[NTG?] Debile na rowerach..

Data: 2012-12-13 21:59:55
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-12 18:08, scobowski pisze:
S艂贸w mi brak.

W艂a艣ciwie to jeden debil na rowerze. Debil, bo si臋 wypieprzy艂 pod samoch贸d, a nie musia艂, trzeba umie膰 jecha膰 po 艣niegu.

Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopan膮 Grunwaldzk膮 z naprzeciwka
- na rowerku. Zapieprza niemal 艣rodkiem pasa, wszak przy kraw臋dzi le偶y
艣nieg, pewnie ci臋偶ko si臋 w nim peda艂uje. W pewnej chwili wypierdala si臋
na bok, jego pojazd 艣lizga si臋 na przeciwny pas w stron臋 mojego
zderzaka, a sam genialny kierowca - sun膮c na boku/dupie ma chocia偶 na
tyle przytomny umys艂, 偶eby odepchn膮膰 si臋 od zderzaka samochodu kt贸ry tu偶
za nim p臋dzi艂 ze 30km/h...

Szcz臋艣cie, 偶e si臋 sko艅czy艂o bez ofiar.

Co kieruje tymi lud藕mi, kt贸rzy musz膮 po lodzie/艣niegu, w mrozie
zapierdziela膰 na peda艂ach?

M贸j samoch贸d stoi g艂贸wnie pod domem. A po mie艣cie roweruj臋 ca艂y rok bo jest to dla mnie wygodniejsze. Szybciej, bez kork贸w, bez problemu z parkowaniem. Tak膮 wybra艂em drog臋, nie odmawiam innym jazdy samochodem/autobusem - ka偶dy jedzie jak woli.
Pr贸bowa艂em samochodem (korki, problem z parkowaniem w centrum), autobusem - trzeba doj艣膰 na przystanek, trzeba czeka膰, nie艣膰 si臋 w t艂oku.

Rower jest dla mnie najwygodniejszy. Ale to dla mnie, oczywi艣cie nie nalegam aby pan prezes w garniaku jecha艂 rowerem w zamieci na spotkanie zarz膮du, to samo pani z dziecin膮 do przedszkola.

Musi jeden z drugim udowodni膰, 偶e jest tak zajebisty i alternatywny, 偶e
kup臋 robi zielon膮, a rowerem je藕dzi nawet zim膮..?

Z pewno艣ci膮 s膮 tacy. Ale rowerzy艣ci, kt贸rych znam (a znam ich niema艂o) je偶d偶膮 na rowerze ca艂y rok bo lubi膮/jest i wygodniej/szybciej. Roweruj膮 bez 偶adnej dodatkowej ideologii. Dodatkowo wi臋kszo艣膰 z nich ma samochody, kt贸re g艂贸wnie stoja pod domem i czekaj膮 na d艂u偶sze wyjazdy/wi臋ksze zakupy itd.

Co ciekawe - od pa藕dziernika prawie toto ta艂atajstwo znikn臋艂o z jezdni;
mam wra偶enie, 偶e wype艂藕li, kiedy spad艂 艣nieg.

Nie poczyni艂em takiej obserwacji.

Mam nadziej臋, 偶e Ci wyja艣ni艂em co nieco, na temat pow贸dek z jakich roweruje si臋 zim膮 )i nie tylko) po mie艣cie.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-12-13 22:18:28
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Pr贸bowa艂em samochodem
(korki, problem z parkowaniem w centrum)

I tak samochodem b臋dziesz szybciej (o ile ogarniasz w miar臋 dobrze efektywn膮 jazd臋 w korkach).

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-13 23:33:44
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-13 23:18, t慰 pisze:
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Pr贸bowa艂em samochodem
(korki, problem z parkowaniem w centrum)

I tak samochodem b臋dziesz szybciej (o ile ogarniasz w miar臋 dobrze
efektywn膮 jazd臋 w korkach).

Niestety nie masz racji...

Na wi臋kszo艣ci moich miejskich tras wybieram rower (bo mog臋, chc臋, jest mi wygodniej, szybciej)

Oczywi艣cie czasem szybciej b臋dzie samochodem, co nie znaczy, 偶e nim pojad臋.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-12-15 18:17:35
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Na wi臋kszo艣ci moich miejskich tras wybieram rower (bo mog臋, chc臋, jest
mi wygodniej, szybciej)

A wybieraj sobie nawet wrotki, je艣li masz taki kaprys.

Oczywi艣cie czasem szybciej b臋dzie samochodem, co nie znaczy, 偶e nim
pojad臋.

W 99% przypadk贸w autem b臋dzie szybciej. Nawet w du偶ych korkach jad臋 mniej wi臋cej r贸wno z szybko je偶d偶膮cymi rowerzystami (kt贸rzy 艂ami膮 przepisy je偶d偶膮c po liniach, chodnikach, czerwonych 艣wiat艂ach), a wystarczy 偶e si臋 troch臋 rozlu藕ni i ju偶 pedalarz zostaje chuj wie gdzie. Do tego ja si臋 relaksuj臋 siedz膮c wygodnie i s艂uchaj膮c muzyki, a on si臋 poci i morusa b艂otem.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-15 20:54:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-15 19:17, t慰 pisze:
[...]

Odpowiada艂em scobowskiemu na posta pisz膮c o zaletach roweru, szybko艣ci, wygodzie, bezproblemowemu parkowaniu. Nie wiem pod co, w niezbyt elegancki spos贸b, pr贸bujesz mi udowodni膰, 偶e si臋 myl臋.
Cieszy mnie, ze umiesz wyprzedzi膰 na lu藕nej drodze rowerzyst臋, ale to naprawd臋 nie wszystko.

Pozdrawiam i proponuj臋 EOT.

Seco

Data: 2012-12-17 10:39:59
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Nie wiem pod co, w niezbyt elegancki
spos贸b, pr贸bujesz mi udowodni膰, 偶e si臋 myl臋.

Przeczytaj jeszcze raz m贸j post, mo偶e tym razem zrozumiesz.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-14 00:16:15
Autor: Michoo
[NTG?] Debile na rowerach..
On 13.12.2012 23:18, t慰 wrote:
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Pr贸bowa艂em samochodem
(korki, problem z parkowaniem w centrum)

I tak samochodem b臋dziesz szybciej

Mam 8 km w jedn膮 stron臋. Samochodem do pracy, wi臋kszo艣膰 po "g艂贸wnych" drogach - 12-15 minut. + doj艣cie na parking 3 minuty. (A teraz i czasami + od艣nie偶anie 2 minuty.) Razem 18-20 minut. Dojazd rowerem do pracy 25-30 minut (przy niezbyt m臋cz膮cej je藕dzie). Powr贸t z pracy samochodem 30-40 minut + doj艣cie z parkingu - 33-43 minuty. Powr贸t z pracy rowerem 20-25 minut (bardziej z g贸rki ni偶 w 2 stron臋). O ile nie jest zbyt mokro/przera藕liwie zimno - wol臋 rower, bo si臋 rano rozbudz臋 a wieczorem jestem szybciej w domu. No i przy aktualnych temperaturach wsiadanie do samochodu po d艂u偶szym postoju jest dalekie od przyjemno艣ci...

(o ile ogarniasz w miar臋 dobrze
efektywn膮 jazd臋 w korkach).

Chyba nie wiem co to jest "efektywna jazda w korkach" - zmienianie co chwila pas贸w i wciskanie si臋 w ka偶d膮 luk臋 "na chama"? Je偶eli tak to i tak to za du偶o nie pomo偶e.

Michoo

Data: 2012-12-14 11:38:42
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..
"Michoo"  wrote in message news:kado0b$4uk$1mx1.internetia.pl...

Mam 8 km w jedn膮 stron臋. Samochodem do pracy, wi臋kszo艣膰 po "g艂贸wnych" drogach - 12-15 minut. + doj艣cie na parking 3 minuty. (A teraz i czasami + od艣nie偶anie 2 minuty.) Razem 18-20 minut.

Tez mam 8km. Rano 7-10 minuty, po poludniu 15-20. +15 minut miedzy praca a parkingiem (parking strzezony, a nie bede placil 30pln za parkowanie na ulicy kolo fabryki)

Dojazd rowerem do pracy 25-30 minut (przy niezbyt m臋cz膮cej je藕dzie).

Podobnie, jade ok. 25 minut.

O ile nie jest zbyt mokro/przera藕liwie zimno - wol臋 rower, bo si臋 rano rozbudz臋 a wieczorem jestem szybciej w domu.

Z tym "szybciej" to sprawa dyskusyjna. Po przyjezdzie rowerem do pracy trzeba wziac prysznic i sie przebrac - mi to zajmuje co najmniej 15 minut. (tak, wiem, ze niektorzy nie musza, ale sa tacy, co sie w ogole nie myja i tez uwazaja, ze nie smierdza) Po powrocie do domu - to samo. Wiec sumarycznie jazda rowerem wychodzi dluzej, ale jezdze dla przyjemnosci, jak jest cieplo.

No i przy aktualnych temperaturach wsiadanie do samochodu po d艂u偶szym postoju jest dalekie od przyjemno艣ci...

Jedyna nieprzyjemna rzecz to zimna kierownica (skora), ale rekawiczki z Decathlona (http://www.decathlon.pl/rkawiczki-dzianina-doroli-cz-id_1305568.html) zalatwiaja sprawe (BTW do jazdy konnej sie nie nadaja, ale do samochodu sa swietne).

--
Axel

Data: 2012-12-14 18:18:06
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-14, Axel <axel@op.nospam.pl> wrote:
Z tym "szybciej" to sprawa dyskusyjna. Po przyjezdzie rowerem do pracy trzeba wziac prysznic i sie przebrac - mi to zajmuje co najmniej 15 minut.

Tu bywa r贸偶nie. Nie ka偶dy musi bra膰 prysznic po lekkiej je藕dzie.
Niekt贸rym to w og贸le nie robi r贸偶nicy (bo pracuj膮 fizycznie i bior膮
prysznic po pracy, a nie przed). Jeszcze inni i tak musz膮 si臋 w pracy
dobrze umy膰, wi臋c prysznic ich bardzo nie obci膮偶y (chirurdzy, laboranci).

Nie mniej dla wi臋kszo艣ci os贸b rzeczywi艣cie jest to obci膮偶enie. Np. dla
mnie jazda na rowerze jest zupe艂nie bez sensu. Do pracy (autobusem i na
nogach) docieram w 20 minut i mog臋 od razu usi膮艣膰 do biurka (mo偶e po
poprawieniu w艂os贸w i ew. krawata). Przez ostatnie p贸艂 roku korek
w kierunku pracy by艂 chyba 3 razy.
Dojazd jedno艣ladem naprawd臋 op艂aca si臋 przede wszystkim wtedy, gdy
jedziemy mniej wi臋cej 30-60minut przez cz臋sto zakorkowan膮 okolic臋.
Zysk na czasie mo偶e by膰 ogromny (nawet dwukrotny) i pojawi si臋 jaki艣
efekt "zdrowotny" peda艂owania (bo od wsiadania na 10 minut to szybciej
si臋 z艂apie kontuzj臋 ni偶 form臋).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-14 23:06:40
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..

On 2012-12-14, Axel <axel@op.nospam.pl> wrote:
Z tym "szybciej" to sprawa dyskusyjna. Po przyjezdzie rowerem do pracy
trzeba wziac prysznic i sie przebrac - mi to zajmuje co najmniej 15 minut.

Tu bywa r贸偶nie. Nie ka偶dy musi bra膰 prysznic po lekkiej je藕dzie.

Noo, niektorzy wcale sie nie myja i nie smierdza. Przynajmniej tak mowia :-P

Niekt贸rym to w og贸le nie robi r贸偶nicy (bo pracuj膮 fizycznie i bior膮
prysznic po pracy, a nie przed). Jeszcze inni i tak musz膮 si臋 w pracy
dobrze umy膰, wi臋c prysznic ich bardzo nie obci膮偶y (chirurdzy, laboranci).

Tu masz racje, zwlaszcza co do fizycznych.

Nie mniej dla wi臋kszo艣ci os贸b rzeczywi艣cie jest to obci膮偶enie. Np. dla

Niemniej :-P

mnie jazda na rowerze jest zupe艂nie bez sensu. Do pracy (autobusem i na
nogach) docieram w 20 minut i mog臋 od razu usi膮艣膰 do biurka (mo偶e po
poprawieniu w艂os贸w i ew. krawata).

W krawacie na szczescie do pracy nie chodze (no, tylko jak sa wreczane nagrody, a i wtedy garnitur i krawat "udaja sie" do pracy w pokrowcu i zakladam je tylko na godzinke :-), ale KM w moim przypadku to jeszcze dluzej niz samochod albo rower.

Przez ostatnie p贸艂 roku korek
w kierunku pracy by艂 chyba 3 razy.

Na mojej trasie mam korek wylacznie w drodze powrotnej i spedzam w nim ok. 5 minut. Przez ostatnie 11 lat (tyle czasu dojezdzam do pracy z tego samego miejsca) RAZ zadarzylo sie, ze wracalem dlugo - ponad godzine. Ale wtedy miasto bylo sparalizowane przez opady sniegu, a gdybym wybral inna droge dojechalbym w czasie o polowe krotszym.

[...]

W moim przypadku samochod ma jeszcze ta zalete, ze czesto prosto z pracy jade po corke i wioze ja na jakies zajecia, albo do domu. Albo - robie zakupy w drodze do domu (takie, ze rowerem ciezko byloby je przewiezc).
A rowerem lubie jezdzic - kiedys jezdzilem duzo, ale przez brak czasu przynajmniej do pracy w wakacje moge pojechac...

--
Axel

Data: 2012-12-14 22:31:44
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-14, Axel <axel@op.bezspamu.pl> wrote:
Noo, niektorzy wcale sie nie myja i nie smierdza. Przynajmniej tak mowia :-P

Jako osoba, kt贸ra sp臋dzi艂a kilka lat 偶ycia na wydzia艂ach matmy
i fizyki musz臋 to niestety potwierdzi膰 :/. Niekt贸rzy studenci pachn膮
bardzo podobnie do napotykanych w autobusach 偶uli. Strasznie to smutne
i a偶 troch臋 jestem ciekaw, co si臋 z nimi dzieje po studiach (ale nie na
tyle, 偶eby jakiego艣 spotka膰 i spyta膰 :P).

Nie mniej dla wi臋kszo艣ci os贸b rzeczywi艣cie jest to obci膮偶enie. Np. dla

Niemniej :-P

O klops. Dzi臋ki :).

[...]

No w moim przypadku samoch贸d te偶 jest szybszy, ale nie przepadam za t膮
form膮. Na rowerze cz艂owiek przynajmniej si臋 rozbudza, a w samochodzie po
zarwanej nocy i 11h w pracy to tylko mo偶na zasn膮膰 i pier... w drzewo :).
Tak naprawd臋 od pierwszego dnia, gdy zdecydowa艂em si臋 na zrobienie PJ,
wiedzia艂em, 偶e samoch贸d jest tylko rozwi膮zaniem turystyczno-rekreacyjnym
i ew. spalinow膮 "taczk膮" na zakupy (cho膰 te te偶 staram si臋 robi膰 ma艂e
i cz臋sto, wi臋c raczej pieszo - po drodze z pracy).

A m贸wi膮c zupe艂nie szczerze: lubi臋 je藕dzi膰 komunikacj膮, bo mo偶na poczyta膰
newsy czy ksi膮偶k臋. W ka偶dym razie 艂atwiej si臋 "zebra膰" w autobusie ni偶
w domu. I teraz autentycznie widz臋, 偶e liczba czytanych ksi膮偶ek zmala艂a
po studiach (na wydzia艂y je藕dzi艂em 30-40 minut, a do pracy 10, wi臋c
nawet nie warto siada膰...).
Gdyby np. je藕dzi膰 do pracy poci膮giem przez ca艂e miasto (jakie艣 2x1h),
to pewnie przerabia艂bym tylko z tego powodu ksi膮偶k臋 tygodniowo :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-15 23:38:18
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..

"PK" <PK@nospam.com> wrote in message news:slrnkcna8d.21m.PKnotb-dante.notb-home...

No w moim przypadku samoch贸d te偶 jest szybszy, ale nie przepadam za t膮
form膮. Na rowerze cz艂owiek przynajmniej si臋 rozbudza, a w samochodzie po
zarwanej nocy i 11h w pracy to tylko mo偶na zasn膮膰 i pier... w drzewo :).

To ja chyba predzej na rowerze bym zasnal wracajac z pracy, bo wiekszosc trasy jade przez parki.
Za to w samochodzie zaraz mi ktos cisnienie podniesie i kawa nie jest potrzebna ;-)

A m贸wi膮c zupe艂nie szczerze: lubi臋 je藕dzi膰 komunikacj膮, bo mo偶na poczyta膰
newsy czy ksi膮偶k臋.

Od czasu zaopatrzenia sie w Kindla czytam... idac z parkingu do pracy (2x15 minut dziennie) i na spacerze "lunchowym". O lutego do listopada jakies ponad 100 ksiazek peklo (nie liczac papierowych czytanych w domu). Teraz za ciemno i niestety sie nie da czytac.

--
Axel

Data: 2012-12-15 23:56:40
Autor: J.F.
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia Sat, 15 Dec 2012 23:38:18 +0100, Axel napisa(a):
A m體i眂 zupe硁ie szczerze: lubi je糳zi komunikacj, bo mo縩a poczyta
newsy czy ksi笨k.
[...]

Kindle nie ma podswietlenia ? Ale czytanie w ruchu niewygodnie ... przestawilem sie na audiobooki. No i rozgladam sie za syntezatorem mowy :-)

J.

Data: 2012-12-16 09:09:53
Autor: nazgul
[NTG?] Debile na rowerach..

Kindle nie ma podswietlenia ?

zale偶y jaki, najnowszy kosmicznie drogi ma, ale nic opr贸cz tego ju偶 nie ma.

Ale czytanie w ruchu niewygodnie ... przestawilem sie na audiobooki.
No i rozgladam sie za syntezatorem mowy :-)

pocketbook 622

Data: 2012-12-16 11:55:27
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-15 23:56, J.F. pisze:
[...]

Kindle, ten z e-ink nie mia w砤snego pod秝ietlenia dop髃i nie kupi do Axel, dop髃i ja nie kupi砮m go 縪nce (Kindle Touch).

Jak ju kupi砮m, to zaraz potem pojawi si Kindle Paperwhite i ten ma w砤sne pod秝ietlenie :-) Taki los.

Kupi砮m 縪nie do Toucha oryginalny pokrowiec z lampk, ale ona troch za ma硂 秝iat砤 daje.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-12-16 13:04:39
Autor: J.F.
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia Sun, 16 Dec 2012 11:55:27 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisa(a):
[...]

Pozostaje kupic sobie latarke czolowa pod choinke :-)
:-)

Rosnie tez rynek okularkow z wyswietlaczami ... http://www.vuzix.com/consumer/products_m100.html

Ale to dopiero w przyszlosci.

J.

Data: 2012-12-16 18:08:58
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ot3hrem218mi.wmw746t2kyxg.dlg40tude.net...

Kindle nie ma podswietlenia ?

Moj (Kindle 3 3G) nie ma. Ale malo mi to przeszkadza.

Ale czytanie w ruchu niewygodnie ... przestawilem sie na audiobooki.

Ja jestem wzrokowcem i audiobooki zupelnie mnie "nie kreca".

No i rozgladam sie za syntezatorem mowy :-)

W Kindlu jest opcja czytania ksiazek (rzecz jasna po angielsku), ale nawet nie probowalem.

--
Axel

Data: 2012-12-16 08:53:59
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U偶ytkownik "Axel" <axel@op.bezspamu.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

Od czasu zaopatrzenia sie w Kindla czytam... idac z parkingu do pracy (2x15 minut dziennie) i na spacerze "lunchowym". O lutego do listopada jakies ponad 100 ksiazek peklo

Wszystkie kupi艂e艣, czy masz jakie艣 藕r贸d艂o na pirackie e-booki?

Data: 2012-12-16 10:22:21
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-16, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
Wszystkie kupi艂e艣, czy masz jakie艣 藕r贸d艂o na pirackie e-booki?

Jest sporo darmowych 藕r贸de艂 (Project Gutenberg, wolnelektury.pl), jest
coraz wi臋cej internetowych bibliotek przy tych tradycyjnych (korzystam
z e-BUW oraz Polskiej Biblioteki Internetowej).

Generalnie nie ma wielkiego przymusu kupowania e-book贸w, tak jak nie
ma przymusu kupowania tradycyjnych ksi膮偶ek (ja w ostatnich latach
kupi艂em najwy偶ej 5% przeczytanych).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-16 11:38:33
Autor: J.F.
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia Sun, 16 Dec 2012 08:53:59 +0100, Cavallino napisa(a):
U縴tkownik "Axel" <axel@op.bezspamu.pl> napisa w wiadomo禼i grup
Od czasu zaopatrzenia sie w Kindla czytam... idac z parkingu do pracy (2x15 minut dziennie) i na spacerze "lunchowym". O lutego do listopada jakies ponad 100 ksiazek peklo

Wszystkie kupi砮, czy masz jakie 紃骴硂 na pirackie e-booki?

A co ty internetu nie masz ? Ale .. 30 minut dziennie ... cienkie jakies te ksiazki, tanie :-)

P.S. a jak slysze na poczatku "nagranie zakladu niewidomych" to i sumienie
mam jakies czystsze :-P

J.

Data: 2012-12-16 18:14:10
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:26y2n4ciz3ai.1m0pwgw0kmqja$.dlg40tude.net...

Ale .. 30 minut dziennie ... cienkie jakies te ksiazki, tanie :-)

Nie doczytales - jeszcze plus lunch (30-60 minut), no i jakies czekanie u lekarza, na corki itp.
Poza tym - ja dosc szybko czytam - ksiazka 200-300 stron to jakies 4-5h efektywnego czytania... (pi*okno)

--
Axel

Data: 2012-12-16 10:28:02
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-15, Axel <axel@op.bezspamu.pl> wrote:
To ja chyba predzej na rowerze bym zasnal wracajac z pracy, bo wiekszosc trasy jade przez parki.

Ja nie widzia艂em parku od miesi膮ca :).
Mo偶e poza Parkiem Szcz臋艣liwickim w Warszawie, ale to jest raczej du偶y
skwer... W ka偶dym razie ja tam nie czuj臋 si臋 otoczony natur膮 tylko
alfaltem, brudem i setkami palaczy :P.

[...]

No ja w艂a艣nie my艣l臋 o Kindle. My艣l臋, my艣l臋... jak w styczniu dostan臋
podwy偶k臋, to wymy艣l臋, a jak nie, to poczekam do urodzin w lutym :).

Pewnie na pocz膮tku roku si臋 przeprowadz臋 i dojazd do pracy z 10 minut
autobusem zmieni si臋 np. w 1h poci膮giem. Wtedy Kindle b臋dzie zakupem
priorytetowym :).

Czyta膰 w ruchu nie lubi臋, bo po prostu bardzo szybko chodz臋 i ci膮gle bym
na co艣 wpada艂 :D.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-16 18:05:45
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..

"PK" <PK@nospam.com> wrote in message news:slrnkcr8jh.1uo.PKnotb-dante.notb-home...
wiekszosc
trasy jade przez parki.

Ja nie widzia艂em parku od miesi膮ca :).

Piechota - wczoraj; rowerem - we wrzesniu ostatnio...

Mo偶e poza Parkiem Szcz臋艣liwickim w Warszawie, ale to jest raczej du偶y
skwer... W ka偶dym razie ja tam nie czuj臋 si臋 otoczony natur膮 tylko
alfaltem, brudem i setkami palaczy :P.

Ja tamtedy do pracy (a potem przez cale Pole Mokotowskie) jezdze o 6:30, to raczej mam tam inne widoki. A z brudem nie przesadzaj - przez ostatnie kilka lat bardzo sie tam zmienilo na plus.

[...]

Ja szybko chodze, ale ta sama trasa od jakichs 7-8 lat, wiec prawie kazda nierownosc na chodniku znana :-)
Ale jak ide w lunchu w mniej znane strony, to tez nie ma problemu - widze wszystko katem oka.

--
Axel

Data: 2012-12-16 17:30:57
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-16, Axel <axel@op.bezspamu.pl> wrote:
Piechota - wczoraj; rowerem - we wrzesniu ostatnio...

Najzwyczajniej w 艣wiecie nie mam czasu. Ten rok jest strasznie
napakowany. Nie by艂em na 偶adnym przynajmniej tygodniowym wypadzie
w g贸ry pierwszy raz od... pewnie od pierwszego wypadu w g贸ry gdy
mia艂em 5-6 lat :P.

Ja tamtedy do pracy (a potem przez cale Pole Mokotowskie) jezdze o 6:30, to raczej mam tam inne widoki. A z brudem nie przesadzaj - przez ostatnie kilka lat bardzo sie tam zmienilo na plus.

Wci膮偶 za ma艂o. Dla mnie park to albo dzicz, natura i 艣piew ptak贸w
(np. Lasek na Kole) albo obszar stricte rekreacyjny (jak Pole
Mokotowskie). Na Park Szcz臋艣liwicki chyba ci膮gle nie ma konkretnego
pomys艂u. Z jednej strony basen, siatk贸wka, narty itp, a z drugiej
haszcze wype艂nione bezdomnymi i setki zalanych dziad贸w (o 6:30 chyba
mijasz jakich艣 "w臋dkarzy").
Nie mniej mieszkam obok parku ju偶 prawie 20 lat i rzeczywi艣cie post臋p
jest. Wtedy to nie by艂 ani park ani lasek. To by艂 po prostu SYF :D.

Ja szybko chodze, ale ta sama trasa od jakichs 7-8 lat, wiec prawie kazda nierownosc na chodniku znana :-)
Ale jak ide w lunchu w mniej znane strony, to tez nie ma problemu - widze wszystko katem oka.

Ja w porze lunchu po prostu jem lunch. Albo pracuj臋 i wtedy jest wi臋ksza
szansa na wyj艣cie przed 18 i np. bieganie czy rower.
Poza tym przy czytaniu lubi臋 si臋 naprawd臋 skupi膰 i odci膮膰. 殴le mi si臋
czyta w ruchu (nie nale偶臋 tak偶e do os贸b, kt贸re np. chodz膮 w k贸艂ko
z ksi膮偶k膮). Poci膮g czy autobus to po prostu idealne miejsce do lektury.
艢miem twierdzi膰, 偶e mo偶liwo艣膰 spokojnego czytania to zdecydowanie jej
najwi臋ksza zaleta (cho膰 zaraz przed umo偶liwieniem rozwoju miasta). :P

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-16 23:36:00
Autor: Axel
[NTG?] Debile na rowerach..

"PK" <PK@nospam.com> wrote in message news:slrnkcs1cg.2df.PKnotb-dante.notb-home...

[...]

Zalezy do czego :-P Ja po prostu wole jechac parkami (jakie by nie byly), niz przy ciagach komunikacyjnych. Tyle, ze z roku na rok robi sie coraz wiekszy ruch w tych parkach - dwa lata temu mialem dosc mocne bliskie spotkanie z rolkarzem na sciezce rowerowej (przednie kolo do wymiany i mocno obite biodro).

[...]

Nie mijam, ale to pewnie kwestia trasy przejazdu.

Nie mniej mieszkam obok parku ju偶 prawie 20 lat i rzeczywi艣cie post臋p
jest.

Ja 800m od parku od ponad 11 lat :-)

Wtedy to nie by艂 ani park ani lasek. To by艂 po prostu SYF :D.

Ale za to sie fajnie jezdzilo na sankach z gorki (przyjezdzalem specjalnie ze starsza corka z Koszykowej ;-)

Ale jak ide w lunchu w mniej znane strony, to tez nie ma problemu - widze
wszystko katem oka.

Ja w porze lunchu po prostu jem lunch.

Mam na lunch godzine - wiec zdaze i zjesc i sie przejsc :-) A jak nie mam towarzystwa, to i podczas jedzenia sobie czytam ;-)

Albo pracuj臋 i wtedy jest wi臋ksza
szansa na wyj艣cie przed 18 i np. bieganie czy rower.

U nas we fabryce lunch jest obowiazkowy i nie moge go zamienic na wczesniejsze wyjscie. Ale nie narzekam, bo wychodze 15.45 :-)

--
Axel

Data: 2012-12-16 23:21:04
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-16, Axel <axel@op.bezspamu.pl> wrote:
Zalezy do czego :-P Ja po prostu wole jechac parkami (jakie by nie byly), niz przy ciagach komunikacyjnych. Tyle, ze z roku na rok robi sie coraz

Ja niekoniecznie. W zasadzie do艣膰 dobrze czuj臋 si臋 na rowerze w du偶ym
ruchu. Nigdy nie mia艂em wra偶enia, 偶e mo偶na zgin膮膰 i 偶e wszyscy chc膮 mnie
rozjecha膰 (po prostu du偶o jest burak贸w, a po przesiadce do samochodu
wielkiej poprawy nie odczu艂em). A poniewa偶 na rowerze je偶d偶臋 g艂贸wnie
dla formy, to potrzebuj臋 jakiego艣 miejsca, gdzie mo偶na si臋 bezpiecznie
rozp臋dzi膰.

Z kolei Park Szcz臋艣liwicki jest naprawd臋 zat艂oczony i je藕dzi si臋 tam
po prostu ci臋偶ko i wolno. Oczywi艣cie m贸wi臋 o odczuciach z weekend贸w,
bo o 7 rano w dniu pracuj膮cym wygl膮da to "troch臋" inaczej (ale wtedy
jestem pieszym, wi臋c jest mi to raczej oboj臋tne).

wiekszy ruch w tych parkach - dwa lata temu mialem dosc mocne bliskie spotkanie z rolkarzem na sciezce rowerowej (przednie kolo do wymiany i mocno obite biodro).

Nie wiem czy to znowu taka wada. 20 lat temu park by艂 pusty i m贸j s膮siad
mia艂 tam bliskie spotkanie z... desk膮 zza drzewa. W zasadzie sama
kradzie偶 roweru bardzo go nie dotkn臋艂a, bo jeszcze przez kilka lat nie
pali艂 si臋 do jazdy.

Wtedy to nie by艂 ani park ani lasek. To by艂 po prostu SYF :D.

Ale za to sie fajnie jezdzilo na sankach z gorki (przyjezdzalem specjalnie ze starsza corka z Koszykowej ;-)

Z tej du偶ej ze 艣mieci (przed wielk膮 rozwa艂k膮 i zbudowaniem stoku)
zje偶d偶a艂em, ale nie pami臋tam jak by艂o.
P贸藕niej zje偶d偶a艂em z tego wa艂u przy p臋tli. No c贸偶... cz艂owiek by艂 bardzo
m艂ody i proste rzeczy sprawia艂y mu przyjemno艣膰 :).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-15 18:13:43
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Tu bywa r贸偶nie. Nie ka偶dy musi bra膰 prysznic po lekkiej je藕dzie.

Zdecydujcie si臋 w ko艅cu -- albo doje偶d偶acie +/- jak samochody, czyli zapieprzacie na tych rowerkach jak dzicy albo jedziecie powoli, 偶eby si臋 nie poci膰 i nie brudzi膰 i doje偶d偶acie 2-3 razy wolniej.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-15 21:08:18
Autor: J.F.
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia 15 Dec 2012 18:13:43 GMT, t慰 napisa(a):
PK wrote:
Tu bywa r罂nie. Nie ka縟y musi bra prysznic po lekkiej je糳zie.
Zdecydujcie si w ko馽u -- albo doje縟縜cie +/- jak samochody, czyli zapieprzacie na tych rowerkach jak dzicy albo jedziecie powoli, 縠by si nie poci i nie brudzi i doje縟縜cie 2-3 razy wolniej.

Jak policzysz wszystko, od drzwi do drzwi, to moze sie okazac ze rowerem
mimo ze wolniej, to jednak szybciej. Droga inna, korkow nie ma, parking
blisko ...

J.

Data: 2012-12-15 21:22:36
Autor: Jacek Maciejewski
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia Sat, 15 Dec 2012 21:08:18 +0100, J.F. napisa(a):

PK wrote:
[...]

Tu se mo縩a poczyta o praktyce: http://www.rowerowa.zgora.pl/ - Wy禼ig
rower kontra samoch骴. A Zielona to miasteczko w por體naniu do Wawy. Cho
swoje korki i szczyty ma.
--
Jacek

Data: 2012-12-17 10:34:00
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Jacek Maciejewski wrote:

Tu se mo偶na poczyta膰 o praktyce: http://www.rowerowa.zgora.pl/ - Wy艣cig
rower kontra samoch贸d. A Zielona to miasteczko w por贸wnaniu do Wawy.
Cho膰 swoje korki i szczyty ma.

ROTFL. Trzeba by膰 nie do ko艅ca normalnym, 偶eby czerpa膰 informacje o samochodach ze strony fanatycznych pedalarzy, kt贸rzy g艂osz膮 m.in., 偶e: "Masy Krytyczne odby艂y si臋 znowu. Przyj臋to zasad臋 robienia ich w艂a艣nie w ostatni pi膮tek miesi膮ca w godzinach szczytu. Organizatorzy kieruj膮c si臋 z艂ymi do艣wiadczeniami z poprzedniego roku nie starali si臋 o pozwolenia.".

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-17 17:22:22
Autor: Jacek Maciejewski
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia 17 Dec 2012 10:34:00 GMT, t慰 napisa(a):

ROTFL. Trzeba by nie do ko馽a normalnym

Rozumny cz硂wiek nie musi zgadza si w pe硁i z lini prezentowan na
stronie 縠by m骳 odnie舵 si krytycznie do do秝iadczenia z pr阣ko禼i
przejazdu mi阣zy dwoma punktami miasta. Nie s眃zisz chyba 縠 wyniki zosta硑
sfa硈zowane? Najwyra糿iej tw骿 rodzaj fanatyzmu nie pozwala ci na dostrzeganie
informacji niezgodnej z jego lini :)
--
Jacek

Data: 2012-12-17 17:01:07
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Jacek Maciejewski wrote:

Rozumny cz艂owiek nie musi zgadza膰 si臋 w pe艂ni z lini膮 prezentowan膮 na
stronie 偶eby m贸c odnie艣膰 si臋 krytycznie do do艣wiadczenia z pr臋dko艣ci膮
przejazdu mi臋dzy dwoma punktami miasta. Nie s膮dzisz chyba 偶e wyniki
zosta艂y sfa艂szowane?

Rozumny cz艂owiek ignoruje "testy", w kt贸rych testuj膮cy ma interes w takim czy innym wyniku. "Test" zosta艂 zrobiony tak, 偶eby wysz艂o co ma wyj艣膰. --
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-17 18:40:49
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-17, t慰 <t慰> wrote:
Rozumny cz艂owiek ignoruje "testy", w kt贸rych testuj膮cy ma interes w takim czy innym wyniku. "Test" zosta艂 zrobiony tak, 偶eby wysz艂o co ma wyj艣膰.

W takim razie rozumny cz艂owiek powinien tak偶e ignorowa膰 opinie os贸b,
kt贸re obejmuj膮 wyra藕ne i skrajne stanowisko w dyskusji. W tym w膮tku
kilka os贸b opowiada si臋 obiektywnie (przy okazji kulturalnie). Nie
nale偶ysz do tych os贸b.

Uwa偶am si臋 za cz艂owieka rozumnego, ale te偶 staram si臋 by膰 wyrozumia艂y.
Czy m贸g艂by艣 po prostu otwarcie przyzna膰, 偶e nie lubisz rowerzyst贸w,
na rowerze nie je藕dzisz i po prostu lubisz ich wyzywa膰? :)
Wtedy m贸g艂bym si臋 przesta膰 przejmowa膰 wyrozumia艂o艣ci膮 :).

Mam te偶 pro艣b臋. Czy m贸g艂by艣 wpisa膰 jaki艣 d艂u偶szy ci膮g znak贸w
jako sw贸j nick lub e-mail?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-18 22:42:08
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

[...]

Zasadniczo dostosowuj臋 kultur臋 do intelektu rozm贸wcy.

[...]

Nie m贸g艂bym, bo to bzdura. W liceum u偶ywa艂em roweru jako 艣rodka lokomocji, przeje藕dzi艂em na nim m.in. ze trzy zimy. Mam sentyment do tych czas贸w. Rower nadal lubi臋 -- jako narz臋dzie do rekreacji. 艢rodkiem lokomocji jest beznadziejnym, ma w tym kontek艣cie tylko jedn膮 zalet臋 -- niskie koszty.
Mam te偶 pro艣b臋. Czy m贸g艂by艣 wpisa膰 jaki艣 d艂u偶szy ci膮g znak贸w jako sw贸j
nick lub e-mail?

W tej chwili nie.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-15 21:32:45
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-15, t慰 <t慰> wrote:
Zdecydujcie si臋 w ko艅cu -- albo doje偶d偶acie +/- jak samochody, czyli zapieprzacie na tych rowerkach jak dzicy albo jedziecie powoli, 偶eby si臋 nie poci膰 i nie brudzi膰 i doje偶d偶acie 2-3 razy wolniej.

Je艣li je藕dzisz do pracy ekspres贸wk膮 (lub jeste艣 miejskim DEBILEM), to
2-3 razy wolniej. Je艣li jedziesz do pracy przez du偶e miasto (jak
wi臋kszo艣膰 rowerzyst贸w) i pojawiaj膮 si臋 korki, to czasy s膮 bardzo podobne
(tzn. 艣rednia 15-25 km/h - ja akurat je偶d偶臋 bli偶ej tej wi臋kszej
warto艣ci i si臋 nie m臋cz臋, ale mam generalnie du偶膮 naturaln膮 potliwo艣膰,
wi臋c r贸wnie spocony by艂bym jad膮c 2-krotnie wolniej).

W Warszawie dawniej to rower by艂 szybszym 艣rodkiem transportu, bo to
miasto po prostu sta艂o w miejscu. Ostatnio kork贸w jest coraz mniej
(ludzie przesiedli si臋 do komunikacji masowej), wi臋c nie jest to ju偶
tak korzystne. Tak czy inaczej rower jest pewniejszy, bo jeste艣
"odporny" na ewentualne zatory, wypadki itp.
Na korki odporna jest te偶 cz臋艣膰 komunikacji miejskiej (g艂贸wnie
ta torowa: metro, poci膮gi, tramwaje).
Samochodem masz mo偶liwo艣膰 porusza膰 si臋 szybciej, ale w rzeczywistym
艣wiecie nie wypada a偶 tak r贸偶owo. Poza tym 100 razy przyjedziesz do
pracy 10 minut wcze艣niej i nikt na to nie zwr贸ci uwagi. Raz sp贸藕nisz
si臋 godzin臋 przez korki i mo偶esz dosta膰 karton na rzeczy z biurka :D.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-17 10:38:44
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

[...]

Nawet m贸j ojciec, kt贸ry je藕dzi obecnie spokojnie, ma 艣redni膮 do pracy blisko 30 km/h. Rowerem, 偶eby si臋 nie spoci膰, nijak nie zrobisz wi臋cej ni偶 15 km/h (m贸wi臋 o prawdziwej 艣redniej, a nie tej z licznika, kt贸ry przestaje liczy膰, jak stoisz).

Samochodem masz mo偶liwo艣膰 porusza膰 si臋 szybciej, ale w rzeczywistym
艣wiecie nie wypada a偶 tak r贸偶owo.

Jak si臋 nie umie je藕dzi膰 samochodem to by膰 mo偶e. Jak si臋 umie, to tylko niekiedy metro b臋dzie szybsze (niekiedy, bo trzeba do/od niego doj艣膰, poczeka膰 itd.), ale du偶o mniej wygodne. 呕aden rower.

Poza tym 100 razy przyjedziesz do
pracy 10 minut wcze艣niej i nikt na to nie zwr贸ci uwagi. Raz sp贸藕nisz si臋
godzin臋 przez korki i mo偶esz dosta膰 karton na rzeczy z biurka :D.

Chyba na stanowisku ciecia parkingowego. Poza tym wi臋ksze ryzyko, 偶e na rowerku przyjedziesz ca艂y w b艂ocie bo Ci臋 kto艣 ochlapie, ni偶 偶e autem sp贸藕nisz si臋 o godzin臋.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-17 16:11:00
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-17, t慰 <t慰> wrote:
[...]

No to mo偶e Ty nie zrobisz ch艂opie... Mo偶e masz wysok膮 naturaln膮
potliwo艣膰, a mo偶e po prostu nie jeste艣 sprawny fizycznie.

Moja matka je藕dzi do pracy rowerem i wyci膮ga 艣redni膮 w okolicy 15km/h
bez trudu (na 艣cie偶kach, wi臋c na jezdni mia艂aby wy偶sz膮). 55 lat, praca
biurowa od 30 lat. Nie uprawia 偶adnego sportu od WFu na studiach.

Jak si臋 nie umie je藕dzi膰 samochodem to by膰 mo偶e. Jak si臋 umie, to tylko niekiedy metro b臋dzie szybsze (niekiedy, bo trzeba do/od niego doj艣膰, poczeka膰 itd.), ale du偶o mniej wygodne. 呕aden rower.

Ja nie wiem jakie Ty widzia艂e艣 metro. M贸wisz o tym warszawskim? Warszawa
nie jest zakorkowanym miastem. Co wi臋cej: tutejsze korki (przynajmniej
po bardziej zakorkowanej lewej stronie Wis艂y) s膮 g艂贸wnie w kierunku
zach贸d-wsch贸d. W kierunku p贸艂noc-po艂udnie korki s膮 du偶o mniejsze
- w艂a艣nie dzi臋ki obecno艣ci metra.

Je艣li zamierzasz si臋 wypowiada膰 o przewadze samochodu nad metrem
w tak og贸lny spos贸b, to polecam wizyt臋 w Pary偶u, Londynie czy Moskwie.
Takie do艣wiadczenie mog艂oby Ci istotnie zmieni膰 艣wiatopogl膮d na wiele
spraw.

Chyba na stanowisku ciecia parkingowego. Poza tym wi臋ksze ryzyko, 偶e na

Na ka偶dym stanowisku, gdzie wymagane jest szybkie reagowanie i stawianie
si臋 na wa偶nych spotkaniach. O pracy ciecia parkingowego wiem niewiele,
ale mo偶esz nam opowiedzie膰.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-18 22:50:42
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

No to mo偶e Ty nie zrobisz ch艂opie... Mo偶e masz wysok膮 naturaln膮
potliwo艣膰, a mo偶e po prostu nie jeste艣 sprawny fizycznie.

Jestem ponadprzeci臋tnie sprawny fizycznie, regularnie uprawiam sport. Zwykle 3x w tygodniu.

Moja matka je藕dzi do pracy rowerem i wyci膮ga 艣redni膮 w okolicy 15km/h
bez trudu (na 艣cie偶kach, wi臋c na jezdni mia艂aby wy偶sz膮). 55 lat, praca
biurowa od 30 lat. Nie uprawia 偶adnego sportu od WFu na studiach.

呕eby mie膰 艣redni膮 15 km/h musia艂aby jecha膰 prawie ca艂y czas >20 (bo czasem trzeba si臋 zatrzyma膰, zwolni膰). Ju偶 to widz臋, jak po takiej je藕dzie 55-letnia kobieta doje偶d偶a 艣wie偶a i wypocz臋ta. Jaaasne.

Je艣li zamierzasz si臋 wypowiada膰 o przewadze samochodu nad metrem w tak
og贸lny spos贸b, to polecam wizyt臋 w Pary偶u, Londynie czy Moskwie. Takie
do艣wiadczenie mog艂oby Ci istotnie zmieni膰 艣wiatopogl膮d na wiele spraw.

Przecie偶 napisa艂em, 偶e metro b臋dzie niekiedy szybsze, ale mniej wygodne. Jazda w szczycie metrem jest wybitnie ma艂o komfortowa.

Na ka偶dym stanowisku, gdzie wymagane jest szybkie reagowanie i stawianie
si臋 na wa偶nych spotkaniach.

Masz chyba na my艣li szybk膮 reakcj臋 na zam贸wienie pizzy w najbli偶szej okolicy i spotkania z osobami, kt贸re te pizze zamawia艂y. Ale i do tego rower s艂abo si臋 chyba nadaje, bo cz臋艣ciej widuj臋 Was na skuterach.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-18 23:03:37
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-18, t慰 <t慰> wrote:
Jestem ponadprzeci臋tnie sprawny fizycznie, regularnie uprawiam sport. Zwykle 3x w tygodniu.

Tak tak. Chodzisz na si艂k臋 i jeste艣 karkiem. Je艣li mamusia jest dumna,
to bardzo dobrze, ale nie o tak膮 sprawno艣膰 chodzi.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-21 19:57:29
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Tak tak. Chodzisz na si艂k臋 i jeste艣 karkiem. Je艣li mamusia jest dumna,
to bardzo dobrze, ale nie o tak膮 sprawno艣膰 chodzi.

Nie jestem karkiem, mam og贸lnie dobr膮 kondycj臋 pod ka偶dym wzgl臋dem.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-19 08:55:55
Autor: tadeklodz
[NTG?] Debile na rowerach..

> Moja matka je糳zi do pracy rowerem i wyci眊a 秗edni w okolicy 15km/h

> bez trudu (na 禼ie縦ach, wi阠 na jezdni mia砤by wy縮z). 55 lat, praca

> biurowa od 30 lat. Nie uprawia 縜dnego sportu od WFu na studiach.

痚by mie 秗edni 15 km/h musia砤by jecha prawie ca硑 czas >20 (bo czasem trzeba si zatrzyma, zwolni). Ju to widz, jak po takiej je糳zie 55-letnia kobieta doje縟縜 秝ie縜 i wypocz阾a. Jaaasne.

痑dne specjalne osi眊ni阠ie dla kobiety w tym wieku je縟勘cej systematycznie. Moja 縪na lekko starsza spokojnie tak przeci阾n osi眊nie a nie je糳zi systematycznie. Ja w wieku 65 lat te spokojnie tak pojad a te nie je縟筷 rowerem codziennie

Data: 2012-12-21 20:46:49
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
tadeklodz wrote:

呕adne specjalne osi膮gni臋cie dla kobiety w tym wieku je偶d偶膮cej
systematycznie. Moja 偶ona lekko starsza spokojnie tak膮 przeci臋tn膮
osi膮gnie a nie je藕dzi systematycznie. Ja w wieku 65 lat te偶 spokojnie
tak pojad臋 a te偶 nie je偶d偶臋 rowerem codziennie

Pitu, pitu.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-19 08:56:13
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
U縴tkownik  t慰 ...

痚by mie 秗edni 15 km/h musia砤by jecha prawie ca硑 czas >20 (bo czasem trzeba si zatrzyma, zwolni). Ju to widz, jak po takiej je糳zie 55-letnia kobieta doje縟縜 秝ie縜 i wypocz阾a. Jaaasne.

udowadniasz tylko, 縠 nie wiesz o czym m體isz...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")

Data: 2012-12-19 17:47:01
Autor: John Ko砤lsky
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

Bez urazy, ale .. jak wsiad砮m na rower po d硊gim czasie to mia砮m 秗edni w砤秐ie 15km/h. Z czasem zapewne mia砨ym wi阫sz, ale ... mowa o 55-letniej kobiecie, kt髍a ma dojecha niezm阠zona.

Data: 2012-12-20 08:56:04
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail john@kowal.invalid napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

[...]

Moja mama je縟zi regularnie - rocznik 57.
Co rozumiesz przez "niezm阠zona"?
Mniej zm阠zona ni po je縟zie komunikacj?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Pocz眛ek i koniec zawsze s jedno禼i."
Frank Herbert

Data: 2012-12-20 18:10:12
Autor: John Ko砤lsky
[NTG?] Debile na rowerach..

[...]

Mo縩a te regularnie biega maratony, ale ... trzeba by marato馽zykiem.

Co rozumiesz przez "niezm阠zona"?
Mniej zm阠zona ni po je縟zie komunikacj?

W眛ek 55-letniej mamy absurdalny jest

Data: 2012-12-20 18:56:00
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

sugerujesz, 縠 moja mama jest jako ponadprzeci阾nie uzdolniona sportowo? ROTFL

Co rozumiesz przez "niezm阠zona"?
Mniej zm阠zona ni po je縟zie komunikacj?

W眛ek 55-letniej mamy absurdalny jest

To po co odpowiadasz?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
Je縠li nawet OE nie widzi 縜dnych za潮cznik體, to ich nie ma ;)

Data: 2012-12-21 10:55:58
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail john@kowal.invalid napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

To po co odpowiadasz?

Bo absurdalny jest

klepn眂 w plecy? Zacia砮 si?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
Imieniny nale縴 obchodzi - je縠li nie w砤sne - to szerokim 硊kiem.

Data: 2012-12-21 18:19:57
Autor: scobowski
[NTG?] Debile na rowerach..
W dniu 2012-12-21 11:55, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj眂y mail john@kowal.invalid napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

To po co odpowiadasz?

Bo absurdalny jest

klepn眂 w plecy? Zacia砮 si?

ale jest! ;)
Absurdalny jest on ;)

Data: 2012-12-19 19:10:23
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:19122012.45DB9121@budzik61.poznan.pl...
U縴tkownik  t慰 ...

[...]

Obstawiam, 縠 z Was dw骳h, to raczej Ty nie wiesz.

Data: 2012-12-20 08:56:05
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

[...]

Twoje prawo.
Przypomn tylko, 縠 ostatni nasz rozmow o rowerach sko馽zy砮 jakim swoim chamskim zachowaniem, wi阠 mo縠 nie brnijmy.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Data: 2012-12-20 17:51:41
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:20122012.7692CA47@budzik61.poznan.pl...
[...]

Ale sk眃 - sko馽zy硂 si Twoim wstr阾em do czytania prawdy.
A wszystko co Ci si nie podoba po chamsku nazywasz z u縴ciem epitet體.

Data: 2012-12-20 18:56:00
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

mylisz si, Cavallino.
To 縠 kto m體i: ne masz racji - zupe硁ie mi nie przeszkadza.
To 縠 Ty ,aby to powiedzie, musisz u縴 okre秎e o pedalarzach, rojeniach, bezm髗gach i inne poejatywne okre秎enia nie m體i nic o prawdzie za to du縪 o Tobie.

Ale rozumiem, 縠 tamtej rozmowy nie pami阾asz... Nie ma problemu... ja pami阾am.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Mi硂舵 jest tryumfem wyobra縩i nad inteligencj."
Henry Louis Mencken

Data: 2012-12-20 20:01:52
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:20122012.12480A66@budzik61.poznan.pl...
[...]

No i co z tego?
To jest w砤秐ie prawda, kt髍a Ci sie nie podoba, ale jej to jeszcze w fa硈z nie zmienia.
Ani s硂wo bezpodstawne nie pada.

Czy Tobie si to podoba czy nie - wisi mi i powiewa.

Data: 2012-12-20 19:56:01
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

Ale ty pr骲ujesz dok砤dnie odwrotn implikacj przedstawi - tymczasem to 縠 przedstawisz swoje racje w taki spos骲 nie sprawia, 縠 Twoje twierdzenia s prawdziwe.
Sprawia tylko i wy潮cznie to, 縠 odechciewa si z Toba prowadzi polemik.

Ani s硂wo bezpodstawne nie pada.

To zale縴 od twojej definicji s硂wa bezpodstawne.
Zak潮dam, 縠 te s硂wa rzeczywi禼ie bezpodstawne nie s - Ty po prostu tak my秎isz.

Czy Tobie si to podoba czy nie - wisi mi i powiewa.

Wzajemnie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Jak mog powiedzie, co my秎, dop髃i
nie przekonam si, co m體i?"  E.M. Forster

Data: 2012-12-20 23:20:26
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:20122012.0CAA41C4@budzik61.poznan.pl...
[...]

Mo縠 do Twojej.

- tymczasem to
縠 przedstawisz swoje racje w taki spos骲 nie sprawia, 縠 Twoje twierdzenia
s prawdziwe.

Oczywi禼ie.
Tylko fakt, 縠 s prawdziwe, to powoduje.

Data: 2012-12-21 10:55:59
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Oczywi禼ie.
Tylko fakt, 縠 s prawdziwe, to powoduje.
Powodowa砨y. A 縠 nie masz racji to trudno m體i o prawdziwo禼i.
Trudno te m體i o twoich opiniach, jako o faktach.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Kiedy delektujemy si dziwnym i egzotycznym pi阫nem kwiat體 - zdrowo
jest u秝iadomo sobie, 縠 w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

Data: 2012-12-21 19:32:37
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:21122012.76CDCE42@budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Oczywi禼ie.
Tylko fakt, 縠 s prawdziwe, to powoduje.

Powodowa砨y. A 縠 nie masz racji

Twoim zdaniem.
Tyle 縠 ono mnie za bardzo nie interesuje.

Data: 2012-12-22 08:21:19
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

Co czyni jak眐olwiek rozmow z Tob bezsensown, prawda?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
W眛roba by砤 ca硑 dzie 秎edziona

Data: 2012-12-22 09:38:49
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:22122012.22C6DE8D@budzik61.poznan.pl...
[...]

Nie, czyni wpieranie mi na si酬 swoich racji bezsensownym.
Zw砤szcza bzdurnych i gdy nie pytam Ci co powinienem o czym my秎e.

W rozmowie nie przeszkadza.

Data: 2012-12-22 10:56:05
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

Brak zainteresowania moim zdaniem nie przeszkadza Ci w rozmowie...?
C罂, to w sumie wiele t硊maczy.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Kiedy dyplomata m體i "tak", oznacza to "mo縠"; kiedy m體i "mo縠",
ma na my秎i "nie"; kiedy m體i "nie", nie jest dyplomat."
Henry Louis Mencken

Data: 2012-12-22 12:51:14
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:22122012.2A0F9AAB@budzik61.poznan.pl...
[...]

Nie.
Tobie te nie przeszkadza, skoro z uporem maniaka wpierasz innym swoje.

Data: 2012-12-21 20:47:10
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Budzik wrote:

呕eby mie膰 艣redni膮 15 km/h musia艂aby jecha膰 prawie ca艂y czas >20 (bo
czasem trzeba si臋 zatrzyma膰, zwolni膰). Ju偶 to widz臋, jak po takiej
je藕dzie 55-letnia kobieta doje偶d偶a 艣wie偶a i wypocz臋ta. Jaaasne.

udowadniasz tylko, 偶e nie wiesz o czym m贸wisz...

Pitu, pitu.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-18 08:56:16
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
U縴tkownik  t慰 ...

Nawet m骿 ojciec, kt髍y je糳zi obecnie spokojnie, ma 秗edni do pracy blisko 30 km/h. Rowerem, 縠by si nie spoci, nijak nie zrobisz wi阠ej ni 15 km/h (m體i o prawdziwej 秗edniej, a nie tej z licznika, kt髍y przestaje liczy, jak stoisz).

Z ciekawo禼i - por體nujesz 秗edni predko禼 roweru do samochodu bo?
Z mjego podw髍ka - jak jeszcze je縟zi砮m rowerem do pracy:
- rower - oko硂 40 minut
- komunikacja - 1:10
- samoch骴 - oko硂 30 minut

O wp硑wie na moje zdrowie nawet nie wspomn.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie u砤twia decyzji." Frank Herbert

Data: 2012-12-18 22:43:55
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Budzik wrote:

Z ciekawo艣ci - por贸wnujesz 艣redni膮 predko艣c roweru do samochodu bo? Z
mjego podw贸rka - jak jeszcze je偶dzi艂em rowerem do pracy: - rower - oko艂o
40 minut
- komunikacja - 1:10
- samoch贸d - oko艂o 30 minut

Czyli samochodem szybciej i wygodniej. Dok艂adnie o tym pisz臋.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-19 08:56:13
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
U縴tkownik  t慰 ...

Budzik wrote:

[...]

Czyli samochodem szybciej i wygodniej. Dok砤dnie o tym pisz.

my秎, 縠 powiniene to opublokowac. Podejrzewam, 縠 twoje wnioski s genialnie odkrywcze.
Ciekawe, 縠 pomimo tego, mn髎two ludzi je縟zi jednak komunikacj, prawda?
My秎, ze w swojej pracy powiniene禼hocia minimalnie odnie禼 si do tego kuriozum.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Je秎i b阣眂 w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czyta jak z
ksi笨ki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2012-12-19 10:06:05
Autor: AZ
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-19, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Czyli samochodem szybciej i wygodniej. Dok艂adnie o tym pisz臋.

Ciekawe, 偶e pomimo tego, mn贸stwo ludzi je偶dzi jednak komunikacj膮, prawda?

Bo taniej i nie wszyscy maja samochod?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-19 14:56:14
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail artur.zabronski@gmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Czyli samochodem szybciej i wygodniej. Dok砤dnie o tym pisz.

Ciekawe, 縠 pomimo tego, mn髎two ludzi je縟zi jednak komunikacj,
prawda?
Bo taniej i nie wszyscy maja samochod?

przepraszam, czy dzisiaj jest Dzie Truizm體 na usenecie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Mo縠 wariaci to tacy ludzie, kt髍zy wszystko widz tak, jak jest, tylko
uda硂 im si znale兼 spos骲, 縠by z tym 縴."  William Wharton

Data: 2012-12-19 20:42:12
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-19, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
Bo taniej i nie wszyscy maja samochod?

Cz臋艣膰 pewnie tak, ale nie wszyscy. Nawet nie wiem czy wi臋kszo艣膰.

Bardzo wiele os贸b wybiera komunikacj臋 masow膮, bo jest wygodniejsza,
bo daje im wi臋ksze mo偶liwo艣ci. No i dlatego, 偶e czasem jest szybsza
(m贸wi臋 o czasie "brutto", a nie o samej je藕dzie z A do B, cho膰 i on
mo偶e by膰 kr贸tszy).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-21 19:43:06
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Cz臋艣膰 pewnie tak, ale nie wszyscy.

Jest jeszcze troch臋 snob贸w i ob艂膮ka艅c贸w dorabiaj膮cych ideologii do braku prawka i/lub pieni臋dzy na samoch贸d czy moto i/lub braku umiej臋tno艣ci jazdy powy偶szymi.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-19 12:58:28
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Budzik wrote:

my艣l臋, 偶e powiniene艣 to opublokowac. Podejrzewam, 偶e twoje wnioski s膮
genialnie odkrywcze.

Ka偶dy my艣l膮cy cz艂owiek dochodzi do takich samych samodzielnie.

Ciekawe, 偶e pomimo tego, mn贸stwo ludzi je偶dzi jednak komunikacj膮,
prawda? My艣l臋, ze w swojej pracy powiniene艣chocia偶 minimalnie odnie艣c
si臋 do tego kuriozum.

Bo tak jest taniej. Wyj膮tkiem, jak pisa艂em, bywa metro i tramwaj, kt贸re na niekt贸rych trasach s膮 szybsze (ale nie wygodniejsze). Rower jest prawie zawsze najchujowszy. Nie bez powodu rowery s膮 u偶ywane do komunikacji g艂贸wnie w krajach trzeciego 艣wiata (i na zachodzie przez snob贸w, ew. z powodu sztucznie generowanych przepis贸w "ekologicznych").

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-19 14:56:13
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
U縴tkownik  t慰 ...

my秎, 縠 powiniene to opublokowac. Podejrzewam, 縠 twoje wnioski s
genialnie odkrywcze.

Ka縟y my秎眂y cz硂wiek dochodzi do takich samych samodzielnie.

ROTFL
Ale ju tego, 縠 rowerem szybciej od komunikacji nie zauwa縴砮...

Ciekawe, 縠 pomimo tego, mn髎two ludzi je縟zi jednak komunikacj,
prawda? My秎, ze w swojej pracy powiniene禼hocia minimalnie odnie禼
si do tego kuriozum.

Bo tak jest taniej. Wyj眛kiem, jak pisa砮m, bywa metro i tramwaj, kt髍e na niekt髍ych trasach s szybsze (ale nie wygodniejsze). Rower jest prawie zawsze najchujowszy. Nie bez powodu rowery s u縴wane do komunikacji g丑wnie w krajach trzeciego 秝iata (i na zachodzie przez snob體, ew. z powodu sztucznie generowanych przepis體 "ekologicznych").

Albo ma硂 by na zachodzie albo obserwacje masz jakie dziwne.
Poda砮m ci swoje casy przejazd體.
Dlaczego uwa縜sz, 縠 dla mnie komunikacja miejska by砤by lepsza?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Ka縟y kiedy osi眊nie najwy縮zy stopie niekompetencji
Tylko 縠 politycy go osi眊aj tu po wyborach"

Data: 2012-12-19 19:11:16
Autor: Cavallino
[NTG?] Debile na rowerach..

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:19122012.6439AD0B@budzik61.poznan.pl...
U縴tkownik  t慰 ...

[...]

Jak doliczysz dwa prysznice i czas na pranie garnituru to niekoniecznie.

Data: 2012-12-19 20:44:27
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-19, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
Jak doliczysz dwa prysznice i czas na pranie garnituru to niekoniecznie.

Z ciekawo艣ci: co to znaczy "czas na pragnie garnituru"?
I sk膮d te 2 prysznice? Jak dla mnie to wychodzi jeden (zale偶y czy kto艣
si臋 normalnie k膮pie przed czy po pracy).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-21 19:41:51
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Z ciekawo艣ci: co to znaczy "czas na pragnie garnituru"? I sk膮d te 2
prysznice? Jak dla mnie to wychodzi jeden (zale偶y czy kto艣 si臋 normalnie
k膮pie przed czy po pracy).

Ale z Ciebie brudas.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-20 08:56:05
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

nie b眃zmy szczeg髄arzami.
Jak odlicz godzin na sport kt髍y mam od razu "w cenie" to i tak jestem sporo do przodu. :)

P.S. Pranie garnituru? --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
Ozi阞硂舵 stosunk體 mi阣zy lud糾i powstaje wskutek tar
mi阣zy nimi. I c罂 ty na to fizyko???

Data: 2012-12-21 19:40:52
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Budzik wrote:

Dlaczego uwa偶asz, 偶e dla mnie komunikacja miejska by艂aby lepsza?

Ogarniasz w og贸le temat dyskusji, czy niezbyt?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-22 08:21:22
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
U縴tkownik  t慰 ...

Dlaczego uwa縜sz, 縠 dla mnie komunikacja miejska by砤by lepsza?

Ogarniasz w og髄e temat dyskusji, czy niezbyt?

Jasne, r體nie w眛ki poboczne.

Wiem r體nie, 縠 nie jest o PTR, st眃 by mo縠 Twoje w眛pliwo禼i.
P.s. Takie pytanie od g丑wnego spamera grupy... - fajnie!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Cz硂wiek mo縠 by zakochany jak szaleniec, ale nie jak g硊piec."
La Rochefoucauld

Data: 2012-12-25 10:47:51
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Budzik wrote:

Dlaczego uwa偶asz, 偶e dla mnie komunikacja miejska by艂aby lepsza?

Ogarniasz w og贸le temat dyskusji, czy niezbyt?

Jasne, r贸wnie偶 w膮tki poboczne.

Chyba wyimaginowane.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-25 14:55:43
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
U縴tkownik  t慰 ...

Dlaczego uwa縜sz, 縠 dla mnie komunikacja miejska by砤by lepsza?

Ogarniasz w og髄e temat dyskusji, czy niezbyt?

Jasne, r體nie w眛ki poboczne.

Chyba wyimaginowane.

chyba...? Nie jeste pewien?

Data: 2012-12-15 18:15:23
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Michoo wrote:

[...]

Chyba zapomnia艂e艣 o przebieraniu (bo co drugi raz dojedziesz umorusany b艂otem) i prysznicu. Chyba, 偶e uk艂adasz ceg艂y na budowie i jest Ci to oboj臋tne.

[...]

No tak, wsiadanie do samochodu jest nieprzyjemne, za to jazda na rowerze na mrozie to prawdziwa rewelacja! Ludzie, co Wy jaracie?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-18 13:30:44
Autor: Michoo
[NTG?] Debile na rowerach..
On 15.12.2012 19:15, t慰 wrote:
Michoo wrote:

[...]

Mam takie fajne spodnie wojskowe, kt贸re zak艂ada si臋 na normalne - po dojechaniu na miejsce wystarczy zdj膮膰 i strzepn膮膰 b艂oto. Ewentualna wymiana koszulki to kilkadziesi膮t sekund.

i prysznicu. Chyba, 偶e uk艂adasz ceg艂y na budowie i jest Ci to
oboj臋tne.

Programuj臋 przy biurku. Jak mia艂em latem ~16 km to rzeczywi艣cie trzeba by艂o si臋 porz膮dnie umy膰 i przebra膰. Jak jad臋 8km zim膮 to po dojechaniu na miejsce koszulka jest ledwie lekko wilgotna i nie 艣mierdzi. (Chocia偶 oczywi艣cie na drugi dzie艅 ju偶 bym tej samej nie ubiera艂.)

Btw:
Na rowerze (jak i np 艂a偶膮c w g贸rach) cz艂owiek si臋 poci "na ch艂odzenie" - w takim pocie jest masa wody ale nie ma za du偶o po偶ywki dla bakterii i si臋 nie 艣mierdzi. (Inna kwestia, 偶e siedzenie w mokrej koszulce to 艣rednio przyjemne do艣wiadczenie, wi臋c lepiej i tak zmieni膰.)

Natomiast podczas siedzenia przy biurku przynajmniej ja si臋 tak poc臋 pod pachami, 偶e bez porz膮dnego mycia si臋 te minimum 2 razy dziennie i dobrego, antybakteryjnego antyperspirantu pod wiecz贸r wonia艂bym na ca艂膮 okolic臋.

[...]

Nie wiem jak ty, ale ja si臋 troch臋 inaczej ubieram do samochodu a inaczej na rower. Na rowerze si臋 ruszam to i nie marzn臋, w samochodzie zanim si臋 porz膮dnie rozgrzeje to mam p贸艂 trasy za sob膮.

Michoo

Data: 2012-12-18 13:15:01
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-18, Michoo <michoo_news@vp.pl> wrote:
Nie wiem jak ty, ale ja si臋 troch臋 inaczej ubieram do samochodu a inaczej na rower. Na rowerze si臋 ruszam to i nie marzn臋, w samochodzie zanim si臋 porz膮dnie rozgrzeje to mam p贸艂 trasy za sob膮.

No i um贸wmy si臋. To nie jest tak, 偶e po kilkudziesi臋ciu minutach
w samochodzie (szczeg贸lnie przegrzanym, bez klimy, ze sztucznymi
fotelami i np. dymem papierosowym) pachnie si臋 fio艂kami :).
Znam takich zawodnik贸w, co powinni bra膰 prysznic po przyjechaniu
w艂asnym autem (o komunikacji miejskiej nie wspominaj膮c).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-18 22:54:35
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

No i um贸wmy si臋. To nie jest tak, 偶e po kilkudziesi臋ciu minutach w
samochodzie (szczeg贸lnie przegrzanym, bez klimy, ze sztucznymi fotelami
i np. dymem papierosowym) pachnie si臋 fio艂kami :)

A kto teraz je藕dzi autem bez klimy, skoro takie z klim膮 mo偶na kupi膰 za 3 tys.?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-18 23:10:10
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-18, t慰 <t慰> wrote:
A kto teraz je藕dzi autem bez klimy, skoro takie z klim膮 mo偶na kupi膰 za 3 tys.?

"Kto艣" kto posiada samoch贸d bez klimy. Bo np. dop艂ata by艂a 8kPLN
i wola艂 to wyda膰 na rok paliwa czy co艣. Skoro firmy oferuj膮 warianty
bez klimatyzacji, to pewnie kto艣 je kupuje.

A mo偶e pan prezes prosto po pracy jedzie na tor, wi臋c wybra艂 z gara偶u
Ferrari Scuderia. No i nie ma klimy. Biedak. A przecie偶 m贸g艂 kupi膰 taki
za 3k.

BTW: jak oceniasz awaryjno艣膰 klimatyzacji w samochodzie kosztuj膮cym
tyle co 艣redniej klasy laptop? :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-19 09:56:00
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pi臋knego Tue, 18 Dec 2012 23:10:10 +0000 osobnik zwany PK napisa艂:

On 2012-12-18, t慰 <t慰> wrote:
[...]

kupuj膮 je firmy jako flot贸wki

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2012-12-19 14:56:14
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail gone@to.hell napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

A kto teraz je糳zi autem bez klimy, skoro takie z klim mo縩a kupi za
3 tys.?

"Kto" kto posiada samoch骴 bez klimy. Bo np. dop砤ta by砤 8kPLN i wola
to wyda na rok paliwa czy co. Skoro firmy oferuj warianty bez
klimatyzacji, to pewnie kto je kupuje.

kupuj je firmy jako flot體ki

chyba sobie jaja robisz...

Data: 2012-12-19 15:09:40
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pi臋knego Wed, 19 Dec 2012 14:56:14 +0000 osobnik zwany Budzik
napisa艂:

Osobnik posiadaj膮cy mail gone@to.hell napisa艂(a) w poprzednim odcinku co
nast臋puje:

[...]

nie

Data: 2012-12-20 08:56:03
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

A kt髍e to firmy kupuj samochody bez klimy?
Bo je縟zi酬m wieloma firm體kami (swoimi i nie tyko) i prakycznie poza jak倍  Pand kt骯 by砤 firm體 w cudzysowu, nie widzia砿 auta bez klimatyzacji.

Data: 2012-12-20 09:47:53
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pi臋knego Thu, 20 Dec 2012 08:56:03 +0000 osobnik zwany Budzik
[...]

A kt贸re偶 to firmy kupuj膮 samochody bez klimy? Bo je偶dzi艂臋m wieloma
firm贸wkami (swoimi i nie tyko) i prakycznie poza jak膮艣 Pand膮 kt贸a by艂a
firm贸w膮 w cudzysowu, nie widzia艂m auta bez klimatyzacji.

a s膮 takie. I nie s膮 to firmy krzak.
Powiem Ci, ze s膮 nawet takie bez radia mimo, 偶e normalnie takiego nie dostaniesz

Data: 2012-12-20 10:56:01
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
[...]

a s takie. I nie s to firmy krzak.
Powiem Ci, ze s nawet takie bez radia mimo, 縠 normalnie takiego nie dostaniesz

A mo縠sz wymieni konkretnie?
Auta b阣眂e w砤sno禼i firmy czy flot體ki?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"...kobiety tak dalece szanowa nale縴, jak dalece
same siebie szanowa umiej." Wojciech Bogus砤wski

Data: 2012-12-20 11:05:48
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pi臋knego Thu, 20 Dec 2012 10:56:01 +0000 osobnik zwany Budzik
[...]

A mo偶esz wymieni膰 konkretnie?

konkretnie nie mog臋, du偶a zagraniczna firma

Auta b臋d膮ce w艂asno艣ci膮 firmy czy flot贸wki?

flot贸wki, ale to nie ma znaczenia bo to nie leasingodawca wybiera

Data: 2012-12-20 12:56:11
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail gone@to.hell napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

A mo縠sz wymieni konkretnie?

konkretnie nie mog, du縜 zagraniczna firma

no tak, informacja poufna... ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Istota, kt髍a przez ca砮 縴cie tworzy砤 pewne okre秎one wyobra縠nie
swojej osoby, zginie raczej, ni stanie si antytez tego wyobra縠nia."
Frank Herbert

Data: 2012-12-20 13:32:50
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pi臋knego Thu, 20 Dec 2012 12:56:11 +0000 osobnik zwany Budzik
[...]

ale co? czy to ma jakie艣 znaczenie? Pogadaj z dealerami to sie dowiesz.

Data: 2012-12-20 18:56:00
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail gone@to.hell napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

A mo縠sz wymieni konkretnie?

konkretnie nie mog, du縜 zagraniczna firma

no tak, informacja poufna... ROTFL

ale co? czy to ma jakie znaczenie? Pogadaj z dealerami to sie dowiesz.

Nie wiem czy ma to jakie znaczenie.
Po prostu bawi mnie odpowiedzi typu wiem ale nie powiem, zw砤szcza, jak dotycz tak pufnych danych firmowych jak wyposa縠nie samochod體 firmowych w klimatyzacj.
Takie postawienie sprawy ma硂 m體i o samej sprawie klimatyzacji, natomiast du縪  Twojej wiarygodno禼i.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Kpi z filozofii to filozofowa naprawd."
Blaise Pascal

Data: 2012-12-20 18:58:40
Autor: masti
[NTG?] Debile na rowerach..
Dnia pi臋knego Thu, 20 Dec 2012 18:56:00 +0000 osobnik zwany Budzik
[...]

Nie wiem czy ma to jakie艣 znaczenie. Po prostu bawi膮 mnie odpowiedzi
typu wiem ale nie powiem, zw艂aszcza, jak dotycz膮 tak pufnych danych
firmowych jak wyposa偶enie samochod贸w firmowych w klimatyzacj臋.
Takie postawienie sprawy ma艂o m贸wi o samej sprawie klimatyzacji,
natomiast du偶o  Twojej wiarygodno艣ci.

naprawd臋 ma艂o mnie interesuje czy chcesz wierzy膰 czy nie.

Data: 2012-12-20 19:56:02
Autor: Budzik
[NTG?] Debile na rowerach..
Osobnik posiadaj眂y mail gone@to.hell napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

naprawd ma硂 mnie interesuje czy chcesz wierzy czy nie.

mnie r體nie :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Jeste tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
縠 jego wi陑ienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2012-12-19 20:47:46
Autor: PK
[NTG?] Debile na rowerach..
On 2012-12-19, masti <gone@to.hell> wrote:
kupuj膮 je firmy jako flot贸wki

Nie mam danych, 偶eby to podwa偶a膰. Znam tylko sytuacj臋 z dw贸ch
firm: mojej i ojca. W obu kupuje si臋 raczej "full opcje". Takie
podstawowe wersje bez klimy to chyba dla dostawc贸w pizzy...

Za to mam wielu znajomych, kt贸rzy kupili 艣wiadomie w贸z bez klimy
(zazwyczaj u偶ywany), bo wyda艂 im si臋 ciekawszy ni偶 klimatyzowany
w tej samej cenie.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-21 19:55:25
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

Za to mam wielu znajomych, kt贸rzy kupili 艣wiadomie w贸z bez klimy
(zazwyczaj u偶ywany), bo wyda艂 im si臋 ciekawszy ni偶 klimatyzowany w tej
samej cenie.

Ja nie znam nikogo, kto by mia艂 auto z klim膮, a potem kupi艂 bez. Zdarza si臋, 偶e co艣 tam bredz膮 zanim kupi膮 ten pierwszy, ale potem to zawsze must-
have.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-21 19:58:34
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
PK wrote:

"Kto艣" kto posiada samoch贸d bez klimy. Bo np. dop艂ata by艂a 8kPLN i wola艂
to wyda膰 na rok paliwa czy co艣.

Trzeba by膰 nie do ko艅ca normalnym, 偶eby wyda膰 kilkadziesi膮t tys. z艂 na samoch贸d bez klimy.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-19 14:31:50
Autor: Michoo
[NTG?] Debile na rowerach..
On 18.12.2012 23:54, t慰 wrote:
PK wrote:

[...]

Po tym jak poogl膮da艂em crash-testy r贸偶nych wytwor贸w motoryzacyjnych pad艂o na punto II.

Za klim臋 musia艂bym dop艂aci膰 ~1.5k i dosta艂 gratis dodatkowe 80k przebiegu oraz wyra藕ne 艣lady klepania, albo 260k przebiegu i samoch贸d "ig艂a, po mechaniku" (kt贸ry nagle postanowi艂 si臋 go pozby膰 z niewiadomych przyczyn).

Michoo

Data: 2012-12-21 19:56:25
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Michoo wrote:

[...]

Wola艂bym mie膰 80 tys. wi臋cej i klepany b艂otnik ni偶 poci膰 si臋 przez ca艂e lato w rozgrzanej puszce, no ale co kto lubi, r贸偶ne s膮 zboczenia.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2012-12-21 20:00:19
Autor: t慰
[NTG?] Debile na rowerach..
Michoo wrote:

[...]

Pot sam w sobie nie 艣mierdzi, 艣mierdzi pot rozk艂adaj膮cy si臋. Jak b臋dziesz siedzia艂 w mokrym ubraniu, to pr臋dzej czy p贸藕niej zaczniesz 艣mierdzie膰. Niestety w艂asny smr贸d du偶o mniej si臋 czuje ni偶 cudzy, st膮d tak wielu rowerowych 艣mierdzieli, kt贸rzy s膮dz膮, 偶e doje偶d偶aj膮 do pracy 艣wie偶y i rze艣cy. --
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

[NTG?] Debile na rowerach..