam, gdzie faktycznie może być
problem z interpretacją topologii (choć bez przesady), ale nie
wszędzie, bo każdy debil wyjeżdża pod prąd mimo oznakowania.
Zresztą o czym tutaj deliberować - ludzie potrafią jeździć
pod prąd mimo świadomości, że nie wolno itd. Potrafią ciężarówkami
zawracać, jechać pod prąd, bo bliżej, cofać itd.
W Niemczech nawet emeryta na wózku w końcu zatrzymali na
autostradzie - jak to się stało, że wjechał bez przeszkód?

Data: 2012-01-27 19:53:31
Autor: LEPEK
W dniu 2012-01-27 19:25, Artur Maśląg pisze:

 Idąc tokiem Twojego rozumowania powinno się wszędzie takie
oznakowanie stawiać, ponieważ ludzie mogą się "pomylić".

Nie - nie wszędzie. Ale tam, gdzie skutki takiej pomyłki mogą być szczególnie poważne - wjechanie pod prąd na autostradę to prawie brak możliwości zawrócenia, wielkie ryzyko śmierci - zarówno tego, kto źle wjechał, jak i jadących prawidłowo, ryzyko dużych szkód, karambolu, blokady autostrady, konieczności kosztownej akcji ratowniczej, itp.

Pozdr,

Data: 2012-01-27 18:58:43
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin LEPEK
[...]

Dyskutujesz z trollem. On jest w stanie w jednym wątku "udowadniać", że nasrane bez żadnego sensu znaki w liczbie ok. 10 są cholernie potrzebne, a w innym twierdzić, że zakaz wjazdu na autostradę pod prąd jest zbędny, bo każdy powinien wiedzieć, że tam wjeżdżać nie wolno. :>

Data: 2012-01-27 21:09:07
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-27 19:53, LEPEK pisze:
[...]

Litości - przecież wypadek nie był na autostradzie, a na DK 94.
Dróg tego typu mam dookoła dostatek i przy podejściu prezentowanym
przez Ciebie, takie oznakowanie miałoby być co skrzyżowanie.
Później płacz, bo czegoś takiego nie było? Na moją osiedlówkę
(może nie do końca osiedlówkę) wjeżdżają pod prąd, mimo jasnego
i czytelnego oznakowania. Ba, nawet się kłócą jak im uwagę zwrócić.

Ja wiem, że myślenie boli, ale jak ludzi oduczyć jakiegokolwiek
myślenia oraz zrzucać odpowiedzialność na wszystkich dookoła to
z całą pewnością się nie poprawi, choćby i wilcze doły z zapadką
od strony zakazu kopać....

Data: 2012-01-28 00:01:35
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 27 Jan 2012 21:09:07 +0100, Artur Maśląg wrote:

Litości - przecież wypadek nie był na autostradzie, a na DK 94.
Dróg tego typu mam dookoła dostatek i przy podejściu prezentowanym
przez Ciebie, takie oznakowanie miałoby być co skrzyżowanie.

A widzisz w tym jakiś problem?
Skoro "z prądem" jest przed każdym skrzyżowanie kilka, czasami po
kilkanaście tablic, to jedna pod prąd pewnie by budżetu zarządu drogi nie
zrujnowała.
Zwłaszcza ża jako jedna z nielicznych niosłaby faktycznie jakąś informację.

Data: 2012-01-30 10:45:28
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
[...]

Która jest drogą dwupasmową i po której jeździ się szybko.

Dróg tego typu mam dookoła dostatek i przy podejściu prezentowanym
przez Ciebie, takie oznakowanie miałoby być co skrzyżowanie.

DK94 to więcej niż Puławska czy ciąg wisłostrady. Mniej skrzyżowań, stacje z "wjazdami i wyjazdami" pod niewielkim kątem, itd.

Później płacz, bo czegoś takiego nie było? Na moją osiedlówkę
(może nie do końca osiedlówkę) wjeżdżają pod prąd, mimo jasnego
i czytelnego oznakowania. Ba, nawet się kłócą jak im uwagę zwrócić.

Ale widzisz różnicę pomiędzy "nie do końca osiedlówką" a drogą o ruchu przyspieszonym?

Zdarzało mi się jechać taką "nie do końca osiedlówką" pod prąd i to rozmyślnie, gdy np. śmieciara zablokowała ruch. Twierdzę że nie zwiększąło to zagrożenia. Inni kierowcy robili często to samo, bo czekanie, aż panowie śmieciarze skończą nie miało sensu.

