Debile u2 i Zenu¶ wybudzili się

Data: 2017-07-13 02:41:30
Autor: Zenek Kapelinder
Debile u2 i Zenu¶ wybudzili się
Godzina 8 pizdziak robi siku. Godzina 8:05 pizdziak robi kupe. Godzina 8:15 pizdziak sie budzi.

Data: 2017-07-13 13:47:23
Autor: Yogi
Dnia Thu, 13 Jul 2017 02:41:30 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Godzina 8 pizdziak robi siku. Godzina 8:05 pizdziak robi kupe. Godzina 8:15 pizdziak sie budzi.

Aaaa, teraz wiem. To ty jeste¶ ten debil! Y
--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2017-07-13 18:50:55
Autor: Bene Natus
On Thursday, July 13, 2017 at 10:39:38 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
W dniu czwartek, 13 lipca 2017 11:02:45 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> PiSiorki najpierw ukradły 5 mld zł ze SKOKów, ale Kaczyński ze swoimi > Misiewiczami waln±ł w stół i powiedział "przebijam"!
>
> Polska straci aż 5,7 mld zł (!), bo sprzedawcy kebabów i mieszacze > syropów z aptek ekspresowo awansowani na dyrektorów w ministerstwach nie > maj± pojęcia o tym co robi±:
>
> https://www.pb.pl/miliardy-na-odpady-plyna-do-wodociagow-866290

Co tam naskrobali?

Wiesz, z Uni± trzy razy na terminy umawiał się rz±d PiSiewiczów i Misiewiczów, i trzy terminy zawalił. I ten sam rz±d PiSiewiczów i Misiewiczów nie potrafił dogadać się na termin z wojewodami - bo dogadywanie się z innymi nie jest w naturze PiSiewiczów.

A teraz oczywi¶cie od dupy strony będzie szukał winnego. Identycznie jak ze SKOKami, tylko kwota większa.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7a111d9b-fb8d-4600-958b-d2aa5b50d674googlegroups.com...