Debilizm cd

Data: 2013-06-06 16:37:20
Autor: Bolek
Debilizm cd
Nie ma na szpitale, likwiduje si臋 szko艂y, nie ma na emerytury
a debile przeznaczy艂y 140 mld z艂 na armi臋 !
Niech mi kto艣 /ale m膮dry/ wyt艂umaczy przed kim
ta "armia" ma nas broni膰.
Jak powiedzia艂 by艂y prezydent Francji, 偶eby podbi膰 Polsk臋
wystarczy dru偶yna skaut贸w.

Bolek

Data: 2013-06-06 16:45:02
Autor: boukun
Debilizm cd
U偶ytkownik "Bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51b09ea1$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie nas, a ich, skurwysyn贸w krwiopijc贸w przed um臋czonym narodem...

boukun

Data: 2013-06-06 16:55:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Debilizm cd

[...]

Przed tob膮?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-06 17:21:02
Autor: Bolek
Debilizm cd

[...]

Ja mia艂bym Polsk臋 napada膰 ?
呕eby si臋 zarazi膰 g艂upot膮 ?

dwusetnie ubawiony

Data: 2013-06-06 22:17:48
Autor: Anatol
Debilizm cd
W dniu 2013-06-06 16:37, Bolek pisze:

Nie ma na szpitale, likwiduje si臋 szko艂y, nie ma na emerytury
a debile przeznaczy艂y 140 mld z艂 na armi臋 !
Niech mi kto艣 /ale m膮dry/ wyt艂umaczy przed kim
ta "armia" ma nas broni膰.

Przed s膮siadami - 偶eby np. podczas corocznych manewr贸w przez pomy艂k臋 nie wjechali do Bia艂egostoku czy Bia艂ej Podlaskiej:

http://www.polskieradio.pl/75/921/Artykul/829252,Cwiczenia-Rosji-i-Bialorusi-przy-polskiej-granicy

Anatol

Data: 2013-06-07 01:27:29
Autor: Micha艂
Debilizm cd
[...]

  Ty Bolcio to si臋 znasz na wojsku. Szacowa艂em kiedy艣 bud偶et obronny Stan贸w i wysz艂o, 偶e prowadz膮 polityk臋 niezale偶n膮. Co dopiero m贸wi膰 o nas? Na wojsko spokojnie musimy wydawa膰 kup臋 kasy, chocia偶 mo偶e to bez sensu i to z 2 powod贸w. 1. I tak nie mamy tyle. 2. Jaki sens ma jakakolwiek wojna? ( Ew.)

Data: 2013-06-07 10:15:09
Autor: Trybun
Debilizm cd
[...]

Czego chcesz - sama odprawa Biskupa Polowego to koszt ponad miliona z艂. Teraz oczywi艣cie zas艂u偶ona emerytura za kt贸r膮 utrzyma艂oby si臋 kilka/kilkana艣cie rodzin, te ca艂e cyrki zwi膮zane z nominacjami i w og贸le z wojskiem, to kosztowne sprawy.. Oni wi臋kszo艣膰 z tej wymienionej sumy po prostu prze偶eraj膮, a nie wydaj膮 na uzbrojenie.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-06-07 16:57:13
Autor: Parvus
Debilizm cd
Jak to przed kim? Przed ruskimi. Zapytaj Antoniego Macierewicza!

Data: 2013-06-07 17:57:30
Autor: the_foe
Debilizm cd
[...]

Wydajemy te kase by walczyc w amerykanskich wojnach

--
@foe_pl

Debilizm cd