[NTG?] Debile na rowerach..

Data: 2012-12-12 18:21:48
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

Użytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kaadmr$7ob$1@news.icpnet.pl...
Słów mi brak.
Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopaną Grunwaldzką z naprzeciwka - na rowerku. Zapieprza niemal środkiem pasa, wszak przy krawędzi leży śnieg, pewnie ciężko się w nim pedałuje. W pewnej chwili wypierdala się na bok, jego pojazd ślizga się na przeciwny pas w stronę mojego zderzaka, a sam genialny kierowca - sunąc na boku/dupie ma chociaż na tyle przytomny umysł, żeby odepchnąć się od zderzaka samochodu który tuż za nim pędził ze 30km/h...

Co kieruje tymi ludźmi, którzy muszą po lodzie/śniegu, w mrozie zapierdzielać na pedałach?
Musi jeden z drugim udowodnić, że jest tak zajebisty i alternatywny, że kupę robi zieloną, a rowerem jeździ nawet zimą..?

Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni; mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

Ciekawe czy to ten sam, który codziennie zapierdziela pośród samochodów środkiem Baraniaka.
Nie muszę chyba dodawać, że 50 m dalej, wzdłuż Malty, biegnie równoległa i puściutka ścieżka rowerowa, ale kto by tam jeździł zaśnieżonymi ścieżkami, jak można wpieprzyć się pod samochody....

Data: 2012-12-12 18:28:59
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
 ale kto by tam jeździł zaśnieżonymi ścieżkami, jak można wpieprzyć się pod samochody....

Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu, chyba :)

sz.

Data: 2012-12-12 09:48:08
Autor: tadeklodz
[NTG?] Debile na rowerach..
 1/ Ten Rysio z Twojego przykadu powinien sobie kupi do rowerku opony z kolcami. S takowe niestety drogie powyej 150 z/szt. Ja na takowych jed i nie mam problemw ale nie po drogach publicznych bo sie boj kierowcw jedcych na ysych letnich gumach. Wczoraj jechaem samochodem za takim 15km/godz a wyprzedzi nie mona byo bo samochody z naprzeciwka.
2/ciek rowerow koo mojego domu odnieaj i posypuj piaskiem codziennie ale jezdni wcale jest straszna lizgawka.

Data: 2012-12-12 18:56:24
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Uytkownik  tadeklodz@poczta.onet.pl ...

[...]
Opona z kolcami nadaje si na alfalt, zakdajc, e nie jedzie si 100% bokami, po niegu?

Data: 2012-12-12 20:35:52
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
Opona z kolcami nadaje si na alfalt, zakdajc, e nie jedzie si 100%
bokami, po niegu?

Absolutnie sie nie nadaje. Na nieubity snieg tez nie.

sz.

Data: 2012-12-12 21:14:35
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-12, szufla <brak@emaila.pl> wrote:
Opona z kolcami nadaje się na alfalt, zakłądając, że nie jedzie się 100%
bokami, po śniegu?

Absolutnie sie nie nadaje. Na nieubity snieg tez nie.

Co tu kryć: kolcowane opony na rowerze są jeszcze mniej wygodne niż
kolcowane opony w samochodzie. Wręcz byłbym skłonny uwierzyć, że ten
facet zaliczył glebę PRZEZ kolcowane opony. Na pewno nie przez ich brak.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-13 19:06:05
Autor: Micha Pysz
[NTG?] Debile na rowerach..
Opona z kolcami nadaje si na alfalt, zakdajc, e nie jedzie si 100%
bokami, po niegu?
Oczywicie, e si nadaje, prcz lekkiego szumu nie ma negatywnego wpywu na jazd.
Te kolce wystaj z opony na milimetr. Tak naprawd to nie s kolce w takim potocznym rozumieniu, to bardziej takie ebki jak od rubki. S okrge i paskie.

Na nieg te si nadaj, coprawda nic nie  poprawiaj w takim przypadku ale te nie szkodz.

Najwiksza wada opon kolcowanych to waga.

mp.

