Debilizm Alior banku!

Data: 2011-08-29 18:25:11
Autor: wiatrak
Debilizm Alior banku!
Lokata 100 dniowa AlioR banku:

"Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub - w przypadku osób niebędących jeszcze klientami banku - za pośrednictwem wniosku internetowego dostępnego na stronie www.lokata.aliorbank.pl."

Dzwonię na infolinię:

Ja:        Jestem klientem Waszego banku, czy mogę założyć lokatę 100-dniową przez internet?

Bank:   Niestety, klienci naszego banku muszą w celu załozenia tej lokaty udać sie do placówki.

Ja:       Ale ja u państwa posiadam jedynie ROR dolarowy, nie posiadam ROR-u złotówkowego, czy też nie mogę założyć lokaty
            100 dniowej złotówkowej przy pomocy wniosku internetowego?

Bank:   Niestety nie może Pan. Musi pan przyjść do placówki i tam założyc lokatę.

Ja:        I  muszę przynieść gotówke w zębach?

Bank:   Najlepiej tak. Ale niekoniecznie. Po złozeniu wniosku dostanie pan nr IBAN na który moze pan przelac pieniążki na lokatę.

Ja:       A jeżeli za kilka dni będę chciał  założyć następną lokatę bo zdobędę nowe środki?

Bank:  Będzie pan znów musiał przyjść do placówki, złozy pan wniosek i dostanie Pan kolejny nr rachunku do przelania środków.

Ja:       A jeżeli nie byłbym waszym klientem, to wtedy mogę zakładać dowolną ilość przez internet, nawet codziennie, nie przychodząc do placówki?

Bank:  Owszem, wtedy tak.

Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który to wymyślił. Nie dostaną ani grosza.  Nie będę jak  idiota jeździł do placówki.
Banda głupków.

wiatrak

Data: 2011-08-29 19:09:16
Autor: Waldek
Debilizm Alior banku!

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:j3geh8$2ph$1node2.news.atman.pl...

Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który to wymyślił. Nie dostaną ani grosza.  Nie będę jak  idiota jeździł do placówki.
Banda głupków.

Na podobnych motywach podziekowalem Getinowi (gb24) ;)

Data: 2011-08-29 19:25:01
Autor: mx
Debilizm Alior banku!
[...]

No fakt, szczyt głupoty. I czemu to służy?
Może poświęcę dzień urlopu i założę ile się da, większość pustych? Albo ulokuję "bez" net na dzieciaków, nawet się nie dowiedzą?

Data: 2011-08-29 19:47:02
Autor: mx
Debilizm Alior banku!
[...]

A zrywanie też w oddziale? Pewnie tak. A po zakończeniu po kasę do oddziału? Może nie, zwrócą na konto?

Aha i kwota optymalna nie padła. Od ręki 1059.29 za 18 gr/24h. Lepiej równy 1000 za 17 gr, przekraczamy tylko o 1.24 zł niższą kwotę optymalną 998.76.
Sprawdzenie: Lokujemy 105 929 000 zł. Od 105 929 lokat po 1 000 mamy 18 007.93/24h. Od 100 000 lokat po 1 059.29 mamy tylko 18 000.00/24h. Czysty zysk, 7.93 zł dziennie za nic! (Od jednej to niestety tylko 0.008 gr dziennie, mało ale zawsze coś).

Data: 2011-08-29 20:15:01
Autor: neoniusz
Debilizm Alior banku!
W dniu 29.08.2011 19:47, mx pisze:
Aha i kwota optymalna nie padła.

"Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną. Odsetki powiększają kapitał lokaty."

Data: 2011-08-29 20:26:12
Autor: Waldek
Debilizm Alior banku!

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j3gkv5$tdi$1news.onet.pl...
W dniu 29.08.2011 19:47, mx pisze:
Aha i kwota optymalna nie padła.

"Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną. Odsetki powiększają kapitał lokaty."

~1060zl  .... ~6,23 ?

Data: 2011-08-29 20:42:13
Autor: neoniusz
Debilizm Alior banku!
W dniu 29.08.2011 20:26, Waldek pisze:
Aha i kwota optymalna nie padła.

"Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną. Odsetki
powiększają kapitał lokaty."

~1060zl .... ~6,23 ?

Nie wiem czemu cytujesz mnie i to jeszcze bez przeczytania tego co napisalem, ale zdajesz sobie sprawe, ze te polgroszowki ci sie rozsypia po jednym dniu? Chyba, ze zamierzasz chodzic codziennie i zakladac lokaty od nowa.

Data: 2011-08-29 20:58:42
Autor: Waldek
Debilizm Alior banku!

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:j3gmi5$4rs$1news.onet.pl...
[...]

A po co mam chodzic do banku ? Wystarczy ze chodzilem do szkoly ;P

Data: 2011-08-29 20:54:34
Autor: mx
Debilizm Alior banku!
Aha i kwota optymalna nie padła.

"Odsetki kapitalizowane są z częstotliwością dzienną. Odsetki powiększają kapitał lokaty."

Sorry, ale co to ma do rzeczy? Powiększają w obydwu przypadkach:
Ja wpłacam 10x1000 zł, mam 17 gr*100 dni*10 szt.=170.00 PLN (6.205%).
Ty lokujesz 1x10000 zł, masz 1.65 zł*11 dni+1.66*37 dni+1.67*36 dni+1.68*16 dni=166.57 PLN (6.080%).
Oczywiście niczego nie sugeruję. Wot, matematyka.

Data: 2011-08-29 22:03:35
Autor: neoniusz
Debilizm Alior banku!
W dniu 29.08.2011 20:54, mx pisze:
[...]

Przepraszam, dalem popis, ze nie umiem liczyc ;)

Data: 2011-08-29 22:10:50
Autor: Damian News
Debilizm Alior banku!

"Odsetki kapitalizowane sa? z cze?stotliwos?cia? dzienna?. Odsetki
powie?kszaja? kapitał lokaty."

Sorry, ale co to ma do rzeczy? Powiększają w obydwu przypadkach:
Ja wpłacam 10x1000 zł, mam 17 gr*100 dni*10 szt.=170.00 PLN (6.205%).

Czy Alior Bank na 100% prawidłowo zaokrągla odsetki bo spotkałem się ale to
już dawno temu ze kilka banków źle zaokrąglało odsetki tzn. zawsze w dół
nawet jak wychodziło np. 1,999 to dostawałem 1,99 a nie 2 zł

A ja dopiero co założyłem sporą ilość lokat 4x4 w getinie ale pech :(
No chyba że % bedzie spadać w przyszłym roku.

Getin Online 4x4 + 1 zł 1  1006,68 122 dni - 6,0984% (pierwszy okres)
kolejne 5,8012% około nie uwzglednia kapitalizacji.

Damian

Data: 2011-08-29 20:26:28
Autor: ikarek
Debilizm Alior banku!
Moj entuzjazm tez troche opadl, gdyz jako nie-klient, po zlozeniu
testowego wniosku, dostalem tylko nr konta do przelewu -  brak
loginu do systemu online. Do tego, w tytule przelewu trzeba
wpisywac jakies kosmosy.

Zadzwonilem na infolinie i pani powiedziala, ze za pomoca wizyty
w oddziale uzyskam ten login (podpisujac umowe o dostepie
elektroniczym). Mowila, ze nie bedzie to zwiazane z zadnymi
zobowiazaniami z mojej strony - podkreslilem, ze interesuja mnie
wylacznie te lokaty. Pani twierdzi, ze potem bede mogl skladac
wnioski o lokaty i ogladac je w systemie. Zobaczymy :)

Data: 2011-08-29 12:51:10
Autor: adagol
Debilizm Alior banku!
On 29 Sie, 20:26, "ikarek" <l...@poczta.spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
wrote:
[...]

A mi powiedziała, że owszem, mogę podpisac umowe ramową i bedę widział
lokaty w necie, ale wówczas mogę je zakładać jedynie w oddziale
Alioru.
Przez internet mozna zakłądać jedynie, gdy nie ma się dostępu do ich
systemu. Dzwoniłem 2 razy i 2 różne konsultantki podąły takie info.
Opisuje to na mbanku jako Inny w wątku alior.

Data: 2011-08-29 22:31:56
Autor: ikarek
Debilizm Alior banku!
"adagol" <adagol7@gmail.com> wrote in message news:5214c26d-a2df-4d73-9dbd-b502e1fe8656a12g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

Masz racje, zadzwonilem znowu, pytajac precyzyjnie o te kwestie
i jest tak, jak napisales. Zaoszczedzies mi podozy do Stolicy
Wojewodztwa, dziekuje :)

Temat Alior Banku jest dla mnie zamkniety, bede musial zadzwonic
do konsultanta GO i powiedziec, ze jednak chce te lokaty 5,79% :)

Data: 2011-08-29 20:32:51
Autor: wiatrak
Debilizm Alior banku!

[...]

 I oczywiście po przelaniu pieinążków na konto lokaty musiałbym powtórnie pofatygować sie do placówki  w celu odebrania potwierdzenia założenia lokaty.

Pies ich .....

wiatrak

wiatrak

Data: 2011-08-29 21:04:23
Autor: marfi
Debilizm Alior banku!
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:j3geh8$2ph$1node2.news.atman.pl...

Banda głupków.

  W naszym banku mamy gdzieś głupków takich jak ty...

--
marfi

Data: 2011-08-29 22:04:36
Autor: Boguś
Debilizm Alior banku!
wiatrak napisał:

[...]

A co zrobią gdy ich klient założy lokatę internetową. W regulaminie nie ma zakazu założenia klientowi lokaty przez internet, jest tylko w tym komentarzu

Dzwonię na infolinię:
Ja: A jeżeli nie byłbym waszym klientem, to wtedy mogę zakładać dowolną ilość przez internet, nawet
codziennie, nie przychodząc do placówki?

Bank: Owszem, wtedy tak.

Ale kiepski interes na tym zrobiłbyś, bo od każdego przelewu zwrotnego( za wyjątkiem pierwszego)pobiorą 5 zł i rewelacyjny rzekomo zysk diabli biorą.

Udają głupiego ale zwój kanciasty rozum maja by cie okantować

--
  Oli

Data: 2011-08-30 08:08:19
Autor: xbartx
Debilizm Alior banku!
Dnia Mon, 29 Aug 2011 18:25:11 +0200, wiatrak napisał(a):

Dzwonię na infolinię:
(...)
Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który
to wymyślił. Nie dostaną ani grosza.  Nie będę jak  idiota jeĹşdził do
placówki. Banda głupków.

Hmmm czyli wychodzi na to, że to nowa forma łapania klientów na umowy ramowe. Dziwne są naprawdę poczynania Aliora, mimo naprawdę dobrego (www i pierwszych kk) cała reszta to poważny dramat.

Właśnie miałem chwilę aby zerknąć w regulamin:

Z regulaminu wynika, że te 7,5% to - terminowa lokata oszczędnościowa iLokata*

I teraz pytanie zasadnicze - czy jest to lokata odnawialna czy nie? Ja tego ustalić z dokumentów Aliora nie mogę (nic nie znalazłem no ale może mnie ktoś poprawi). Ale w przypadku jeżeli byłaby to lokata nieodnawialna to mamy kolejny kwiatek z regulaminu w postaci:

"6. Terminowa lokata oszczędnościowa standardowa może być:

1) odnawialna - bla bla bla

2) nieodnawialna – po upływie okresu umownego kapitał i naliczone odsetki są przelewane na wskazany rachunek rozliczeniowo-oszczędnościowy lub oszczędnościowy prowadzony przez Bank, zgodny co do waluty w walutą lokaty, którego Klient jest Posiadaczem lub pełnomocnikiem."

Albo w oddziałach Aliora poważnie chyba hula wiatr i nudą wieje ;) albo to po prostu kolejny sprytny myk - wiadomo o co chodzi.

* Tak w ogóle to teraz zwróciłem uwagę, że Aliorowi się chyba marzy status firmy Apple - ilokata? iregulamin? Co to za kocopoły?!?

--
xbartx

Data: 2011-08-30 11:42:05
Autor: Waldek
Debilizm Alior banku!

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:j3i5pj$p4e$1inews.gazeta.pl...

"6. Terminowa lokata oszczędnościowa standardowa może być:

1) odnawialna - bla bla bla

2) nieodnawialna – po upływie okresu umownego kapitał i naliczone odsetki

Skladajac wniosek masz  do wyboru obie opcje

Debilizm Alior banku!