Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

Data: 2012-01-27 10:59:46
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 10:38 AM, DoQ wrote:
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm


Chyba nie było.

Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech kto¶ jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 11:08:00
Autor: wchpikus
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 1/27/2012 10:59 AM, AZ pisze:
On 01/27/2012 10:38 AM, DoQ wrote:
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm



Chyba nie było.

Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech kto¶ jeszcze powie, że
mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

A jakis inny link, u mnie nei dziala..

Data: 2012-01-27 11:09:07
Autor: Robert_J
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
No i niech kto¶ jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjno¶ci systemu. MZ system jest dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie wszystkich, w tym ludzi, którzy ewidentnie się do tego nie nadaj±. System jest nastawiony na trzepanie kasy i przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy. Osobi¶cie uważam, że je¶li kto¶ 10 razy oblewa egzamin praktyczny to po prostu nie nadaje się na kierowcę i tyle w temacie. A u nas? Zdaj± po 20 razy i nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie się potencjalnym zagrożeniem na drodze...

Data: 2012-01-27 11:19:49
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 11:09 AM, Robert_J wrote:
No i niech kto¶ jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjno¶ci systemu. MZ system jest
dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie wszystkich, w tym ludzi, którzy
ewidentnie się do tego nie nadaj±. System jest nastawiony na trzepanie
kasy i przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy. Osobi¶cie
uważam, że je¶li kto¶ 10 razy oblewa egzamin praktyczny to po prostu nie
nadaje się na kierowcę i tyle w temacie. A u nas? Zdaj± po 20 razy i
nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie
się potencjalnym zagrożeniem na drodze...
>
Ano wła¶nie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla wszystkich żeby tych niezdolnych elminować. Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo jeĽdzić po drogach? PóĽniej taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na trasę ekspresow±/autostradę pod pr±d i gin± niewinni ludzie.

Ostatnimi czasy już tyle było takich przypadków, że jad±c szybko ekspresówk± czy autostrad± boje się, że nie trafie na takiego pojeba.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 11:32:09
Autor: Robert_J
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Ano wła¶nie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla wszystkich żeby tych niezdolnych elminować.

Dokładnie.



Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo jeĽdzić po drogach?

Ja tego też nie rozumiem. Nie każdy nadaje się na pilota, nie każdy na neurochirurga, to dlaczego każdy ma nadawać się na kierowcę??



PóĽniej taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na trasę ekspresow±/autostradę pod pr±d i gin± niewinni ludzie.

W zeszłym roku na własne oczy widziałem takie co¶. Mistrzowstwo ¶wiata normalnie, aż dziw że nikomu nic się nie stało (chyba). Kretyn wyjechał na "10-tce" ze stacji benzynowej koło Kobylanki przez wjazd, pod pr±d, na jezdnię w kierunku od Szczecina. Ja go mijałem jak na wjeĽdzie stał i szykował się do wyjazdu, migałem ch...i  ¶wiatłami, a za chwilę w lusterku widziałem jak wyjechał i poczesał pod pr±d. Wracaj±c za kilka godzin nie widziałem niczego co by wskazywało na wypadek, więc może nic się nie stało...

Data: 2012-01-30 10:00:31
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
AZ wrote:
On 01/27/2012 11:09 AM, Robert_J wrote:
No i niech kto¶ jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjno¶ci systemu. MZ system jest
dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie wszystkich, w tym ludzi, którzy
ewidentnie się do tego nie nadaj±. System jest nastawiony na trzepanie
kasy i przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy. Osobi¶cie
uważam, że je¶li kto¶ 10 razy oblewa egzamin praktyczny to po prostu nie
nadaje się na kierowcę i tyle w temacie. A u nas? Zdaj± po 20 razy i
nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie
się potencjalnym zagrożeniem na drodze...
 >
Ano wła¶nie. Przydałyby się testy psychofizyczne dla wszystkich żeby tych niezdolnych elminować. Bo co to za gadanie, że każdy ma prawo jeĽdzić po drogach? PóĽniej taki niepełnosprawny umysłowo, wjeżdża na trasę ekspresow±/autostradę pod pr±d i gin± niewinni ludzie.

Ostatnimi czasy już tyle było takich przypadków, że jad±c szybko ekspresówk± czy autostrad± boje się, że nie trafie na takiego pojeba.


Ale tego, żeby wyraĽny znak postawili nie chcesz... Jakie to logiczne.