[...]

Ale co, do jasnej cholery ma tablica stojąca na kierunku "pod prąd", którą normalny jadący tylko w lusterku zobaczy do "oduczania myślenia" i "zrzucania odpowiedzialności". Czy ktoś tu twierdzi, że brak widocznego oznakowania to są okoliczności łagodzące dla sprawcy? Nie. Facet z C5 będzie odpowiadał że nieumyślnie (ale przez swoją głupotę) zabił dziewczynę. Dziewczynie to życia nie wróci. Lepiej by było jednak gdyby dziewczyna żyła, a on nie musiał za nic odpowiadać, bo do zdarzenia by nie doszło.

Bądź chociaż konsekwentny. Raz bronisz "obsrania" dróg znakami innym razem sprzeciwiasz się postaiwnia tablicy której normalny kierowca nie widzi.

pzdr
\SK

Data: 2012-01-30 11:38:22
Autor: Artur Maśląg
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-30 10:45, Sebastian Kaliszewski pisze:
Artur Maśląg wrote:
(...)
Litości - przecież wypadek nie był na autostradzie, a na DK 94.

Która jest drogą dwupasmową i po której jeździ się szybko.

Mamy bardzo wiele dwupasmowych dróg, po których "jeździ" się szybko.

[...]

No pewnie, a mniej niż DK7/DK8.

[...]

A widzisz różnicę między jadę uwzględniając przepisy (bądź świadomie
je łamiąc), a jadę nie patrząc na nic i nie reagując na cokolwiek?

[...]

Panie władzo, był tylko taki mały zakaz wjazdu to go nie zauważyłem...

[...]

No, z całą pewnością na taką tablicę by zareagował, a inny by się
tłumaczył (bez wypadku), że jw.

Bądź chociaż konsekwentny. Raz bronisz "obsrania" dróg znakami innym
razem sprzeciwiasz się postaiwnia tablicy której normalny kierowca nie
widzi.

Ja jestem konsekwentny, a Ty zwyczajnie nie czytasz dokładnie, bądź
robisz to z założeniem, że tak miałem napisać. Nigdzie nie broniłem
"obsrania" dróg znakami, napisałem natomiast (w wątku o chyba
avensisie), że "dyskusyjne" oznakowanie nie miało wpływu na zachowanie
kierowcy. Co do dodatkowych tablic to również nie sprzeciwiałem się im
jako takim w ogóle, ale byłem przeciwny zakładaniu ich jak leci na
wszelki wypadek.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-01-30 17:00:00
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin Artur Maśląg
[...]

Co jest oczywistą bzdurą. Można więc podsumować, że jesteś konsekwentny w bredzeniu.

Data: 2012-01-30 19:38:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 30 Jan 2012 10:45:28 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

Bądź chociaż konsekwentny. Raz bronisz "obsrania" dróg znakami innym razem sprzeciwiasz się postaiwnia tablicy której normalny kierowca nie widzi.

No wiesz, jakby nie było obsrania znakami dróg, to wystarczyłby tam zwykły
znak. --
     ___________ (R)

Data: 2012-02-07 19:59:47
Autor: Shrek
On 2012-01-27 16:20, to wrote:

Ale co by szkodziło, żeby tuż przed tą drogą postawić znak "zakaz
wjazdu"? Gdzie indziej nasrają 50 znaków na kilometr, gdzie akurat są
niepotrzebne, a tu jednego istotnego pożałowali.

Po pierwsze, wszystko wskazuje, na to, że znak jest. Po drugie koleś przejechał pod prąd całkiem spory kawałek. Jeśli nie zauważył najpierw znaku (zdarza się), potem że wjeżdza pod prąd - tu już nie widzę usprawiedliwienia, a potem pocina pod prąd kilkaset metrów - we łbie się już nie mieści, to nie ma nawet odrobiny podstaw do twierdzenia, że powstrzymałoby go coś innego niż solidna betonowa bariera.

Shrek.

Data: 2012-02-07 22:14:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 07 Feb 2012 19:59:47 +0100, Shrek napisał(a):

[...]

Może wskaż to 'wszystko'?

--
     ___________ (R)

Data: 2012-02-07 22:29:56
Autor: Shrek
On 2012-02-07 22:14, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Kształt znaku i zeznania kolesia w komentarzach. A co wskazuje, że oznakowania nie ma? Twoje głebokie przekonanie?