Data: 2012-12-13 19:18:04
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
Na nieg te si nadaj, coprawda nic nie  poprawiaj w takim przypadku ale te nie szkodz.

Najwiksza wada opon kolcowanych to waga.

Znacznie wieksze opory toczenia i niszczenie kolcow mimo, ze sa z weglikow spiekanych.
Szkoda opony, ktora pozniej juz nie bedzie tak dobrze pracowac na lodzie.

sz.

Data: 2012-12-13 19:20:30
Autor: Micha Pysz
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-13 19:18, szufla pisze:
[...]

E tam szkoda, kolcowane opony nokiana miaem kilka lat i problemem nie byo zniszczenie/wypadanie kolcw tylko guma, ktra sparciaa.

Obecnie mam schwalbe, uywane ju dwa pene sezony i nic gronego nie wida. Pewnie te guma pjdzie szybciej ni te kolce.

mp.

Data: 2012-12-12 19:12:48
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

Moja zona jezdzi codziennie na rowerze do roboty na oponach bez kolcow bo do miasta sie nie nadaja, ale z odpowiednim bieznikiem, tylko, ze  po chodnikach bo sciezek w stolycy nie odsniezaja. Jezdni sie zwyczajnie boi, raz ze samochodow , a dwa wlasnie jakiegos niekontrolowanego poslizgu.

sz.

Data: 2012-12-12 19:21:10
Autor: Tom N
[NTG?] Debile na rowerach..
szufla w <news:kaahd3$csa$1node2.news.atman.pl>:

Moja zona jezdzi codziennie na rowerze do roboty na oponach bez kolcow bo do miasta sie nie nadaja, ale z odpowiednim bieznikiem, tylko, ze  po chodnikach bo sciezek w stolycy nie odsniezaja.

Czyli nie zastosowae si do swojej rady
"Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"

A jeli jednak bdzie, to twj nick zobowizuje, chyba...

--
'Tom N'

Data: 2012-12-12 19:34:16
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
Czyli nie zastosowae si do swojej rady
"Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"

A jeli jednak bdzie, to twj nick zobowizuje, chyba...

Primo: Ja nie jestem miasto.
Secundo: Moj nick zobowiazuje tylko przy moim domu glupolku.

sz.

Data: 2012-12-13 21:57:54
Autor: Tom N
[NTG?] Debile na rowerach..
szufla w <news:kaailb$rhv$1node1.news.atman.pl>:

[...]

Czyli piszesz na pms "w pomrocznoci jasnej", bo to ty napisae:
"Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"
W odpowiedzi na powysze stao:
"ciek rowerow koo mojego domu odnieaj"

"chyba :)"? Nie, na pewno ;O

--
'Tom N'

Data: 2012-12-13 22:30:26
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

Czlowieku, wez wyjdz na swieze powietrze !

sz.

Data: 2012-12-13 22:34:48
Autor: Tom N
[NTG?] Debile na rowerach..
szufla w <news:kadhbm$rks$1node1.news.atman.pl>:

[...]

Napisa szufla patrzc w lustro i pobieg na wiee powietrze, adowa
akumulatory

--
'Tom N'

Data: 2012-12-12 20:48:59
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
szufla wrote:

Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu, chyba :)

Dla 3 rowerzystów dziennie? Sami sobie odśnieżcie. Po śniegu też się da jeździć rowerem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-12 23:18:36
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
Dla 3 rowerzystów dziennie? Sami sobie odśnieżcie. Po śniegu też się da
jeździć rowerem.

Zalezy ile tego sniegu jest, bo czasem lepszy by byl skuter sniezny :)
Coraz wiecej ludzi jezdzi w zimie, bo sprzet i ciuchy na to pozwalaja, duze znaczenie ma tez kwestia ekonomiczna, zwlaszcza w miastach.
Dla wielu ludzi wychowanych w duchu sportu nie jest to problem, dla innych to extrema i wielki wyczyn albo dla zakomlpeksionych grubasow glupota.
Gdyby sciezki byly odsniezone to nie byloby tego ujadania na rowerzystow.

sz

Data: 2012-12-12 22:23:54
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
szufla wrote:

[...]

Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-12 22:30:13
Autor: wiencek
[NTG?] Debile na rowerach..
 <tο> w wiadomoci
<news:50c903fa$0$26691$65785112news.neostrada.pl> napisa:

Jazda na rowerze zim to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo jedziem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

Gwno wisz, w nogach pisz i gazet si przykrywasz.

--
Tomasz Wickowski

Data: 2012-12-12 22:38:49
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
wiencek wrote:

Gówno wisz, w nogach śpisz i gazetą się przykrywasz.

Kolejny nawiedzony pedalarz? Ja w LO jeździłem zimą rowerkiem, żeby zaimponować koleżankom, ale po jaki chuj ma robić to dorosły człowiek, to nie wiem. --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-12 22:52:08
Autor: wiencek
[NTG?] Debile na rowerach..
 <tο> w wiadomoci
<news:50c90779$0$26691$65785112news.neostrada.pl> napisa:

Gwno wisz, w nogach pisz i gazet si przykrywasz.

Kolejny nawiedzony pedalarz? Ja w LO jedziem zim rowerkiem,
eby zaimponowa koleankom, ale po jaki chuj ma robi to
dorosy czowiek, to nie wiem.

Czyli jednak gwno wisz... Dzikuj za potwierdzenie.

--
Tomasz Wickowski

Data: 2012-12-13 17:16:55
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

Uytkownik "wiencek" <wiencej@poczty.tu> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:XnsA127F2CEB192AX23W8GAA@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

PLONK

Data: 2012-12-13 11:29:06
Autor: Pawel O'Pajak
[NTG?] Debile na rowerach..
Powitanko,

Ja w LO jeździłem zimą rowerkiem, żeby
zaimponować koleżankom, ale po jaki chuj ma robić to dorosły człowiek, to
nie wiem.

Dorosly tez chce zaimponowac  kolezankom... pewnie takim z LO;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-12-12 22:54:03
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-12, tο <tο> wrote:
Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

W ogóle uprawianie sportu jest niezdrowe. Im więcej sportu
uprawiasz, tym większa szansa na kontuzję! Popatrz na tych biednych
sportowców. Ciągle gipsy, ciągle operacje kolan, ciągle jakieś
zastrzyki przeciwbólowe.

Z kolei takie np. leżenie na sofie jest bezpieczne, wygodne
i takie "zwyczajne", że na pewno nikt Cię o snobizm nie oskarży.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-12 22:58:13
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

[...]

Uważasz, że jazda na rowerze na mrozie jest zdrowa? Jeśli tak, to Tobie najwyraźniej już zaszkodziła -- na głowę.

Z kolei takie np. leżenie na sofie jest bezpieczne, wygodne i takie
"zwyczajne", że na pewno nikt Cię o snobizm nie oskarży.

Jest wiele sportów, które można uprawiać zimą bez tak dużego zagrożenia wypadkiem, odmrożeniami czy uszkodzeniami stawów.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-12 23:17:26
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-12, tο <tο> wrote:
Uważasz, że jazda na rowerze na mrozie jest zdrowa? Jeśli tak, to Tobie najwyraźniej już zaszkodziła -- na głowę.

Jazda na rowerzena mrozie jest tak samo niebezpieczna dla zdrowia
jak jazda na rowerze latem. Pod warunkiem, że rower i odzież są
dopasowane do warunków.
A jeśli chodzi Ci o zimno, to przy intensywnej jeździe się go nie
odczuwa (produkujesz tyle ciepła, że zazwyczaj trzeba się i tak
trochę "rozpiąć", żeby nie zaparować pod ubraniem).

Jest wiele sportów, które można uprawiać zimą bez tak dużego zagrożenia wypadkiem, odmrożeniami czy uszkodzeniami stawów.

Na przykład?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-13 18:59:27
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Jazda na rowerzena mrozie jest tak samo niebezpieczna dla zdrowia jak
jazda na rowerze latem.

Teraz już nie muszę pytać czy jesteś idiotą.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-19 10:08:45
Autor: Chris
[NTG?] Debile na rowerach..
PK nabazgrał(a):

Jest wiele sportów, które można uprawiać zimą bez tak dużego zagrożenia
wypadkiem, odmrożeniami czy uszkodzeniami stawów.
Na przykład?

Szachy ...

Data: 2012-12-13 10:36:33
Autor: Maciek
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-12 23:58, tο pisze:
Jest wiele sportów, które można uprawiać zimą bez tak dużego zagrożenia wypadkiem, odmrożeniami czy uszkodzeniami stawów.
Dokładnie! Np. jazda na nartach, snowbordzie, hokej, skoki :->

Maciek

Data: 2012-12-13 11:14:52
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
Jest wiele sportów, które można uprawiać zimą bez tak dużego zagrożenia
wypadkiem, odmrożeniami czy uszkodzeniami stawów.
Dokładnie! Np. jazda na nartach, snowbordzie, hokej, skoki :->

Jeszcze alpinizm :)

sz.

Data: 2012-12-13 18:48:48
Autor: scobowski
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-13 11:14, szufla pisze:
[...]

Wszystkie powyzsze -oczywiście- uprawie się na jezdni....

Data: 2012-12-13 17:51:25
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pięknego Thu, 13 Dec 2012 18:48:48 +0100 osobnik zwany scobowski
napisał:

[...]

ależ oczywiście.
widok alpinistów wspinających się po jezdni - bezcenny :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-13 19:06:43
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
ależ oczywiście.
widok alpinistów wspinających się po jezdni - bezcenny :)

Malo jeszcze w swoim krotkim zyciu widziales:
http://www.youtube.com/watch?v=9U0tDU37q2M

sz.

Data: 2012-12-13 18:11:42
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..

ja to widziałem w realu nie w skeczu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-20 13:31:47
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..

napisał:

[...]

w górach naszych polskich. Ze 30-40 lat temu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-12 23:55:39
Autor: szufla
[NTG?] Debile na rowerach..
Jazda na rowerze zimą to fanaberia lub rodzaj snobizmu. Wiem, bo
jeździłem w liceum. Nie jest to ani zdrowe, ani wygodne.

Skoro na taki sposob rwales laski to rozumiem twoj punkt widzenia.
Jednak dla normalnych ludzi nie o to w tym chodzi i nie ma znaczenia czy lato czy zima.
Zapewniam cie, ze nie jest to niezdrowe, a wrecz odwrotnie.
Oczywiscie wszystko z umiarem, chociaz to tez dla niektorych pojecie wzglede skoro jada np. 1000km nonstop (latem :)

sz.

Data: 2012-12-12 23:04:22
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
szufla wrote:

Skoro na taki sposob rwales laski to rozumiem twoj punkt widzenia.
Jednak dla normalnych ludzi nie o to w tym chodzi i nie ma znaczenia czy
lato czy zima.

A o co?

Zapewniam cie, ze nie jest to niezdrowe, a wrecz odwrotnie. Oczywiscie
wszystko z umiarem, chociaz to tez dla niektorych pojecie wzglede skoro
jada np. 1000km nonstop (latem :)

Co jest zdrowego w odmrażaniu organizmu i ryzykowaniu potencjalnie groźnym
wypadkiem? Jednoślady to nie jest dobry sprzęt do jazdy po śliskim ani na
mrozie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-12 23:08:19
Autor: wiencek
[NTG?] Debile na rowerach..
 <tο> w wiadomoci
<news:50c90d76$0$26691$65785112news.neostrada.pl> napisa:

Zapewniam cie, ze nie jest to niezdrowe, a wrecz odwrotnie.
Oczywiscie wszystko z umiarem, chociaz to tez dla niektorych
pojecie wzglede skoro jada np. 1000km nonstop (latem :)

Co jest zdrowego w odmraaniu organizmu i ryzykowaniu
potencjalnie gronym wypadkiem? Jednolady to nie jest dobry
sprzt do jazdy po liskim ani na mrozie.

A wiesz, e Ty nawet gupi nie jeste?

--
Tomasz Wickowski

Data: 2012-12-12 23:09:25
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
wiencek wrote:

A wiesz, że Ty nawet głupi nie jesteś?

Idź już sobie, osiołku.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-12 23:21:44
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-12, tο <tο> wrote:
Jednak dla normalnych ludzi nie o to w tym chodzi i nie ma znaczenia czy
lato czy zima.

A o co?

O aktywność. O to że jazda na rowerze sprawia im przyjemność. Tak jak
Tobie struganie (chyba) idioty na newsgroupach.

Co jest zdrowego w odmrażaniu organizmu i ryzykowaniu potencjalnie groźnym
wypadkiem? Jednoślady to nie jest dobry sprzęt do jazdy po śliskim ani na
mrozie.

Tzn. wydaje Ci się, że śnieg jest bardziej śliski niż np. ściółka leśna
lub błoto?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-13 19:43:05
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

O aktywność. O to że jazda na rowerze sprawia im przyjemność.

To se jeździj -- po lesie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-13 19:54:25
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-13, tο <tο> wrote:
To se jeździj -- po lesie.

No i jeżdżę po lesie, jeśli mam okazję. Tyle że mieszkam w wewnętrznej
dzielnicy dużego miasta i do lasu to mam godzinę jazdy asfaltem.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-13 21:56:11
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

No i jeżdżę po lesie, jeśli mam okazję. Tyle że mieszkam w wewnętrznej
dzielnicy dużego miasta i do lasu to mam godzinę jazdy asfaltem.

To zawieź rower do lasu autem i tam se jeździj.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-13 22:03:18
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-13, tο <tο> wrote:
To zawieź rower do lasu autem i tam se jeździj.

Biorąc pod uwagę aktualne tendencje, to prędzej Ty usłyszysz
"zawieź sobie rowerem auto na autostradę i tam se jeździj".
:D

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-13 22:14:53
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Biorąc pod uwagę aktualne tendencje, to prędzej Ty usłyszysz "zawieź
sobie rowerem auto na autostradę i tam se jeździj". :D

Chyba w Twoim kolorowym świecie. Rowerowy snobizm przeminie, jak się zaczął. Rower nie jest praktycznym środkiem transportu, to narzędzie do rekreacji.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-13 22:23:30
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-13, tο <tο> wrote:
Chyba w Twoim kolorowym świecie. Rowerowy snobizm przeminie, jak się zaczął. Rower nie jest praktycznym środkiem transportu, to narzędzie do rekreacji.

No cóż. Mogę Ci tylko polecić jakieś książki albo filmy dokumentalne
o Chinach, Indiach lub państwach Azji Południowo-Wschodniej. Myślę, że
gdybyś wiedział cokolwiek o świecie, to takimi tezami byś nie rzucał.

Rower był "praktycznym środkiem transportu" przed samochodem i w okolicy
setnych urodzin samochodu spalinowego trzyma się całkiem nieźle. Mimo,
że jest mniej komfortowy, oraz że żyjemy w bogatym kraju, w którym
samochód jest rzeczą powszechną i dostępną.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-15 18:19:36
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

No cóż. Mogę Ci tylko polecić jakieś książki albo filmy dokumentalne o
Chinach, Indiach lub państwach Azji Południowo-Wschodniej.

Ogarniasz o czym dyskutujemy? O polskich miastach. Na pustyni niezłym środkiem transportu jest wielbłąd, ale czy to znaczy, ze po Warszawie należy zapierdalać na dromaderze? Wytrzeźwiej w końcu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-14 07:41:57
Autor: MadMan
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia 13 Dec 2012 22:14:53 GMT, tο napisał(a):

Rower nie jest praktycznym środkiem transportu

Świetna teza, dawno się tak nie ubawiłem :)
Rower jest bardzo praktycznym środkiem transportu w wielu
zastosowaniach. Nie wszystkich oczywiście, ale na krótkich dystansach
gdy nie potrzebujemy przewieźć dużego ładunku jest zwykle o wiele
bardziej praktyczny niż samochód. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-12-15 18:18:20
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
MadMan wrote:

Świetna teza, dawno się tak nie ubawiłem :) Rower jest bardzo
praktycznym środkiem transportu w wielu zastosowaniach.

Tak, w krajach trzeciego świata, dla biednych wieśniaków i meneli.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-15 19:58:29
Autor: nazgul
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-15 19:18, tο pisze:
MadMan wrote:

Świetna teza, dawno się tak nie ubawiłem :) Rower jest bardzo
praktycznym środkiem transportu w wielu zastosowaniach.

Tak, w krajach trzeciego świata, dla biednych wieśniaków i meneli.

a polonez roy to dla kogo?

Data: 2012-12-20 12:50:46
Autor: Jakub Witkowski
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-13 00:21, PK pisze:

[...]

Wydaje mi się, że śnieg na uczęszczanej drodze wcale nie musi być bardziej śliski
od ściółki w lesie, aby jazda po nim stanowiła znacznie większe ryzyko.

A rower odpowiednio przygotowany do zimy, to rower wyczyszczony, nasmarowany
i wstawiony do suchej piwnicy bądź na strych.

Data: 2012-12-13 19:09:15
Autor: Michał Pysz
[NTG?] Debile na rowerach..
Dla 3 rowerzystów dziennie? Sami sobie odśnieżcie. Po śniegu też się da
jeździć rowerem.
A właśnie w tym roku (zapewne przez nikły opad śniegu) rowerzystów jest bardzo dużo. Właściwie tyle samo co jesienią.

Problemem jest bark odśnieżania dróg dla rowerów.
Jak śnieg świeży to się spoko jedzie ale jak potem przemarznie to jest trudno.

A jazda rowerem w zimie wcale nie jest niezdrowa jak sugerujesz.

mp.

Data: 2012-12-13 19:41:15
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
Michał Pysz wrote:

Problemem jest bark odśnieżania dróg dla rowerów.

To sobie odśnieżcie. Z 50 chętnych obłąkańców (zapewne +/- tylu jest w Warszawie) powinno dać radę.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-13 20:02:15
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-13, tο <tο> wrote:
To sobie odśnieżcie. Z 50 chętnych obłąkańców (zapewne +/- tylu jest w Warszawie) powinno dać radę.

Nie wiem czy widziałeś kiedyś Warszawę (lub dowolne inne duże miasto).
50 rowerzystów to ja dziś rano minąłem przez 15 minut na jednej ulicy.
Przy takiej pogodzie jak dziś po Warszawie porusza się przynajmniej
kilka tysięcy rowerów. Jeśli śnieg się rozpuści, będzie to już
przynajmniej kilkanaście tysięcy.

Około 19:30 mijałem stojak rowerowy przy dużym centrum handlowym.
We wrześniu o podobnej porze stało tam około 30 rowerów. Dziś było 8,
co pokazuje, że osoby korzystające z roweru do dojazdu na zakupy (pewnie
prosto z pracy) śniegu i mrozu się nie boją.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-13 21:58:23
Autor: tο
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

50
rowerzystów to ja dziś rano minąłem przez 15 minut na jednej ulicy.

Chyba jak się naćpałeś. A na koniec minąłeś różowego słonia.

co
pokazuje, że osoby korzystające z roweru do dojazdu na zakupy (pewnie
prosto z pracy) śniegu i mrozu się nie boją.

To pewnie rowery meneli, którzy szukają jedzenia za sklepem. Nikt normalny nie jedzie do centrum handlowego na rowerze, szczególnie zimą. Chyba, że na wsi jak nie ma samochodu.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

[NTG?] Debile na rowerach..