\SK

--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2012-01-27 19:03:01
Autor: megrims
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 11:09, Robert_J pisze:
No i niech kto¶ jeszcze powie, że mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

Trudno powiedzieć czy to kwestia restrykcyjno¶ci systemu. MZ system jest
dziurawy i dopuszcza do ruchu w zasadzie wszystkich, w tym ludzi, którzy
ewidentnie się do tego nie nadaj±. System jest nastawiony na trzepanie
kasy i przygotowanie do ZDANIA EGZAMINU, a nie na naukę jazdy. Osobi¶cie
uważam, że je¶li kto¶ 10 razy oblewa egzamin praktyczny to po prostu nie
nadaje się na kierowcę i tyle w temacie. A u nas? Zdaj± po 20 razy i
nikt nie zastanawia się czy ten kandydat w niedługim czasie nie stanie
się potencjalnym zagrożeniem na drodze...

Gdzie¶ za granic± jest taki patent, że jak kto¶ jest młodym kierowc±,
to dostaje specjalnie oznakowan± furę, która nie może przekroczyć
jakiej¶-tam małej prędko¶ci. Może u nas powinni wprowadzić takie co¶,
i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i min± ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

Data: 2012-01-27 19:22:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Hello megrims,

Friday, January 27, 2012, 7:03:01 PM, you wrote:

[...]

i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i min± ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.


--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-01-27 19:27:50
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 07:22 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i min± ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
normalnym przebiegiem?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 19:30:53
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.

No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
normalnym przebiegiem?

100 tys. km w Polonezie to jednak nie byle co. ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-01-27 21:20:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Hello AZ,

Friday, January 27, 2012, 7:27:50 PM, you wrote:

i dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km
i min± ze 4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.
W pierwsze 4 lata przejechałem ponad 100kkm.
No i jak to ma się do powyższego oprócz brandzlowania się całkiem
normalnym przebiegiem?

Tak, że powyżej piszesz o 4 latach _i_ 20 kkm. Nie każdy jeĽdzi mało.

Poza tym - z obserwacji moich wielu _dorosłych_ znajomych, pierwsza
naprawdę poważna sytuacja trafia się kierowcy po przejechaniu jaki¶
30-50kkm. Szczególnie je¶li do tej pory nie zaliczył nawet obcierki.
Młodsi zaliczaj± pierwsze mocne zdarzenie wcze¶niej.

Uprzedzaj±c: u mnie też się sprawdziło :( A jak mnie uprzedzali, że
mnie to niedlugo czeka, to nie wierzyłem - poczucie własnego
miszczostwa (nie poprawiać!) jest przerażaj±ce (z perspektywy lat).

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-01-27 19:30:07
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin megrims
Gdzieś za granicą jest taki patent, że jak ktoś jest młodym kierowcą, to
dostaje specjalnie oznakowaną furę, która nie może przekroczyć
jakiejś-tam małej prędkości. Może u nas powinni wprowadzić takie coś, i
dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km i miną ze
4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

Moje pierwsze auto osiągało 225 km/h i jako świeży kierowca jeździłem generalnie szybciej niż teraz. Wspominałem o wadzie wzroku, o której wtedy nie wiedziałem? I co? I nic. :)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-01-28 07:06:50
Autor: megrims
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 20:30, to pisze:
begin megrims

Gdzieś za granicą jest taki patent, że jak ktoś jest młodym kierowcą, to
dostaje specjalnie oznakowaną furę, która nie może przekroczyć
jakiejś-tam małej prędkości. Może u nas powinni wprowadzić takie coś, i
dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km i miną ze
4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

Moje pierwsze auto osiągało 225 km/h i jako świeży kierowca jeździłem
generalnie szybciej niż teraz. Wspominałem o wadzie wzroku, o której
wtedy nie wiedziałem? I co? I nic. :)


Moje pierwsze auta to były maluchy, ale potem przyszedł czas na coś,
co jechało powyżej 200. I zgadzam się z tobą całkowicie. Jest jeszcze
coś takiego. Zupełnie świeży kierowca po przejechaniu 6000 km jest
w stanie opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak
wyobraĹşni jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.
Co do wady wzroku: ja mam niezmiennie -0.5

Data: 2012-01-28 18:24:53
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin megrims
Moje pierwsze auta to były maluchy, ale potem przyszedł czas na coś, co
jechało powyżej 200. I zgadzam się z tobą całkowicie. Jest jeszcze coś
takiego. Zupełnie świeży kierowca po przejechaniu 6000 km jest w stanie
opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak wyobraźni
jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.

Z czasem zacząłem jeździć wolniej, po tym jak dwa razy "mało brakowało" pomimo braku mojej formalnej winy (w tym raz zwiedziłem autem pole uprawne).

Co do wady wzroku: ja
mam niezmiennie -0.5

Ja -1,5 i bez problemu dało się z tym jeździć bez okularów. Wbrew temu co się niektórym wydaje, posiadanie takiej wady wcale nie jest oczywiste, bo to się pojawia stopniowo, sądziłem, że mam coś w stylu -0,5. To mnie zresztą przekonało, że badania kierowców są przereklamowane, organizm się potrafi w bardzo dużym stopniu adaptować do różnych niedomagań i to, że ktoś źle przejdzie jeden z testów, które akurat się na tym badaniu wykonuje, nie musi wcale oznaczać, że jest złym kierowcą, bo może kompensować ten problem w inny sposób.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-01-28 20:40:18
Autor: megrims
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-28 19:24, to pisze:
begin megrims

Moje pierwsze auta to były maluchy, ale potem przyszedł czas na coś, co
jechało powyżej 200. I zgadzam się z tobą całkowicie. Jest jeszcze coś
takiego. Zupełnie świeży kierowca po przejechaniu 6000 km jest w stanie
opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak wyobraźni
jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.

Z czasem zacząłem jeździć wolniej, po tym jak dwa razy "mało brakowało"
pomimo braku mojej formalnej winy (w tym raz zwiedziłem autem pole
uprawne).

Co do wady wzroku: ja
mam niezmiennie -0.5

Ja -1,5 i bez problemu dało się z tym jeździć bez okularów. Wbrew temu co
siÄ™ niektĂłrym wydaje, posiadanie takiej wady wcale nie jest oczywiste, bo
to się pojawia stopniowo, sądziłem, że mam coś w stylu -0,5. To mnie
zresztą przekonało, że badania kierowców są przereklamowane, organizm się
potrafi w bardzo dużym stopniu adaptować do różnych niedomagań i to, że
ktoĹ› Ĺşle przejdzie jeden z testĂłw, ktĂłre akurat siÄ™ na tym badaniu
wykonuje, nie musi wcale oznaczać, że jest złym kierowcą, bo może
kompensować ten problem w inny sposób.

Przewidywania co może się wydarzyć na drodze uczymy się z wiekiem.
A i tak życie może zaskoczyć.

Data: 2012-01-29 20:41:13
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Powitanko,

 ZupeĹ‚nie Ĺ›wieĹĽy kierowca po przejechaniu 6000 km jest
w stanie opanować gaz, hamulec, sprzęgło i kierownice. Ale brak
wyobraĹşni jeszcze. To jest najgorszy okres dla kierowcĂłw.

No nie do konca, ja po kupieniu pierwszego samochodu bylem tak przerazony mnogoscia rzeczy, na ktore musze zwracac uwage i tak przesadnie uwazny, jakbym byl kontrolerem ruchu lotniczego na Heathrow. Teraz jazda jest dla mnie na tyle codziennoscia, ze popadam w rutyne. Nauczylem sie eliminowac z postrzegania wiele rzeczy mniej istotnych (np. wiekszosc nieistotnych znakow drogowych), ale czy jezdze teraz bezpieczniej niz te 20 lat temu? Hmm, no niby dzwona nie spowodowalem, ale tezy o wyzszosci doswiadczonego kierowcy nad zoltodziobem bym nie poparl.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com

Data: 2012-01-30 10:27:41
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
to wrote:
begin megrims

Gdzieś za granicą jest taki patent, że jak ktoś jest młodym kierowcą, to
dostaje specjalnie oznakowaną furę, która nie może przekroczyć
jakiejś-tam małej prędkości. Może u nas powinni wprowadzić takie coś, i
dopiero jak taki żółtodziób przejedzie nie mniej niż 20.000 km i miną ze
4 lata to może zdawać egzamin na standardowe auto.

Moje pierwsze auto osiągało 225 km/h i jako świeży kierowca jeździłem generalnie szybciej niż teraz. Wspominałem o wadzie wzroku, o której wtedy nie wiedziałem? I co? I nic. :)


Po prostu nie miałeś pecha. AFAIR poważne wypadki statystycznie zdarzają się do 1.5mln kilometrów. Nawet jak ktoś podniesie sobie tę szansę 10x to i tak średni przypadek 150tyś przejedzie zanim go coś spotka. Na takim dystansie większość ludzi mądrzeje.