Shrek

Data: 2012-02-08 00:43:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 07 Feb 2012 22:29:56 +0100, Shrek napisał(a):

Po pierwsze, wszystko wskazuje, na to, że znak jest.

Może wskaż to 'wszystko'?

Kształt znaku i zeznania kolesia w komentarzach. A co wskazuje, że oznakowania nie ma? Twoje głebokie przekonanie?

Gdzie widziałeś kształt?

--
     ___________ (R)

Data: 2012-02-08 07:46:01
Autor: Shrek
On 2012-02-08 00:43, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Na filmie. Taki okrągły.

Shrek

Data: 2012-02-14 20:45:34
Autor: Adam Płaszczyca
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Dnia Wed, 08 Feb 2012 07:46:01 +0100, Shrek napisał(a):

Gdzie widziałeś kształt?

Na filmie. Taki okrągły.

A teraz powiedz, ile jest okrągłych znaków?

--
     ___________ (R)

Data: 2012-02-14 21:46:52
Autor: Shrek
On 2012-02-14 20:45, Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Wed, 08 Feb 2012 07:46:01 +0100, Shrek napisał(a):

Gdzie widziałeś kształt?

Na filmie. Taki okrągły.

A teraz powiedz, ile jest okrągłych znaków?

Pytałeś o kształt, dostałeś kształt.

A teraz - w komentarzach ktoś twierdzi, że sprawdził i to zakaz wjazdu - po co miałby kłamać?

Logika podpowiada, że to zakaz wjazdu, bo niby po co ktoś miałby w tym miejscu postawić inny znak, a samego zakazu nie?

A Adam najpierw oznakowania nie widzi, potem kształtu, a na końcu... sam nie wiem do czego zmierzasz...

BTW znalazłeś już źródełko do nieobowiązkowego OC w Niemczech?

Shrek.

Data: 2012-02-14 22:33:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 14 Feb 2012 21:46:52 +0100, Shrek napisał(a):

Pytałeś o kształt, dostałeś kształt.

A teraz - w komentarzach ktoś twierdzi, że sprawdził i to zakaz wjazdu - po co miałby kłamać?

Po nic. Tylko potwierdza to moją teżę, że obsrywanie znaklami ulic
powoduje, że ludzie neizwracają na znaki uwagi. --
     ___________ (R)

Data: 2012-02-14 22:35:57
Autor: Shrek
On 2012-02-14 22:33, Adam Płaszczyca wrote:

[...]

To się zdecyduj, czy twierdzisz, że nie ma, czy że nie zauważył. Co z OC?

Shrek.

Data: 2012-01-27 19:20:08
Autor: megrims
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 13:09, AZ pisze:
(ciach)
Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba
zawsze komunikować?

Regulowanie wszystkiego przepisami wyłącza myślenie.
I jak zawsze co powtarzam? Że ta cywilizacja musi upaść.

Inna sprawa, to w Polsce teraz jak jest tyle remontów w różnych
miejscach to ja sam się czasem zastanawiam, czy aby nie pojadę
pod prąd. A Poznań pod tym względem to przed euro totalna pomyłka.

Data: 2012-01-27 12:54:47
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 11:48, LEPEK pisze:
nie po to, aby jakieś szarady rozwiązywać co skrzyżowanie! Z resztą kto
jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem... Nikt nie jest

Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.

nieomylny, a pomyłka tego gościa powiązana chyba z jakimś wkurwieniem
(sądząc po sposobie jazdy) i beznadziejnym oznakowaniem okazała się
fatalna w skutkach :/

Jak się tak wkurwia to niech sobie przed jazdą zaaplikuje czopeczek na wstrzymanie.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 13:02:07
Autor: LEPEK
W dniu 2012-01-27 12:54, DoQ pisze:

Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.

Szacun - poważnie. Ja też się staram, ale parę razy w życiu mi się zdarzyło, raz nawet dostałem za to mandat 5 złotych ;)

Jak się tak wkurwia to niech sobie przed jazdą zaaplikuje czopeczek na
wstrzymanie.

Oczywiście, że nie powinno mu się rzucać na sposób jazdy, ale powtórzę - kto jest bez winy... (nie dotyczy ciebie - ty błędów nie popełniasz...)

Pozdr,

Data: 2012-01-27 13:12:09
Autor: AZ
On 01/27/2012 01:02 PM, LEPEK wrote:

Oczywiście, że nie powinno mu się rzucać na sposób jazdy, ale powtórzę -
kto jest bez winy... (nie dotyczy ciebie - ty błędów nie popełniasz...)

Nie porównuj jakiejś pomyłki bez skutków z jazdą 120 km/h pod prąd na ekspresówce bo ta przeważnie kończy się tragedią i ofiarami. W tamtym roku OIDP dziadek zabił w taki sposób całą rodzinę.

http://www.youtube.com/watch?v=pSS0BhDY4Fk a tej byś zostawił PJ?

Ludzie z ograniczoną świadomością i oceną tego co się wokół nich dzieje nie powinni znaleźć się na drodze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-30 09:48:38
Autor: Sebastian Kaliszewski
AZ wrote:
[...]

Ale się znajdują. Z rozmaitych przyczyn.

Co ci przeszkadza istnienie oznakowania?

\SK

Data: 2012-01-27 13:15:00
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, January 27, 2012, 1:02:07 PM, you wrote:

Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.
Szacun - poważnie. Ja też się staram, ale parę razy w życiu mi się
zdarzyło, raz nawet dostałem za to mandat 5 złotych ;)

Parę razy? To teraz zrozumiałe jest, że żądasz dla siebie tablic. Może
jednak taniej i bezpieczniej będzie jak oddasz prawo jazdy?

[...]

Pomiędzy przypadkowym wjazdem pod prąd w uliczkę jednokierunkową a
upartą jazdą pod prąd na drodze dwujezdniowej o dużym ruchu i
spowodowaniem śmiertelnego wypadku jest różnica kolosalna.

NIE MA usprawiedliwienia dla tego mordercy.

--
Best regards,

Data: 2012-01-27 13:48:37
Autor: LEPEK
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

Parę razy? To teraz zrozumiałe jest, że żądasz dla siebie tablic. Może
jednak taniej i bezpieczniej będzie jak oddasz prawo jazdy?

No, w ciągu ponad 19 lat jeżdżenia (jakieś 400000 km) parę razy "udało mi się" wjechać przez pomyłkę pod prąd, niestety. Fakt - nigdy na żadną dwupasmówkę, a tym bardziej expresówkę.
A tablic żądam, żeby MNIE ktoś tak nie zabił.

Pozdr,

Data: 2012-01-27 18:34:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:jfu6f4$g15$1inews.gazeta.pl...

[...]

No właśnie.
Różnica tu jest zasadnicza, pomylić to się można wjeżdżając pod prąd w zjazd, ale już przed samą ekspresówką każdy się MUSI zorientować, nie ma bata.
A jak tego nie robi, to znaczy że coś z nim nie tak i prawka mieć nie powinien nigdy.

Data: 2012-01-30 09:50:09
Autor: Sebastian Kaliszewski
RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

NIE OBCHODZI mnie usprawiedliwienie. Usprawiedliwienie nikomu życia nie uratuje. Obchodzi mnie oznakowanie które ma szanse uświadomić debilowi, że mu się pozajączkowało.

\SK

Data: 2012-01-30 10:40:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Hello Sebastian,

Monday, January 30, 2012, 9:50:09 AM, you wrote:

[...]

[...]

Pierdolisz. Pacjentowi, który się na chama wbija pod prąd w drogę
dwujezdniową żadne oznakowanie nie pomoże. Tak jak w niedawnej
dyskusji nie pomogł migający znak STOP, wielki napis STOP na asfalcie
i poprawne oznakowanie pionowe pacjentowi wjeżdżajacemu z
podporządkowanej na pałę na skrzyzowanie.

--
Best regards,

Data: 2012-01-31 14:17:25
Autor: Sebastian Kaliszewski
RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Ty wiesz z góry że na pewno nie pomoże... ROTFL!

Pacjentowi, który się na chama wbija pod prąd w drogę
dwujezdniową żadne oznakowanie nie pomoże.

Nie wiadomo. Tak jedzie na wyuczonych odruchach, nie myśli. Do wyuczonych odruchów należy reakcja na duży oczejebny znak.

Tak jak w niedawnej
dyskusji nie pomogł migający znak STOP, wielki napis STOP na asfalcie
i poprawne oznakowanie pionowe

Formalnie może poprawne (Ale nie do końca, bo jeden znak zasłania drugi -- to nawet formalnie nie jest ok) ale kompletnie dziadowskie, dodatkowo wszystko obsrane reklamami.

pacjentowi wjeżdżajacemu z
podporządkowanej na pałę na skrzyzowanie.

Pacjent się zagapił. Może jakby oznakowanie było sensowne (a nie tylko formalnie poprawne, choć nawet tego nie spełniało) a pas drogi nie był obsrany toną reklam, to może by się obudził.

pzdr
\SK

Data: 2012-01-27 17:53:01
Autor: cef
DoQ wrote:

kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem... Nikt nie jest

Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.

No proszę, to jeszcze dużo przed Tobą :-).
Wasz ostracyzm świadczy raczej o braku wyobraźni
co też;powinno wykluczać z grona posiadaczy PJ.
(że nie jesteście w stanie dopuścić takiego wariantu, a jak
widać to się zdarza)

Data: 2012-01-27 18:00:44
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 17:53, cef pisze:
Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.
No proszę, to jeszcze dużo przed Tobą :-).

Czyli w ramach nabierania doświadczenia, zacznę jeździć coraz gorzej i mniej uważnie?

Wasz ostracyzm świadczy raczej o braku wyobraźni
co też;powinno wykluczać z grona posiadaczy PJ.
(że nie jesteście w stanie dopuścić takiego wariantu, a jak
widać to się zdarza)

Jasne, NASZ brak wyobraźni spowodował wypadek.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 18:50:47
Autor: cef
DoQ wrote:

Rzucam - nigdy nie pchałem się pod prąd.
No proszę, to jeszcze dużo przed Tobą :-).

Czyli w ramach nabierania doświadczenia, zacznę jeździć coraz gorzej i
mniej uważnie?

Nie. Po prostu mylisz się myśląc że pomyłki zdarzają się tylko innym.

[...]

Nie ten, ale jakiś następny.
Żeby była jasność: ja też uważam, że trudno się tak pomylić i to
prawie dyskwalifikuje tego kierowcę, ale jednak ludzie to robią.
Rozumiem, że Wy wykluczacie możliwość takiej pomyłki u siebie,
(ja u siebie też wykluczam) ale to źle, że ktoś nie jest sobie w stanie wyobrazić
 takiego zachowania u innych. Wystarczy przecież jakiś stres,
kompletna dekoncentracja.

Data: 2012-01-27 19:02:20
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 18:50, cef pisze:
Czyli w ramach nabierania doświadczenia, zacznę jeździć coraz gorzej i
mniej uważnie?
Nie. Po prostu mylisz się myśląc że pomyłki zdarzają się tylko innym.

Rozumiem, że jako doświadczony autorytet wjechałeś już na jakąś autostradę czy ekspresówkę pod prąd?

--
Paweł

Data: 2012-01-27 19:07:24
Autor: cef
DoQ wrote:

[...]

Rozumiesz? Widzę, że nic nie zrozumiałeś.

Data: 2012-01-27 19:20:24
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 19:07, cef pisze:
Rozumiem, że jako doświadczony autorytet wjechałeś już na jakąś
autostradę czy ekspresówkę pod prąd?
Rozumiesz? Widzę, że nic nie zrozumiałeś.

Rozjaśnij więc swoje przesłanie, bo na razie brzęczysz "nie oceniajcie, bo każdemu może zdarzyć się jazda pod prąd autostradą".

--
Paweł

Data: 2012-01-27 19:44:54
Autor: cef
DoQ wrote:

[...]

Nic takiego nie napisałem. Wiadomo, że nie zdarzy się to każdemu.
Wyraziłem tylko swoje ubolewanie z powodu Twojego braku wyobraźni.
I tylko tyle jest w moim "przesłaniu".

Data: 2012-01-27 20:43:17
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 19:44, cef pisze:
Nic takiego nie napisałem. Wiadomo, że nie zdarzy się to każdemu.
Wyraziłem tylko swoje ubolewanie z powodu Twojego braku wyobraźni.
I tylko tyle jest w moim "przesłaniu".

Jasne.. Typ przez własną ignorancję zabił B.ducha winną kobitę ale to JA nie mam wyobraźni tylko dlatego że nie chcę zrozumieć i usprawiedliwić jego wyczynów.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 20:52:12
Autor: cef
DoQ wrote:

[...]

No przecież nie dlatego.

Data: 2012-01-27 18:06:02
Autor: AZ
On 01/27/2012 05:53 PM, cef wrote:

[...]
ROTFL... Faktycznie trzeba miec niezłą wyobraźnie by wjechać pod prąd na ekspresówkę.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 18:10:57
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 18:06, AZ pisze:
ROTFL... Faktycznie trzeba miec niezłą wyobraźnie by wjechać pod prąd na
ekspresówkę.

Nie wiedziałeś? To się nazywa doświadczenie. Jak będę miał prawko już 3lata to na pewno wjadę kilka razy!

--
Paweł

Data: 2012-01-27 18:51:46
Autor: cef
AZ wrote:

[...]

Nie ma się z czego śmiać.
Przecież wyjechał.

Data: 2012-01-27 18:54:18
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 06:51 PM, cef wrote:

Nie ma się z czego śmiać.
Przecież wyjechał.

No bo nie miał wyobraxni i jest idiotą? Szkoda tylko, że przez brak jego wyobraźni zginęła młoda kobieta.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 21:47:21
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
No bo nie miał wyobraxni i jest idiotą? Szkoda tylko, że przez brak jego
wyobraźni zginęła młoda kobieta.

Przez brak wyobraźni? Sugerujesz, że celowo wyjechał pod prąd, tylko nie potrafił sobie wyobrazić, do czego to doprowadzi? :>

Data: 2012-01-30 10:57:50
Autor: Sebastian Kaliszewski
AZ wrote:
On 01/27/2012 06:51 PM, cef wrote:

Nie ma się z czego śmiać.
Przecież wyjechał.

No bo nie miał wyobraxni i jest idiotą? Szkoda tylko, że przez brak jego wyobraźni zginęła młoda kobieta.

To nie miało wiele wspólnego z jego wyobraźnią. Gościu mentalnie musiał znajdować się w "innym matrixie" -- tu chodzi o jego sprowadzenie spowrotem do rzeczywistości.

\SK

Data: 2012-01-27 22:51:34
Autor: jerzu
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On Fri, 27 Jan 2012 18:51:46 +0100, "cef" <cezfar@interia.pl> wrote:

Przecież wyjechał.

Ale nie na ekspresówkę. Co nie zmienia faktu, że i tak jest debilem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-27 19:22:13
Autor: megrims
[...]

A ja się pchałem :D
Maluchem jak miałem 20 lat, nie było ruchu. I pojechałem pod prąd 100m.
Zorientowałem się następnego dnia, jak chciałem jeszcze raz tam
pojechać. A jak zmienią organizację ruchu to też się zdarza.

Data: 2012-01-27 23:44:46
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 27 Jan 2012 11:48:38 +0100, LEPEK wrote:

[...]

Oczywiście.
Kiedyś pooglądałem jak to wygląda na trójmiejskiej obwodnicy.

Na wielu drogach dojazdowych wystarczy minąć jeden znak C-9 (nakaz jazdy z
prawej strony znaku) nie z tej strony i dalej nie ma już żadnego
oznakowania.
Czasami jest B-2 stojący na rogu skrzyżowania, gdzie dla skręcającego też
jest słabo widoczny.

Drogi dojazdowe do obwodnicy potrafią być całkiem długie, do tego na
niektórych zjazdach są jeszcze długie, oddzielone od głównej jazdy pasy
dojazdowe (również bez znaków "pod prąd"), więc wystarczy żeby stracić
czujność.

Wysłałem w tej sprawie nawet maila do GDDKiA, nie wiem czy coś się w tej
materii poprawiło.

Bo istotnie - wjazdy pod prąd powinny być oznakowane lepiej i to w sposób
przykuwający uwagę, czyli znakiem którego kierowca nigdy wcześniej nie
widział (jakaś np. trupia czacha na znaku zakazu czy coś).
A przynajmniej dwa duże znaki B-2 (zakaz wjazdu), stojące po obu stronach
wjazdu.

Jakiś zagubiony nietutejszy, który nie spodziewa się tego że wjeżdża na
drogę dwujezdniową łatwo może się na to złapać.

Inny przykład źle oznakowanej drogi to ul. Wielkopolska w Gdyni - na
odcinku gdzie ma 3-4 jezdnie:
http://maps.google.com/?ll=54.475253,18.516877&spn=0.001761,0.005112&t=k&z=18
Już nawet nie liczę tych wszystkich którzy tam radośnie jechali pod prąd.

Data: 2012-01-28 21:35:13
Autor: KrisPolska

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:1vum5n8sicxem$.vr7pbjj4n9c2$.dlg40tude.net...

[...]

swego czasu zjezdzajac we wrzeszczu czy tez w oliwie od strony Gdyni
dwukrotnie starsi kierowcy wladowali mi sie pod prad w sloneczny dzien

zdziwnie totalne, predkosci male, co nie zmienia faktu ze nie wjechal w wlasciwy
pas znajdujecy sie 10-15metrow dalej

Data: 2012-02-07 19:38:58
Autor: Shrek
On 2012-01-27 11:30, Jacek wrote:
System szkolenia i egzaminowania mamy debilny, to fakt.
Zamiast uczyć jeździć uczy głównie parkować.

Z tym parkowaniem to się rozpędziłeś.

Shrek.

Data: 2012-02-07 19:44:15
Autor: Bydlę

On 2012-01-27 11:30, Jacek wrote:
System szkolenia i egzaminowania mamy debilny, to fakt.
Zamiast uczyć jeździć uczy głównie parkować.

Z tym parkowaniem to się rozpędziłeś.

Uczą.
Czyli czynność niedokończona, rozciągnięta w czasie.
:)

(na szczęście jeśli kursant inteligentny, to mu taki kurs nie przeszkodzi w nauce)
--
Bydlę

Data: 2012-01-27 12:00:52
Autor: pedro
W dniu 2012-01-27 10:38, DoQ pisze:
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

Chyba nie było.

Stres wywołany uniknięciem rozbicia samochodu na stacji zamglił mu umysł;/ Tak trudno się czasem uspokoić;/
Ze po takim pierdolnięciu się awanturował(Pani z samochodu z naprzeciwka odeszła do Św Piotr), to przecież nie był on tylko mechanizmy ochronne.

Data: 2012-01-27 13:25:10
Autor: jerry
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał
Witam,
http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

Chyba nie było.
Poza sadistic i wykopem nie było.
Nawet na portalu policji w Dąbrowie Górniczej.

Data: 2012-01-27 16:38:40
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-27 13:25, jerry pisze:
[...]

Było w wielu miejscach, ale nie na grupie, np:
http://www.twojezaglebie.pl/index.php/sosnowiec/wypadek-na-dk94-w-sosnowcu-policja-wyznaczyla-objazdy/

Nawet na portalu policji w Dąbrowie Górniczej.

http://www.sosnowiec.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art1473,wypadek-na-dk-94-mapa.html

Data: 2012-01-27 22:47:46
Autor: jerzu
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On Fri, 27 Jan 2012 13:25:10 +0100, "jerry"
<janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> wrote:

Nawet na portalu policji w Dąbrowie Górniczej.

Bo to nie Dąbrowa, tylko Sosnowiec?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-27 14:41:27
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin DoQ
http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-
panda-vt101012,15.htm

Dlaczego nie ma tam poprawnego (a w zasadzie Ĺźadnego!) oznakowania?

Data: 2012-01-27 15:45:20
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 15:41, to pisze:
http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-
panda-vt101012,15.htm
Dlaczego nie ma tam poprawnego (a w zasadzie żadnego!) oznakowania?

Gdzie to widać na filmie?

--
Paweł

Data: 2012-01-27 15:22:02
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin DoQ
Gdzie to widać na filmie?

Własnie w tym rzecz, że go nie widać.

Data: 2012-01-27 16:50:48
Autor: DoQ
W dniu 27-01-2012 16:22, to pisze:
Gdzie to widać na filmie?
Własnie w tym rzecz, że go nie widać.

Przy takiej rozdzielczości niewiele widać.

--
Paweł

Data: 2012-01-27 22:14:03
Autor: KrisPolska

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:jftrbm$v9o$1mx1.internetia.pl...
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

wydaje mi sie ze sytuacja jest patowa
miejsce pewnie zle oznakowane
brak poziomych znakow i byc moze tylko jeden pioniowy o zakazie skretu czy wjazdu

z logicznego punku widzenia sam wyjazd na głowną mogł dać do myslenia
gdyz brak dobrej widocznosci w prawo, no ale nie siedziałem w glowie sprawcy zdarzenia
coz wypadki sie zdarzaja, kierowcy ponosza ryzyko

nie zazdroszcze bliskim kobiety, z drugiej strony kazdy z nas ma szanse na takiego dzwona
jak na obsranie przez ptaka

Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda