[NTG?] Debile na rowerach..

Data: 2012-12-12 18:56:25
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Użytkownik scobowski scob@icpnet.pl ...

Słów mi brak.
Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopaną Grunwaldzką z naprzeciwka - na rowerku. Zapieprza niemal środkiem pasa, wszak przy krawędzi leży śnieg, pewnie ciężko się w nim pedałuje. W pewnej chwili wypierdala się na bok, jego pojazd ślizga się na przeciwny pas w stronę mojego zderzaka, a sam genialny kierowca - sunąc na boku/dupie ma chociaż na tyle przytomny umysł, żeby odepchnąć się od zderzaka samochodu który tuż za nim pędził ze 30km/h...

Co kieruje tymi ludźmi, którzy muszą po lodzie/śniegu, w mrozie zapierdzielać na pedałach?
Musi jeden z drugim udowodnić, że jest tak zajebisty i alternatywny, że kupę robi zieloną, a rowerem jeździ nawet zimą..?

Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni; mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

rzeczywiście idiota.
Tyle samochodów bez problemów, bez wypadków, bez uślizgów porusza się po drodze a on postanowił się wywwrócić.

A co go skłania - nie wiem. Zakłądam, że zatrzymałeś się, aby udzielić pomocy to mogłeś w międzyczasie zapytać.

Jak ja porusząłem się zimą rowerem to była to kwestia praktyczna - 40 minut zamiast 1:20 komunikacją. + zdrowie, forma, waga itp.

No i nie lubię zimna a na rowerze po 10 minutach jest już cieplutko ;-)

[NTG?] Debile na rowerach..