Ja teĹĽ, gdy miaĹ‚em maĹ‚y przebieg robiĹ‚em parÄ™ rzeczy dziwnych i dziĹ› bym czegoĹ› takiego absolutnie nie zrobiĹ‚. Zwykle udawaĹ‚o mi siÄ™ nie pakować w groĹşne sytuacje -- moĹĽe przez to, ĹĽe wczeĹ›niej sporo jeĹşdziĹ‚em jako pasaĹĽer doĹ›wiadczonego kierowcy, ktĂłry sensownie komentowaĹ‚ zaistniaĹ‚e sytuacje (typu: "tam siÄ™ coĹ› dzieje, zwalniamy teraz a nie pakujemy siÄ™", albo "leje deszcz, zimno, tramwaj podjeĹĽdĹĽa do przystanku -- zaraz ktoĹ› moĹĽe wybiec choć ma czerwone", itd.). Ale powaĹĽnego dzwona i tak nie uniknÄ…Ĺ‚em -- choć przy mojej bardzo maĹ‚ej prÄ™dkoĹ›ci i absolutnym pierwszeĹ„stwie (zielone) wiÄ™c wina jednoznacznie tego drugiego (potwierdzone wyrokiem sÄ…du na nim za spowodowanie wypadku) --   być moĹĽe (bardzo być moĹĽe) dziĹ› bym uniknÄ…Ĺ‚ spotkania. Bardzo być moĹĽe bo dwu goĹ›ci na dwu rĂłwnolegĹ‚ych do mojego pasach, ktĂłrzy w dodatku mieli lepszÄ… widoczność w kierunku nadlatujÄ…cego barana i tak wjechaĹ‚o tylko baran siÄ™ za nimi zmieĹ›ciĹ‚ -- ale być moĹĽe część jadÄ…cych w II rzÄ™dzie jednak zauwaĹĽyĹ‚a (przez co, zresztÄ…, powstaĹ‚a "uliczka" pomiÄ™dzy samochodami, "uliczka" koĹ„czÄ…ca siÄ™ akurat na mnie). ZresztÄ… to ĹĽe dziĹ› miaĹ‚bym jakÄ…Ĺ› nieprzyzerowÄ… szansÄ™ uniknąć (a wtedy nie miaĹ‚em) wynika z doĹ›wiadczenia, ktĂłre w ten sposĂłb uzyskaĹ‚em.

\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2012-01-27 15:05:36
Autor: Marek Dyjor
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
AZ wrote:
On 01/27/2012 10:38 AM, DoQ wrote:
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm


Chyba nie było.

Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech kto¶ jeszcze powie, że
mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.

znaczy wierzysz że jak wprowadz± super restrykcyjnt system to nie bedzie wypadków powodowanych przez debili?


tak to tylko jak wygra wybory kononowicz i wszytskei drogi zablkuje sie betonowymi płytami a samochody zdelegalizuje.

Data: 2012-01-27 15:13:18
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 03:05 PM, Marek Dyjor wrote:

znaczy wierzysz że jak wprowadz± super restrykcyjnt system to nie bedzie
wypadków powodowanych przez debili?

Testy psychofizyczne napewno by odsiały czę¶ć niebezpiecznych dla innych idiotów. Może kto¶ się oburzać, że nazywam ich idiotami ale jak nazwać kogo¶ kto wjeżdża pod pr±d na ekspresówce? Jeżeli nie jest w stanie ogarn±ć tego to na drogi się nie nadaje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 15:35:47
Autor: Marek Dyjor
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
AZ wrote:
On 01/27/2012 03:05 PM, Marek Dyjor wrote:

znaczy wierzysz że jak wprowadz± super restrykcyjnt system to nie
bedzie wypadków powodowanych przez debili?

Testy psychofizyczne napewno by odsiały czę¶ć niebezpiecznych dla
innych idiotów. Może kto¶ się oburzać, że nazywam ich idiotami ale
jak nazwać kogo¶ kto wjeżdża pod pr±d na ekspresówce? Jeżeli nie jest
w stanie ogarn±ć tego to na drogi się nie nadaje.

to jakim cudem zawodowi keirowcy robi± podobne durnoty?

Data: 2012-01-27 15:42:15
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 03:35 PM, Marek Dyjor wrote:

Testy psychofizyczne napewno by odsiały czę¶ć niebezpiecznych dla
innych idiotów. Może kto¶ się oburzać, że nazywam ich idiotami ale
jak nazwać kogo¶ kto wjeżdża pod pr±d na ekspresówce? Jeżeli nie jest
w stanie ogarn±ć tego to na drogi się nie nadaje.

to jakim cudem zawodowi keirowcy robi± podobne durnoty?
>
Cytuje 'napewno by odsialy czesc niebezpiecznych [...]'. Napisalem gdzies, ze by wyelminowaly?

Słyszałe¶ o TIR-ze zapierdalaj±cym 90 km/h pod pr±d na autostradzie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 18:01:05
Autor: Marcin N
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 15:42, AZ pisze:
On 01/27/2012 03:35 PM, Marek Dyjor wrote:

Testy psychofizyczne napewno by odsiały czę¶ć niebezpiecznych dla
innych idiotów. Może kto¶ się oburzać, że nazywam ich idiotami ale
jak nazwać kogo¶ kto wjeżdża pod pr±d na ekspresówce? Jeżeli nie jest
w stanie ogarn±ć tego to na drogi się nie nadaje.

to jakim cudem zawodowi keirowcy robi± podobne durnoty?
 >
Cytuje 'napewno by odsialy czesc niebezpiecznych [...]'. Napisalem
gdzies, ze by wyelminowaly?

Słyszałe¶ o TIR-ze zapierdalaj±cym 90 km/h pod pr±d na autostradzie?

Niestety słyszałem i widziałem. Był taki film - tutaj także popularny.

Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię jeĽdzić na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne dziecko? A u nas? - Uczysz syna i traktuj± cię za to jak przestępcę.

Pozwólcie rodzicom doszkolić dzieci a wszystkim to wyjdzie na zdrowie. Oczywi¶cie oprócz skorumpowanemu systemowi egzaminowania.

Data: 2012-01-30 09:42:01
Autor: Sebastian Kaliszewski
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Marcin N wrote:
W dniu 2012-01-27 15:42, AZ pisze:
On 01/27/2012 03:35 PM, Marek Dyjor wrote:

Testy psychofizyczne napewno by odsiały czę¶ć niebezpiecznych dla
innych idiotów. Może kto¶ się oburzać, że nazywam ich idiotami ale
jak nazwać kogo¶ kto wjeżdża pod pr±d na ekspresówce? Jeżeli nie jest
w stanie ogarn±ć tego to na drogi się nie nadaje.

to jakim cudem zawodowi keirowcy robi± podobne durnoty?
 >
Cytuje 'napewno by odsialy czesc niebezpiecznych [...]'. Napisalem
gdzies, ze by wyelminowaly?

Słyszałe¶ o TIR-ze zapierdalaj±cym 90 km/h pod pr±d na autostradzie?

Niestety słyszałem i widziałem. Był taki film - tutaj także popularny.

Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię jeĽdzić na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne dziecko?

Statystyki wcale nie wskazuj± USA jako kraj najbezpieczniejszy drogowo. A maj± bardzo niskie ograniczenia (88km/h na prostej jak drut szosie, przekroczysz o 15km/h a niewiadomo sk±d wyskakuje szeryf). Na najbardziej wypasionych, po 4-6 pasów w jedn± stronę autostradach jest 111 albo 122km/h.

A u nas? - Uczysz syna i traktuj± cię za to jak przestępcę.

A masz wła¶ciwie wyposażony samochód.


Pozwólcie rodzicom doszkolić dzieci a wszystkim to wyjdzie na zdrowie.

Nie wierzę.

Oczywi¶cie oprócz skorumpowanemu systemowi egzaminowania.

A guzik. Sporej czę¶ci rodzice nie naucz± bo:
a) nie maj± czasu
b) sami nie jeżdż±
c) lepiej żeby nie uczyli

\Seb
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Data: 2012-02-06 16:38:56
Autor: Jacek Osiecki
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Dnia Fri, 27 Jan 2012 18:01:05 +0100, Marcin N napisał(a):
Wg mnie to nie system szkolenia jest winny.
Popatrzcie na USA - tam dostajesz papierek i rodzic ma prawo uczyć cię jeĽdzić na drogach publicznych. Kto lepiej nauczy niż rodzic własne dziecko? A u nas? - Uczysz syna i traktuj± cię za to jak przestępcę.

Tu nie chodzi nawet o rodziców i dzieci, a o ilo¶ć godzin nauki
i regularno¶ć. Co nauczy 30, czy choćby 60 godzin jazdy, z częstotliwo¶ci±
2 razy w tygodniu? W dodatku to schodzi jeszcze na przypomnienie sobie jak
to się wrzuca bieg, parę parkowań, dojazd do jakiego¶ specyficznego
skrzyżowania... i g* taki kursant pamięta.

Moja lepsza połowa zdać egzamin w końcu zdała, ale nadal nie umiała się
poruszać po drogach. Dopiero jak dzień w dzień jeĽdziła do pracy (a ja
siedziałem obok) zaczęła się tak naprawdę uczyć.
Powinno być tak, żeby jazda bez prawka była dozwolona - pod warunkiem że
obok siedzi osoba z odpowiednim do¶wiadczeniem, plus odpowiednie surowe
kary gdy co¶ się przydarzy...
Dzieciaki mieszkaj±ce po wsiach zdaj± bez problemu za pierwszym razem -
bo taki to od ziemi nie odro¶nie a już pojeĽdzi trochę traktorem, tu się
przejedzie motocyklem, pojeĽdzi po zagrodzie samochodem ojca... Gdy
przychodzi czas na egzamin to ma obycie z samochodem i prędzej obleje teorię
a nie praktykę. W rodzinie mam przypadek chłopaczka, który od zawsze chciał
jeĽdzić TIRem tak jak ojciec i gdy już tylko sięgał do pedałów to ćwiczył
sobie manewry - skutek taki, że w wieku 13-14 lat przy różnych rampach i
ciasnych przejazdach wywijał ci±gnikiem siodłowym z naczep± aż osoby
postronne my¶lały że s± w jakiej¶ ukrytej kamerze :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2012-01-27 18:35:40
Autor: Cavallino
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jfucoa$sc6$1news.task.gda.pl...
AZ wrote:
On 01/27/2012 03:05 PM, Marek Dyjor wrote:

znaczy wierzysz że jak wprowadz± super restrykcyjnt system to nie
bedzie wypadków powodowanych przez debili?

Testy psychofizyczne napewno by odsiały czę¶ć niebezpiecznych dla
innych idiotów. Może kto¶ się oburzać, że nazywam ich idiotami ale
jak nazwać kogo¶ kto wjeżdża pod pr±d na ekspresówce? Jeżeli nie jest
w stanie ogarn±ć tego to na drogi się nie nadaje.

to jakim cudem zawodowi keirowcy robi± podobne durnoty?

Proste - oni również nigdy nie powinni prawka dostać.

Data: 2012-01-27 18:56:29
Autor: venioo@interia.pl
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 10:59, AZ pisze:
On 01/27/2012 10:38 AM, DoQ wrote:
Witam,

http://www.sadistic.pl/dabrowa-gornicza-czolowka-citroen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm



Chyba nie było.

Kurwa jakim to jełopem trzeba być. No i niech kto¶ jeszcze powie, że
mamy za restrykcyjny system
szkolenia kierowców.


System szkolenia kierowcow nie ma nic do tego, czy ktos jest kretynem czy nie. Poza tym narkotesty powinny byc przed takim egzaminem. Wykazalo cokolwiek - zolte papiery i brak mozliwosci posiadania PJ.
Bo na trzezwo on tego raczej nie zrobil...

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG
http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html

Data: 2012-01-27 19:02:25
Autor: AZ
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
On 01/27/2012 06:56 PM, venioo@interia.pl wrote:

System szkolenia kierowcow nie ma nic do tego, czy ktos jest kretynem
czy nie. Poza tym narkotesty powinny byc przed takim egzaminem. Wykazalo
cokolwiek - zolte papiery i brak mozliwosci posiadania PJ.
Bo na trzezwo on tego raczej nie zrobil...

Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadaj±.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-27 19:34:16
Autor: to
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
begin AZ
Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadają.

Każdy większy wariat przejdzie taki test albo zapłaci żeby przejść. A większość trafień byłaby pewnie przypadkowa.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-01-27 22:56:28
Autor: venioo@interia.pl
Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
W dniu 2012-01-27 20:34, to pisze:
begin AZ

Szkolenie nie, ale można by badać kandydatów czy psychicznie się nadaj±.

Każdy większy wariat przejdzie taki test albo zapłaci żeby przej¶ć. A
większo¶ć trafień byłaby pewnie przypadkowa.


Znaj±c nasze realia to byłby tak ułożony, żeby znowu $$$ wyci±gać tylko.
Tylko testy krwi i moczu - to nie kłamie (pomijaj±c łapówki, bo tego żaden test nie ogarnie).

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG
http://tablica.pl/oferta/audi-100-c4-czarna-gaz-lpg-mafia-look-IDvheh.html

Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona