Debile u2 i Zenuś wybudzili się

Data: 2017-07-13 10:00:19
Autor: Bene Natus
Debile u2 i Zenuś wybudzili się
Zaraz po przebudzeniu zrobili siku i kupki. Następni zwlekli się z prycz. Zdjęli łachy zwane podomkami. Wodą z plastikowej michy przepłukali kaprawe oczęta. Nażarli się rzygowin z tej samej michy którą użytkuje kot prezesa. Po otrzymaniu instrukcji z Nowogrodzkiej debile u2 i Zenek rozpoczeli zasrywanie forum.

CL

Data: 2017-07-13 02:41:30
Autor: Zenek Kapelinder
Debile u2 i Zenuś wybudzili się
Godzina 8 pizdziak robi siku. Godzina 8:05 pizdziak robi kupe. Godzina 8:15 pizdziak sie budzi.

Data: 2017-07-13 13:47:23
Autor: Yogi
Dnia Thu, 13 Jul 2017 02:41:30 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Godzina 8 pizdziak robi siku. Godzina 8:05 pizdziak robi kupe. Godzina 8:15 pizdziak sie budzi.

Aaaa, teraz wiem. To ty jesteś ten debil! Y
--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2017-07-13 18:50:55
Autor: Bene Natus
On Thursday, July 13, 2017 at 10:39:38 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 11:02:45 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> PiSiorki najpierw ukradły 5 mld zł ze SKOKów, ale Kaczyński ze swoimi > Misiewiczami walnął w stół i powiedział "przebijam"!
>
> Polska straci aż 5,7 mld zł (!), bo sprzedawcy kebabów i mieszacze > syropów z aptek ekspresowo awansowani na dyrektorów w ministerstwach nie > mają pojęcia o tym co robią:
>
> https://www.pb.pl/miliardy-na-odpady-plyna-do-wodociagow-866290

Co tam naskrobali?

Wiesz, z Unią trzy razy na terminy umawiał się rząd PiSiewiczów i Misiewiczów, i trzy terminy zawalił. I ten sam rząd PiSiewiczów i Misiewiczów nie potrafił dogadać się na termin z wojewodami - bo dogadywanie się z innymi nie jest w naturze PiSiewiczów.

A teraz oczywiście od dupy strony będzie szukał winnego. Identycznie jak ze SKOKami, tylko kwota większa.

Data: 2017-07-13 10:25:41
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Bene Natus napisał:
Zaraz po przebudzeniu zrobili siku i kupki.

Ty się bierz za atak na kaczystów, a nie o fekaliach nam baje snujesz.

Kleć nowe wątki.

Data: 2017-07-13 11:01:09
Autor: rr
W dniu 2017-07-13 o 10:00, Bene Natus pisze:
[...]

Zaraz, a Presidente de San Escobar zrobił to 40 minut wcześniej, więc dlaczego został pominięty ?!
A jak tam u pana z "kupką i siku" ?
Czyżby biegunka ?!

Data: 2017-07-13 18:47:19
Autor: Bene Natus
Użytkownik "rr" <rr@gdzies.tam> napisał w wiadomości news:ok7csp$rfl$1news.agh.edu.pl...
[...]

Te, cwaniaczek z agh.edu.pl za papiero toaletowy u zenusia robisz?

CL

Data: 2017-07-13 11:03:34
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Zaraz po przebudzeniu zrobili siku i kupki.

Że ich pupa nie boli :DDDDDDDDDDDDD
Pewnie wytrenowana :DDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-13 13:51:32
Autor: Yogi
Dnia Thu, 13 Jul 2017 10:00:19 +0200, Bene Natus napisał(a):

[...]

A fe! A fe! I tacy zasrani spożywali śniadanie?